سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۱۴:۴۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 16 مهر 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 مهر 1401 طلا 2 مهر 1401 طلا 3 مهر 1401 طلا 4 مهر 1401 طلا 5 مهر 1401 طلا 6 مهر 1401 طلا 7 مهر 1401 طلا 8 مهر 1401 طلا 9 مهر 1401 طلا 10 مهر 1401 طلا 11 مهر 1401 طلا 12 مهر 1401 طلا 13 مهر 1401 طلا 14 مهر 1401 طلا 15 مهر 1401 طلا 16 مهر 1401 طلا 17 مهر 1401 طلا 18 مهر 1401 طلا 19 مهر 1401 طلا 20 مهر 1401 طلا 21 مهر 1401 طلا 22 مهر 1401 طلا 23 مهر 1401 طلا 24 مهر 1401 طلا 25 مهر 1401 طلا 26 مهر 1401 طلا 27 مهر 1401 طلا 28 مهر 1401 طلا 29 مهر 1401 طلا 30 مهر 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۴:۴۹    
رئیس جمهور روسیه به حملات گسترده موشکی و هوایی این کشور به اهداف مختلف در اوکراین واکنش نشان داد و آن را به دلیل اقدام تروریستی کی یف در کریمه خواند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۷    
پارلمان عراق اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور هفته آینده برای بررسی حملات اخیرایران به مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان به این پارلمان می رود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۳    
گروه صنعتی ایران خودرو در سی و هشتمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات خود دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس 6 سرعته، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۷    
سازمان تامین اجتماعی امکانی را فراهم کرده است تا تمام افرادی که دوران خدمت سربازی را انجام داده اند، با خرید بیمه سربازی خود به صورت آنلاین، مدت سربازی را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۲    
در این مطلب تصاویر هنرمندان ایرانی که در زمان زندگیشان داغ فرزند دیده اند را گردآوری کرده ایم هنرمندانی همچون نسرین مقانلو تا زهره حمیدی.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۸    
بانک مرکزی برای تسهیل معاملات در بازار سهام تصمیم جدیدی اتخاذ کرده که بر اساس آن سقف تراکنش کارگزاری های بورس 10 برابر شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۶    
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان آقای گلی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۶    
آندره آ فیشر (Andrea Fischer)، ایستاده روی یک یخچال با اره اش دایره ای در یخ ها می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۵    
رهبر چچن با افتخار از اینکه رکورددار تحریم جهان است تاکید کرد که من از دین اسلام، آداب و سنن و امنیت کشورمان محافظت می کنم. هیچ چیز برای من مهمتر از این نیست.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۹:۰۱    
وزیر صمت با بیان از هفته آینده واردات خودرو آغاز می شود، گفت: نام نخستین افرادی که تمام شرایط برای واردات خودرو را دارند اعلام و کار واردات خودرو آغاز می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۳    
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور بیان کرد: تقسیط جرایم تخلفات رانندگی و ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی دارای خلافی بالای 10 میلیون ریال به مناسبت هفته فرا جا یعنی در بازه زمانی 13 لغایت 20 مهرماه انجام ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۹    
امیر علیپور رییس مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: براساس این مجوز، می توان تا 30 درصد در ساعات پیک ترافیک، نرخ کرایه تاکسی را افزایش داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۳۱    
در این مطلب نحوه پیدا کردن رمز وای فای با گوشی و پسورد وای فای ذخیره شده در گوشی تان آموزش می دهیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ - ۰۸:۱۳    
نسخه فولگوره از گرن توریسموی جدید، عنوان قدرتمندرین خودروی تولیدی تاریخ مازراتی را در اختیار دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۰    
نیکلای پاتروشف، قدرت واقعی اما پنهان و هدایت کننده اصلی کاخ کرملین تلقی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۷    
از شلوغی ها فرار کنید و به دنبال زیباترین طبیعت دنیا باشید.سیاره ما مملو از مناظر خیره کننده و جذاب است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۲    
تیم جوان شده ایران نتوانست از دو قهرمانی گذشته خود در جام ملت های فوتسال آسیا دفاع کند و مغلوب ژاپن شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۷    
قیمت کوییک اتوماتیک پلاس مدل 1400 به 297 میلیون تومان رسیده است که نسبت به دو هفته گذشته 5 میلیون گران شده است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۹:۲۲    
بانک مرکزی از عرضه 925 میلیون دلار ارز در سامانه نیما طی روز جاری خبر داد و اعلام کرد: مجموع معاملات انجام شده در این سامانه تا ساعت 17 امروز به 178 میلیون دلار رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۷    
نمایندگان مجلس خواستار تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در اسرع وقت شده اند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۲    
قرار است به هر یک از ملی پوشان یک "سانتافه 2018 نیوفیس" برای صعود به جام جهانی داده شود؛ ماشین سواری ای که در حال حاضر قیمتی سه تا چهار میلیارد تومان دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۱    
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، گفت: با هدف بهره مندی هرچه بیشتر زائران از ایام حضور در عتبات و برنامه ریزی های انجام گرفته ارزان سازی سفر به عتبات انجام گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۲    
تنظیم بازار، جهش تولید، کاهش قیمت، خصوصی سازی و از سرگیری واردات، از جمله مهم ترین وعده های خودرویی دولت سیزدهم به شمار می روند که به باور کارشناسان، هنوز هیچ یک از این وعده ها نتیجه نداده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۷    
خرید یک کفش خوب و اصل برای همه ما به رویا تبدیل شده است. با توجه به قیمت های بالا و زیاد بودن جنس های تقلبی در بازار تشخیص یک جنس اصل برای ما بسیار مهم است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۷    
بر اساس پیش بینی شبیه سازها از بیست ودومین دوره جام جهانی، تیم تحت هدایت کارلوس کی روش تنها تیم آسیایی صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۲    
رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز شنبه درخواست کرد که اقدامات فوری برای حفاظت از نیروگاه هسته ای زاپروژیای اوکراین به عمل آید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۴    
آمریکا پس از تصمیم شوکه کننده اوپک پلاس برای کاهش بزرگ تولید و حفظ قیمت های بالای نفت در شرایط اوج گیری نگرانیهای جهانی نسبت به تورم، عربستان سعودی را متهم کرد از روسیه جانبداری می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۸    
15 مهر ماه آخرین روز مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای 55 قلم لوازم یدکی بود که به پایان رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۹    
ویل کاتکارت ، مدیرعامل واتس اپ در پاسخ به نظرات پاول دورف گفته تلگرام یک نسخه از پیام های کاربران را ذخیره می کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۴    
طبق اعلام کشتی آرای همزمان با کاهش قیمت دلار در بازار ارز، قیمت طلا و سکه نیز در بازار سبزه میدان با کاهش همراه شده و هر قطعه سکه طرح جدید با قیمت 14 میلیون و 850 هزار تومان معامله می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۷    
پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی ، طرح تقسیط جرایم رانندگی را به مناسبت هفته فراجا آغاز کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۲    
تحقیقات جدید نشان می دهد که گیاه خواران صرف نظر از وضعیت مالی و انتخاب سبک زندگی، بیشتر از افراد گوشتخوار مستعد افسردگی هستند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۷    
نادر بذرافشان گفت:قیمت طلا و سکه در معاملات امروز نسبت به روز پنج شنبه به روند کاهشی خود ادامه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۷    
شاخص کل بورس تهران امروز با 2 هزار و 868 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 316 هزار واحدی ایستاد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۳:۳۷    
معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به آغاز بررسی لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولتی و بازنشستگان کشوری از فردا در مجلس شورای اسلامی، نوشت که این لایحه با تصویب مجلس ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۵    
سید ابراهیم رئیسی که برای مراسم جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها به دانشگاه الزهرا (س) رفته بود، با دانشجویان عکس یادگاری گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۳:۱۲    
ثبت رکورد کوتاه ترین مرد دنیا از ایران در برنامه زنده تلویزیونی جنجالی شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۵    
یک الماس صورتی رنگارنگ فانتزی پس از فروش به قیمت 57 میلیون دلار که بیش از دو برابر قیمت تخمینی آن است، رکورد جهانی جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۰    
قیمت اکثر محصولات سایپا و ایران خودرو در معاملات امروز روند افزایشی به خود گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: تهدیدات نوظهور و بعضاً ناشناخته به صورت همزمان و با ترکیب اندیشیده توسط دشمنان علیه ما بروز می کند و ما باید خود را برای چنین صحنه و تقابلی آماده کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۵    
این دختر زیبا با چشمان جذاب و جادویی اش توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است به گزارش ایران ناز دختر بچه روسی لقب زیباترین کودک جهان را به خود اختصاص داده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۴    
مشاور ارشد ریاست جمهوری اوکراین درباره انفجار در پل کریمه اعلام کرد، این تازه آغاز ماجرا است و همه تجهیزات غیرقانونی باید نابود شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تهیه و تدوین بسته حمایتی برای کسب و کارهایی که به پلتفرم هایی داخلی مهاجرت کنند، خبر داد و گفت: بزرگ ترین پایگاه پرتاب کشور در دست ساخت است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۲    
عضو اتحادیه مشاوران املاک گفت: هم اکنون شاهد تغییر در رویه پیش فروش واحد های مسکونی و ثبت آن ها در دفاتر اسناد، املاک هستیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
ستاره جوان پاری سن ژرمن به پردرآمدترین بازیکن فوتبالیست حال حاضر فوتبال جهان تبدیل شد
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۰    
برخی تلاش ها در پارلمان اروپا در روزهای اخیر برای به بن بست کشاندن مذاکرات برجامی، با سوءاستفاده از حوادث اخیر در ایران ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۱    
بانک مرکزی متوسط قیمت فروش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم در تهران را طی پنج ماه ابتدای امسال اعلام کرد که بر اساس آن، سکه طرح جدید و قدیم نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب 32.7 و 34 ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۷    
به دنبال بی توجهی مشترکان بدمصرف آب به اخطارها، آب این دسته از مشترکان از روز یکشنبه 17 مهرماه در ساعاتی از روز قطع خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۵    
ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت خودروسازی تسلا که پیش تر با با ارائه پیشنهاد صلحی برای اوکراین در توییتر غوغا به پا کرده بود ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۲    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز شنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و یورو نسبت به آخرین رقم اعلام شده تغییری نیافت و ثابت ماند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تلاش بر این است که با رعایت ملاحظات نرخ سود بین بانکی نوسانات زیادی نداشته باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه تمام مردم ایران بدون هیچ گونه تفکیک و تبعیضی، سال های طولانی با تحریم های ظالمانه آمریکا که معیشت، شغل و زندگی عادی آنان را هدف گرفته دست و پنجه نرم می کنند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۷    
بسیاری از این نوع تست های هوش تصویری بخشی از حوزه روانکاوی هستند
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۷    
نیمان احتمالاً در بیش از 100 مسابقه آنلاین از جمله 25 بازی پخش زنده و چند بازی لیگ تقلب کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۸    
وزیر صنعت معدن و تجارت آخرین وضعیت واردات خودرو را تشریح کرد و گفت: آیین نامه واردات خودرو در دولت مصوب شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۸    
سنگ مزار ناصرالدین شاه که در کاخ گلستان در محفظه شیشه ای نگهداری می شود با اتفاقی قابل تأمل مواجه شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۲    
در حالی بازار ارز ا ابتدای مهرماه در مسیر افزایشی حرکت کرده است که گزارش ها نشان می دهد در طول این مدت در حدود یک هزار و 50 هزار تومان افزایش قیمت داشته است .
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۳    
قیمت بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز مجازی دنیا ازنظر ارزش بازار 3.6 درصد در روز جمعه کاهش یافت و به 19333 دلار رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۲    
خانه آبشار یکی از برترین آثار معماری قرن بیستم است که توسط معمار آمریکایی فرانک لوید رایت در پنسیلوانیای آمریکا ساخته شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۷    
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس به مناسبت تولد 70 سالگی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به همتای روس خود، یک دستگاه تراکتور هدیه داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۴    
وریا غفوری دیروز برای اولین بار پس از جدایی از استقلال مقابل این تیم قرار گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۱    
پیام رسان سیگنال با عرضه استوری، به جمع اینستاگرام و فیس بوک و بسیاری دیگر از شبکه های اجتماعی پیوست که امکان ارسال پستهای موقتی را برای کاربرانشان فراهم می کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۸    
خودروهای خارجی توقیف شده در گمرک مدتی قبل به حراج گذاشته شدند؛ اما از میان این خودروها کدامیک توانست لقب گرانترین ماشین را به خود اختصاص دهد؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۳    
بخشی از پل کریمه که این شبه جزیره را به خاک روسیه متصل می کند، آتش گرفته و بخشی از سازه آن فروریخته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۲    
برخی از فعالان بازار معتقدند در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز بالای محدوده یاد شده معامله شود این امر ممکن است موجب ورود خریداران به بازار سکه شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۹    
حسن یزدانی چند فصلی می شود که گران ترین کشتی گیر لیگ ایران است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۶    
افزایش نرخ بهره بانک های مرکزی بر قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاثیر گذاشته و باعث شده ارزش این فلز گران بها 17 درصد نسبت به اوج آن در ماه مارس کاهش یابد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۰    
اغلب مردم تهران را با آلودگی، ترافیک و شلوغی که در دل خود صدها مرکز اداری، درمانی و آموزشی جای داده، می شناسند. اما این شهر در دل خود زیبایی های اصیل و شگفت انگیزی برای همگان نیز دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۴    
مرگ دلخراش دو نوزاد موجب نگرش تازه و مهمی در محافل پزشکی به یک گروه خونی نادر شده است که 40 سال پیش برای اولین بار در انسان ها مشاهده شده بود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۷    
ماسک متحرک بر اساس صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر! شما با این ماسک می توانید، یک چهره انیمیشنی داشته باشید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۴    
آمریکا و انگلیس در یک رزمایش نظامی در آب های خلیج فارس به آزمایش شناورهایی پرداختند که ایران طی ماه های گذشته دو بار آنها را توقیف کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۴    
رئیس جمهور اوکراین گفته هایش درباره حمله پیش دستانه هسته ای ناتو علیه روسیه را پس گرفت و گفت اظهاراتش اشتباه ترجمه شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران،با اشاره به تعرض صورت گرفته به سفارت ایران در دانمارک در روز جمعه گفت: اخیرا تعرض های خشونت آمیز دیگری هم به مقرهای دیپلماتیک ما در اروپا صورت گرفته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۵    
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد چنانچه ایران مطالباتش در خصوص اخذ تضمین در خصوص ماندگاری برجام را ادامه دهد، وضعیت فعلی که اجرای سرسختانه تحریم ها است ادامه می یابد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۵    
یک کارشناس بازار کار گفت: گرچه افزایش حقوق با توجه به تورمی که در کشور اتفاق افتاده، حق حقوق بگیران می دانیم، اما متاسفانه در این بخش هم انتقاداتی به دولت داریم، چون هنوز این افزایش ها تبعیض گونه است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۲    
برخی حیوانات بوی بدی را از خود منتشر می کنند؛ این بوی بد میتواند یک مکانیزم دفاعی در برابر دشمن یا شکارچیان باشد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۷:۵۸    
خودرو گران قیمت بی ام و با ظاهری لوکس و درخشان در خیابان های تهران خودنمایی کرد.