چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۷:۰۱Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای طلا 25 مهر 1401 - tala.ir

طلا 29 اسفند 1394 طلا 30 اسفند 1395 طلا 29 اسفند 1396 طلا 29 اسفند 1397 طلا 6 آذر 1398 طلا 30 اسفند 1399 طلا 29 اسفند 1400 طلا 31 فروردین 1401 طلا 31 اردیبهشت 1401 طلا 31 خرداد 1401 طلا 31 تیر 1401 طلا 31 مرداد 1401 طلا 31 شهریور 1401 طلا 30 آبان 1401 طلا 30 آذر 1401 طلا 1 دی 1401 طلا 30 بهمن 1401 طلا 29 اسفند 1401 طلا 1 مهر 1401 طلا 2 مهر 1401 طلا 3 مهر 1401 طلا 4 مهر 1401 طلا 5 مهر 1401 طلا 6 مهر 1401 طلا 7 مهر 1401 طلا 8 مهر 1401 طلا 9 مهر 1401 طلا 10 مهر 1401 طلا 11 مهر 1401 طلا 12 مهر 1401 طلا 13 مهر 1401 طلا 14 مهر 1401 طلا 15 مهر 1401 طلا 16 مهر 1401 طلا 17 مهر 1401 طلا 18 مهر 1401 طلا 19 مهر 1401 طلا 20 مهر 1401 طلا 21 مهر 1401 طلا 22 مهر 1401 طلا 23 مهر 1401 طلا 24 مهر 1401 طلا 25 مهر 1401 طلا 26 مهر 1401 طلا 27 مهر 1401 طلا 28 مهر 1401 طلا 29 مهر 1401 طلا 30 مهر 1401 
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۱    
چانگان Auchan Z6 جدید معرفی شد. این شاسی بلند چینی با قیمت حدود 500 میلیون تومان در بازار چین به فروش می رسد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۳۴    
همه برنامه ها لزوما ایمن نیستند و از طریق صورت حساب اشتراک برخی از اپ ها می توان به حساب بانکی کاربران دسترسی پیدا کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۷    
اکنون خط فقر نسبی خانوارها در ایران به 18 میلیون و 290 هزار تومان رسیده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۳۱    
اتحادیه فناوران رایانه تهران اعلام کرده اگر فیلترشکن شما کار نمی کند به اتحادیه ها مراجعه کنید تا رسیدگی شود. ماجرا چیست؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۵    
با اینکه طرح ساماندهی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران بارها به اجرا درآمده است اما هنوز شاهد تخلفات گسترده راکبان موتورسیکلت در گذرهای شهری و معابر پایتخت هستیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۲:۱۶    
بسیاری از اپلیکیشن های محبوب که روزانه به صورت مداوم از آنها استفاده می کنید، قاتل باتری گوشی شما محسوب می شوند. در ادامه با 10 مورد از مخرب ترین برنامه ها برای شارژ باتری گوشی هوشمند خود آشنا شوید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۵    
مرکزآمار در تابلوی آماری قیمت های شهریور ماه اعلام کرد رشد قیمت برخی کالاهای اساسی چه تغییری داشته و در این آمارها نشان داد رشد قیمت در 7 کالاهای مهم بیش از 100 درصد بوده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۶    
یک جوان 18 ساله تمامِ جهانِ شناخته شده را در بازی ماینکرفت(Minecraft) بازسازی کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۳۷    
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک دستگاه خودروی بنز اس 550 قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در شهرستان کرج خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۹    
سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز جمعه خبر داد و اعلام کرد: شنبه آینده بارش ها در برخی مناطق از جمله غرب و شمال غرب تشدید می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۸    
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا اذعان کرد که پنتاگون نمی تواند استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی برای هدف قرار دادن اوکراین را تایید کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۰:۲۵    
سخنگوی کاخ سفید گفت که در های دیپلماسی با ایران بر سر توافق هسته ای همچنان باز است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۳    
رئیس کمیسیون اروپا درباره تبعات ادعای بی اساس همکاری تسلیحاتی ایران و روسیه در جنگ اوکراین هشدار داد و گفت که این اقدام با پاسخ روشن اتحادیه اروپا روبرو خواهد شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه در بیانیه ای تصمیم شورای وزرای خارجه اتحادیه اروپا در اعمال تحریم های یکجانبه علیه برخی مسؤلان و نهادهای ایرانی را قویا محکوم و اعلام کرد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۱    
یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا اذعان کرد که پنتاگون نمی تواند استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی برای هدف قرار دادن اوکراین را تایید کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۱    
سخنگوی کاخ سفید گفت که در های دیپلماسی با ایران بر سر توافق هسته ای همچنان باز است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۵۲    
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا در فرانسه در حال برگزاریست تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۲    
منابع خبری از سقوط یک جنگنده روسیه در غرب این کشور حین پرواز آموزشی خبر دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۳    
سخنگوی دولت یادآور شد که رشد اقتصادی در شش ماه اول دولت به حدود 5 درصد رسید.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۳:۰۴    
یک روزنامه آمریکایی گزارش داده دولت این کشور قصد دارد تحریم های جدیدی را علیه ایران، به بهانه ارسال سلاح به روسیه وضع کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۱    
رانا پلاس 99 نیز با افزایش 8 میلیونی طی دو هفته گذشته 289میلیون قیمت خورده است. قیمت رانا پلاس 1401 در بازار آزاد به 315 میلیون رسیده است که به معنای افزایش 14میلیونی طی دو هفته گذشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۲۰:۱۶    
در این ویدیو گوشه ای از پشت صحنه فیلمی ترسناک را می بینیم که به شگفتی تمام خلق می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۹    
اتحادیه اروپا امروز تحریم هایی را علیه وزیر ارتباطات ایران، پلیس امنیت اخلاقی و بخش سایبری سپاه پاسداران اعمال کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۴۶    
حجت الاسلام رئیسی گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۷    
جاشوا بل بهترین نوازنده ویولن دنیاست. 54ساله است. زمانی که پنج ساله بود با بستن نخ های نایلونی به دستگیره کشو نواختن موسیقی را آغاز کرد و مادرش برایش ویولن خرید ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۷    
در این تصویر تعدادی راکون بامزه مشاهده می کنید؛ اما یکی از حیوانات با بقیه متفاوت است. آن را پیدا کنید؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۱    
رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت تخم مرغ هنوز در مرغداری ها افزایش نیافته و بنابراین فروش تخم مرغ با قیمت های بالای 90 هزار تومان در حال حاضر تخلف است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۴۶    
یک مقام ارشد دولت اوکراین با بهانه های واهی خواستار تحریم ایران شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۷    
کیومرث امیریان گفت:قیمت طلا و سکه در چند روز گذشته نوسان محدودی داشته است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۹    
فاصله 300 میلیونی قیمت جک S3 و S5 در کارخانه، در معاملات بازار آزاد حفظ شده است. بین سه عضو خانواده جک که مونتاژ آن ها در ایران ادامه دارد، S5 را باید گران ترین محصول بدانیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۹    
بنیاد تمدید حیات الکور (Alcor Life Extension Foundation) در ایالت آریزونای آمریکا از بیرون شبیه به هر انبار دیگری است ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۰    
نماینده مجلس گفت: با افزایش حقوق کارمندان حداقل حقوق آنها به 6 میلیون و 600 هزار تومان می رسد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اروپا را به پرهیز از رفتارهای مداخله گرایانه دعوت می کنیم، اظهار داشت: ایران در صورت ادامه رفتارهای مداخله گرایانه اروپا واکنش متقابل و متناسب نشان خواهد داد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۱    
اگر کاربران ایرانی بخواهند تجهیزات اینترنت ماهواره ای را تهیه کنند، حدود 61 میلیون تومان باید هزینه کنند. از آنجایی که تجهیزات به صورت غیرقانونی وارد می شود، هزینه آن طبق نرخ آزاد ارز محاسبه می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم لازم نیست برنامه ریزی را از غربی ها یاد بگیریم، بلکه کافی است به آنچه می دانیم متعهد باشیم و عمل کنیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۶    
یک قانونگذار ارشد دموکرات مجلس سنای آمریکا زنگ خطر را نسبت به اینکه عربستان سعودی احتمالا تکنولوژی دفاعی حساس ایالات متحده را با روسیه به اشتراک بگذارد، به صدا در آورد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۶    
نخستین مدل آیفون در سال 2007 که هنوز از جعبه خارج نشده است، برای فروش به حراج گذاشته شده و ممکن است بیش از 30 هزار دلار قیمت پیدا کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۳    
رئیس جمهور از وزارت آموزش و پرورش خواست تا در کنار راهیان نور ، راهیان پیشرفت را در مدارس راه اندازی کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۰    
وزیر خارجه سوئد تصریح کرد: دیپلمات های 27 کشور اروپایی روز دوشنبه تحریم های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران وضع کردند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۴    
مشتریان شبکه بانکی که با چک سروکار دارند باید از رویه های اجرایی مربوط به آن آگاهی کامل داشته باشند. در این گزارش به مهمترین سوالات در این خصوص پاسخ داده شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۵    
از کودکی وقتی تابستان ها در حوض بزرگ خانه پدری آب تنی می کرد، عاشق شنا شد و آرزو داشت روزی مدال قهرمانی مسابقات شنا را به گردن بیندازد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۶    
برج آزادی یکی از اصلی ترین نمادهای شهر تهران است که در سال 1350 ساخته شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۷    
شاخص کل بورس روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ به طوریکه شاخص بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با عقب نشینی 197 واحد همراه شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۴    
داشتن سیم کارت های متعدد شاید باعث شود، شماره برخی از آنها را فراموش کرده باشید، اما یک راه ساده برای به دست آوردن شماره آن وجود دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۱    
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، اخذ سپرده به عنوان وثیقه از اسفند سال گذشته برای پرداخت تسهیلات ممنوع شده است و در صورتی که بانک، پرداخت وام را منوط به سپرده گذاری کند ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۷    
نخستین لباس غواصی جهان که در سال 1715 طراحی شده بود، کل بدن فرد را تحت پوشش خود قرار می داد. این لباس متشکل از یک بشکه بلوط بود و عمدتا برای عملیات نجات در کشتی های غرق شده استفاده می شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۵۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم آل سعود از بازی رسانه ای با جوانان و ملت غیور ایران اسلامی دست بردارد و در این زمینه به آنها هشدار می دهیم.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۷    
مدیر سابق اسپیس ایکس در مستندی که به تازگی درباره ایلان ماسک پخش شده، می گوید او حتی از اینشتین باهوش تر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۶    
رئیس جمهور جدید عراق امروز (دوشنبه) رسما سمت ریاست جمهوری را از برهم صالح تحویل گرفت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۰    
نخست وزیر پیشبرد امور عراق در واکنش به افشای دزدی 3.7 تریلیون دیناری از سازمان مالیات، گفت که اسناد و مدارک را به دستگاه قضایی تحویل داده شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه 71 خودرو به صورت قطعی در مرحله دوم مزایده خودروهای خارجی حضور خواهند داشت، گفت: این مزایده از فردا آغاز شده و تا اول آبان ادامه خواهد داشت.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۲    
رئیس هیات مدیره کانون جایگاه داران از حذف کارت سوخت جایگاه داران در شهرستان هایی که محدودیت دریافت بنزین تا سقف 30 لیتر در حال اعمال شدن خبر داد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۳    
شرکت خودروسازی سایپا از محصول جدید خود با نام شاهین با ناوبری ملی خودرو رونمایی کرد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۲    
قیمت برخی محصولات سایپا و ایران خودرو امروز با نوسان قیمت داد و ستد می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که این اتحادیه در حال بررسی تحریم های جدید علیه ایران به دلیل ناآرامی های اخیر است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۴    
اولین فضانورد جهان که بود و در چه تاریخی موفق شد سفر خود را آغاز کند؟ آیا پادشاه دیوانه چینی به راستی توانسته بود به ماه برود؟
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۶    
در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه، بازار رمزارزها شاهد رشد جزئی بوده و اکثر کوین ها در محدوده سبز قرار دارند. بیت کوین همچنان روی پله های ابتدایی کانال 19 هزار دلار نوسان دارد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۶    
ایمنی و امنیت جانی زحمت کش ترین قشر جامعه سالهاست مورد غفلت واقع شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اروپا را به پرهیز از رفتارهای مداخله گرایانه دعوت می کنیم، اظهار داشت: ایران در صورت ادامه رفتارهای مداخله گرایانه اروپا واکنش متقابل و متناسب نشان خواهد داد ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۹    
مراسم اهدای توپ طلا امشب(دوشنبه) در پاریس برگزار می شود. بهترین بازیکن جهان در سال 2022 از نظر مجله فرانسوی فرانس فوتبال (فرانس فوتبال) امشب معرفی می شود.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۶    
باتوجه به اینکه کسب و کارهای اینترنتی طی مدت اخیر تحت تاثیر قرار گرفته اند، وزیر اقتصاد از آمادگی این وزارتخانه برای حمایت از این بخش خبر داد و اعلام کرده که به زودی بسته حمایتی در این راستا نهایی می ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۲    
رهبر کره شمالی در حالی که می خندید یک دستش را دور سرباز گرفته بود و با دست دیگرش صورتش را نوازش کرد. سرباز به زمین نگاه می کند و مشخص است از در آغوش گرفتن ناگهانی یکی از بدنام ترین دیکتاتور های جهان ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۳    
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو معتقد است که آیین نامه واردات خودرو، واردات را با اما و اگرهای بسیاری مواجه کرده و بعید است که با این شیوه و به این زودی ها شاهد واردات خودرو به کشور پس از چهار سال و نیم ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۴    
رزمایش بزرگ اقتدار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی قبل در منطقه عمومی ارس واقع در شمال استان های آذربایجان شرقی و اردبیل آغاز شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۴    
منابع رسانه ای از وقوع چند انفجار در نتیجه حملات پهپادی شدید روسیه به کی یف پایتخت و دیگر نقاط اوکراین خبر دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۴    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که اختلال ارسال پیامک برای سرویس های پیامک کوتاه رفع شده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۵    
نرخ ارز در صرافی ملی امروز دوشنبه اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار و قیمت یورو نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۱    
از سال 1396 به بعد و همزمان با ممنوع شدن واردات خودرو صنعت خودروی چین نیز رونق گرفت و چینی ها تنها کسانی بودند که بی توجه به تحریم های ایران همچنان به فعالیت خود در بازار ایران ادامه دادند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۳    
بازار طلا و سکه دیروز همراه با افزایش قیمت دلار، وارد فاز صعودی شدند، به طوری هر قطعه سکه امامی دوباره وارد کانال 15 میلیون تومان شد.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۰۲    
طبق گزارش های مختلف، گروه صنعتی ایران خودرو به زودی وارد فاز تولید و مونتاژ آزمایشی هایما 7X خواهد شد. این شرکت قصد دارد دو دستگاه خودروی چندمنظوره هایما 7 ایکس را به طور آزمایشی تولید کند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۳    
یک پزشک بلژیکی از صد ها حشره مرده برای ساخت مجسمه های شگفت انگیز استفاده کرده است.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۸    
طلا خود را از افت قیمتی که در روز جمعه با آن مواجه شده بود بیرون کشیده، اما خریداران هنوز اطمینان کامل را برای سرمایه گذاری ندارند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۸    
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه گفت: تا پایان شهریور مجموعه یارانه بگیران 76 میلیون و 410 هزار و 389 نفر هستند، افرادی که تا سال 1401 یارانه نگرفتند، می توانند همچنان ثبت نام کنند.
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۲    
قیمت پژو 206 تیپ 2 دست دوم با فرض پنج سال کارکرد 230 میلیون تخمین زده می شود. اگر یک لکه رنگ روی بدنه وجود داشته باشد، تقریبا پنج میلیون تومان از ارزش آن کم می شود
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۹    
اعتراض ها علیه لیز تراس که تنها 43 روز از آغاز دوره نخست وزیری او می گذرد، به سرعت در حال افزایش است و استعفا ترجیع بند انتقاد شمار زیادی از هم حزبی های او شده که درپی آشفتگی مالی ناشی از برنامه ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۹    
یک کارشناس ارشد مسائل بین الملل با بیان این که ما ایرانیان باید در این زمانه سخت از خطر هیجانات غافل نباشیم و از هرآن چه که ممکن است در حکم خودزنی باشد، احتراز کنیم ...
طلا   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۶    
پادشاه سعودی در جدیدترین اظهارات خود، خواستار همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی شد.