پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۰۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 4 اسفند 1395 - taraznews.com

تراز نیوز 29 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1394 تراز نیوز 31 فروردین 1395 تراز نیوز 31 اردیبهشت 1395 تراز نیوز 31 خرداد 1395 تراز نیوز 31 تیر 1395 تراز نیوز 31 مرداد 1395 تراز نیوز 31 شهریور 1395 تراز نیوز 30 مهر 1395 تراز نیوز 30 آبان 1395 تراز نیوز 30 آذر 1395 تراز نیوز 30 دی 1395 تراز نیوز 1 بهمن 1395 تراز نیوز 1 اسفند 1395 تراز نیوز 2 اسفند 1395 تراز نیوز 3 اسفند 1395 تراز نیوز 4 اسفند 1395 تراز نیوز 5 اسفند 1395 تراز نیوز 6 اسفند 1395 تراز نیوز 7 اسفند 1395 تراز نیوز 8 اسفند 1395 تراز نیوز 9 اسفند 1395 تراز نیوز 10 اسفند 1395 تراز نیوز 11 اسفند 1395 تراز نیوز 12 اسفند 1395 تراز نیوز 13 اسفند 1395 تراز نیوز 14 اسفند 1395 تراز نیوز 15 اسفند 1395 تراز نیوز 16 اسفند 1395 تراز نیوز 17 اسفند 1395 تراز نیوز 18 اسفند 1395 تراز نیوز 19 اسفند 1395 تراز نیوز 20 اسفند 1395 تراز نیوز 21 اسفند 1395 تراز نیوز 22 اسفند 1395 تراز نیوز 23 اسفند 1395 تراز نیوز 24 اسفند 1395 تراز نیوز 25 اسفند 1395 تراز نیوز 26 اسفند 1395 تراز نیوز 27 اسفند 1395 تراز نیوز 28 اسفند 1395 تراز نیوز 29 اسفند 1395 تراز نیوز 30 اسفند 1395 
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۵    
تراز: ماده مخدری را تصور کنید که بتواند ما را سرخوش و مملو از انرژی کند و خوردنی هم باشد. نیازی نباشد آن را به صورت تزریقی، دخانی یا استنشاقی مصرف کنید تا اثرات باشکوه و آرام بخشش را حس کنید ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۰    
تراز: با بررسی گروه خونی افراد می توان به اطلاعات زیادی درباره سلامتشان دست یافت. هر گروه خونی مزایا و معایب خود را دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۷    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز 8 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۵    
تراز: نیوزیلند نخستین کشور صادرکننده لبنیات با کیفیت بالا در جهان بوده و محصولات تولیدی این کشور به علت کیفیت بالا در دنیا معروف است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۰    
تراز: در کمتر از یک ماه مانده به شب عید، قیمت هرکیلوگرم پرتقال جنوب در سطح خرده فروشی تا 9 هزار و 500 تومان و نارنگی جنوب تا 7 هزار و 700 تومان افزایش یافته است و به قیمت کاذبی به فروش می رسد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
تراز: آبشار یخ زده سنگان که در 20 کیلومتری شمال غرب تهران قرار دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۵    
تراز: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دو روز پیش در یک نامه رسمی از تعطیلی روز 30 اسفند خبر داده بود، در اطلاعیه جدیدی تعطیلی این روز را پس گرفت و آن را در صلاحیت هیات وزیران دانست.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۵    
تراز: استفاده نیروهای داعش و آسان بودن استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین موجب شده است تا نگرانی کشورهای غربی افزایش یابد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۵    
تراز: جگر مرغ به عنوان یکی از غذاهای خوشمزه و مورد علاقه بسیاری از افراد، سه برابر نیاز روزانه، ویتامین ب12 وارد بدن می کند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۵    
تراز: از مدل تیگوان به عنوان اولین محصول این شرکت برای عرضه در بازار داخل یاد می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۵    
تراز: حدود 70 درصد از آمریکایی ها به اخبار رسانه هایشان اعتمادی ندارند؛ میزان اعتماد حزب ترامپ به رادیو و تلویزیون تنها 14 درصد است!
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۷    
تراز: تمیز بودن فرش و کفپوش های منزل در آراستگی منزل شما نزد مهمان ها بسیار با اهمیت است پس تا قبل از آغاز سال نو و بدون هزینه های بالا بااین ترفند ها آن ها راتمیز و مانند روز اول نو کنید.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۷    
تراز: ترکیب مواد تشکیل دهنده که از گوارش سریع و کند برخودار هستند، ایده خوبی نیست. این شرایط می تواند تخمیر مواد غذایی در معده را به همراه داشته باشد که ممکن است کل بدن را مسموم سازد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۷    
تراز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز بانک های دسته سه و چهار اروپایی و بعضی از بانک های آسیایی همکاری جزئی با ما دارند و آن چیزی که در برجام پیرامون ایجاد یک شرایط مثبت در اقتصاد ایران تعهد شده ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۵    
تراز: جوانی که با این همه مدرک اعتراض خود را به بیکاری خویش اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
تراز: یکی از شرکت های تابعه شرکت ملی هواپیمایی هند برنامه خود برای برقراری پروازهای مستقیم به مقصد تهران را به دلیل افزایش تنش ها بین ایران و آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ به حالت تعلیق درآورد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۳۵    
تراز: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با قرائت بیانیه پایانی این کنفراس به کار خود خاتمه داد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰    
تراز: دوقطبی سازی های کاذب در آستانه هر انتخاباتی، یکی از ترفندهای جریان منفعت طلب و قدرت گرا با خلق و خوی اشرافی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰    
تراز: دومین سرمایه گذار سریال شهرزاد که داماد یک مقام بلندپایه دولتی است نیز در رابطه با فساد مالی بازداشت شد تا موضوع فساد در شبکه نمایش خانگی ابعاد تازه تری پیدا کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰    
تراز: سازمان ملی استاندارد ایران نسبت به استفاده از لامپ های LED وارداتی هشدار داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۰    
تراز: دولت می گوید نیازی به واردات مرکبات نیست اما رئیس اتحادیه میوه می گوید پرتقال مصری وارد شده را از 20 اسفند با قیمت 5هزار تومان توزیع می کنیم...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
تراز: سالی که اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شد ، حمایت و خرید تولیدات باید به اوج خود برسد و هرایرانی ، تولید ایرانی خریداری کند .
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۷    
تراز: تبلت zenpad s با مدل ASUS با صفحه نمایش 8 اینج در بازار با قیمت یک میلیون 70 هزار تومان به فروش می رسد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۰    
تراز: به نوشته ایندیپندنت، برخلاف قوانین شکنجه سازمان ملل، زندانیان کودک در زندان های انگلیس، در سلول انفرادی زندانی هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۰    
تراز: یک فوق تخصص جراحی قلب و عروق با اشاره به مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و عروقی، گفت: حدود دو سوم این مرگ ها در مردان است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۰    
تراز: قرار نیست رجیستری هزینه بر واردات اضافه کند یا قیمت گوشی را افزایش دهد در نتیجه به ضرر مردم نیست اما عده محدودی که 70 درصد بازار گوشی را از قاچاق تامین می کنند و روی هر گوشی حدود 100 هزار تومان ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۷    
تراز: به منظور تجلیل و دلجویی بانک پاسارگاد میزبان خانواده گرانقدر شهدای آتش نشانان فداکار حادثه پلاسکو بود
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
تراز: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاثیر اقدامات یک سال گذشته بانک مسکن در راستای افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن و همچنین تنوع بخشی به سبد تسهیلات در حوزه مسکن را مثبت ارزیابی کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
تراز: طبق آمار منتشر شده توسط گمرک در 10 ماه منتهی به دی ماه امسال بیش از 43 تن خرچنگ از کشور صادر شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
تراز: رایزن بازرگانی ایران در روسیه با هشدار به تجار و بازرگانان ایرانی در مورد تبادلات بانکی با بانک های متفرقه روسیه گفت: 5 بانک روسی در فهرست بانک های تایید شده قرار دارند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۵    
تراز: رییس اتحادیه آجیل و خشکبار فروشان گفت: تا اوایل هفته آینده وضعیت واردات بادام هندی برای تأمین نیاز بازار شب عید مشخص خواهد شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۷    
تراز: سازمان عفو بین الملل در گزارش سالانه خود اظهارات سمی ترامپ را عامل تیرگی و ناامنی بیشتر در دنیا دانسته و پیروزی انتخاباتی وی را بزرگترین زلزله سیاسی سال 2016 دانست.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۵    
تراز: در فقدان اصلاح اساسی در اقتصاد، مشکلات مرتبط با یارانه ها کماکان باقی خواهد بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۵    
تراز: طرح دو فوریتی مجازات برهم زنندگان مجالس آن قدر مایه بی آبرویی و خفت شده که صدای اصلاح طلبان و حتی بی بی سی را هم درآورده و هر روز به امضاکنندگان آن حمله ای تازه می شود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۵    
تراز: هر ساله با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی،موضوع گردشگری و مسافرت در میان خانوار ها و متقاضیان سفرهای سیاحتی در ایران داغ می شود،اما به دلیل گرانی و هزینه بر بودن سفرهای داخلی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۱۵    
تراز: مشاور فرهنگی رئیس جمهور با انتشار مطلبی در توئیتر نوشت: جامعه معمولا به رئیس جمهور دو دوره فرصت می دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۵    
تراز: شرایط واحدهای نانوایی و نیروهای آموزش دیده در کیفیت نان تاثیر گذارند به طوریکه نقصان در هر یک از این مولفه ها کیفیت نان را تحت تاثیر قرار می دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۷    
تراز: وزیر دفاع روسیه در سخنانی با اشاره به عملیات این کشور علیه گروه های تروریستی گفت که جنگ داخلی در سوریه متوقف شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۵    
تراز: امام صادق علیه السلام، اثر عمدۀ کمتر قرض و وام گرفتن را بیان فرمودند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۹:۰۵    
تراز: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حدود 30 سال از پایان جنگ می گذرد و به لطف خدا و به اقرار دوست و دشمن اثرات تعیین کننده ای در سازندگی کشور از سوی سپاه داشته ایم.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
تراز: نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از جلسه با وزیر جهاد کشاورزی درباره برخی رانت ها در شرکت بازرگانی دولتی و اعلام هشدارها به وزیر خبر داد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
تراز: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 96، 30 درصد از درآمد نفتی کشور به صندوق توسعه ملی تخصیص خواهد یافت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
تراز: سخنگوی اورژانس تهران با اشاره به حادثه انفجار لوله گاز و تخریب 3 ساختمان در محله خلیج، گفت: بر اثر این حادثه 5 نفر جان خود را از دست داده و 6 نفر مصدوم شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۷    
تراز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری با همتای استرالیایی خود گفت فلسطینی ها باید رژیم اشغالگر را به رسمیت بشناسند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۰    
تراز: رشد نقدینگی، چوب لای چرخ تولید و رونق اقتصادی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۰    
تراز: علی السرای فعال حقوق بشری و شاعر عراقی که پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب در مدح انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعری به زبان عربی خواند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۵۰    
تراز: مسکن در 4 ساله دولت یازدهم گران شد در حالی که همزمان بازار آن رونق نگرفت و رکود در آن شدیدتر شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۰    
تراز: مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از آغاز رزرو اینترنتی 25 درصد از فضاهای اسکان فرهنگیان از پنجم اسفند ماه خبر داد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۰    
تراز: به نظر من، میزان انسانی بودن یک جامعه، به میزان توجه آن جامعه و نوع نگاه نسبت به کودکان، سالمندان ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۷    
تراز: اگر قانون پوشش در سازمان صداوسیما معلوم باشد، انتخاب های سلیقه ای مسوولان از بین می رود و دیگر لازم نیست که مجری جذابیت و همخوانی رنگ لباسش را به دلیل سلیقه مسوولی نادیده بگیرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
تراز: حضور روحانیان در ورزشگاه های پرتماشاچی در حین برگزاری بازی ایده ای بود که در دولت قبل از سوی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان تهران ارائه و البته با استقبال از سوی وزارت ورزش و ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
تراز: ادبیات تند دونالد ترامپ علیه ایران موجب شده است تا برخی کشورهای مخالف سیاست های ایران در منطقه نیز از این فرصت نهایت سوءاستفاده را ببرند و یک دیپلماسی تهاجمی علیه ایران را در پیش گیرند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
تراز: وزارت کشور بحرین ادعا کرد چند محکوم امنیتی را هنگامی که قصد داشتند از طریق دریا به ایران بگریزند دستگیر کرده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
تراز: یک مرد با تزریق سم مار به خود سعی دارد در بدنش پادتن سم مار تولید کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
تراز: رئیس جمهور آمریکا در آخرین هفته از نخستین ماه زمامداری خود در کاخ سفید از نخست وزیر رژیم صهیونیستی استقبال کرد و پس از چند ساعت دیدار و مذاکره پشت پرده با وی در نشست مشترک مطبوعاتی دیدگاه دولت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۰    
تراز: مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره علت حذف حق عائله مندی و اولاد از فیش حقوقی برخی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۷    
تراز: رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد صورت حساب سنگین در انتظار انگلیس است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۷    
تراز: رئیس اتاق تعاون ایران با بیان اینکه به رغم نص صریح قانون، بانک مرکزی در برابر اعطای مجوز تاسیس بانک تعاونی غیردولتی مقاومت می کند، از تضعیف بخش تعاون در برنامه ششم توسعه انتقاد کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۱۷    
تراز: رئیس اتحادیه میوه نرخ جدید انواع میوه را در بازار اعلام کرد و با بیان اینکه قیمت پرتقال جنوب به 10هزارتومان رسیده است،گفت:اگر دولت می خواهدپرتقال واردکند این کاررا کنترل شده انجام دهد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۵    
تراز: برجا ماندن یک کشته و 2 زخمی در انفجار غرب بغداد و دستور داعش به اهالی غرب موصل برای تخریب دیوار بین منازل خود از جمله اخبار و تحولات عراق و آزادسازی موصل است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۵    
تراز: سوئد که در طول تاریخ به عنوان کشور بی طرف و جزو آرام ترین نقاط اروپا به حساب می آید امشب با شورشی روبرو شد که شعله های آتش آن بسیاری از شهروندان این کشور را دچار وحشت و اضطراب کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۵    
تراز: پنتاگون سه شنبه شب اعلام کرد که قصدی برای گسترش همکاری نظامی با مسکو در سوریه ندارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۵    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های اقتصادی امروز 4 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۵    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های امروز 4 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۷:۵۵    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز 4 اسفند به شرح زیر است؛