پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۵۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 21 اسفند 1395 - taraznews.com

تراز نیوز 29 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1394 تراز نیوز 31 فروردین 1395 تراز نیوز 31 اردیبهشت 1395 تراز نیوز 31 خرداد 1395 تراز نیوز 31 تیر 1395 تراز نیوز 31 مرداد 1395 تراز نیوز 31 شهریور 1395 تراز نیوز 30 مهر 1395 تراز نیوز 30 آبان 1395 تراز نیوز 30 آذر 1395 تراز نیوز 30 دی 1395 تراز نیوز 1 بهمن 1395 تراز نیوز 1 اسفند 1395 تراز نیوز 2 اسفند 1395 تراز نیوز 3 اسفند 1395 تراز نیوز 4 اسفند 1395 تراز نیوز 5 اسفند 1395 تراز نیوز 6 اسفند 1395 تراز نیوز 7 اسفند 1395 تراز نیوز 8 اسفند 1395 تراز نیوز 9 اسفند 1395 تراز نیوز 10 اسفند 1395 تراز نیوز 11 اسفند 1395 تراز نیوز 12 اسفند 1395 تراز نیوز 13 اسفند 1395 تراز نیوز 14 اسفند 1395 تراز نیوز 15 اسفند 1395 تراز نیوز 16 اسفند 1395 تراز نیوز 17 اسفند 1395 تراز نیوز 18 اسفند 1395 تراز نیوز 19 اسفند 1395 تراز نیوز 20 اسفند 1395 تراز نیوز 21 اسفند 1395 تراز نیوز 22 اسفند 1395 تراز نیوز 23 اسفند 1395 تراز نیوز 24 اسفند 1395 تراز نیوز 25 اسفند 1395 تراز نیوز 26 اسفند 1395 تراز نیوز 27 اسفند 1395 تراز نیوز 28 اسفند 1395 تراز نیوز 29 اسفند 1395 تراز نیوز 30 اسفند 1395 
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۴۰    
تراز: یک روزنامه زنجیره ای مدعی شد قرارداد کرسنت را باید به همین شکلی که هست اجرا کرد و از بن بست خارج شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۹:۰۹    
تراز: کتاب های حوزه علوم انسانی در صدر پرفروش های بازار نشر در هفته ای که گذشت، قرار گرفتند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۲۴    
تراز: مدیرعامل موسسه کوثر با اعلام دلایل عدول بانک ها از اجرای نرخ مصوب شورای پول و اعتبار در روز های پایانی سال جاری ، گفت: سال آینده سال سخت نظام بانکی و اقتصاد کشور خواهد بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۰۸:۰۴    
تراز: طبق نتایج یک تحقیق جدید، آلودگی هوا ممکن است موجب افزایش باکتری های شود که موجب افزایش عفونت های تنفسی شده و در مقابل درمان آنتی بیوتیکی مقاوم هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۴    
تراز: وعده ها درباره حادثه پلاسکو محقق نشده است/ بیکاری و رکود اقتصادی نیز سبب دستفروشی می شود/ آتش حمایت دولت چه زود سرد شد!/ لغو بی سر و صدای الزام بانک ها به حمایت از آسیب دیدگان پلاسکو!
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۰    
تراز: لحظه تحویل سال 1396 هجری شمسی، طبق تقویم رسمی کشور ظهر 30 اسفند ماه است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
تراز: نیروهای عراقی در ادامه عملیات ضد داعش در شمال این کشور بر مناطق جدیدی در غرب موصل مسلط شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۹    
تراز: رنگ متفاوت پوسته تخم مرغ از رنگدانه های تولیدی مرغ ناشی می شود. رنگدانه اصلی در تخم های قهوه ای به نام پروتوپرفیت IX شناخته می شود که از هِم، ترکیبی که رنگ قرمز را به خون می بخشد، شکل گرفته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۴    
تراز: افزایش قیمت مرغ طی ماه های اخیر نارضایتی مصرف کنندگان را در برداشته و این در حالی است که تولید کنندگان قیمت را بالا ندانسته و از ضررهای بخش تولید می گویند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
تراز: مدیرعامل ایران ایر با بیان اینکه ظرف 6 ماهه آینده موضوع اصلاح ساختار هما عملیاتی می شود از ورود دومین ایرباس 330 تا 30 اسفند خبر داد و گفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
تراز: موسوی لارگانی گفت: موسسه اعتباری کاسپین نخستین موسسه ای نیست که دچار مشکلات این چنینی شده و با ادامه این روند آخرین موسسه هم نیست ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
تراز: دولت ارمنستان یک برنامه سرمایه گذاری 3.2 میلیارد دلاری در بخش های مختلف ارانه کرده است که شامل سرمایه گذاری برای صادرات کالا به بازار ایران است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۰    
تراز: میزان کمک مالی مردم به باشگاه پرسپولیس تا تاریخ 21 اسفندماه مشخص شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۰    
تراز: با مجوز بانک مرکزی، بانک های عامل می توانند در صورت تمایل از 20 اسفند تا 15 فروردین ماه سقف برداشت از عابربانک های خود را به 500 هزار تومان افزایش دهند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۰    
تراز: این به اصطلاح جشن، در حقیقت پایکوبی بر خون ده ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۰    
تراز: در نهایت مشخص شد که این هواپیمای هندی به دلیل مشکلات در سیستم مخابراتی خود ارتباطش را با زمین از دست داده بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
تراز: برغم وجود تسهیلات و امتیازات متنوع در مناطق آزاد و وجود مشکلات و تحریم ها در کشور، شاهد عملکرد مناسب تری در سایر نقاط سرزمین اصلی هستیم.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
تراز: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه ای با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال ( 200 میلیارد تومان ) از امروز (یکشنبه) توزیع می شود و سهم هر خانوار حدود یک میلیون و 200 هزار ریال ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
تراز: معاون وزیر رفاه با اشاره به ساماندهی تسهیلات حمایتی کمتر از 50 میلیون تومان گفت: از سال آینده، افرادی که از چند نهاد مالی تسهیلات حمایتی با کارمزد پایین دریافت می کنند، شناسایی می شوند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
تراز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این هفته 1200 واحد در فاز 8 پردیس با حضور مسولان افتتاح می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
تراز: عید نوروز فرصتی مناسب برای مسافرت است. اگر به هر دلیلی، تصمیم به مسافرت گرفته اید و یا در نظر دارید برای مدتی از محل اقامت تان دور شوید ارزان ترین شهرهای ایران برای سفرهای نوروزی را ببینید.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
تراز: بهمن ماه امسال تولید انواع اتوبوس در خودروسازان داخلی به طور میانگین 171 درصد افزایش یافت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۰    
تراز: سخنگوی قوه قضائیه گفت :امروزه دشمن با ابزار اقتصادی اهداف باطل خود را دنبال و می خواهد مردم را از مسئولان جدا کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۰    
تراز: نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه وبودجه برای مردم کف حقوق دو میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که بی شک تأثیرگذار خواهد بود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۰    
تراز: در این ایام در بازار هیاهوی خاصی برپاست. مردم درحال آماده شدن برای گذ ر از سال95 و آغاز هرچه بهتر سال96هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۳۰    
تراز: رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با یک رسانه چینی اعلام کرد که دمشق نیروهای خارجی را که بدون مجوز وارد خاک سوریه می شوند، نیروهای متجاوز می داند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۰    
تراز: دولت پس از انتخابات اقدام به حذف یارانه ها می کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۰    
تراز: یک روزنامه حامی دولت نسبت به سرنوشت رشد اقتصادی مورد ادعای دولت ابراز نگرانی کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۰    
تراز: مدافع تراکتورسازی تبریز در تیررس سرمربی پرسپولیس برای حضور در این تیم قرار دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۰    
تراز: معاون پارلمانی رئیس جمهور از شکایت دولت علیه نمایندگان مجلس خبر داد!
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۵    
تراز: نظرسنجی های جدید نشان داد میزان محبوبیت "ملانیا ترامپ" در میان آمریکایی ها رو به افزایش است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۵    
تراز: معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد: هیچگونه محدودیت زمانی برای اجرای طرح هایی مانند رومینگ ملی یا ترابردپذیری شماره ها وجود ندارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۵    
تراز: یک روزنامه اصلاح طلب با اظهار نگرانی درباره سرنوشت روحانی در انتخابات نوشت سال 95 سال درخشانی برای روحانی نبود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۵    
تراز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران می گوید: در چند سال گذشته رویکرد جوانان به کسب مهارتهای شغلی از طریق آموزش های فنی و حرفه ای بیشتر شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۰    
تراز: گردشگران طبیعت صحنه های عجیب و بی سابقه از مبارزه یک طوطی برای دور کردن دشمن از آشیانه فرزندانش را ثبت کردند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۰    
تراز: انجمن بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری از تردد 13 میلیون و 360 هزار خودرو در ایران خبر داد و برخورداری ایرانی ها از خودروهای شخصی و تجاری را 4 برابر آفریقایی ها و حدود یک سوم اروپایی ها ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۰    
تراز: این سالن سینما به صورت شناور روی آب ساخته شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۵    
تراز: مدیر اجرایی کانون انجمن جایگاه داران سوخت کشور گفت: در قراداد فعلی امنیت سرمایه جایگاه داران لحاظ نشده و در صورت عدم اصلاح جایگاه داران تحت پوشش شرکت نفت خواهند ماند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۵    
تراز: چهارشنبه سوری، یک جشن بهاری است که پیش از رسیدن نوروز برگزار می شود مردم در این روز برای دفع شر و بلا و برآورده شدن آرزوهایشان مراسمی را برگزار می کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۷:۴۰    
تراز: امام کاظم علیه السلام، دو جمله از نصیحت های لقمان حکیم را عصاره حکمت وی دانسته اند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
تراز: رئیس دولت نهم و دهم در بیانیه ای با اشاره به اینکه طی 4 سال گذشته علیه دولت قبل فضاسازی رسانه ای صورت گرفته است گفت: ادعای بدهکاری سنگین دولت دهم خلاف واقع است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۰    
تراز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایت تغذیه ای با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان از فردا میان نیازمندان توزیع می شود و سهم هر خانوار هم حدود 120 هزار تومان است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
تراز: امسال هومن اردبیلی بیکار ننشسته و بهار را مهمان 120 هزار گل لاله کرده است. گل هایی که برای تماشای آن باید 400 قدم راه بروید تا از ابتدا تا انتهای مسیر گل کاری شده را طی کنید.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۵    
تراز: یک معمار اسپانیایی کارخانه سیمانی را که در حال نابودی بود، خریده و آن را تبدیل به محلی برای زندگی و کار خودش کرده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
تراز: بدهی بانکهای غیردولتی و موسسات اعتباری در حالی در دیماه امسال با رشد 173.3 درصدی نسبت به اسفند 94 مواجه بوده که دیون بانکها به بانک مرکزی در ده ماهه25 هزار و 570 میلیارد تومان رشد داشته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۵    
تراز: مسئولان می گویند با یاری طبیعت و فعالیت های انجام شده بسیاری از تالاب های کشور در سال گذشته نَمی دریافت کردند و حال و روز بدی ندارند، اما این فرصتی کوتاه است که نباید از دست برود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۵۰    
تراز: بازار اجاره پایتخت در آخرین ماه از سال 1395 روزهای آرامی را سپری می کند و بنا به گفته رییس اتحادیه املاک، نرخ افزایش اجاره بها در زمستان کمتر از 8 درصد بوده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۰    
تراز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از ذخیره سازی بیش از یک میلیارد لیتر بنزین در کشور خبر داد و همچنین میزان بدهی ایرلاین ها به دولت را 1300 میلیارد تومان اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۰    
تراز: رئیس شورای شهر تهران گفت: 40 نفر دیگر که از آنها در این گزارش نام برده شده بود، ارتباطی با این موضوع نداشته و اسم شان بیخود مطرح شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۰    
تراز: حیاتی با تکذیب خبر فوت شدن خود، از فعالیت خیانت گونه افراد ناباب در فضای مجازی به منظور جذب مخاطب سخن گفت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۰    
تراز: یک متخصص پوست گفت: باورهای غلطی که امروزه بسیار شنیده می شود حاکی از آن است که در محل سوختگی خمیر دندان، سیب زمینی رنده شده، گوشت قرمز ... قرار دهید.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
تراز: دومین ایرباس خریداری شده از سوی ایران، دقایقی قبل در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
تراز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در صادقیه تهران طی اسفند ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۵    
تراز: در حالی که همسالان آنا وانگ 5 ساله از جنوب غرب چین در مهد کودک یا زمین های بازی اوقات خود را می گذرانند او مشغول نگهداری از مادربزرگ و جدش است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
تراز: مراسم چهارشنبه آخر سال یا همان چهارشنبه سوری، سنتی کاملا ایرانی است که در این سال ها، این سنت را فراموش کرده ایم و تنها به شادی های خطرناک آن افزوده ایم.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۰    
تراز: ایوان انتظار بنایی در 7 طبقه، سطح صفر زمین را به منهای 30 متر در زیر زمین متصل می کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۰    
تراز: واقعیت این است که در سال 95 وضعیت غیبت ها اندکی بهبود داشته است و آن هم به خاطر عدم غیبت حدود 14نماینده در طول سال است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۰    
تراز: معاون اول قوه قضاییه از تشکیل پرونده تخلف یک شعبه بانکی با گشایش 3 هزار میلیارد تومان ال سی غیر واقعی خبرداد و گفت: پرونده های تخلفات اقتصادی گروهی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۰    
تراز: شهردار تهران در بازدید صبحگاهی خود از مراحل پایانی بخش میانی خط 7 مترو در محور بزرگراه شهید نواب صفوی دیدن کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
تراز: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 800 میلیارد تومان به حساب صندوق ذخیره بازگشت گفت: معوقات فرهنگیان تا پایان سال پرداخت می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۰    
تراز: رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده گفت: با توزیع مستقیم دام زنده در زوهای پایانی سال دیگر خبری از نوسانات نرخ گوشت و دلال بازی خبری نیست.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۰    
تراز: نتیجه کالبدشکافی "ویتالی چورکین"، مرگ وی در اثر حمله قلبی را تایید کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
تراز: جالب این که کمال الملک هم در تابلوی معروف هفت سین که در کاخ گلستان قرار دارد، ماهی قرمز در سفره نقاشی نکرده است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۰    
تراز: طبق نتایج یک تحقیق جدید، حرکات ناشی از نماز یومیه مسلمانان موجب تسکین کمردرد به شیوه ای مشابه با یوگا و ورزش درمانی می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۵    
تراز: تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی با اشاره به عدم حمایت مالی ازسوی تلویزیون، از توقف تولید این مجموعه برای نوروز سال جدید خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۰    
تراز: سرانجام دومین ایرباس نو یا به قول معروف صفر کیلومتر تحویل ایران شد تا مسیر نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور برای ایمنی مسافران وارد مرحله ای جدید شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
تراز: در ارتباط مستقیم شبکه بی بی سی با کارشناس برنامه خود، فرزندان کارشناس وارد اتاق او شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
تراز: شهر حلب که زمانی یک مقصد توریستی محبوب و مشهور با سنگ های مرمر دیدنی و جذاب بود، در حال حاضر و بر اثر حمله تروریستها در سال 2012 و 4 سال جنگ داخلی، به یک خرابه تبدیل شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
تراز: دبیر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: دستور کار این هفته شورا اعلام کاندیدای اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۶    
تراز: مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: امیدواریم بتوانیم طی دو، سه روز آینده تمام حق التدریس معلمان آزاد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۶    
تراز: انفجار مواد محترقه در اردبیل جان 7 نفر را گرفت. در این حادثه 8 نفر مجروح شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۶    
تراز: طرح عیدانه بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث تا پایان اسفند ادامه دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۰    
تراز: رئیس اتحادیه میوه و سبزی، نرخ جدید انواع میوه را اعلام کرد و گفت: قیمت موز طی دو هفته اخیر حدود 1000 تومان گران شده و نرخ انگور شیلی هم در هر کیلو، 30 هزار تومان است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۰    
تراز: توزیع اسکناس های نو ویژه شب عید از سوی سیستم بانکی در حالی از امروز آغاز می شود که قرار است در تهران 7 هزار میلیارد ریال و در شهرستانها 9 هزار میلیارد ریال پول تانخورده توزیع شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
تراز: هر چند روز جمعه کادر فنی استقلال تمرین را تعطیل کرده بود اما شنیدیم احتمالا آبی پوشان امروز (شنبه) هم اعتصاب کرده و تمرین نخواهند کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
تراز: احتمال آسیب دیدگی ورزشی در کودکان بیشتر از بزرگسالان است. بنابارین والدین باید مراقب باشند که تمام نکات ایمنی در ورزش کودکان آنها رعایت می شود تا خطر بر آنها را تهدید نکند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۰    
تراز: شورای عالی کار فردا(یکشنبه) دومین جلسه خود را برای تعیین دستمزد 96 با حضور شرکای اجتماعی تشکیل می دهد؛ حال همه کارگران منتظرند ببینند که چه سرنوشتی در سال آینده پیش روی آنها قرار می گیرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۲۱    
تراز: این گاف آقای سخنگو، بازتاب وسیعی در رسانه های غربی داشته و با واکنش گسترده خبرنگاران آمریکایی همراه شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۱۰    
تراز: یکی از درس های قرآن کریم که در قالب داستان بیان شده است، داستان مواجهه قوم بنی اسرائیل با لشکریان فرعون و نصرت الهی به حضرت موسی (ع) است...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۶    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز21 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۶    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های اقتصادی امروز 21 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۰    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های امروز 21 اسفند به شرح زیر است؛