پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۴۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 7 اسفند 1395 - taraznews.com

تراز نیوز 29 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1394 تراز نیوز 31 فروردین 1395 تراز نیوز 31 اردیبهشت 1395 تراز نیوز 31 خرداد 1395 تراز نیوز 31 تیر 1395 تراز نیوز 31 مرداد 1395 تراز نیوز 31 شهریور 1395 تراز نیوز 30 مهر 1395 تراز نیوز 30 آبان 1395 تراز نیوز 30 آذر 1395 تراز نیوز 30 دی 1395 تراز نیوز 1 بهمن 1395 تراز نیوز 1 اسفند 1395 تراز نیوز 2 اسفند 1395 تراز نیوز 3 اسفند 1395 تراز نیوز 4 اسفند 1395 تراز نیوز 5 اسفند 1395 تراز نیوز 6 اسفند 1395 تراز نیوز 7 اسفند 1395 تراز نیوز 8 اسفند 1395 تراز نیوز 9 اسفند 1395 تراز نیوز 10 اسفند 1395 تراز نیوز 11 اسفند 1395 تراز نیوز 12 اسفند 1395 تراز نیوز 13 اسفند 1395 تراز نیوز 14 اسفند 1395 تراز نیوز 15 اسفند 1395 تراز نیوز 16 اسفند 1395 تراز نیوز 17 اسفند 1395 تراز نیوز 18 اسفند 1395 تراز نیوز 19 اسفند 1395 تراز نیوز 20 اسفند 1395 تراز نیوز 21 اسفند 1395 تراز نیوز 22 اسفند 1395 تراز نیوز 23 اسفند 1395 تراز نیوز 24 اسفند 1395 تراز نیوز 25 اسفند 1395 تراز نیوز 26 اسفند 1395 تراز نیوز 27 اسفند 1395 تراز نیوز 28 اسفند 1395 تراز نیوز 29 اسفند 1395 تراز نیوز 30 اسفند 1395 
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۵    
تراز: اگرچه مصرف دوغ به عنوان یک نوشیدنی سالم به همراه غذا در ماه های گرم سال توصیه می شود اما مصرف بیش از حد دوغ می تواند تعادل بدن را از وضعیت عادی خارج کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۵    
تراز: باشگاه ریزه اسپور در حالی شکایت خود را نسبت به عقد قرارداد مهدی طارمی و پرسپولیس به فیفا ارسال کرده که کمیته حل اختلافات به این باشگاه ترکیه ای مهلتی برای ارائه مستندات خود داده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
تراز: رئیس جمهور: دولت به قول هایی که به مردم داد عمل کرد/ شرمنده مردم نشدیم/ رشد اقتصادی کشور بالای 6 درصد است!
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
تراز: نوشیدن چای برای اکثر ما مطلوب است، اما حتی نوشیدن چای هم خط قرمز هایی دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۰    
تراز: مراسم نخستین دیدار مادر شهید تازه تفحص شده محسن جواهری کاشانی با پیکر مطهر شهید بعد از گذشت 33 سال از شهادتش در معراج شهدا برگزار شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۰    
تراز: طی روزهای گذشته با کاهش شدید دما آب سد مهاباد که آب شرب این شهر را تامین میکند یخ بست .
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تراز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در سعادت آباد تهران طی اسفند ماه 95است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تراز: یک مقام مسئول در وزارت امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر اینکه دولت مخالف تبعیض بین کارگران و کارمندان است، گفت: دولت موافق افزایش سقف معافیت مالیاتی به 2میلیون تومان نبود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۷    
تراز: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه درآمد هدفمندسازی یارانه ها مجموع ارقامی است که به عنوان سهم این سازمان از سوی شرکت های پالایش و پخش ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۷    
تراز: فعالان حوزه کار می گویند ایجاد شغل تنها به پول و نقدینگی نیاز ندارد و اگر فرهنگ کار و روحیه کار کردن تقویت شود دیگر کسی بیکار نمی ماند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۵    
تراز: برخلاف روند سال های گذشته که بلیت اتوبوس برای ایام نوروز 20 درصد گران می شد، امسال با تصمیم شرکت های تعاونی مسافری قرار نیست بلیت اتوبوس برای این ایام افزایش قیمتی داشته باشد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
تراز: بر اساس تصویب مجلس شورای اسلامی و به منظور حمایت از صنعت برق میزان عوارض بر هر کیلو وات ساعت برق 50 ریال در نظر گرفته شد و این در حالی است که سال گذشته این عدد معادل 30 ریال بود که این به معنای ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
تراز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی جریمه دیرکرد ناشی از عدم پرداخت قبوض رانندگی تا پایان سال 95 را با شرایطی بخشیده اعلام کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
تراز: آموزش و پرورش با ابلاغ بخشنامه ای نحوه محاسبه نرخ حق التدریس نیروهای آزاد تمام وقت و غیرتمام وقت را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۷    
تراز: این خودرو که یک رنو 3 با مدل 1946 میلادی است در وضعیت بسیار خوبی نگهداری شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۷    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های امروز 8 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
تراز: از جابه جایی پلاسکونشینان معترض در واحدهای جدید مجتمع تجاری نور خبر داد و اعلام کرد که با توجه به ساختمان های تجاری مجاور ساختمان پلاسکو به نظر نمی رسد مشکلی در ساخت ساختمان پلاسکوی جدید 15 ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
تراز: سقف معافیت حقوق کارکنان از مالیات تا 500 هزار تومان دیگر افزایش یافت تا در مجموع شش میلیون تومان دیگر از دریافتی یک کارمند در طول یک سال مشمول مالیات نباشد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۷    
تراز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در سال 90 هفت درصد مبتلا به دیابت در کشور وجود داشت که در بررسی های صورت گرفته در سال 95 این رقم به 9.3 درصد رسید که این آمار نگران کننده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۵    
تراز: جردن باروز بعد از سفر به ایران اظهار کرد اگر رییس جمهور کشورش به ایران سفر می کرد، بدون شک آنها را ستایش می کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۵    
تراز: 11 بهمن ماه امسال بود که صدور بخش نامه ای مبنی ساعت فعالیت واحدهای صنفی طلافروشی تا ساعت 21:00 واکنش های مختلفی را با خود در پی داشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۷    
تراز: به زودی ساکنان زمین می توانند به طور زنده پدیده های آسمانی مانند برخورد شهاب سنگ با ماه را در خانه خود تماشا کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۵    
تراز: امام جمعه بندر هندیجان گفت: 2 سال پیش قبل از سدسازی، هیچ پدیده ای رخ نداده بود و همه چیز به خوبی پیش می رفت ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۵    
تراز: آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران است:
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
تراز: یک دستگاه واحد مسکونی در محدوده ولنجک بالا تر از امیر آبادی 2 میلیارد و 800 میلیون معامله می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
تراز: شهردار تهران گفت: یکی از خطوط مترو ادامه ایستگاه شاهد به سمت فرودگاه امام خمینی و شهر پرند است و این خط آماده بهره برداری است و فکر می کنم تست گرم آن را در دهه سوم اسفند و بهره برداری رسمی از ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۰    
تراز: حضور بیش از 40 شرکت چینی فعال در عرصه ساخت و ساز در نمایشگاه بین المللی تهران نشان از نیم نگاه صنعت ساختمان این کشور برای حضور در بازار پسابرجامی ایران دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
تراز: گرانفروشی خودسرانه و تخلفات متعدد چند وقتی است که به پرونده صنعت لبنیات اضافه و تاکنون تصمیم جدی و قطعی برای برخورد با متخلفین در این صنعت گرفته نشده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
تراز: برخی کارشناسان معتقدند،افزایش 10 درصدی وابستگی بودجه سال 96 به نفت بر خلاف اهداف مرتبط با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و این موضوع در مسیر سیاست ها و افق کلانی که در عرصه اقتصادی پیش بینی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۷    
تراز: معاون اول رئیس جمهور آمریکا، حمایت قاطع خود از اسرائیل را در ائتلاف یهودیان جمهوریخواه اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۰    
تراز: ترکیه سوابق خیلی خوبی از خود در پذیرش کالاهای صادراتی ایرانی به جای نگذاشته است. در مقابل اما، ترک ها تا دل شان خواسته بازار ایران را تصاحب کرده و از هر روشی هم برای نفوذ و حضور در بازار ایران ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۰    
تراز: سوء استفاده از کارت های بازرگانی اجاره ای سبب می شود تا حقوق دولت ضایع شده و عمده مطالبات آنان وصول نشود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۰    
تراز: رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه شهروندان مراقب باشند در حراج های اینترنتی نوروزی در دام کلاهبرداران نیفتند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
تراز: چشمان متحیر محمدمهدی و آرمین در تشییع پدر گواه آغاز دلتنگی بزرگ است که باید با قلب های کوچکشان بپذیرند، دلتنگی ای برای ابد... .
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
تراز: بیش از 50 نفر از کارکنان بیمارستانی در شهر ناپل در ایتالیا به دلیل غیبت در زمان کار توسط پلیس بازداشت شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
تراز: بررسی آمار سامانه مسکن مهر حاکی از آن است که در بازه زمانی اردیبهشت امسال تا بهمن ماه از مجموع 117 هزار واحد بدون متقاضی این طرح 5520 واحد کاسته شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
تراز: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نامه آخوندی به معاون اول رییس جمهوری در خصوص عدم پرداخت مصوبات مالی دولت درباره مسکن مهر،گفت:با وجود دستور آقای نوبخت به مدیر تلفیق سازمان برنامه ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
تراز: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه عمر مفید مدارس در ایران پایین است، گفت: معتقد به حذف مدارس کپری نیستم.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
تراز: با شروع ایام فاطمیه عده ای از جوانان با طراحی شابلون های مذهبی بر روی خودروها بصورت صلواتی عزای عمومی و شهادت حضرت زهرا(س) را در میدان فاطمی تهران ترویج می کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
تراز: سرمربی تیم فوتبال استقلال مخالف افشاگری کاپیتان تیمش است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
تراز: تایلند برای نخستین بار در 10 سال گذشته توافقی را برای فروش برنج به ایران امضا کرده و نخستین محموله برنج سفید به میزان 50 تا 100 هزار تن ظرف یک تا دو ماه آینده صادر خواهد شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
تراز: یک کارشناس مدیریت عملیات و امداد و نجات گفت: درد سینه پشت جناق (استخوان وسط سینه) یک علامت عمده حمله قلبی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
تراز: با وجود گذشت حدود یک هفته از ابلاغ دستورالعمل بخشودگی سود و جرائم بدهکاران تا 100 میلیون تومان همچنان شعب برخی از بانک های تعیین شده از عدم دریافت بخشنامه سخن می گویند و یا از وجود آن ابراز بی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
تراز: در ادامه پیشروی های ارتش عراق در عملیات آزادسازی موصل، نیروهای عراقی 3 روستا و یک ایستگاه سوخت را در غرب موصل از چنگ تروریست های داعش آزاد کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
تراز: گروهی از دانشمندان با اجرای طرحی خاص در تلاش هستند تا از هوا غذا تهیه کنند. آنان اسم این طرح را Bionic Leaf گذاشته اند و از انرژی خورشید و باکتری های موجود در هوا هم بدین منظور کمک گرفتند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
تراز: در پی مراجعه برخی از شهروندان به یک مؤسسه علمی و پژوهش پایتخت که به صورت تخصصی در حوزه، کلاس آنلاین، آزمون آنلاین ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
تراز: رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی پیشرفت موج های تکنولوژی و کسب و کارهای فناورانه را اجتناب ناپذیر عنوان کرد و گفت: نمی توان جلوی سرویس هایی چون "اسنپ" و "تپسی" را گرفت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
تراز: سرمایه گذاران و کارشناسان وال استریت در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز پیش بینی کردند طلا تحت تاثیر دورنمای پایین ماندن نرخهای بهره آمریکا و ابهامات سیاسی در هفته جاری به قیمت بالاتری صعود می کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
تراز: وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد شهدای وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران در ارتباط با تلاش آمریکا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۵    
تراز: کارنامه ارزی سال 95 حکایت از آن دارد که اوج گیری نرخ دلار از بعد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز و با تصویب تمدید داماتو در سنا به اوج نزدیک شده و در سال نو میلادی رو به افول گذاشته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۵    
تراز: نمایندگان مجلس مقرر کردند در سال آینده علاوه بر نرخ آب بهای شهری، به ازای هر مترمکعب فروش آب شرب، 15 تومان از مشترکان دریافت شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۷    
تراز: بخشی از لایحه بودجه سال آینده که مربوط به نحوه دریافت مالیات بر ارزش افزوده است، در جلسه علنی امروز به محل چالش و جدل تبدیل شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۷    
تراز: خوشبختانه وضعیت جسمانی و روحی اکبر عبدی خوب است و در سلامت کامل به سر می برد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۵    
تراز: مدیر کمیته ناشران بین الملل سی امین دوره نمایشگاه کتاب تهران زمان ثبت نام ناشران بین الملل در این دوره نمایشگاه را اعلام کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۷    
تراز: رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه مرحله دوم اصلاح صورتهای مالی بانکها منجر به زیان سهامداران نخواهد شد، از توزیع اسکناس نو از هفته جاری در بانکها خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
تراز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت افشای اطلاعات از سوی همه دستگاههای دولتی و حتی دستگاه قضا گفت:شبهاتی نسبت به پرداخت حقوق های نجومی در سازمان حسابرسی وجود دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
تراز: اگرچه به دنیا آمدن نوزاد برای والدین تجربه ای حیرت انگیز محسوب می شود اما تربیت او می تواند فرآیندی چالش برانگیز باشد. در این میان فناوری به کمک والدین آمده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
تراز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه در مجموع 7 هزار و 700 میلیارد تومان به بودجه آموزش و پرورش با توجه به مصوبات مجلس اضافه شد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
تراز: رئیس جمهور کشورمان در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات 96 در خصوص دستاوردهای برجام سخن گفت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
تراز: رئیس جمهوری ایالات متحده روز جمعه فرمان اجرایی را صادر کرد تا با تشکیل گروه های ویژه در آژانس ها و شرکت های آمریکایی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
تراز: همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات کشور روزشنبه با حضور حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
تراز: نمایشگاه خودروهای کلاسیک و آنتیک هر ساله در پایتخت انگلیس برگزار می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۷    
تراز: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما حتی پول ناهار و لباس خودمان را هم نداریم و فقط متکی به هواداران مان هستیم و فوتبالی و پاک در صدر جدول قرار گرفته ایم.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
تراز: علل این موضوع را می توان با استمساک به بررسی برخی از شرایط، مورد تحلیل قرار داد. نخست، شرایطی که دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه باعث ایجاد آن شده است و دوم ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
تراز: بازدید قالیباف از فاز 2 بوستان پرواز و قرائت فاتحه در مقبره الشهدا پارک پرواز.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۷    
تراز: تصویری از ترامپ و قاب عکسی که از پدرش با خود به کاخ سفید آورده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تراز: رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از افزایش شیوع آنفلوانزا به 21 استان خبر داد و گفت: میانگین قیمت تخم مرغ در مرغ داری به 5000 تومان رسیده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۰    
تراز: به نظر می رسد مهاجم پرسپولیس در معرض خطری جدی قرار دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
تراز: کمبودهایی که با فداکاری امدادگران جبران می شود، ماجرای برداشت دوباره از ذخیره احتیاط، یکهزار و 400 میلیارد تومان نیاز انبارهای امدادی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
تراز: قرص هایی که هر روز بدون نگرانی و مشت مشت می خورید در بلندمدت آسیب جدی به بدن شما وارد می کنند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
تراز: خسارات طوفان در منطقه چیزویک لندن _ انگلستان
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
تراز: با مصوبه مهرماه هیئت وزیران، از ابتدای فروردین ماه سال 96 و با شروع فصل گرم سال جدید، بهای قبوض گاز متفاوت از بهای قبوض گاز در فروردین 95 محاسبه می شود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
تراز: خیابان دولت تهران در یک روز برفی در عهد قاجار را ببینید:
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۷    
تراز: آنها معتقدند اگر بخواهیم قید وجه التزام را هم برداریم بدون اینکه راهکاری ارائه دهیم، باید فاتحه نظام بانکی و بانکداری را در کشور خواند...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۵    
تراز: مدیر کل دفتر اقتصادی و حسابهای ملی مرکز آمار گفت: در سال آینده از یک معیار جدید به نام شاخص حقوق و دستمزد در تعیین مزد سالیانه استفاده می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۷    
تراز: آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز7 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۵    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز 7 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۵    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های امروز 7 اسفند به شرح زیر است؛
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۵    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های اقتصادی امروز 7 اسفند به شرح زیر است؛