پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تراز نیوز 8 اسفند 1395 - taraznews.com

تراز نیوز 29 اسفند 1393 تراز نیوز 29 اسفند 1394 تراز نیوز 31 فروردین 1395 تراز نیوز 31 اردیبهشت 1395 تراز نیوز 31 خرداد 1395 تراز نیوز 31 تیر 1395 تراز نیوز 31 مرداد 1395 تراز نیوز 31 شهریور 1395 تراز نیوز 30 مهر 1395 تراز نیوز 30 آبان 1395 تراز نیوز 30 آذر 1395 تراز نیوز 30 دی 1395 تراز نیوز 1 بهمن 1395 تراز نیوز 1 اسفند 1395 تراز نیوز 2 اسفند 1395 تراز نیوز 3 اسفند 1395 تراز نیوز 4 اسفند 1395 تراز نیوز 5 اسفند 1395 تراز نیوز 6 اسفند 1395 تراز نیوز 7 اسفند 1395 تراز نیوز 8 اسفند 1395 تراز نیوز 9 اسفند 1395 تراز نیوز 10 اسفند 1395 تراز نیوز 11 اسفند 1395 تراز نیوز 12 اسفند 1395 تراز نیوز 13 اسفند 1395 تراز نیوز 14 اسفند 1395 تراز نیوز 15 اسفند 1395 تراز نیوز 16 اسفند 1395 تراز نیوز 17 اسفند 1395 تراز نیوز 18 اسفند 1395 تراز نیوز 19 اسفند 1395 تراز نیوز 20 اسفند 1395 تراز نیوز 21 اسفند 1395 تراز نیوز 22 اسفند 1395 تراز نیوز 23 اسفند 1395 تراز نیوز 24 اسفند 1395 تراز نیوز 25 اسفند 1395 تراز نیوز 26 اسفند 1395 تراز نیوز 27 اسفند 1395 تراز نیوز 28 اسفند 1395 تراز نیوز 29 اسفند 1395 تراز نیوز 30 اسفند 1395 
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۶    
تراز: بیشتر نخ دندان ها از جنس نایلون تا تفلون ساخته شده اند که هر دوی آن ها به یک اندازه موثر و مفید هستند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۶:۲۳    
تراز: زن جوانی در اثر ورود عامدانه به حریم ریلی در ایستگاه میرزای شیرازی واقع در خط 3 مترو تهران دچار حادثه شد و فوت کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۸    
تراز: مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: 58 درصد معتادان کشور را افراد زیر 34 تشکیل می دهند و این مساله، یک تهدید جدی محسوب می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۵    
تراز: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به پرسشی درباره پرداخت اموال به مأموران خرید پاسخ گفته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۴۱    
تراز: برخی از منابع نزدیک به دونالد ترامپ اعلام کردند که مشاوران امنیت ملی آمریکا طرحی مبنی بر قرار دادن نام اخوان المسلمین در فهرست گروه های تروریستی وزارت امور خارجه و وزارت خزانه داری آمریکا تهیه ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۶    
تراز: همزمان با ایام عزاداری فاطمیه دوم، 35 دانشگاه کشور، میزبان 54 شهید گمنام خواهند بود و طی مراسمی این شهدای گرانقدر در دانشگاه ها تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۱    
تراز: برنامه هیأت های مذهبی شاخص تهران که در شامگاه سه شنبه 10 اسفند ماه اقدام به برپایی مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) کردند، منتشر شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۶    
تراز: وقتی تخم مرغ در حال جوشیدن است بیشتر احتمال شکسته شدن وجود دارد زیرا حباب های داغ آب با تخم مرغ برخورد می کنند و آن را می شکنند و در نتیجه آب به داخل تخم مرغ نفوذ می کند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۷    
تراز: رئیس جمهور: خداوند به دولت توفیق داد تا برای قول هایی که به مردم داده بودیم شرمنده نشدیم!
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۵    
تراز: مادران باردار معتاد برای تامین مواد مخدر خود بر سر جنینی که در شکم دارند معامله می کنند. رقم پرداختی به آنها اما به مراتب کمتر از مبلغی است که قبل از فروش به آنها وعده داده شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۰    
تراز: تصویر زیبایی از فراز شهر قم از حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۷    
تراز: رئیس بخش ICU مسمومین بیمارستان لقمان با تشریح ماده فوق العاده سمی و کشنده خرزهره که روی بافت قلب اثر می گذارد ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۷    
تراز: گزارش رسمی گرانی و ارزانی کالاها در آستانه نوروز حکایت از گرانی هفت گروه کالایی تخم مرغ، برنج، حبوبات، گوشت قرمز، مرغ، میوه ها و سبزی های تازه دارد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۷    
تراز: سامانه تلفنی سهام عدالت به شماره 83338 برای پاسخگویی بهتر به مشمولین راه اندازی شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۵    
تراز: وقتی وزیر امور خارجه عربستان از یکپارچگی و ثبات در عراق صحبت می کند کارشناسان پوزخند می زنند، مگر همین کشور نبود که چندی پیش به دنبال تجزیه و فدرالی کردن وبی ثباتی عراق بود؟
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۵    
تراز: تقلب در بازار ساعت و فروش محصولات درجه 2 و 3 در قالب ساعت های برند و اورجینال از مشکلاتی است که از سوی برخی مراکز فروش غیر مجاز مشاهده و احساس می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۴۵    
تراز: در حالی که بازار رنگ و بوی شب عید به خود گرفته است، مدیر کل بازرسی و امور قاچاق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 1396 در سراسر کشور خبر داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
تراز: اعضای شورای شهر تهران با افزایش 14 درصدی قیمت بلیت مترو موافقت کردند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۴۵    
تراز: صدور پروانه ورود موقت برای اتومبیل های وارده به کشور صرفاً برای آن دسته از افراد انجام می شود که مقیم خارج از کشور بوده و شرط شش ماه اقامت متوالی را در کشور مربوطه داشته باشند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۷    
تراز: رئیس بیمارستان سوختگی شهید مطهری با اشاره به اینکه هزینه تأمین لباس سوختگی تنها برای 3 ماه 5 میلیون تومان است ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۰    
تراز: ارتش سوریه به سرعت در حال گسترش سیطره خود بر مناطق تحت اشغال داعش در شرق سوریه است؛ اقدامی که علاوه بر عقب راندن تروریست ها می تواند مانع دست اندازی های بیشتر ترکیه به خاک سوریه شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۷    
تراز: رئیس جمهور سابق کشور به رئیس جمهور جدید آمریکا به دو زبان فارسی و انگلیسی نامه نوشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
تراز: آمریکا با ادعای نگرانی از عملکرد شورای حقوق بشر سازمان ملل، به خروج از این نهاد بین المللی فکر می کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۷    
تراز: این پسر آبرویی برای پدرش باقی نگذاشته. او با استفاده از شهرت پدر مشهورش سعی کرد وارد کارهای خلاف شود و البته هم شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۵    
تراز: یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت هوایی سان فرانسیسکو در مسیر فلسطین اشغالی به صورت اضطراری فرود آمده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۵    
تراز: به نظر می رسد اعتراض به تاکسی های اینترنتی که ابتدا از سوی صاحبان شرکت های خصوصی محله ای آغاز شده بود ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۵    
تراز: رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: بسیاری از سیگارهای وارداتی به یک پنجم قیمت کشور تولیدکننده خودشان فروخته می شود و دلیل آن این است که در کشور تولید کننده ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۵    
تراز: بانک مرکزی از افزایش حجم معاملات و البته قیمت هر متر واحد مسکونی طی 11 ماهه امسال خبر داده و اعلام کرده که بازار مسکن در این مدت بهبود یافته است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۷    
تراز: گرچه چهار محل درگیر اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بوده و تامین کننده منابع آن به شمار می روند، اما تمام آنها توان پرداخت منابع را ندارند ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۰    
تراز: رئیس کمیته امداد گفت: اگر خط فقر را 812 هزار تومان فرض کنیم، حدود 11 میلیون نفر در کشور زیر خط فقر هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۰    
تراز: بیماری های عجیب و ناشناخته با اسم های جدید هر روز در جهان در حال به وجود آمدن هستند؛ اما چند درصد این بیماری ها طبیعی و چه تعدادی از آن ها ساخته دست انسان هستند؟
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۰    
تراز: اگرچه براساس ابلاغیه بانک مسکن،وجودسه شرط این بانک برای پرداخت وام40میلیونی مسکن مهر الزامی نیست اما به گفته انبوه سازان این مشکل هنوزحل نشده و یکی ازسه شرط همچنان باقی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
تراز: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت والده معاون فرهنگی اجتماعی سپاه را تسلیت گفتند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
تراز: به اعتقاد کارشناس ترک، سیاست دولت ترکیه بعد از مذاکره تلفنی رئیس جمهور جدید آمریکا با اردوغان تغییر یافت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
تراز: یکی از مهمترین جاده ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می شود.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۷    
تراز: مجمع بانک مرکزی قرار است فردا، دوشنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شود،حال کارنامه ولی الله سیف و همکارانش در دستان روحانی است تا نقشه راه آخرین ماههای حضورش در دولت یازدهم را ترسیم کند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۰    
تراز: وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که برای رشد اقتصادی و حفظ امنیت در هر کشوری باید به سلامت به عنوان عامل اثرگذار مهم توجه شود به تشریح وضعیت سلامت در جامعه پرداخت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۱۰    
تراز: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات آن را در بازار اعلام کرد و گفت: قیمت این کالا نسبت به روزهای گذشته 100 تومان ارزان شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۵    
تراز: خانه معلم جزیره کیش در ایام نوروز به فرهنگیان خدمت رسانی نمی کند و این محل در اختیار بخش خصوصی است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۷    
تراز: مخالفان نامزد راست افراطی در انتخابات ریاست جمهوری کشور اروپایی فرانسه در شهر نیس با نیروهای پلیس درگیر شدند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
تراز: واقعیت های اجتماعی به طور ملموس گلایه مندی مردم از ناکارآمدی مدیران در رفع مشکلات کشور را نشان می دهد و به واقع مردم اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در همایش سراسری مجریان برگزاری انتخابات 96 را ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
تراز: حضرت امام صادق (ع) به ابان بن تغلب فرموده اند: به نظرت می آید خداوند به کسی که عطای بسیار فرموده از این جهت است که او نزد پروردگا ر عزیز و ارزنده است؟
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
تراز: معاون گردشگری تهران گفت: از فعالیت اقامتگاه های غیرمجاز گردشگران چینی جلوگیری شده اما تا کنون خانه ای پلمپ نشده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۳۵    
تراز: مهدی هاشمی که مرخصی وی آخرین بار تا هفتم اسفند ماه جاری تمدید شده بود، باز هم به زندان برنگشت.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
تراز: رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو با اشاره به رمزگشایی از واردات مشکوک خودروهای فرانسوی به ایران، گفت: برخی مدیران وزارت صنعت در آخرین روزهای کاری، به واردکنندگان خودرو آدرس اشتباه می دهند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
تراز: بازی چوگان با ماشین درسال 1910 میلادی را ببینید
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۷    
تراز: در حالی که وضعیت صادرات خودرو و قطعات تولید داخل مناسب نیست، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف به اقداماتی برای افزایش صادرات این محصولات شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۰    
تراز: درآمدهای سازمان هدفمندسازی یارانه ها، مجموع ارقامی است که از سوی شرکت های پالایش و پخش ، گاز و توانیر به حساب این سازمان واریز می شود که این رقم در سال جاری 36400میلیارد بوده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۰    
تراز: معاون شرکت مخابرات ایران گفت: در گذشته در صورت عدم پرداخت دو دوره قبض تلفن ثابت، خط دوطرفه قطع و پس از یک سال تخلیه می شد اما با شرایط جدید خط دو قبض بدهکار تا نرسیدن به سقف ودیعه قطع یک طرف می ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تراز: پویش سبد مهربانی طرحی مردمی است که توسط مؤسسه خیریه شهر امید نیکان برای اهدای 516 سبد کالا به خانواده های نیازمند تهرانی راه اندازی شده است.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تراز: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت:تا هفته دوم اسفند سود سهام مشمولان سهام عدالت پرداخت خواهد شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تراز: حجت الاسلام خلج گفت: چه کسی گفته است حضرت زهرا(س) تنها الگوی زنان یا امیر المؤمنین(ع) تنها الگوی مردان است؟ این در حالی است که حضرت زهرا(س) و امیر المؤمنین(ع) هر دو برترین الگوهای مردان و زنان ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۷    
تراز: رئیس بخش خاورمیانه پژو اعلام کرد" پژو نفوذ خود را در بازارهای ایران افزایش می دهد ، بلومبرگ تحلیل کرداین عجله برای عقب راندن رقبای خودروساز چینی و هموطنش یعنی رنو است که هیچکدام نمی خواهند از ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
تراز: اواسط سال 1394 بود که دولت مدل IPC یا همان قراردادهای جدید نفتی ایران را معرفی کرد، مدلی که در دل آن برگزاری مناقصه های نفتی با هدف توسعه میادین نفتی وگازی توسط شرکت های بزرگ بین المللی نهفته ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۰    
تراز: علی دایی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود برای پرسپولیس آرزوی پیروزی کرد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
تراز: راهزنانی که بدون مجوز و بدون اطلاعات فنی درباره ماشین، نگاهی سرسری به ماشین شما می اندازند و تشنه حمل اتومبیل شما و دریافت هزینه های بی دلیل مکانیکی برای عیب های خیالی خود هستند.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۵    
تراز: مرکز ملی تبادل اطلاعات یا گذرگاه خدمات دولت از مهم ترین اقدامات سازمان فناوری اطلاعات در راستای پیاده سازی دولت الکترونیکی است که برای پاسخگویی به تعهدات محوله در برنامه پنجم و آیین نامه اجرایی ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۰    
تراز: یک روزنامه عربستانی در معرفی تیم استقلال که قرار است برابر التعاون به میدان برود گاف بزرگی داد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۵    
تراز: طغیانی اظهار داشت: بخش قابل توجهی از سرمایه های خارجی به سمت بازارهای کشور هدف سرازیر نمی شود که دلیل اصلی آن مواردی چون نوسانات اقتصادی، نرخ ارز ...
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۰۵    
تراز: قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
تراز نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۷    
تراز: مهمترین عناوین روزنامه های اقتصادی امروز 8 اسفند به شرح زیر است؛