یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۰۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 10 اسفند 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 2 اسفند 1395 تهران پرس 3 اسفند 1395 تهران پرس 4 اسفند 1395 تهران پرس 5 اسفند 1395 تهران پرس 6 اسفند 1395 تهران پرس 7 اسفند 1395 تهران پرس 8 اسفند 1395 تهران پرس 9 اسفند 1395 تهران پرس 10 اسفند 1395 تهران پرس 11 اسفند 1395 تهران پرس 12 اسفند 1395 تهران پرس 13 اسفند 1395 تهران پرس 14 اسفند 1395 تهران پرس 15 اسفند 1395 تهران پرس 16 اسفند 1395 تهران پرس 17 اسفند 1395 تهران پرس 18 اسفند 1395 تهران پرس 19 اسفند 1395 تهران پرس 20 اسفند 1395 تهران پرس 21 اسفند 1395 تهران پرس 22 اسفند 1395 تهران پرس 23 اسفند 1395 تهران پرس 24 اسفند 1395 تهران پرس 25 اسفند 1395 تهران پرس 26 اسفند 1395 تهران پرس 27 اسفند 1395 تهران پرس 28 اسفند 1395 تهران پرس 29 اسفند 1395 تهران پرس 30 اسفند 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 74 و در وضعیت سالم اعلام کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۸:۱۵    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر الریان قطر در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۵:۴۱    
مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک، پارالمپیک و قهرمانان سال 1394 با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۸    
نمایش فصل شیدایی در آیتم های مختلف، سیری در تاریخ خلقت، زندگی و سیره انبیاء و ائمه اطهار (ع) و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس دارد و در فصل آخر به موضوعاتی چون صهیونیسم جهانی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۰    
ملانیا ترامپ همسر رئیس جمهور آمریکا از شخصیت های پر رمز و راز نزدیک به رئیس جمهور آمریکاست، حتی عنوان بانوی اول بیشتر از آنکه موجب آگاهی بیشتر رسانه ها از زوایای پنهان وی شود به علت تدابیر امنیتی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۸:۲۹    
اولین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.در این مراسم 72 نفر منتخب دانش آموز، طلابه و دانشجو در مقاطع مختلف با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۵۰    
در کنار تصاویر دیده شده از اصغر فرهادی در فضای مجازی به عکسی جالبی از خانواده وی برخورد کردیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۷:۰۲    
پیش از تمام شدن غذا، فرزندتان میز را رها می کند و می رود؟ با این که به مدرسه می رود هنوز بزرگ ترها باید اتاقش را تمیز کنند و زباله ها را بیرون ببرند؟ شاید وقتش شده است که به ژاپن بروید!
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۳:۲۱    
ثروت شمس پهلوی چنان افسانه ای و غیرقابل باور بود که روزنامه سانفرانسیسکو کرانیکال ، تنها گوشه ای از ثروت شمس را عجیب تر از داستان هزار و یک شب خواند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۴    
شبکه افق با مجموعه ای از مستندها، فیلم های سینمایی، برنامه های ترکیبی و زنده به استقبال ایام نوروز 1396 می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۲۹    
یکی از مراجع تقلید شیعیان حل مشکل قاچاق کالا را نیازمند کار فرهنگی دانست و تأکید کرد: باید به مردم گفت که این کالاهای قاچاق اگر شایع تر شود همه بدبخت می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۸    
در زمانی که بسیاری لیست های متفاوتی برای کی روش می نوشتند و نام پرسپولیسی ها را در آن می گنجاندند یا خط می زدند؛ صدایی از فدراسیون نشین ها در نیامد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۲    
در حال حاضر بسیاری از وزرا و مقامات دولت یازدهم از حزب اعتدال و توسعه می باشند و این حزب بیشترین سهم را در شکل گیری کابینه داشته است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۰    
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، با حضور رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان کشور و مردم دلداده اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۳۲    
معاون اول رئیس جمهور در هجمه ای بی سابقه به مجلس و برنامه ششم گفت: مجلس برخی مسائل مهم را با طرح نمی تواند حل کند و با تصویب آنها کشور را دچار مشکل می کند و از نظر ما برنامه ششم مصوب مجلس گره گشای ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
روزنامه اصلاح طلب اعتماد علیه وزیر صنعت نوشته است: با آنکه دولت یازدهم به ماه های پایانی عمر خود نزدیک می شود، اما انگار گلایه های وزرا از هم تمامی ندارد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۹    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: جمع آوری دکل های مخابراتی محله قلهک به منظور جلوگیری از اثرات سوء آن بر سلامتی شهروندان در دست بررسی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
مراسم تشییع پیکر 2 شهید گمنام با حضور گسترده مردم در پایگاه هوایی شهید لشگری تهران برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۰    
آئین بزرگداشت رسول ملاقلی پور در سازمان فرهنگی اوج برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۶    
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها)، امشب (سه شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه ی حضرت امام خمینی (رحمه الله) برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۲:۲۰    
روزهای آخر سال است و همیشه خرید و فروش خودرو در این ایام رونق بیشتری نسبت به دیگر اوقات سال دارد. می خواهیم به معرفی خودروهای دست دوم ایده آلی با بودجه 50 تا 70 میلیون تومان بپردازیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۱:۲۰    
امسال در برخی کشورها و شهرهای دنیا از جمله ایران نوعی آنفلوآنزا موسوم به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شایع شده است .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۰:۲۰    
در حالی که شورای عالی سلامت و امنیت غذایی طی دستوری به تولیدکنندگان روغن های خوراکی، خواستار توقف تولید روغن های جامد شده بود یک تولید کننده روغن جامد نه تنها خیال توقف تولید را ندارد بلکه به تازگی و ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۲۳    
در ادامه سیاست های تبعیض گرایانه عربستان سعودی بر ضد زنان، پلیس این کشور یک زن را که در حال رانندگی بود، بازداشت کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۵۰    
طبق تصمیم برانکو ایوانکوویچ دو بازیکن خاطی پرسپولیس به دلیل درگیری در تمرین این تیم از اردو اخراج شدند و دستور بازگشت آن ها به تهران صادر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۲۶    
شرکت بزرگ ارتباطات چین ZTE از اولین گوشی هوشمند جهان با فناوری 5G در بارسلونا اسپانیا در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۰    
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای از دریافت کارت زرد غیرورزشی بازیکن استقلال مقابل التعاون عربستان خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۲۰    
دختر ترامپ هم که همیشه در بسیاری از مراسم های مهم کاخ سفید حضور دارد، به مراسم اسکار نرفت و مهمانی پدرش را به جشنواره اسکار ترجیح داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۶    
تیم فوتبال ذوب آهن ایران مقابل تیم 10 نفره الاهلی عربستان مغلوب شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۶    
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم الوحده امارات به برتری رسید. این پیروزی در دقایق پایانی و با دو گل مهدی طارمی به دست آمد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی گفت: هدف گذاری کرده ایم تا پیش از نوروز امسال 2 فروند ایرباس 330 وارد ناوگان هوایی ایران ایر شود و نوروز امسال در اختیار مردم قرار گیرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۰    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، افراد بزرگسال مبتلا به بیماری لثه دو برابر بیشتر از افراد دارای لثه های سالم دچار سکته می شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۳    
وزیر دادگستری با تاکید بر مشکلاتی که به واسطه فیلترینگ سایت ها برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد می شود،گفت: ما طالب جدی فعالیت کسب وکارهای نوپا هستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۶    
در سومین روز از مدت تعیین شده برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس، 24 نفر ثبت نام کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۱    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) بیانیه ای درباره اقدامات ایران در عمل به استانداردهای بین المللی طی یک سال اخیر صادر و اعلام کرد: اگر ایران به تعهدات خود عمل نکند، مقابله را از سر می گیریم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۲    
گروه علم و فناوری تهران پرس به صورت روزانه مهم ترین خبرهای حوزه علم و فناوری را منتشر خواهد کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۳    
روابط عمومی وزارت خارجه کشورمان با انتشار بیانیه ای ادعای تازه کریمی قدوسی مبنی بر نامه نگاری ظریف به همتای آمریکایی را قویا تکذیب کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۴    
باشگاه استقلال بعد از محکومیت به پرداخت مطالبات پروپچیچ بازیکن سابق خود برای تجدید نظر در این حکم به دادگاه عالی ورزش شکایت کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۲    
حریق و انفجار قوطیهای اسپری رنگ منجر به فروریختن ساختمان هفت طبقه در منطقه مرتضی گِرد شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۱    
با گذشت بیش از یکسال از اجرای برجام هر روز بیشتر از روز قبل انواع و اقسام کالاهای خارجی در بازار کشور خودنمایی می کند آن هم کالاهای مصرفی که توان و ظرفیت تولید آن در داخل کشور وجود دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۵    
وزیر کشور با اشاره به همکاری مستمر و تنگاتنگ وزارت کشور با شورای نگهبان گفت: ما در بحث نظارت ، هیچ مشکلی با شورای نگهبان نداریم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، تمهیدات انجام شده توسط اتوبوسرانی برای سهولت تردد شهروندان را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۵    
حال حاضر نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه 36 تا 37 هزار تومان به مغازه دار و 38 تا 39 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۲    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بامداد امروز قاچاقچی و شرور مسلحی که یکی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۰    
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قطر و چین در شرایطی قرار است اعلام شود که رسانه ای شدن خبر دعوت از پرسپولیسی ها باعث دلخوری سرمربی تیم ملی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
11 بازیکن برانکو برای بازی مقابل الوحده مشخص شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۹    
کاخ ملکه انگلیس که دیروز میزبان میهمانان هندی خود بود، غذاهای ویژه ای را در این مراسم سرو کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
نایب رئیس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه های بهاره از فردا در تهران آغاز به کار می کنند و فعالیت آنها تا 22 اسفند ادامه دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
12 شبکه رادیویی با بیش از 16 ویژه برنامه به سوگ دخت پیغمبر می نشینند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۸    
عضو هیات علمی بیماری های نادر گفت: بیماران نادر هیچ بیمه ای ندارند و این بیمه تکمیلی که هزینه درمان و تشخیص بیماری شان را پوشش بدهد را نیز ندارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: حمل ونقل انسان محور، توسعه حمل ونقل مبنی بر عدالت اجتماعی، توسعه حمل ونقل سبز، ارتقای نظم و قانون مداری در حمل ونقل چهار محور مورد تاکید شهرداری تهران است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۴۳    
سه زن که به شیوه کش روی از طلا فروشی های تهران و چند شهر دیگر سرقت کرده بودند، به ده ها فقره دزدی اعتراف کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۱    
دادستان کل مالزی اعلام کرد که دو زن ویتنامی و مالزیایی که پیش از این در رابطه با قتل برادر ناتنی رهبر کره شمالی دستگیر شده بودند، رسما به قتل کیم جونگ-نام متهم می شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۵    
شبکه نسیم با طراحی و تولید برنامه های با نشاط ، جذاب و سرگرم کننده به استقبال نوروز و آغاز سال 96 می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۲۲    
خبرگزاری فرانسه با انتشار یک اینفوگرافی در مورد هزینه های نظامی کشورهای جهان در سال 2015 نوشت که آمریکا بیشترین هزینه نظامی را در میان دیگر کشورهای جهان دارد و عربستان سعودی در رتبه سوم قرار دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۶    
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حادثه تصادف خیابان مولوی حادثه دلخراشی بود ولی این موضوع هیچ ارتباطی با شهرداری تهران نداشته است .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۱۰    
شهردار تهران گفت: طی یکسال اخیر 100کیلومتر مترو احداث کردیم اما تنها به اندازه یک کیلومتر حمایت مالی شده ایم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۸    
دوقلوهای سه ساله یک خانواده هندی در اثر خفگی در ماشین لباسشویی، جان باختند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۵۵    
آمارهای جالب از کاربران یوتیوب منتشر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۹    
نمایندگان مجلس در بودجه 96 مصوب کردند مشمولان غایبی که به صورت اقساطی و یا نقدی برای صدور کارت پایان خدمت اقدام کرده اند، می توانند گواهینامه رانندگی أخذ کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۶    
شهردار مشهد در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص میزان هزینه شهرداری برای تبلیغات خود در صدا و سیما گفت: شما مدعی العمومید؟ شما بخیلید که صدا و سیما کارهای شهرداری را پخش می کند؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۰    
حقیقت تلخی است اما برخی غذاها که ما آنها را سالم می پنداریم می توانند منجر به مشکلاتی نظیر آکنه، پسوریازیس و دیگر مشکلات پوستی شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۳۷    
شرکت لنوو لپ تاپ جدیدی از سری لپ تاپ های یوگا عرضه کرده که از زمان عرضه اولین سری تا سال 2012 تا به حال مورد توجه بوده و با استقبال مواجه شده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۵    
اعضای شورای شهر تهران به تغییر نام فلکه اول و سوم تهرانپارس رای مثبت دادند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۹    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: تا به امروز 430 نفر آمادگی خود را برای کاندیداتوری اعلام کردند و رزومه خود را به دبیرخانه هیئت مرکزی تحویل داده اند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۱۶    
درحالی رئیس کل بانک مرکزی از عرضه اسکناس نو ویژه شب عید در هفته جاری خبر داده بود که بناست فردا مسئولان مربوطه در این بانک شعب منتخب را معرفی کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۴    
جواد خیابانی درباره خواب ماندن در دقایق نخست بازی لسترسیتی و لیورپول که سوژه منتقدان شد، توضیح داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۴    
اولین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، مردم دلداده اهل بیت و جمعی از مسئولان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۴:۰۱    
پرویز پرستویی پس از تجربه هایی که در سالهای گذشته در حوزه موسیقی و دکلمه داشته، این بار با همکاری یغما گلروئی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
جمعی از بازرسان وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز مقابل مجلس تجمع کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۸    
نجار گفت: با توجه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و اینکه حدود 3 میلیون اتباع خارجی در ایران که عمدتا در ساختمان های نا ایمن زندگی می کنند همانند طرح بازسازی و نوسازی مناطق روستایی آماده اجرای طرح ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۵    
استفان اوبرین مدیر امور کمک های انساندوستانه سازمان ملل روز دوشنبه (دیروز) هشدار دارد که یمن با خطر جدی قحطی روبرو است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۵۲    
در 10 ماه اخیر بالغ بر 10 میلیارد تومان هزینه واردات مربا به کشور شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۹    
شهردار تهران گفت: یکی از اولویت های مدیریت شهری بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی است، در همین راستا اقدامات خوبی در این سال ها انجام شده و از آن جمله می توان به بهره برداری خط 3 مترو تهران اشاره کرد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: ورود کالا از منطقه آزاد قاچاق تلقی نمی شود. ته لنج از سوی گمرک قاچاق محسوب نمی شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۳    
مدافع استقلال خوزستان در دیدار مقابل الجزیره امارات دچار مصدومیت شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۳    
محمود قائدرحمتی که در دیدار با پرسپولیس دچار مصدومیت شد، به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی تواند تیمش را تا پایان فصل همراهی کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
پیشکسوت پرسپولیس گفت: نگرانی من از نیمکت پرسپولیس است و احتمال دارد در شرایط سخت برایش مشکل ساز شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۷    
ترامپ در پاسخ به سؤال مجری فاکس نیوز مبنی بر اینکه آیا اوباما می تواند در سازماندهی اعتراضات و تظاهرات علیه ریاست جمهوری وی در سراسر آمریکا نقش داشته باشد یا خیر ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۳۱    
هر چند بودجه ارایه شده تغییری نکرده و خیلی شفاف دیده نشده است، اما باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از منابع داخلی و صرفه جویی هزینه های پروژه های صنعتی را توسعه دهیم ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۲:۵۲    
بازیگر فیلم سینمایی آژانس شیشه ای ، با برپایی کمپین تحریم چهارشنبه سوری، اعلام کرد: دیگر پولمان را حرام ترقه ها و جنس های گوناگون نمی کنیم. چهارشنبه سوری جشن ماست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۲    
پرویز پرستویی بازیگر با حمایت سازمان هنری رسانه ای اوج دو موزیک ویدیو را با ترانه سرایی یغما گلرویی منتشر می کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
شمار تماشاگران هشتاد و نهمین دوره مراسم اسکار که به صورت مستقیم یکشنبه شب از شبکه ABC پخش شد برابر 32.9 میلیون نفر بود . این رقم به معنی کاهش 44 درصدی نسبت به سال پیش است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۹    
آشتیانی گفت: در ماجرای اخیر حق را به برانکو می دهم چون سرمربی تیم است و هر تصمیمی می تواند بگیرد. امیدوارم در بازگشت به تهران برانکو این مشکل را حل کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
حمید لولایی گفت: من حدود سه سال در تلویزیون حضور نداشتم و در شبکه نمایش خانگی و یا فیلم های سینمایی بازی کردم. در این چند سال یا پیشنهادی نمی شد و یا اصلا کاری نبود که بخواهد پیشنهاد شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۳    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: نوروز 96 بهای بلیط اتوبوس و قطار افزایش نمی یابد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۳    
رامبد جوان ضمن تبریک به اصغر فرهادی و ایستادگی که در اعتراض به سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ داشت، سینمای ایران را پیش رو و معتقد به همه ی چیزهای خوب دنیا دانست و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۴۰    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: در اثر این حادثه سه مسافر جان خود را از دست داده و 3 نفر مصدوم شدند که نیروهای امدادی یک نفر از مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
اصلاح طلبان در حال رایزنی برای بستن نهایی لیست انتخابات این جریان در انتخابات شورای شهر 96 هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۱۶    
مطالعات حیوانی قبلی نشان داده اند که افزایش سطح NAD+ همراه با NR می تواند محافظی در مقابل انواع آسیب های عصبی باشد و شیر بهترین منبع حاوی NR بشمار می رود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
گالاکسیدی شهری کوچک و بندری در جنوب یونان است . این شهر هر ساله با 1/5 تن رنگ پودری به استقبال این فستیوال هیجان انگیز می رود. تاریخچه این فستیوال و دلیل برگزاری جنگ رنگ ها مشخص نیست ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۴۰    
باشگاه بارسلونا اظهارات جنجالی مدافع میانی این تیم که به تازگی حمله جدیدی به رئالی ها و داوران لالیگا انجام داده است را ابراز عقیده شخصی دانست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۷    
خداداد عزیزی روی خط برنامه 90 از مشکلات تیمش گفت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۴    
مشاور کارگردان یتیم خانه ایران گفت: طبق تشخیص پزشکان عمل استند قلب به علت گرفتگی برخی عروق روی آقای طالبی انجام شدهو پس از انجام این عمل وی مرخص شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۳۱    
اگر می خواهید بدانید که چه مشکلی در سلامت شما وجود دارد، کافیست تنها یک استکان آبغوره بنوشید و در صورت اتفاقات زیر بیماری خود را تشخیص دهید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۸    
باشگاه پرسپولیس، ذوب آهن، گسترش فولاد تبریز و پیکان تهران در نیم فصل نقل و انتقالات پیشنهادهای رسمی خود را برای جذب مهدی قائدی به باشگاه ایرانجوان بوشهر ارائه کردند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
تصاویر زیر منظره برفی بزرگراه "Yaxi" را نشان می دهد که زیبایی آن را دو چندان کرده و موجب جذب گردشگران بسیاری به خصوص عکاسان خبرگزاری های مختلف دنیا در فصل سرمای چین به این منطقه شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۵    
شنیدیم در حال حاضر تنها امید رضاییان به علی کریمی است که رابطه بسیارخوب و دوستانه ای با برانکو و خود این بازیکن دارد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه اصلاح مفادی از اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) و گزارش کمیسیون های برنامه و بودجه ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
ملکی گفت: آتش سوزی در طبقه همکف ( انبار اسپری) یک ساختمان 7 طبقه در حال ساخت بدون ساکن اتفاق افتاد که در قسمت همکف آن چندین مغازه با کاربری انبار مواد قابل اشتعال رنگ، تینر و اسپری وجود داشت.
  • ۱