چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۱۱:۴۹Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 20 اسفند 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 2 اسفند 1395 تهران پرس 3 اسفند 1395 تهران پرس 4 اسفند 1395 تهران پرس 5 اسفند 1395 تهران پرس 6 اسفند 1395 تهران پرس 7 اسفند 1395 تهران پرس 8 اسفند 1395 تهران پرس 9 اسفند 1395 تهران پرس 10 اسفند 1395 تهران پرس 11 اسفند 1395 تهران پرس 12 اسفند 1395 تهران پرس 13 اسفند 1395 تهران پرس 14 اسفند 1395 تهران پرس 15 اسفند 1395 تهران پرس 16 اسفند 1395 تهران پرس 17 اسفند 1395 تهران پرس 18 اسفند 1395 تهران پرس 19 اسفند 1395 تهران پرس 20 اسفند 1395 تهران پرس 21 اسفند 1395 تهران پرس 22 اسفند 1395 تهران پرس 23 اسفند 1395 تهران پرس 24 اسفند 1395 تهران پرس 25 اسفند 1395 تهران پرس 26 اسفند 1395 تهران پرس 27 اسفند 1395 تهران پرس 28 اسفند 1395 تهران پرس 29 اسفند 1395 تهران پرس 30 اسفند 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۰    
مسابقات قهرمانی سوارکاری استان قزوین برگزار شد. و قهرمانان این دوره مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان مشخص شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
سهراب یکی از شرکت کنندگان برنامه استیج پس از یک سال، سکوت خود را شکست و پشت صحنه و اتفاقات عجیب این برنامه را فاش کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۹    
آرنولد شوارتزنگر بازیگر مشهور نقش های اکشن و فرماندار سابق کالیفرنیا احتمال دارد در سال 2018 برای ورود به مجلس سنا نامزد شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۹    
روز گذشته صدها نفر از مردم شهر ریاض پس از سه دهه توانستند در یک کنسرت زنده در این شهر شرکت کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۵۳    
جشن نوروز کردستان از روستای تاریخی پالنگان شروع شد. مشعلها از پائین روستا روشن شده و توسط جوانان روستا در داخل روستا گردانده می شود و همزمان عده ای دیگر از اهالی در نقاط بلند روستا آتش را روشن می ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۰    
ایوان انتظار میدان ولیعصر با حضور قالیباف شهردار تهران افتتاح و از دست اندرکاران این پروژه تقدیر شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۳    
سرکه سیب دارای مزایای فراوانی است و از آن می توان برای نظافت منزل، تغذیه و زیبایی پوست و مو به شیوه های زیر استفاده کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۳    
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که نوعی حس سنگینی یا درد خفیف و مبهم در سینه تان داشته باشید و بترسید که آیا این دردی که دارید از قلب تان است یا چیز دیگری ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۰۹:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی ضمن افتتاح تونل آبشار واقع در محور هراز از افتتاح تونل شیرگاه حدفاصل فیروزکوه به قائم شهر و تونل منجیل حدفاصل منجیل و رودبار تا پایان سال جاری خبر داد و گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۷    
دیدار تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز با تساوی به اتمام رسید تا فاصله شاگردان قلعه نویی با صدر جدول بیشتر شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۱    
شهردار تهران گفت: منتظران واقعی کسانی هستند که از کار مردم گره گشایی کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
با توجه به نزدیک شدن به سال جدید می توانید با این رژیم غذایی 10 روز مانده به نوروز وزن خود را 5 کیلو کم کنید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
گرانی قیمت میوه از نمونه معضلاتی است که در واپسین روزهای منتهی به آغاز سال جدید،بخش قابل توجهی از خانوارهای ایرانی و دهک های پایین و آسیب پذیر جامعه را از حیث اقتصادی به چالش می کشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۲۰    
مراسم آغاز به کار خط تولید خودروی 2008 در حالی این هفته انجام خواهد شد که قرار است نخست این محصول به صورت سی بی یو تولید و سهم قطعه ساز داخلی فقط 6 درصد باشد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۰    
امام محمد باقر ( ع ) را باقرالعلوم می نامند دلیل دادن چنین لقبی به این امام بزرگوار چیست؟
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: دومین هواپیمای پسابرجامی صبح فردا (شنبه 21 اسفندماه) وارد فرودگاه مهرآباد تهران می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
کاپیتان تیم پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
محمد بحرانی که این روزها مشغول صداپیشگی در مجموعه کلاه قرمزی و پسرخاله است، به جمع دست اندرکاران قند پهلو ویژه نوروز 96 پیوست.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۳    
امام جمعه موقت تهران گفت: بعضی حاکمان اسلامی در بعضی کشورها با صهیونیست ها هستند و با دشمنان اسلام هستند، اینها آدم نیستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۲    
مطابق ماده 1170 قانون مدنی بعد از ازدواج مادری که حضانت دخترش با او بوده است، حضانت فرزند با پدر خواهد بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۹    
سخنگوی اورژانس مازندران، از جان باختن دو مرد 25 ساله بر اثر ریزش سنگ بر روی خودروی پراید در محور کندوان حوالی رستوران دربند منطقه مجلار خبر داد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۶    
معاون وزیر بهداشت گفت: استفاده از چای داغ، آمار مبتلایان به سرطان مری را افزایش می دهد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۳    
برخی کارمندان شعب بانکی در روزهای پایانی سال که مردم عیدی و پاداش خود را دریافت کرده اند، نقش بازاریاب هایی را بازی می کنند که تلاش دارند مردم را قانع کنند تا پولشان را به شعبه آنها بیاورند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۱    
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه دولتها شهرداری تهران را در مدیریت جهادی تنها گذاشتند، گفت: منتقدان مترو اگر شده حتی برای یک بار همسفر مردم در مترو تهران بشوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۵    
در حالیکه دفتر رئیس جمهور معزول کره جنوبی به نقل از وی اعلام کرد که گئون های کاخ ریاست جمهوری را تَرک نمی کند؛ رئیس جمهور موقت این کشور گفت: ثبات در کشور را برقرار می کنم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور نامه ای به رئیس مجلس خبرگان رهبری نوشت.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۱    
اقدام مجری شبکه سی.ان.ان آمریکا مبنی بر خوردن مغز پخته انسان در جریان فیلمبرداری قسمتی از برنامه گفت وگو با طایفه ای از آدمخواران هندی، با انتقادهای شدید روبرو شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۱    
رئیس جمهوری روسیه در واکنش به ادعاهای تکراری نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، از وی خواست که به گونه ای دیگر به جهان نگاه کند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۵    
معاون سلامت دامپزشکی استان بوشهر شرایط خرید و نگهداری ماهی قرمز برای ایام نوروز را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۲    
تشدید مشکلات و اعتراضات سپرده گذاران کاسپین باعث شده تا یکی دیگر از نمایندگان مجلس دهم دست به قلم شده و با رئیس جمهور وارد فاز نامه نگاری شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۹    
مدیرعامل شهربان شهرداری تهران با ارائه گزارشی درباره نخستین روز اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در 50 نقطه پایتخت، از اجرای موفق این طرح در 35 نقطه و برخورد قانونی با دستفروشانی که به قانون تمکین نکنند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۳    
دادگاه قانونی اساسی با تأیید گناهکار بودن رئیس جمهور کره در ماجرای دریافت رشوه غیرمستقیم از سامسونگ، خانم پارک را رسماً از قدرت خلع کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه کشور از ناکارآمدی مدیران رنج می برد گفت: همه مسئولان و مدیران دلسوز نظام هستند و هدف خدمت دارند اما ناکارآمدی برخی از آنان کار را دشوار کرده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۴    
رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: در ایام نوروز سال جدید، برگزاری تورهای ویژه گردشگری به خانواده شهدا و خانواده های محروم ، خدمات تفریحی و گردشگری رایگان صورت می گیرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۵    
در سالی که گذشت فوتبال چون همیشه پرحاشیه بود. علاوه بر عوامل داخلی دو عضو خارجی تقریبا موفق فوتبال ایران نیز از قافله عقب نماندند و مدت ها خبر اول شدند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۳    
طبق اعلام بانک مرکزی، شعب بانک های منتخب در استان تهران از هفته پیش رو اسکناس های تا نخورده 2 و 5 هزار تومانی به متقاضیان توزیع می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
مردی با تبر به دست به مسافران ایستگاه قطار مرکزی شهر دوسلدورف آلمان حمله و تعدادی را زخمی کرده اند.