شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۵۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای تهران پرس 26 اسفند 1395 - tehranpress.com

تهران پرس 28 بهمن 1393 تهران پرس 29 اسفند 1394 تهران پرس 31 فروردین 1395 تهران پرس 31 اردیبهشت 1395 تهران پرس 31 خرداد 1395 تهران پرس 31 تیر 1395 تهران پرس 31 مرداد 1395 تهران پرس 31 شهریور 1395 تهران پرس 30 مهر 1395 تهران پرس 30 آبان 1395 تهران پرس 30 آذر 1395 تهران پرس 30 دی 1395 تهران پرس 1 بهمن 1395 تهران پرس 1 اسفند 1395 تهران پرس 2 اسفند 1395 تهران پرس 3 اسفند 1395 تهران پرس 4 اسفند 1395 تهران پرس 5 اسفند 1395 تهران پرس 6 اسفند 1395 تهران پرس 7 اسفند 1395 تهران پرس 8 اسفند 1395 تهران پرس 9 اسفند 1395 تهران پرس 10 اسفند 1395 تهران پرس 11 اسفند 1395 تهران پرس 12 اسفند 1395 تهران پرس 13 اسفند 1395 تهران پرس 14 اسفند 1395 تهران پرس 15 اسفند 1395 تهران پرس 16 اسفند 1395 تهران پرس 17 اسفند 1395 تهران پرس 18 اسفند 1395 تهران پرس 19 اسفند 1395 تهران پرس 20 اسفند 1395 تهران پرس 21 اسفند 1395 تهران پرس 22 اسفند 1395 تهران پرس 23 اسفند 1395 تهران پرس 24 اسفند 1395 تهران پرس 25 اسفند 1395 تهران پرس 26 اسفند 1395 تهران پرس 27 اسفند 1395 تهران پرس 28 اسفند 1395 تهران پرس 29 اسفند 1395 تهران پرس 30 اسفند 1395 
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰    
بر خلاف تصور ما تهران علاوه بر آلودگی و ترافیک پر است از مکان های دیدنی و گردشگری، آن هم برای کسانی که در تعطیلات عید، پایتخت را برای گذران اوقات فراغتشان انتخاب می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۸    
شب عید سفره تمام خانواده های ایرانی پر و پیمان و مملو از غذاهای متنوع و مختلف است. در حقیقت هر روستا، شهر یا شهرستانی براساس سنت و باورهایشان غذاهای رسمی و محلی مربوط به خود را در این شب طبخ می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۸    
بهنوش بختیاری صفحه اینستاگرامش را به روزرسانی کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۶    
وزیر راه گفت: در تلاش برای اتصال ترمینال های فرودگاهی به خطوط مترو در درون شهرها هستیم و در این راستا فرودگاه های اصفهان، شیراز و تبریز هم به خطوط متروی درون شهری متصل می شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۸    
آثار حقوقی وصیت نامه پس از فوت شخص ظاهر می شود؛ یعنی تا وقتی که شخص زنده است، خود او تصمیم گیرنده و عامل است، به همین جهت بین عامه مردم متداول است که می گویند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۸    
چغاله بادام و گوجه سبز از میوه های پرطرفدار در فصل بهار محسوب می شوند و این نوبرانه ها تاثیر چشمگیری در نابودی سلول های سرطانی دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
گاهی اوقات تست کردن مواد آرایشی موجود در مغازه ها و یا استفاده از لوازم آرایشی دیگران برایمان جالب است. اما دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد این کار بسیار نادرست و گاهی خطرناک است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۶    
سارقان برای دزدی ازخانه هابه طور معمول براساس قاعده نانوشته ای عمل می کنند. به عبارت دیگر می توان گفت مجرمان حرفه ای برای سرقت سراغ هر خانه ای نمی روند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۸    
بهنوش بختیاری به خاطر قضاوتی که نسبت به خانواده شهدا در گذشته داشته است، از آن ها حلالیت طلبید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۱    
سال 95 رو به پایان است و در این سال تعدادی از هنرمندان از میان ما رفتند. اسامی این هنرمندان که در سال 95 درگذشته اند را در ادامه می خوانید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۰    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: احداث پل هوایی و یا زیرگذر به منظور برقراری ارتباط بین محلات" سازمان برنامه شمالی" و "سازمان برنامه جنوبی" در دست بررسی است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۱    
دبیر ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما تصمیمات اتخاذ شده برنامه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری برای انتخابات 96 در شبکه های مختلف سیما را تشریح کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
حجت الاسلام منتظری گفت: یک فردی که به صراحتِ نامه وزارت آمده، دارای تابعیت مضاعف بوده. این فرد چطور در مرکزی که اسرار کشور است نماینده مسئول می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۸    
با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی ترافیک تهران دو چندان شده و مردم ساعات زیادی را در خیابان های پر ترافیک که در اکثر نقاط تهران مشاهده میشود مسیر خود را به کندی طی می کنند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۰:۲۱    
در آستانه سال نو گروه هایی با استفاده از لباس "حاجی فیروز" و "عمو نوروز " و "سیاه" در خیابانهای شیراز حضور یافته و به استقبال عید نوروز می روند. این اقدام توسط سه تن از بازیگران تئاتر انجام شده است ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۹    
همزمان با بهار طبیعت یاد و خاطره شهدا گرامی باد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۰    
تصویری قدیمی از رهبر انقلاب را در کنار شهید باکری و سردار قاسم سلیمانی مشاهده می کنید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۸    
نسخه بازبینی فیلم سینمایی توقیف شده که بی محابا به حمایت از فتنه 88 می پردازد، به صورت گسترده در شهرهای اطراف تهران توزیع شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۴۲    
رئیس اسبق رسانه ملی در کانال تلگرامی خود نوشت: منتقد روحانی و عملکرد فردی و دولت او هستم و وی را رقیب اصلی خود می دانم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۳    
آخرین خبرها حکایت از پایان کار مربیان ایرانی در تیم ملی دارد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
مسئول تیم غواصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان گفت: جسد دختر 20 ساله پس از 45 دقیقه تلاش توسط تیم غواصی صبح امروز از اعماق سد اکباتان خارج شد ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
تصاویری که در زیر مشاهده می کنید مربوط به سوخت گیری هواپیمای جنگنده آمریکایی در آسمان سوریه است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
حمید مدرسی تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی درباره حاشیه های این مجموعه و همچنین آخرین وضعیت پخش آن در ایام نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۵    
بسیاری خانواده ها در پنجشنبه آخر سال در بهشت زهرا(س) برای حضور در مزار اهل قبور حاضر می شوند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
بهرام افشارزاده در یکی از اتوبان های تهران تصادف کرد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
سازمان محیط زیست در ابلاغیه جدید خود، خبر از صدور مجوز شکار به اتباع خارجی در برخی مناطق کشور داده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۸    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و حرکات خطرناک را خط قرمز پلیس برشمرد و گفت: مأموران پلیس راهور در معابر حضور پر رنگ دارند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته انتظار داریم در روزهای ابتدایی هفته آینده سومین ایرباس به ایران ایر تحویل شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۰    
یک باب مغازه 5 متری در محدوده تجریش خیابان شهرداری، با مبلغ ودیعه 10 میلیون تومان و مبلغ اجاره یک میلیون و 600 هزار تومان معامله می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۸    
آنجلینا جولی اعتقاد دارد سازمان ملل کامل نیست و در عین حال نیاز به اصلاح و پشتیبانی دارد
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۴    
سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 193 هزار تومان و دلار آمریکا 3756 تومان عرضه می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۸    
رویای عمر طولانی در این قرن یکی از آرزوهای اغلب مردم جهان است اما نمونه های نادر در جهان با اصلاح الگوی زندگی خود و داشتن عمری طولانی ثابت کرده اند که این امر غیرممکن نیست و امکان داشتن عمری طولانی ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
بهمن ماه امسال تولید پنج مدل وانت در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
در آستانه عید نوروز، کاسبان و مغازه داران به دنبال مشتری بیشتر هستند تا فروش بیشتری داشته باشند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۸    
با ما همراه باشید تا با این دسر گران قیمت آشنا شوید.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۵    
طی روزهای گذشته پیامی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن اعلام می شود که در صورت فعال بودن سرویس تماس بان برای مشترکان همراه اول، هر بار هزینه ای معادل 400 تومان به حساب مشترک منظور می شود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۲    
برخی معتقدند این نوع فعالیت آغاز شده است به طوری که برخی پرده سبزی که در روزهای اخیر در بک گراند محل سخنرانی های روحانی نصب شده است نیز در همین راستا ارزیابی شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
در پی رها شدن ماهی های قرمز تلف شده در میدان مرکزی میوه و تره بار، رییس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن تایید این موضوع گفت ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۱    
مراسم وداع با خسرو شجاع زاده هنرمند سریال به یادماندنی پدرسالار در واپسین روزهای زمستانی با حضور جمعی از هنرمندان و دوستداران او برگزار شد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
معاون گردشگری با ارائه توضیحاتی درباره علت گرانی سفرهای نوروزی، هشدار داد؛ زنگ خطر گرانی سفر به ایران به صدا درآمده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران - کرج نیمه سنگین است و محورهایی همچون تهران- سمنان و تهران – آمل دارای بار ترافیکی هستند.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
در جدیدترین رنکینگ یکی از بزرگترین موسسات مشاوره و تحقیقات در جهان درباره شاخص های کیفیت زندگی شهرهای بزرگ، تهران در رتبه 199 جهانی قرار گرفته که واکنش های منفی بسیاری به همراه داشته است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
قناعتی گفت: کسانی که بحث املاک نجومی را مطرح کردند و پی گیری هم می کنند اطراف خودشان را هم یک نیم نگاهی بیاندازند و به قول معروف یک سوزن به خودشان بزنند یک جوالدوز به رقیب سیاسی خودشان.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
با این یکی می شود 231 بهار. یعنی تاریخ اسکلت زن معروف هفت هزارساله را اگر کنار بگذاریم، 231 سال است که اینجا، پایتخت شده و از آبادی کوچکی که روزی تهرانش می خواندند، خبری نیست
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
آیفون 8 به دلیل استفاده از ویژگی های پیشرفته از جمله ماژول های سه بعدی گران تر، با قیمتی بسیار بیشتر از آیفون های قبلی به فروش می رسد.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۳    
شب گذشته رامبد جوان میزبان رویا تیموریان بازیگر تئاتر سینما تلویزیون بود.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۸    
در سیستم های انتخاباتی، یکی از مهم ترین دغدغه های سیاستمداران همواره این است که وضعیت انتخاب شان در دوره بعد چگونه خواهد بود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
تصاویر ضبط شده از زندگی روزمره مردم شهر اراک.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۱۵    
هافبک سابق استقلال می گوید اختلاف میان هیات مدیره و تیم استقلال یک پدیده وطنی است و در هیچ کجای دنیا شاهد آن نیستیم.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
امروز، پنجشنبه آخر سال 95، مسیرهای منتهی به بهشت زهرا با بحران ترافیک و همچین ازدحام مردم در ایستگاه های جنوبی خط یک مترو همراه شده است.
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
نوروز و تعطیلات طولانی اش با سفرها و آمدورفت ها و میهمانی هایش را پیش رو داریم. ناگفته پیداست که مسافرت های نوروزی یا میهمانی های پشت سر هم، آن هم در زمان های محدود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۲    
مرگ باز هم ریحان چید آن هم در آخرین چهارشنبه سال.جامعه هنری هنوز رفتن علی معلم را باور نکرده بود که در سوگ خبر دیگری فرو رفت؛ افشین یداللهی درگذشت .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۶    
روزهای کم مانده به عید، شلوغ است؛ خیابان ها، مغازه ها، پیاده روها، رستوران ها و سوپرمارکت ها. همه جا پر از آدم هایی است که منتظر بهارند، منتظر تعطیلاتی که با بهار شروع می شود ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۶    
دو مرد جوان که در جریان سرقت، یک مرد جوان و دختر نوجوانی را کشته بودند صبح دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند ...
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۱    
این کشتی اهمیت زیادی برای شوروی در آن دوران داشت و مانند تایتانیک عظمت و قدرت آن مانور تبلیغاتی بزرگی برای شوروی بود .
تهران پرس   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۲    
محمد ابراهیم خان صدیق خلوت از درباریانی بود که همیشه چرت میزد و به او لقب "چرتی" داده بودند. روزی وسط مهمانی خوابش برد و ناصرالدین شاه دستور داد که این عکس را از او بگیرند.