پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۴:۱۸Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 5 اسفند 1396 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1396 تجارت امروز 31 خرداد 1396 تجارت امروز 31 تیر 1396 تجارت امروز 1 مرداد 1396 تجارت امروز 1 شهریور 1396 تجارت امروز 30 مهر 1396 تجارت امروز 30 آبان 1396 تجارت امروز 30 آذر 1396 تجارت امروز 30 دی 1396 تجارت امروز 30 بهمن 1396 تجارت امروز 1 اسفند 1396 تجارت امروز 2 اسفند 1396 تجارت امروز 3 اسفند 1396 تجارت امروز 4 اسفند 1396 تجارت امروز 5 اسفند 1396 تجارت امروز 6 اسفند 1396 تجارت امروز 7 اسفند 1396 تجارت امروز 8 اسفند 1396 تجارت امروز 9 اسفند 1396 تجارت امروز 10 اسفند 1396 تجارت امروز 11 اسفند 1396 تجارت امروز 12 اسفند 1396 تجارت امروز 13 اسفند 1396 تجارت امروز 14 اسفند 1396 تجارت امروز 15 اسفند 1396 تجارت امروز 16 اسفند 1396 تجارت امروز 17 اسفند 1396 تجارت امروز 18 اسفند 1396 تجارت امروز 19 اسفند 1396 تجارت امروز 20 اسفند 1396 تجارت امروز 21 اسفند 1396 تجارت امروز 22 اسفند 1396 تجارت امروز 23 اسفند 1396 تجارت امروز 24 اسفند 1396 تجارت امروز 25 اسفند 1396 تجارت امروز 26 اسفند 1396 تجارت امروز 27 اسفند 1396 تجارت امروز 28 اسفند 1396 تجارت امروز 29 اسفند 1396 
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۴    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت به زنان راننده هشدار داد. به گزارش تجارت امروز، در هشداری به زنان راننده اعلام شد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۲:۴۴    
یک تخم مرغ متوسط حدوداً 78 کالری، 5 گرم چربی، کمتر از 1 گرم کربوهیدرات و 6 گرم پروتئین دارد، حدود 63 درصد از نیاز روزانه به کلسترول را تأمین کرده و 13 نوع ماده ی مغذی و معدنی دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۲۱:۲۹    
عروس و داماد که پس از پایان جشن ازدواج راهی خانه بخت شده بودند هنگام بازکردن هدایا نمی دانستند چه سرنوشت شومی در انتظارشان است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۵    
هنوز آتش جنگ جهانی دوم در دنیا روشن نشده بود که کتاب هایی با مهر عقاب وارد کتابخانه ملی ایران شدند. بین همه مجموعه ها از کتابخانه های مختلف، هدیه دولت رایش سوم هم 8 هزار جلد کتاب بود...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۰    
متخصص بودند. سه کارمند با سابقه و حرفه ای که برای شرکت در یک جلسه کاری به یاسوج می رفتند. قرار بود صبح همان روز تلخ ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۵    
اول تا هشتم اسفندماه هفته ملی سلامت مردان نام گذاری شده است. این هفته با هدف یادآوری اهمیت توجه به سلامت و پیشگیری از بیماری مردان ایجاد شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۷    
زنی که به خاطر حمله سگ وحشی نیاز به عمل جراحی صورت داشت در شرایطی بسیار عجیب زیر تیغ جراحی رفت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۲۷    
همه ما از توپ های فوتبال،خاطرات بسیاری در کوچه و خیابان های کودکی داریم اما شاید ندانیم که این شی ء گرد سرگرم کننده و خاطره ساز چه مراحلی را برای تولید طی می کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۷    
کافی است راننده ها با یک اپلیکیشن درخواست پمپ بنزین سیار بدهند و کامیون های سوخت رسان که ظرفیت انتقال هزار لیتر بنزین را دارند، به مکان توقف راننده مراجعه کرده و سوخت را به او برسانند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۲    
باگذشت یک هفته از حادثه تلخ سقوط هواپیمای ATR شرکت آسمان و با وجود ارائه گزارش مقدماتی این سانحه از سوی سازمان هواپیمایی کشوری هنوز هیچ عاملی حتی در حد گمانه زنی و احتمال نیز به عنوان اصلی ترین مسئله ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
مردی که بیش از 9 سال حبس را تحمل کرده و با بخشی از کمک های اهدایی خیران باعث آزادی چند محکوم به قصاص شده است،
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۲    
آخرین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران در سال 96 عصر امروز به ریاست محمدعلی نجفی برگزار و در آن پیشنهادات و مواردی از سوی دستگاه های مختلف مطرح و مصوباتی در این زمینه در آستانه اجرا قرار ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
سمنان -رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه حوادث رانندگی طی دو روز گذشته 25 مجروح بر جای گذاشت، گفت: در این حوادث یک نفر جان باخت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۲    
کرج - هواشناسی استان البرز با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان برای محور کوهستانی و برف گیر کرج - چالوس بارش برف و باران را پیش بینی کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۲    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: سواری ها با 63 درصد بیشترین تصادفات برون شهری بهمن ماه را به خود اختصاص دادند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۷    
ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال خصوصی و عمومی و در نهایت قتل، این موارد تنها بخشی از جرائم مشهود دراویش اغتشاش گر در حادثه خیابان پاسداران است که باید در کیفرخواست صادره لحاظ شود
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
پلیس اندونزی از مرگ یک زن در حمله یک تمساح بزرگ در جزیره سوماترا خبر داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۷    
رئیس پلیس راهور تهران اظهار داشت: به نظر شخص من نه تنها نباید پولی از خبرنگاران اخذ شود بلکه باید شرایط فعالیتشان را بهتر هم نماییم کنیم چرا که خبرنگاران وظیفه بسیار مهمی در شبکه اطلاع رسانی کشور و ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۲    
صدایش می لرزید و گریه امان حرف زدن به او نمی داد. نگران شده بودم از او خواستم خونسردی اش را حفظ کند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
قدوس در این فصل چهار گل و چهار پاس گل برای هم تیمی های خود فراهم کرد و همین عملکرد خوب نیز باعث شد تا مورد تمجید آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال قرار گیرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
مسئله مهم اینجاست که بارها گفته ایم عرفان های کاذب سر از مسائل خطرناک دینی، اجتماعی و اخلاقی در می آورند که یک نمونه اش همین حادثه دردناک تهران بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۳    
مریم شریعتمداری، 32ساله از دانشجویان امیرکبیر است که از روی جعبه به پایین پرتاب شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸    
اگر دولت روحانی در بیست وچهارمِ خرداد 92 توانست در کوتاه زمانی بر آنتاگونیسم سیاست داخلی غلبه کند از همان دوران تاکنون نتوانسته است بر بحران انباشت سرمایه و طردشدگان جامعه فایق آید.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۳    
میزان حضور زنان در نقش اصلی فیلم های هالیوودی در سال 2017 در مقایسه با سال گذشته آن با ادامه روند نزولی خود، 5 درصد کاهش داشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
دادستان تهران تصریح کرد: شب گذشته نیز با رییس کل دادگستری استان تهران صحبت شد تا تلاش شود در اولین فرصت ممکن و با توجه به قوانین و مقررات موجود، محاکمه انجام شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
بدون شک کمیسیون عمران درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به طور جدی مورد بررسی قرار خواهد داد و البته استیضاح آخوندی بستگی به نظر نمایندگان هم دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
مسعود پزشکیان گفت: دولت روحانی در طرح نظام سلامت خلاف قانون حرکت کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
رییس جمهور سابق ایران، این روزها تبدیل به منتقد جدی وضع موجود شده است. احمدی نژاد همانی است که در زمان دولت اصلاحات اعلام کرده بود: همواره دیکتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع کرده اند ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۳    
به گزارش تجارت امروز؛ 120 سینماگر در نامه ای به رئیس جمهور خواستار نمایش فیلم عصبانی نیستم! ساخته رضا درمیشیان و احترام سازمان سینمایی به مجوز پروانه نمایش شدند. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۸    
به گزارش تجارت امروز؛ در غیبت روسای سه قوه در جلسه امروز مجمع تشخیص مصالحت نظام، حداد عادل و باهنر برای دقایقی با یکدیگر به صورت درگوشی صحبت کردند. محمود احمدی نژاد هم از غایبان جلسه امروز مجمع بود ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۸    
پزشکی قانونی درباره اعلام اسامی جانباختگان هواپیمای تهران -یاسوج توضیحاتی ارائه کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۳    
مسئله این است که احمدی نژاد سعی دارد با این رویه و رویکرد رادیکال، انتقادات و مطالبات را به سمت رهبری سوق دهد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۳    
در ملک آباد هر زن و مرد و کودکی می داند که وقتی باران می بارد، باید یک تکه پارچه خشک دم دست داشته باشد تا جان به در بَرَد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۳    
این که چرا بعد از نزدیک به چهار دهه هنوز قوانین اصلی مجازات منطبق بر شرع را از تصویب نهایی نگذرانده ایم، محل سؤال است. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۸    
آخرین قیمتی که برای حراج سکه در این بانک اعلام شد 1 میلیون و 476 هزار تومان بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۵۳    
بازار ارز که طی یک هفته اخیر با افت قیمت همراه شده است در شروع این هفته هم به طور نسبی به همین روند ادامه داده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۹    
چهار افسر پلیس تیراندازی در مدرسه فلوریدا را نظاره می کردند!
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۴    
عباس عبدی ادعا کرده که نامه احمدی نژاد ریشه در پیشگویی عبدالقادر دارد!
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
در این پرونده تاکنون چندین نفر از افرادی که با سردسته باند همکاری می کردند دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می برند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
جایگاه داری در یکی از شهرها تصمیم گرفته بود تا هر لیتر بنزین خود را به طور مثال بین ساعت 12 تا 6 صبح به قیمت 980 تومان بفروشد و این هزینه را از بخش کارمزد خود تخفیف داده بود چرا که معتقد است تقاضای ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۹    
تازه ترین سرکشی به شعب بانک ها از این حکایت دارد که شعب مشتریان را که حتی برای باز کردن سپرده 15 درصدی به بانک می آیند به خرید اوراق گواهی 20 درصد تشویق می کنند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۴    
ما برای اینکه اجازه ندهیم سلطه خارجی بر نظام تصمیم سازی و سازمان اداری کشور جاری شود باید در داخل کارآمدی ایجاد کنیم ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۹    
فیلم برداری از جنگل های زیبای سنگده در ایران زیبا
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۴    
فدراسیون فوتبال ازبکستان با سرمربی جدید در دوبی دیدار کرد و با او برای حضور در این تیم بعد از جام جهانی فوتبال به توافق نهایی رسید.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۹    
بررسی های کارشناسی نشان می دهد هر چند قیمت ها در بازار ارز و طلا و سکه کاهش یافته اما هنوز آرامش به این بازار بازنگشته است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۴    
رییس جمهور با اشاره به اینکه عده ای تلاش می کردند که علم را به سنتی و جدید تقسیم کنند گفت: اشتباه است که بخواهیم ریشه هر علمی را در آیه و روایات پیدا کنیم. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: هنوز آمار دقیقی از تعداد ثبت نام های دانشجویان در این اردو نداریم اما به مراتب تعداد این افراد از سال گذشته بیشتر خواهد بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
یک درصد از 103 هزار سهمیه ویژه را به خبرنگاران اختصاص داده اند که عددی نزدیک به هزار عدد می شود و سوال این است؛ شهرداری می خواهد این هزار عدد را به چه کسی بدهد؟
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۴    
شهیندخت مولاوردی گفت: منتظر گزارش کمیته 4 نفره بررسی وضعیت زندان ها هستیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۴    
افزایش حداقل سن ازدواج مدنظر کمیسیون اجتماعی بوده است، چرا که در ماده 1041 قانون مدنی حداقل سن ازدواج در ایران 13 سال ذکر شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
الگوی کارت اعتباری مرابحه، جدیدترین ابزار و راهکار شرعی طراحی شده جهت پاسخگویی به خلا حاصل از حذف کارت های اعتباری متعارف در ایران و سایر کشورهای اسلامی محسوب می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۴    
با دریافت این بخش از مطالبات سازمان، عیدی بازنشستگان تا 15 اسفند پرداخت می شود و حدود 3 هزار میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد نیز پرداخت خواهد شد
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۹    
موع گردش مالی این حساب ها بیش از 530 هزار میلیارد ریال بوده است و بیش از 330 میلیارد ریال نیز بلوکه شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۳۹    
بازار سکه هم که معمولا به موازات بازار دلار حرکت می کند، طی روزهای اخیر با کاهش قیمت همراه شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۰۹    
معلم یک مدرسه دانش آموزان را به بهانه های مختلف در کلاس درس به باد کتک می گیرد که در ادامه فیلم آن را می بینید.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۲۹    
دستگاهی که با استفاده از 2000 تیله هر آهنگی که را دوست داشته باشید، می نوازد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۴    
دستگاهی که با استفاده از 2000 تیله هر آهنگی که را دوست داشته باشید، می نوازد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۹    
5-6سال مثل...در کشور کار کردیم،پزش را دیگران دادند؛ما هم دیگر کار نمی کنیم!
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۴    
به جای بررسی این پرسش که مگر می شود؟ بهتر است فدراسیون فوتبال توضیح بدهد که در این مدت چه کار کرده است؟
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹    
مشاور رییس جمهور که اعلام می کند که افرادی با اسلحه به بانک مرکزی رفته اند، بگوید چه کسانی بوده اند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۹    
مرد جوانی که در یک اقدام جنون آمیز وارد محدوده نگهداری شیرهای یک باغ وحش شده بود در آخرین لحظه توسط پرسنل امنیتی باغ وحش نجات یافت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۹    
طبق آمارهای ارائه شده از سوی گمرک، صادرات این بخش در مجموع پنج درصد صادرات را در برمی گیرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۴    
از زمانی که وام ازدواج از سه به 10 میلیون تومان افزایش یافت، کسانی که در نوبت وام بودند، 10 میلیون تومان وام دریافت کردند ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۲:۰۴    
اساس مصوبات کارگروه کاهش آلودگی هوای تهران حدود 3 ماه است که تردد کامیون های فرسوده و فاقد معاینه فنی در تهران ممنوع شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۱:۵۹    
شیوع یک رفتار در بازار معاملات آپارتمان های مسکونی تنها به فاصله چند هفته بعد از آغاز دوره رونق در بازار مسکن، متقاضیان خرید آپارتمان را با چالش تازه ای مواجه کرده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۱:۴۴    
با توجه به اینکه وضعیت هوا در منطقه بسیار بد و انجام عملیات واقعا خطرناک است تا دوشنبه امکان ادامه عملیات وجود ندارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۱:۳۹    
رییس اتحادیه جهانی کشتی در مورد محرومیت علیرضا کریمی و مربی اش توضیحاتی را ارائه و تاکید کرد: در صورت تکرار چنین اتفاقاتی، کشتی ایران با محرومیت های سنگین مواجه خواهد شد.