جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۲:۴۰Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 19 اسفند 1396 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1396 تجارت امروز 31 خرداد 1396 تجارت امروز 31 تیر 1396 تجارت امروز 1 مرداد 1396 تجارت امروز 1 شهریور 1396 تجارت امروز 30 مهر 1396 تجارت امروز 30 آبان 1396 تجارت امروز 30 آذر 1396 تجارت امروز 30 دی 1396 تجارت امروز 30 بهمن 1396 تجارت امروز 1 اسفند 1396 تجارت امروز 2 اسفند 1396 تجارت امروز 3 اسفند 1396 تجارت امروز 4 اسفند 1396 تجارت امروز 5 اسفند 1396 تجارت امروز 6 اسفند 1396 تجارت امروز 7 اسفند 1396 تجارت امروز 8 اسفند 1396 تجارت امروز 9 اسفند 1396 تجارت امروز 10 اسفند 1396 تجارت امروز 11 اسفند 1396 تجارت امروز 12 اسفند 1396 تجارت امروز 13 اسفند 1396 تجارت امروز 14 اسفند 1396 تجارت امروز 15 اسفند 1396 تجارت امروز 16 اسفند 1396 تجارت امروز 17 اسفند 1396 تجارت امروز 18 اسفند 1396 تجارت امروز 19 اسفند 1396 تجارت امروز 20 اسفند 1396 تجارت امروز 21 اسفند 1396 تجارت امروز 22 اسفند 1396 تجارت امروز 23 اسفند 1396 تجارت امروز 24 اسفند 1396 تجارت امروز 25 اسفند 1396 تجارت امروز 26 اسفند 1396 تجارت امروز 27 اسفند 1396 تجارت امروز 28 اسفند 1396 تجارت امروز 29 اسفند 1396 
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۲:۳۹    
علیرضا قربانی خبر از مجوز نگرفتن کنسرت هایش در شهرهای ساری و طرقبه با دستور دادستان داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۹    
اگر سران سه قوه معترضند که چرا رهبری احمدی نژاد را در مجمع منصوب نموده یا چرا اخراج نمی کند و به همین دلیل از حضور و تأثیر خود در مجمع صرف نظر می کنند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۴    
کره شمالی که با ادعای تفکر کمونیستی / سوسیالیستی اما با قرائت استالینستی و در قالب ایذئولوژی جوچه اداره می شود هیچ چیز دیگری برای عرضه به جهان ندارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۴    
در این موزه یک دسته کارت بازی هم با تصویر دونالد ترامپ وجود دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۴    
دلقکی که در آمریکا نشسته تحت عنوان ری استارت ممکن است برای چهارشنبه آخر سال فرمان های بچگانه و شیطنت آمیزی صادر کند. مردم مراقب باشند عملی انجام نشود که دستاویزی برای سوء استفاده و موج سواری آنها شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۳۵    
تصور این که روزی در هواپیمای در حال سقوط حضور داشته باشید، بسیار وحشتناک است. ترس تعداد زیادی از آدم ها برای سفر با هواپیما به خاطر احتمال سقوط و مرگ است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۳:۱۰    
مدت هاست که خدمات آنلاین بخش جدایی ناپذیر زندگی شهروندان در پایتخت و کلانشهرهای ایران شده و به مناطق محروم تر هم رسیده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۲:۴۰    
برای سؤال کیم جونگ اون کجا زندگی می کند؟ هیچ پاسخ قطعی ای وجود ندارد، زیرا او در سراسر کشور هفده کاخ دارد. او حتی یک جزیره شخصی نیز دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
پیکر بی جان این بازیگر در زیرزمین خانه او در شهر سئول پیدا شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۴۵    
سیدجمال الدین یکی از مبارزان و تلاشگران جهت بیداری ملل مسلمان به شمار می آید. وی علاوه بر زبان های فارسی و عربی به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی و فرانسه نیز آشنا بود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
حالا که در آستانه عید نوروز هستیم و بازار سفرهای هوایی هم داغ است، بد نیست با حق و حقوقمان به عنوان یک مسافر آشنا شویم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۳۰    
این حادثه ساعت 16:18 به مرکز پیام فوریت های پزشکی زابل اعلام شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۱:۰۰    
پرسپولیس و استقلال هر دو، سه بازی انجام داده اند. پرسپولیس دو برد و یک باخت دارد و شش امتیازی است، استقلال هم یک برد و دو مساوی دارد و پنج امتیاز کسب کرده.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۵۵    
اجرای حرکات نمایشی چند دختربچه در برج میلاد با حضور شهردار تهران، واکنش هایی را در پی داشته است. به گزارش تجارت امروز ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۱۰    
جامعه شهری در کشور ما رو به گسترش است و در شهرهای مدرن و کلان شهرهایی چون تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و غیره باید نیاز انسان ها و طبقات اجتماعی در اولویت قرار گیرد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۰    
آخرین آمار مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم اعلام شده که نشان می دهد، 9 هزار کسب وکار خرد اینترنتی در ایران مشغول به کار هستند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
گران ترین لژیونر فوتبال ایران کسی است که در این فصل درخشش چندانی در تیمش نداشته است و او کسی نیست جز سردار آزمون.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۴۶    
ما اینجا نشسته ایم که مردم خودمان را تحقیر کنیم؟! این که تحقیر من نیست، تحقیر مردم ایران است. این که تصویر من را با یک پیت نفت در دست چاپ کنند، تحقیر جواد ظریف نیست ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
یک خطر کاملا جدی است، منطقه به سمت خشکسالی پیش می رود و در این شرایط همه تلاش می کنند حتی یک قطره آب از کشورشان خارج نشود بر همین اساس زمینه برای درگیری و تنش بین کشورها و ملت ها بیشتر از قبل شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۶    
پس از نامه دادستان کل کشور و گزارش سرپرست دادسرای ارشاد، در این زمینه شهردار و دیگر عوامل این مراسم احضار شدند و حسب گزارش واصله، در روز جاری از شهردار تهران تحقیق به عمل آمده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۶    
به گزارش تجارت امروز؛ قیمت دیه کامله در ماه های غیرحرام از ابتدای سال 1397 مبلغ 231 میلیون تومان تعیین و ابلاغ شد. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
اجرای مالیات ارزش افزوده سبب شده آنهایی که به صورت قانونی فعالیت می کنند دیگر برای ادامه کار توجیه اقتصادی نداشته باشند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۶    
این احتمال وجود دارد که شما بنا به هر دلیل علاوه بر فراموش کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام خود، نام کاربری آن را هم از خاطر ببرید.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
مردم یقین داشته باشید با کنار رفتن ربیعی،نفر بعدی اگر از اموال شما باج دهد وزیر خواهد شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۷    
یک تیم ساخت و ساز در کوه های تونس با مردی مواجه شدند که سال ها در غار زندگی می کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
توهین های بی شرمانه مجتبی شیرازی برادر رئیس فرقه شیرازی ها و یاسرالحبیب عامل حمله به سفارت کشورمان به حضرت آیت الله بهجت
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
مجرم نیز باید ظرف مدت تعیین شده، نهال را تهیه کرده و آن را بکارد. از طرف دیگر با منابع طبیعی هم هماهنگ کرده ایم و آنها نیز نهال ها را در اختیار متهمان قرار می دهند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۷    
مراسم چهارشنبه آخر سال در این سال ها، همواره با حوادثی ناگوار رقم خورده که باعث شده برخی خانواده در آستانه سال نو، گرفتار بیمارستان و درمان سوختگی فرزندان خود باشند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۷    
ملکه انگلیس و سران این دولت با صرف هزینه های هنگفت و اعطای تسهیلات و امکانات رفاهی به طرفداران فرقه انحرافی شیرازی، به حمایت از این فرقه و رهبرش می پردازند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
دو روایت عجیب از افرادی که تا دم مرگ رفتند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۲    
در قدیم معتقد بودند این میوه نارس باعث تقویت لثه و ریشه دندان ها می شود و برای خشکی دهان مفید است .
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۲    
برای ایام پایانی سال و نوروز 97 تصمیمات ویژه ای در ستاد تنظیم بازار گرفته شده است
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۲    
به طور قطع میزان دستمزد کارگران توسط شورای عالی کار قبل از پایان سال اعلام می شود که این موضوع در دستور کار قرارگرفته و جلساتی برای تصویب نهایی این موضوع برگزار شده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۷    
به گزارش تجارت امروز؛ پژو 208 هاچبک جدیدی است که قرار است در آینده توسط شرکت مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) در ایران تولید و عرضه شود. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۲    
به گزارش تجارت امروز؛ به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش فوری نقدی "پژو 301 اتوماتیک مدل 2016 " از روز شنبه مورخ 96/12 ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۷    
به گزارش تجارت امروز؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه بزرگ اجتماعی فعالیت های فراوان و تصمیم های بزرگی راجع به حقوق مددجویان، سبد غذا برای افراد دارای سوءتغذیه ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۲    
شکنجه وحشتناک یک کوسه در خیابان های استرالیا تبدیل به سوژه رسانه ها شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۲    
گرشاسبی از انتقادهای مجازی و شایعات درباره تمدید قراردادها گلایه کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۵۲    
توزیع کنندگان استانی صرفا مجاز به توزیع و فروش سیگار به خرده فروشانی هستند که پروانه خرده فروشی محصولات دخانی را دریافت کرده اند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۵۲    
رمز و راز ثروتمند شدن ثروتمندهای دنیا چیست؟
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۰۷    
گزارش تازه ای که در یک نشریه علمی آمریکا منتشر شده است، نشان می دهد استخوان هایی که حدود 70 سال در یک جزیره در اقیانوس آرام کشف شدند، متعلق به املیا ارهات، خلبان پیشرو آمریکایی است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۷    
عشوه گری های المیرا من را از زنم جدا کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۷    
دانش آموزان بعد از پایه یازدهم به دانشگاه نمی روند بلکه وارد پایه دوازدهم می شوند.