پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۵:۳۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای تجارت امروز 7 اسفند 1396 - tejaratemrouz.ir

تجارت امروز 27 اسفند 1394 تجارت امروز 30 اسفند 1395 تجارت امروز 1 فروردین 1396 تجارت امروز 31 اردیبهشت 1396 تجارت امروز 31 خرداد 1396 تجارت امروز 31 تیر 1396 تجارت امروز 1 مرداد 1396 تجارت امروز 1 شهریور 1396 تجارت امروز 30 مهر 1396 تجارت امروز 30 آبان 1396 تجارت امروز 30 آذر 1396 تجارت امروز 30 دی 1396 تجارت امروز 30 بهمن 1396 تجارت امروز 1 اسفند 1396 تجارت امروز 2 اسفند 1396 تجارت امروز 3 اسفند 1396 تجارت امروز 4 اسفند 1396 تجارت امروز 5 اسفند 1396 تجارت امروز 6 اسفند 1396 تجارت امروز 7 اسفند 1396 تجارت امروز 8 اسفند 1396 تجارت امروز 9 اسفند 1396 تجارت امروز 10 اسفند 1396 تجارت امروز 11 اسفند 1396 تجارت امروز 12 اسفند 1396 تجارت امروز 13 اسفند 1396 تجارت امروز 14 اسفند 1396 تجارت امروز 15 اسفند 1396 تجارت امروز 16 اسفند 1396 تجارت امروز 17 اسفند 1396 تجارت امروز 18 اسفند 1396 تجارت امروز 19 اسفند 1396 تجارت امروز 20 اسفند 1396 تجارت امروز 21 اسفند 1396 تجارت امروز 22 اسفند 1396 تجارت امروز 23 اسفند 1396 تجارت امروز 24 اسفند 1396 تجارت امروز 25 اسفند 1396 تجارت امروز 26 اسفند 1396 تجارت امروز 27 اسفند 1396 تجارت امروز 28 اسفند 1396 تجارت امروز 29 اسفند 1396 
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
بانک سامان از شهریورماه سال 1378، به عنوان نخستین موسسه مالی و اعتباری دارای مجوز بانک مرکزی با سرمایه اولیه 11 میلیارد ریال و با نام سامان اقتصاد فعالیت خود را آغاز کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۴    
هیئت تسویه در تمامی موسسات مالی درحال شکل گرفتن است تا دارایی های جدید به سرعت شناسایی شده و متناسب با دارایی شناسایی شده موضوع مطالبات سپرده گذاران باقی مانده تعیین تکلیف شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
این هزار و 300 میلیارد تومان فقط صرف ساخت 25 درصد کل پروژه شهر آفتاب شده است و فاز دوم و سوم که 75 درصد پروژه را شامل می شود هنوز وارد فاز اجرایی و ساخت نشده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
می توان آشپزی را یکی از مفرح ترین کارهای روزانه نامید که گاهی با خلاقیت برخی از افراد تبدیل به یک اثر هنری می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۲۹    
افتاده ایم وسط انبوه خبرهای تلخ و بد و هر چه بیشتر دست و پا می زنیم بیشتر در گل لزج رخوت فرو می رویم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۴    
در حالیکه مسئولان این اسامی را به عنوان آخرین برندهای مشمول برای سال جاری مطرح کردند اما ظاهرا تصمیمشان عوض شده و امروز نیز از برندی دیگر که تحت شمولیت قرار می گیرد، پرده برداشتند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
برای آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد نیز اقداماتی صورت گرفته است و انتظار داریم تمامی نمایندگان رسماً به کمپین ارمغان 2 و حمایت از این زنان بپیوندند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۱:۳۹    
هیچ جایگاهی اجازه ندارد بنزین را به قیمت بیش از 10 هزار ریال برای هر لیتر بفروشد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۴۴    
رسانه های دوبی اعلام کردند کالبدشکافی این بازیگر پایان یافته و دلیل اعلام شده برای مرگ او قطعی است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۲۰:۳۹    
به گزارش تجارت امروز؛ رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی پایتخت، از رد رشوه 50 میلیون ریالی توسط ماموران انتظامی پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، خبر داد. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۱۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: رندترین شماره تلفن همراه کشور به نام دزد اکتشاف وزارت نفت بوده که حدود 2میلیارد و نیم تومان این خط را خریداری کرده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۹:۰۹    
انفجار در طبقه چهارم این ساختمان رخ داد و باعث تخریب شیشه ها و پنجره ساختمان شد و همچنین در اثر شدت انفجار در آهنی منزل نیز دفرمه شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۵۹    
شش مرد که به جرم قتل دو افسر پلیس دستگیر و زندانی شده بودند، پس از آنکه حال زندانبانشان خراب شد به جای فرار جانش را نجات دادند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۴۴    
یک مرد مست در عملی وحشتناک در مسیر حرکت قطار سریع السیر دراز کشید.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۴    
من قبلا هم مطرح کردم که هر انسانی بماهو انسان هیچ برتری نسبت به انسانی دیگر ندارد و منظور او هم مطمئنا برتری جویی نبود، هرچند اگر با من مشورت می کرد به او می گفتم مصاحبه ای انجام ندهد ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۴    
و در ابتدا انجام قتل را پذیرفته بود، اما در جدیدترین اظهارات خود این اتهام را دروغ دانست و گفت: به خاطر توافقی که با همسر مقتول داشتم قتل را گردن گرفتم ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۴    
بانک مرکزی در حال کار بر روی مکانیزم کنترل و جلوگیری از ارزهای دیجیتال در ایران است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۴    
رسیدگی به این پرونده از صبح پنجشنبه 5 بهمن امسال و زمانی دردستورکار مأموران 161 ابوذرقرارگرفت که مردی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل همسرش در خانه خبر داد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۴    
باشگاه استقلال قیمت بلیت های داربی را اعلام کرد. به گزارش تجارت امروز، باشگاه استقلال اعلام کرد بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و هم چنین هماهنگی باشگاه با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۴    
دختر ناز پرورده یک خانواده اشرافی که پدرش او را پرنسس من می خواند اکنون دوشیزه هفتاد ساله تنهایی است و دیگر بر موهای رنگ باخته اش در خاکستر ایام کسی دستی به نوازش نمی کشد و دور از آن قیل و قال دوران ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۹    
جزئیات اکران فیلم من یک ایرانی ام شفاف سازی می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۹    
از فاطمه رجبی به عنوان نویسنده، شاعر و مدرس دانشگاه یاد می شود. هر چند او دبیر تاریخ دبیرستان بود که در سال 1376 به گفته خودش، به دلیل عدم تحمل انتقاداتش از سوی دولت اصلاحات و به گفته برادرش ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۴    
طبق پیشنهاد دولت در لایحه بودجه که به تصویب مجلس رسید، دولت در سال از محل عوارض خروج از کشور 1200 میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۹    
نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پیگیری های کمیسیون عمران در رابطه با سقوط هواپیمای ATR شرکت آسمان اظهار داشت ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
دختر دانش آموز که به صورت ناشناس، مدیران مدرسه اش را تهدید به تیراندازی بزرگ کرده بود، به 2 سال حبس و پرداخت 15 هزار دلار جریمه محکوم شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۴    
روزی که در لجنزار هوی وهوس گرفتار شدم و عشق راننده سرویس مدرسه به دلم نشست، نمی دانستم که من در مرداب فساد و بدبختی طوری غرق می شوم که انسان های دیگر را نیز با خودم به این منجلاب وحشتناک می کشم و همه ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
پیگیری قیمت دلار از سوی برخی صرافی های سطح شهر گویای آن است که در موارد متعدد صرافی ها به دلیل آنچه کمبود ارز اعلام شده ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
کمیته مزد در حالی لغو شده است که هر ساله در ماه پایانی سال چانه زنی ها برای تعیین دستمزد جامعه کارگری و نیروی کار شروع و سرنوشت دستمزد سال آینده مشخص می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
ولیعهد عربستان خدمت سربازی را برای زنان آزاد کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۴    
پرستار امریکایی که تحمل شنیدن صدای گریه کودکان را نداشت و طی 5 سال 3 نوزاد را به قتل رسانده بود، به سه بار قتل عمد محکوم شد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۴    
طیبه سیاوشی در خصوص بودجه نهایی 97 که هفته گذشته به تصویب نمایندگان رسید گفت: البته کار بودجه در مجلس تمام شد ولی بعد از اعلام نظر شورای نگهبان ممکن است دوباره اصلاحاتی در آن صورت بگیرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۴    
تخم گذاری لاکپشت ها در سواحل هند
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
دیروز در نخستین روز از برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی این رویداد، سامسونگ سرانجام از گوشی جدید و پرچمداری که بسیاری از کاربران در انتظار آن نشسته بودند، رونمایی کرد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
سرپرست پرسپولیس گفت: ما حدود 3 میلیارد تومان از انتقال طارمی به دست آوردیم.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۴    
مهدی قائدی در اولین جلسه دادگاه شکست خورد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۹    
طبق قانون، بیکار فردی است که برخلاف میل و اراده خود از کار اخراج شده و آماده اشتغال نیز باشد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۹    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: امسال ثبت نام عمومی نداریم و تنها ساکنین محدوده و افرادی که از تخفیف استفاده می کنند می بایست اطلاعات خود را در یک سامانه ثبت کنند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
استشهادنامه ای که در آن عنوان شده هیچ گونه درگیری و ضرب و شتمی در هتل محل اقامت سایپا در شهر رشت صورت نگرفته در اختیار خبرگزاری ها قرار گرفت. ...
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
تا سوم اسفندماه، میزان استقبال مردم از گواهی پیش فروش سکه و گواهی سپرده ارزی بالا نبوده است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۴    
اعتراضات و فریادهای یک زن در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران او ظاهرا به قرار گرفتن خانه اش در طرح توسعه ای پایتخت اعتراض داشت.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۹    
کارشناسان فرانسوی فردا به کشورشان باز می گردند.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۴    
نشانه هایی درباره تمایل عربستان به ساخت سلاح هسته ای وجود دارد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
فیلمی جالب از پیتزا پارتی در ایستگاه فضایی بین المللی
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۵    
تعداد کارگران فصلی و ساختمانی رقم قابل توجهی است و 4.5 میلیون نفر از مشمولین عضو این گروه هستند و رقمی که برای این گروه برای تسویه حساب در نظر گرفته شده حدود 240 میلیارد تومان است.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۰    
نیمار در دقایق پایانی بدون این که به بازیکنی برخورد کند از ناحیه زانو احساس درد کرد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۹    
در این مطلب به جزئیاتی از یک جشن دیرینه در هندوستان پرداخته ایم که هر ساله پیش از رسیدن بهار برگزار می شود.
تجارت امروز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۰۴    
تجدیدپذیرها ابزاری برای درآمدزایی ایران است.