جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 13 اسفند 1399 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 31 فروردین 1399 تین نیوز 31 اردیبهشت 1399 تین نیوز 31 خرداد 1399 تین نیوز 31 تیر 1399 تین نیوز 31 مرداد 1399 تین نیوز 31 شهریور 1399 تین نیوز 1 مهر 1399 تین نیوز 30 آبان 1399 تین نیوز 30 آذر 1399 تین نیوز 30 دی 1399 تین نیوز 30 بهمن 1399 تین نیوز 1 اسفند 1399 تین نیوز 2 اسفند 1399 تین نیوز 3 اسفند 1399 تین نیوز 4 اسفند 1399 تین نیوز 5 اسفند 1399 تین نیوز 6 اسفند 1399 تین نیوز 7 اسفند 1399 تین نیوز 8 اسفند 1399 تین نیوز 9 اسفند 1399 تین نیوز 10 اسفند 1399 تین نیوز 11 اسفند 1399 تین نیوز 12 اسفند 1399 تین نیوز 13 اسفند 1399 تین نیوز 14 اسفند 1399 تین نیوز 15 اسفند 1399 تین نیوز 16 اسفند 1399 تین نیوز 17 اسفند 1399 تین نیوز 18 اسفند 1399 تین نیوز 19 اسفند 1399 تین نیوز 20 اسفند 1399 تین نیوز 21 اسفند 1399 تین نیوز 22 اسفند 1399 تین نیوز 23 اسفند 1399 تین نیوز 24 اسفند 1399 تین نیوز 25 اسفند 1399 تین نیوز 26 اسفند 1399 تین نیوز 27 اسفند 1399 تین نیوز 28 اسفند 1399 تین نیوز 29 اسفند 1399 تین نیوز 30 اسفند 1399 
تین نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۰۵    
مهمترین بخش از این اصلاحیه، افزودن تبصره 4 به ماده 3 آیین نامه قبل است که تاثیر مهمی در شکل و ترکیب اعضا و ادامه روند حیات کانون سراسری انجمن های صنفی (کارگری یا کارفرمایی) در بخش حمل و نقل کالای ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 61 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور خبر داد و گفت: با این احتساب مجموع جانباختگان بیماری به 60 هزار و 928 نفر رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: برای حل مشکلات بخش مسکن، نیاز است حداقل سالانه 20 درصد از کل تسهیلات پرداختی بانک ها، مربوط به بخش مسکن باشد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۷    
سالهاست که سایت دیوار به عنوان پلتفرمی برای خرید و فروش اجناس دست دوم و بعضا کارکرده در میان عموم جای خود را پیدا کرده است ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۴    
طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی شش پروژه بندری و دریایی و طرح تدقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی بوشهر رونمایی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۹    
سامانه تلفنی باشماره 1800 با حضور مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک راه اندازی شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۳    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: از 17 هزار میلیارد تومان درآمدهای حاصل از بخش شهرسازی شامل تثبیت، تغییر کاربری ها و صدور پروانه برای سال 1400 ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
مسئول مرکز سرمایه گذاری و گردشگری کنگ گفت: وقتی مصوب می شود لنج های چوبی را به جای استفاده و فراهم کردن زیرساخت تعمیرشان؛ امحا کنیم، چه توقعی هست سرمایه گذار از لنج برای گردشگری بهره ببرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
شهردار مشهد با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های دسترسی سومایستگاه شهید کاوه مناسب سازی آن برای افراد دارای معلولیت است ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از برگزاری مراسم آیین رونمایی و افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری ها در حضور رئیس جمهور در روز پنجشنبه 14 ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
وزیر راه و شهرسازی امروز پس از ورود به محل دائمی نمایشگاه های تهران و مواجه شدن با ازدحام انبوه جمعیت ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳    
مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از حضور این شرکت در هشتمین نمایشگاه بین المللی ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
امروز تفاهم نامه ورود حواله های حمل و نقل ریلی به بورس کالا بین مدیرعامل راه آهن و مدیرعامل بورس کالای ایران امضا شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۳    
قیمت هر دلار آمریکا(اسکناس)، امروز چهارشنبه 13 اسفند 1399 در صرافی های بانکی به 24 هزار و 786 تومان رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۳    
مرتضی بانک به دلیل بازنشستگی از سمت خود به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استعفا داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۳    
عضو هیات مدیره بانک عامل بخش مسکن از افتتاح حساب بیش از 208 هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای طرح خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: برنامه ریزی پیرامون سفرهای نوروزی بر حسب سه سناریوی احتمالی کاهش، افزایش یا ثبات در وضعیت بیماری کوید 19 انجام خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
معاونان وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار خراسان رضوی و دیگر مسوولان شهری و استانی از چند طرح حاشیه شهر مورد هدف بازآفرینی شهری در مشهد دیدن کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، گفت: پیشنهاد دادیم حداقل 20 درصد از کل تسهیلات پرداختی بانک ها، به بخش مسکن داده شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ما در وزارت بهداشت اعلام نکرده ایم عید امسال می توان به سفر رفت و بلیت فروخت.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۸    
اگرچه مسئولان شرکت بخش بر عدم وجود مشکل جدی در توزیع گازوئیل تاکید دارند اما رانندگان کامیون در رسانه های اجتماعی همچنان از مشکلات فراوان در تامین سوخت و سوختگیری خبر می دهند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
تاخیر در بارگیری و تحویل کالا ، کیفیت نامناسب حمل ونقل و همچنین جابه جایی ترکیبی مشکلاتی است که به گفته صادرکنندگان و کارشناسان تاکنون سبب عدم استقبال از حمل ونقل دریایی در مازندران برای صادرات شده ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح وضعیت بیماری کووید19 در استان هرمزگان، گفت: با توجه به تاثیر جدی سفرهای بین شهری در شیوع بیماری کرونا از هموطنان می خواهیم از سفر به شهرستان ها و جزایر استان هرمزگان ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدوارم با سهمیه های واکسنمان تا پایان اسفند واکسیناسیون گروه های پر خطر را انجام دهیم.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای مقرر کردند تا کارکنان شهرداری ها به جز شهرداری تهران براساس آیین نامه تدوین شده توسط وزارت کشور استخدام شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: ایرلاین ها ملزم هستند هزینه بلیت مسافرانی که بلیت پروازشان در مسیر شهرهای قرمز کنسل کرده اند، وجه بلیت را کامل و بدون اخذ هزینه کنسلی به مسافران بازگردانند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که در صورت تشدید وضعیت کرونا امکان توقیف خودروهای متخلف علاوه بر اعمال قانون نیز وجود دارد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی در هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته از امضای تفاهم نامه ساخت واگن داخلی با شرکت ها در این نمایشگاه خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۳    
نمایندگان مجلس وام ازدواج برای آن دسته از زوجینی که از اول فروردین 97 تسهیلات ازدواج دریافت نکرده اند، 70 میلیون تومان برای هر یک از زوجین با بازپرداخت 10 ساله در سال 1400 تعیین کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۳    
سه سال پس از حادثه مرگبار سانچی، سوالات درباره آن دوباره افزایش پیدا کرده است و برخی تماس های مشکوک با خانواده سرنشینان باعث شده تا آن ها نسبت به صدور حکم فوت 9 نفر از خدمه شکایت کنند و دادگاه هم ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۳    
اگر می خواهند دولت و اقتصاد کشور به صورت واقعی به سود و درآمد از محل صرفه جویی در مصرف سوختِ نوسازی ناوگان فرسوده برسد باید نظارت را در مراحل اسقاط کامیون بالا ببرند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۴۸    
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان گفت: علی رغم شیوع کرونا گذرگاه اینچه برون در بخش ریلی باز بوده و هر روز شاهد افزایش حمل و نقل هستیم و به زودی بخش زمینی هم باز خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۳    
مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۳    
مرکز تحقیقات و فرآوری مواد ویژه فلزی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی از پروژه سخت کاری انفجاری تکه مرکزی سوزن ریل برای نخستین بار در خاورمیانه با حضور وزیر دفاع ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۳    
دوازدهمین نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو تهران، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: قسمت دوم تجهیزات بندری از محل تعهدات 85 میلیون دلاری هندی ها در چابهار، به زودی وارد بندر شهید بهشتی می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۳    
در حالی که به گفته فرماندار پیرانشهر مشکل توقف کامیون های حامل بنزین در مرز تمرچین از روز 12 اسفند حل و روند ورود تانکرها به عراق آغاز شده اما آن چنان که رانندگان در شبکه های اجتماعی بیان کرده اند ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
اکنون یک سال است که این پل فرو نشست کرده و کامیون هایی که از این مسیر عبور می کنند اغلب دچار شکستگی فنر و انحراف از مسیر و آسیب جدی می شوند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۳    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ به این پرسش که این خودروهای قاچاق، چگونه پلاک می شوند؟ گفت: پلیس راهور باید در خصوص پلاک کردن خودروها دقت بیشتری کند و در برخی موارد هم ممکن است پلاک ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۸    
بیش از دو هفته کامیون های حامل سوخت بنزین به دلیل عدم ممانعت اقلیم کردستان عراق برای ورود به این کشور در مرز تمرچین پیرانشهر انباشت شده بودند که از روز گذشته این مشکل رفع شده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
گروه صنعتی ایران خودرو از امروز (چهارشنبه) به مدت چهار روز دو طرح پیش فروش یکساله و فروش فوق العاده را اجرا خواهد کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
محمد اسلامی اعلام کرد: تا کنون هیچ ممنوعیتی برای سفرهای نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی اعلام ننشده است، اما اگر ابلاغ شود بلافاصله اجرایی خواهد شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۳    
هوای پایتخت در شرایط سالم قرار دارد و به این ترتیب آمار روزهای هوای تهران با کیفیت سالم به 215 روز در سالجاری رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸    
روز گذشته (12 اسفند) جایگاه داران سوخت استان اصفهان نسبت به عدم رفع مشکلات این صنف در مقابل استانداری تجمع کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۸    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی ساختمان کشور گفت: در آستانه نوروز 1400 ضمن بررسی و ارزیابی سطح ایمنی ساختمان هتل ها و مراکز اقامتی مختلف کشور به صورت رایگان، خدماتی جهت ارتقای ایمنی آنها ارایه می شود.