جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای تین نیوز 17 اسفند 1399 - tinn.ir

تین نیوز 29 اسفند 1394 تین نیوز 30 اسفند 1395 تین نیوز 1 فروردین 1396 تین نیوز 29 اسفند 1397 تین نیوز 29 اسفند 1398 تین نیوز 31 فروردین 1399 تین نیوز 31 اردیبهشت 1399 تین نیوز 31 خرداد 1399 تین نیوز 31 تیر 1399 تین نیوز 31 مرداد 1399 تین نیوز 31 شهریور 1399 تین نیوز 1 مهر 1399 تین نیوز 30 آبان 1399 تین نیوز 30 آذر 1399 تین نیوز 30 دی 1399 تین نیوز 30 بهمن 1399 تین نیوز 1 اسفند 1399 تین نیوز 2 اسفند 1399 تین نیوز 3 اسفند 1399 تین نیوز 4 اسفند 1399 تین نیوز 5 اسفند 1399 تین نیوز 6 اسفند 1399 تین نیوز 7 اسفند 1399 تین نیوز 8 اسفند 1399 تین نیوز 9 اسفند 1399 تین نیوز 10 اسفند 1399 تین نیوز 11 اسفند 1399 تین نیوز 12 اسفند 1399 تین نیوز 13 اسفند 1399 تین نیوز 14 اسفند 1399 تین نیوز 15 اسفند 1399 تین نیوز 16 اسفند 1399 تین نیوز 17 اسفند 1399 تین نیوز 18 اسفند 1399 تین نیوز 19 اسفند 1399 تین نیوز 20 اسفند 1399 تین نیوز 21 اسفند 1399 تین نیوز 22 اسفند 1399 تین نیوز 23 اسفند 1399 تین نیوز 24 اسفند 1399 تین نیوز 25 اسفند 1399 تین نیوز 26 اسفند 1399 تین نیوز 27 اسفند 1399 تین نیوز 28 اسفند 1399 تین نیوز 29 اسفند 1399 تین نیوز 30 اسفند 1399 
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۷:۲۷    
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ 1399.12.20 آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 26. 12 ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۲    
در صورت انباشت محموله های خطرناک و اشتعال زا با قید فوریت به مراجع تحویل گیرنده کالا برای اتخاذ تمهیدات لازم مانند استقرار نیرو و تجهیزات آتش نشانی و امکانات استاندارد ایمنی و امنیتی ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۲    
سازمان برنامه و بودجه در خبری اعلام کرد که رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اعطای کمک های مالی به صندوق بازنشستگی هما موافقت کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۵۵    
هیئت وزیران آئین نامه انضباطی تخلفات فرمانده، کارکنان و خدمه کشتی، موضوع ماده (86) قانون دریایی ایران را تصویب کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۰    
بیش از 60 هزار تن انواع ریل تا پایان سال در کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
معاون فرودگاه یاسوج گفت: پرواز آزمایشی یک فروند هواپیمای crj200 شرکت هواپیمایی پارس ایر در فرودگاه انجام شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۵    
قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر گفت: پروژه ملی مترو تهران- پردیس در یک هفته آینده کلنگ زنی می شود و هفت هزار واحد مسکن مهر نیز تا پایان سالجاری آماده بهره برداری خواهد بود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400، با بیان اینکه 2500 میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای محروم کل کشور از محل منابع هدفمندی یارانه ها تخصیص یافت، ادامه داد: بودجه به شورای نگهبان ارسال شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
اعضای شورای شهر تهران لایحه ادغام دو معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری را تصویب کردند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور به منظور ایجاد و گسترش همکاری های اجرایی و کاربردی در زمینه پایش مصرف انرژی و رتبه بندی انرژی در ساختمان ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته از سوی بخش خصوصی در بندر شهیدبهشتی چابهار، فرصت های موجود برای سرمایه گذاری در این بندر را اعلام کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۵    
استاندار تهران از کاهش 11درصدی فوتی های تصادفات جاده ای و افزایش 3درصدی سفر در استان تهران خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
عضو شورای شهر تهران گفت: عبارت مصطلحی در فرهنگ سازمانی شهرداری مطرح بود و هست که سازمان ها حیاط خلوت شهرداری هستند. با این ساماندهی ما به دنبال پایان دادن به حیات این حیاط خلوت ها هستیم.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی شورای شهر تهران طی نامه ای، به شهردار تهران اشکالات و ابهامات طرح ساماندهی خیابان ولیعصر را متذکر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۰:۰۵    
رییس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه اخد مالیات از اینفلوئنسرها ایده خوبی است و موافق اجرای آن با رعایت انصاف هستیم، گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی از مردادماه سال 1400 شروع می شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی اعلام کرد: در قانون جدید چک، فرایند صدور چک و نیز شرایط دریافت دسته چک تغییر کرده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۵۵    
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اظهارات امروز سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران که در تذکری از شهرداری تهران خواسته بود مستحدثات غیر قانونی بنیاد مستضعفان در ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
وزیر کشور به مردم توصیه کرد که در نوروز حداقل مسافرت و حداکثر رعایت پروتکل ها بهداشتی را داشته باشند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بر مشارکت بخش خصوصی در اجرای سیاستگذاری های دولت تاکید کرد و محقق شدن توسعه متوازن و پایدار را وابسته به مشارکت بخش خصوصی دانست.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: در تلاشیم تا فعالیت های خود را در سطح پایتخت در حوزه دیوارنگاری گسترش دهیم و به وظایف خود در خصوص گرامی داشت شهدا عمل کنیم.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از 30 درصد سهمیه لیست های اصلاح طلبان زنان بودند اما آثار آن در بدنه دولت قابل مشاهده نیست و هیچ وزیر زنی نداریم.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنیاد مستضعفان در اردوگاه امام خمینی (ره) در محله جماران، اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی کرده که باید از آن جلوگیری شود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۸:۵۰    
شهردار تهران اعلام کرد: با بهره برداری از یک هزار هکتار از کمربندی سبز پایتخت، وسعت این کمربندی به 44 هزار هکتار رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۵    
فایل پیوست مربوط به جدول به روز شده سفرهای انجام شده با سیستم های حمل و نقل عمومی در شهرهای دنیا تا آخر هفته هشتم سال 2021 است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۰    
با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تاثیر تزریق پلاسمای خون بهبود یافتگان کرونا در روند بهبودی سایر مبتلایان به این بیماری، از بهبودیافتگان کووید19 خواست تا نسبت به اهدای پلاسمای خون خود اقدام کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۵    
سری سوم اسکناس 50 هزار ریالی با طرح آرامگاه حافظ در پشت این اسکناس، توسط بانک مرکزی منتشر شد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل بانک مسکن شرایط تازه پرداخت تسهیلات مسکن جوانان را تشریح کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۴۱    
وزیران راه ایران و عراق درباره اتصال ریلی بین دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند که چشم انداز همکاری های مشترک در اتصال خطوط راه آهن شلمچه-بصره، محور گفت و گوی دو طرف بود.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۳۶    
اگر رسید تمدید کارت هوشمند تحویل بیمه نشود، بیمه از ارایه فیش پرداخت حق بیمه و تمدید دفترچه درمانی رانندگان خودداری می کند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با توجه به در حال احداث بودن 330 کیلومتر بزرگراه 3 هزار و 400 میلیارد تومان منابع نیاز است تا این پروژه ها به سرانجام برسد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه به دلیل ریزش سهام، در حال حاضر سرمایه ای از بورس وارد بازار مسکن نمی شود گفت ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
رییس پلیس راهور ناجا از ثبت بیش از هشت میلیون جریمه رانندگی مرتبط با کرونا در کشور خبر داد و توضیحاتی پیرامون وضعیت سفر در کشور ارائه کرد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۱    
6 پروژه به ارزش 406 میلیارد ریال در فرودگاه سردار جنگل رشت تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
این موضوع باید از سوی مقامات 2 کشور حل شود، شرکت های سوخت که به بارگیری تانکرهای سوخت اقدام کرده اند به جای پاسخگو بودن رانندگان را دستاویز اعتراض قرار داده اند در حالی که مشکل هیچ ارتباطی به استان و ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
یکی از اشکالات نظم سیاسی موجود آن است که مشکلات را به نوبت حل نمی کند و مسوولان امر تصمیم گیری درباره یک مساله و مواجهه جدی با یک معضل را به تعویق می اندازند. نتیجه این وضع حل شدن مشکل نیست.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
رییس اداره ارتباطات واطلاع رسانی بنادر ودریانوردی هرمزگان گفت:دودی که از ساحل بندرعباس در دریا دیده می شود مربوط به مانور امداد ونجات دریایی است و هیچ سانحه ای رخ نداده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه قطارهای متروی تهران روزانه 50 هزار کیلومتر کارکرد دارد ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۲۱    
عملا سیاست گذاری ها منجر به کشیده شدن ترمز فعالیت های شبانه روزی صنعت تایر برای جهشی بزرگ است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۶    
در دویست و هفتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که صبح روز یکشنبه 17 اسفندماه برگزار شد، اعضای شورا با قید دو فوریت طرح اعطای مجوز به شهرداری تهران در راستای کمک به آسیب دیدگان زلزله سی ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۶    
مدیر دفتر هماهنگی اتحادیه جهانی حمل و نقل عمومی (UITP) در تهران با بیان اینکه وجود مترو در هر شهر و کشوری نشان دهنده میزان پیشرفت و توسعه است ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۶    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیش از 350 میلیارد تومان از محل جریمه قطع درختان و کمیسیون ماده 7 دریافت شده که ماحصل آن، تملک و تبدیل 17 باغ به بوستان عمومی بوده است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
فروش ماشین دست دوم ، فروش ماشین به صورت اقساط ، آزادسازی قیمت خودرواهی کم تیراژ ، اینها اخباری است که این روزها از بازار خودرو منتشر می شود ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۱    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه یک کوه چگونه می تواند برای یک ارگان باشد جای تعجب دارد و سازمان محیط زیست و شهرداری باید نسبت به بازگشت این کوه به میراث و اموال عمومی اقدام کنند.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
اخیرا هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما از موافقت نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای کمک به صندوق بازنشستگی هما خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از بررسی طرح پایلوت استفاده از مترو برای انتقال مصدومان و بیماران حین بحران ها خبر داد.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۱    
هوای تهران همچنان در شرایط سالم قرار دارد اما غلظت آلاینده های هوا هم اکنون نسبت به 24 ساعت گذشته افزایش یافته و در حال نزدیک شدن به مرز ناسالم برای گروه های حساس جامعه است.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور سناریوهای مختلف برای سفرهای نوروزی را بررسی و با توجه به اعمال هر یک از آن ها ...
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۲۱    
پروژه 1000 هکتار جنگل کاری در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.
تین نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۹:۵۶    
شرکت های هواپیمایی از بخشنامه الزام ارائه نتیجه منفی تست ویروس کووید 19 در پروازها به استان خوزستان و شهرهای اهواز،آبادان،ماهشهر،دزفول و آغاجاری خبر دادند.