یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۱۱:۵۱Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 7 اردیبهشت 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 2 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 3 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 4 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 5 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 6 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 7 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 8 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 9 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 10 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 11 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 12 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 13 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 14 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 15 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 16 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 17 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 18 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 19 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 20 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 21 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 22 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 23 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 24 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 25 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 26 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 27 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 28 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 29 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 30 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۰۰:۵۹    
وکیل ملت: آه نامادری ام، دامنم را گرفت. یک سال بعد از مرگ مادرم، او وارد زندگی مان شد. خیلی سعی می کرد جای خالی مادر را برایم پر کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۰:۵۶    
وکیل ملت: هواداران استقلال در بازی با الاهلی بازیکن پرسپولیس را تشویق کردند و از او خواستند استقلالی شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۵    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی ساوه گفت: سارقان 2 میلیارد ریال طلا، جواهرات و وجه نقد از یک منزل مسکونی در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۸:۰۲    
وکیل ملت: مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان گفت: برای نخستین بار در کشور 15 هزار نفر از کولبران مرزی این استان با حمایت های این صندوق بیمه می شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۷:۳۲    
وکیل ملت: سخنگوی قوه قضائیه پرونده اتهام زنی به دولت یازدهم در موضوع حقوق های نجومی را بست و گفت که ریشه حقوق های نجومی در دولت احمدی نژاد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون، شهادت مرزبانان ایرانی به دست تروریست ها را در اینستاگرامشان تسلیت گفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: وینود خانا بازیگر و سیاستمدار سرشناس هندی در 70 سالگی چشم از جهان فروبست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: لیلا برخورداری اینستاگرام خود را به تصویری از حضور خود در آرامگاه سعدی اختصاص داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ساعت 19 امروز در تالار وحدت آغاز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: یک رابطه هوس آلود و غیرمشروع هم جنایت رقم زد، هم بی آبرویی و هم بدبختی چند انسان را.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: وزیر پیشین اطلاعات مالزی، زین الدین مایدین روز 27 آوریل (7 اردیبهشت) پس از جنجال خبری ناشی از مرگ یک دانش آموز در یکی از مدارس قرآن این کشور، خواهان تعطیلی همه این مدارس شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: استقلال اگر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند در نیمه اول خرداد باید به مصاف رقیبش برود و این در حالی است که رقابت های جام جهانی جوانان هم از روزهای پایانی اردیبهشت در کره ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: مدیر رسانه ای تیم پدیده از عدم افزایش قیمت بلیت دیدار تیمش با استقلال خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۰۰:۱۷    
وکیل ملت: با وجود اینکه حسین ماهینی در دو بازی اخیر لیگ قهرمانان برای پرسپولیس در پست غیرتخصصی سمت چپ خط دفاع به میدان رفته، توانسته به اندازه ای بدرخشد که در تیم منتخب ای اف سی قرار بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۹    
وکیل ملت: پژو 405 پس از اینکه دو دختر دانشجو را زیرگرفت از محل گریخت اما دوربین های مداربسته تاکنون برای سه نفر دردسر ساز شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۵۰    
وکیل ملت: لابد می دانید تقریبا کار پرسپولیسی شدن گادوین منشا هم مثل شجاع خلیل زاده تمام شده و به احتمال فراوان مهاجم پیکان فصل آینده سرخپوش می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که علیرضا بیرانوند به دنبال جدایی از جمع قرمزهای تهرانی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۲:۱۷    
وکیل ملت: سرمربی استقلال بدش نمی آید تا با از دست دادن فرشید باقری مدافع هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس را جذب کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۲۱:۴۴    
وکیل ملت: مهاجم نیجریه ای تیم پیکان برای پیوستن به پرسپولیس یک شرط عجیب دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
وکیل ملت: حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود تصویری را از قاتل شهدای مرزبان منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد که مسائل و مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: مهاجم استقلال گفت: بازی ها چند هفته دیگر ادامه داشت پرسپولیس را می گرفتیم. هرچه پرسپولیس امتیاز جمع کرد در روزهای بد استقلال بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: حضور دکتر ظریف و همسرش هم اکنون در تالار وحدت برای مراسم اختتامیه جشنواره جهانی فجر
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۵۴    
وکیل ملت: بازیکنان پرسپولیس بازهم تمرین نکردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۴۸    
وکیل ملت: محمد عباس زاده، مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل کنونی لیگ دسته یک، به دور از هیاهوی فوتبال و گلهای پیاپی اش برای نساجی در زمین شالیزاری سلفی گرفته است.. ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: گفته می شود سروش رفیعی با یک پیشنهاد اغواکننده داخلی روبرو شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۳۳    
وکیل ملت: آقای قالیباف پیوسته به عنوان سند موفقیت و توانمندی خود تکرار می کنند که بودجه شهرداری تهران در زمان روی کار آمدن ایشان دو هزار میلیارد تومان بوده و ایشان با سعی و تلاش آن را به بیست هزار ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال استقلال در فصل جاری خرید های ناموفقی در کارنامه خود داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: مهاجم موثر استقلال بار دیگر توانست با رقم زدن یک گل مهم، فوتبال ایران را به وجد بیاورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۴    
وکیل ملت: جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم سینمایی "گشت 2" به کارگردانی "سعید سهیلی" برای ششمین هفته متوالی منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: نقی سیف جمالی ، بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون صبح روز پنجشنبه (هفتم اردیبهشت ) در حالی که باران نسبتا شدیدی می بارید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: نیکلاس کیج هنگام بازی در یک صحنه از فیلم #211 در بلغارستان دچار حادثه و به بیمارستان منتقل شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۸    
وکیل ملت: علی اوجی که در فاصله ی کوتاهی دو دوست صمیمی خود، علی معلم و عارف لرستانی از دست داده ، با انتشار عکسی از همدردی مردم تشکر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: این روزها نمی شود دست به تلفن همراه برد. هر بار هر جایی گروهی و کانالی هست که عکس های کت و شلوارپوشان و مقنعه به سرکنان رنگارنگ را در آن می بینی، ژست های مختلفی می گیرند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: بهناز جعفری باحضور در برنامه خندوانه از ماجرای بیماری خود گفت و خواستار ایجاد تسهیلاتی برای هنرمندان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: پریروز در قریه خدیجه از توابع باغملک جانکی نوزاد عجیب الخلقه ای به دنیا آمد که باعث تعجب عده زیادی از اهالی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: فرهان اختر "Farhan Akhtar"، کارگردان، نمایشنامه نویس،تهیه کننده، بازیگر و ترانه سرای هندی بعد از 16 سال زندگی مشترک از همسر خود "Adhuna Bhabani"، آرایشگر مشهور هندی جدا شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: وقتی صدای مریم را در خیابان شنیدم فهمیدم کار از کار گذشته. فهمیدم شد آنچه نباید می شد و مقصر همه اینها من بودم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۰    
وکیل ملت: گوشی تلفن همراه دست دوم اطلاعات خصوصی مالک را رو کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۵۷    
وکیل ملت: دانش آموز 10 ساله یک مدرسه هنگامی که روخوانی اش مورد قبول معلم قرار نگرفت، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به دلیل شدت جراحاتی که به وی وارد شده بود، جانش را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۵۱    
وکیل ملت: موضوع خط خوردن شیوا امینی بازیکن تیم ملی فوتسال از دیروز به یک جنجال خبری در فضای مجازی و برخی شبکه های ماهواره ای تبدیل شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: مرد جوانی که پس از پایان جشن عروسی به همراه دوستانش راهی خانه آنها شده بود، نیمه های شب قربانی جنایت هولناک شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۴۸    
وکیل ملت: می خواهند مشهور باشند. با این دنیا آشنا نیستند و فکر می کنند با به دست آوردن شهرت می توانند به هرچه می خواهند برسند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۴۵    
وکیل ملت: فوتبالیست تبریزی در یک حادثه جان خود را از دست داد. هادی ادراکی فوتبالیست جوان تبریزی، صبح امروز بر اثر سانحه دلخراش تصادف در نزدیکی فرودگاه جان خود را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: سرپرست تیم استقلال گفت: ما تاکنون با هیچ بازیکنی پای میز مذاکره ننشسته ایم ولی باشگاه پرسپولیس با اکثر بازیکنان اصلی خودش تمدید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۴۲    
وکیل ملت: هرگز فراموش نمی کنم در آخرین صحبتی که با مرحوم دکتر هادی اسماعیل زاده داشتم ایشان نگران لایحه جامع(مانع به تعبیر دکتر دادخواه) وکالت بودند و از آن به شمشیر داموکلس حاکمیت بر سر کانون وکلا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۳۹    
وکیل ملت: کاوه رضایی حرف از ماندن نمی زند. او حتی بعد از گلزنی برای استقلال هم در گفت وگو با رسانه ها این اطمینان را به هواداران نمی دهد که خیال ماندن دارد ولی با این وجود مدیران استقلال می گویند ما ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: مردم ، مردان و زنان محبوشان را در سپهر سیاست بر اساس عملکرد هایشان متمایز خواهند کرد و نه بر اساس بازی های شان و دیگر اینکه هستند کسانی که دست های چون او را رو می کنند و شاید این دست رو ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۳۰    
وکیل ملت: علی پروین پیشکسوت تیم پرسپولیس بعد از حضور بر بالین ابراهیم آشتیانی گفت: متاسفانه نسل ما پیر شده است.متاسفانه یکی یکی داریم اینجوری می شویم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: به نظر می رسد سرمربی استقلال برای فصل آتی نظری روی ملی پوش ازبک باشگاه سپاهان ندارد چون در پی خرید بازیکنی دیگر از این کشور است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: وزیر ورزش و جوانان گفت:اگر این موضوع هماهنگ شده بود و هانی نوروزی در جشن شرکت می کرد مراسم خیلی باشکوه تر برگزار می شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: مهاجم سابق استقلال،کفش هایش را به نفع کودکان بیمار سندروم داون به حراج گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۱۵    
وکیل ملت: در جامعه ای همچون ایران که طبقات اقتصادی و به تبع آن طبقات اجتماعی مشخصی ندارد و نوعی اختلاط و درهم ریختگی را در این زمینه تجربه می کند دولت های به قدرت رسیده هم برنامه های حزب مشخصی را ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۳    
وکیل ملت: ادعاهای اقتصادی محمدباقر قالیباف پیامبرانه است، پس باید معجزات این پیامبر اقتصاد و مشاورانش را هم تحلیل کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۴۵    
وکیل ملت: یکی از کاندیداهای اصولگرا گفته است من ستادی ندارم و خانه ی مردم ستاد من است. آن یکی هم گفته در ستاد من همه ی افراد از همه ی گرایش های سیاسی حضور دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۱:۳۳    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال استقلال شب گذشته رسما به جرگه متاهلین پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۸    
وکیل ملت: بازیکن جوان تیم لوکوموتیو ازبکستان در رادار باشگاه استقلال قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
وکیل ملت: سرمربی و دو بازیکن پرسپولیس به نمایندگی از اعضای تیم برای جلسه با طاهری به دفتر باشگاه رفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۵    
وکیل ملت: رضا قوچان نژاد مزد عملکرد فوق العاده اش در رقابتهای این فصل لیگ هلند را گرفت و تبدیل به یکی از گرانترین لژیونرهای فوتبال کشورمان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۴۲    
وکیل ملت: علی کریمی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار تصویری از حسن روحانی، حمایت خود را از رییس دولت یازدهم اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۲۰:۳۶    
وکیل ملت: باشگاه استقلال مثل رقیب سنتی خودش کارش را در فصل نقل و انتقالات شروع کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۳۶    
وکیل ملت: محسن هاشمی با بیان اینکه امروز نوبت میوه چینی از درخت برجام است ، گفت: امیدوارم با رأی دادن به روحانی بتوانیم اهدافی را که در چهار سال اول پایه ریزی شد به نتیجه مطلوب برسانیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۲    
وکیل ملت: عبد الرضا داوری فعال رسانه ای تیم احمدی نژاد با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود با بکار بردن تعبیر بنی امبه و بنی عباس برای دو جناح اصولگرا و اصلاح طلبان تصریح کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۵    
وکیل ملت: گفتگوی تخصصی با عبدالله سمامی درباره ورود حقوقدان به شورای شهر
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۲    
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۶    
وکیل ملت: تشویق دامنه دار رضاییان از سوی هواداران استقلال در جریان بازی استقلال و الاهلی امارات بی شک مهم ترین اتفاقی بود که رخ داد اما رسانه ها چندان به آن نپرداختند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۶    
وکیل ملت: قوچان نژاد به همراه دو بازیکن ایرانی با دستمزد بالایی با تیم های خارجی قرارداد دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۶    
وکیل ملت: یکی از ملی پوشان فوتسال ایران به دلیل کشف حجاب در سفر خارجی از تیم ملی فوتسال خط خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
وکیل ملت: آن طور که از شواهد و قرائن برمی آید شجاع خلیل زاده برای فصل آینده با پرسپولیس به توافق رسیده و حتی شماره پیراهن خود را هم انتخاب کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
وکیل ملت: هافبک دفاعی استقلال دیروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد اما حاضر نشد با تیم تمرین کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۰    
وکیل ملت: دوقلوهای استقلال باجناق شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۷    
عملیات نصب سیستم دفاع موشکی آمریکایی "تاد " در یک زمین گلف در 300 کیلومتری جنوب شرق شهر سئول کره جنوبی. نصب این سامانه در راستای تشدید تنش بین آمریکا و کره شمالی انجام می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۷    
وکیل ملت: رییس هایت مدیره باشگاه پرسپولیس مثل همیشه واکنش آرامی به اتفاقات بزرگ این باشگاه نشان داد و این بار هم بی اطلاعی خود را ابراز کرد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: بدهی 70 درصدی باشگاه پرسپولیس، پرداخت نشدن مطالبات ماه های اخیر و پاداش نقدی قهرمانی لیگ بیانگر آن است که بازیکنان بی توجه به این مطالبات دین خود را به باشگاه خود ادا کرده اند و در فصل جاری ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۵۴    
وکیل ملت: مرتضی آقاخان هافبک پیکان که قبل از عید مصدوم شده بود و نتوانست تیمش را در سال جدید همراهی کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: وریا غفوری اگر در ارسال پاس گل و موقعیت سازی هیچ شباهتی به مجتبی جباری نداشته باشد از حیث مصدومیت شبیه به شماره 8 سابق آبی ها است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: تیتر خوب و کنایه آمیز هدف برای تحریم تمرین سرخپوشان؛ گویا سلطانی فر هم از این اقدام بازیکنان شاکی است. عصبانی نباش آقای وزیر حالا دم انتخابات!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: چند روز قبل از بازی برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان، قطعه صوتی از مداحی سعید حدادیان در فضای مجازی و البته رسانه های رسمی منتشر شد که سروصدای زیادی راه انداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۶    
وکیل ملت: یعقوب کریمی در بازی با الاهلی بعد از مدت ها نیمکت نشینی به ترکیب استقلال اضافه شد و البته برای اولین بار در این فصل در پست هافبک چپ، پستی که در آن تخصص دارد به زمین رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۳    
وکیل ملت: یازده بازیکن استقلال قراردادشان با این تیم تمام شده و استقلال برای نگه داشتن آنها نیاز به مذاکره دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۲۱    
وکیل ملت: مرتضی کرمانی مقدم درباره بازی پرسپولیس مقابل الهلال می گوید: فکر نمی کردم پرسپولیس اینطوری بازی کند و به نظرم همه جوره خوب بود و با اینکه دو بازیکن اصلی اش را نداشت خوب کار کرد و مستحق برد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۲    
وکیل ملت: جمشید شاه محمدی سرمربی فصل قبل تیم امید پرسپولیس که جای خود را به منوچهر عبدا... نژاد داده از رفتار مدیران باشگاه با خود دلگیر است و می گوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۹    
وکیل ملت: مربی پرسپولیس که امسال خیلی کم مصاحبه کرده در گفت وگویی درباره لیگ قهرمانان، اعتصاب بازیکنان و شرایط نقل و انتقالات تیمش صحبت کرده است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۶    
حساب باشگاه دوباره مسدود شد ظاهرا یک بار دیگر حساب باشگاه پرسپولیس مسدود شد که این اتفاق برای چندمین بار در فصل جاری رخ داده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۶    
وکیل ملت: بعد از یک روز استراحت قرار بود پرسپولیس از صبح دیروز تمریناتش را برای بازی با ذوب آهن شروع کند اما همه آن هوادارانی که روی پل هوایی بزرگراه شهید ستاری مشرف به ورزشگاه خیریه عمل ایستاده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در گروه بدی قرار گرفت و در همین گروه دشوار هم بدشانسی های زیادی آورد.