یکشنبه ۱۳ خردادساعت ۰۸:۱۷Jun 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 20 اردیبهشت 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 2 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 3 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 4 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 5 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 6 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 7 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 8 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 9 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 10 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 11 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 12 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 13 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 14 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 15 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 16 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 17 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 18 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 19 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 20 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 21 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 22 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 23 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 24 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 25 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 26 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 27 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 28 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 29 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 30 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۵۴    
وکیل ملت: عکسی از سارا و نیکا سریال پایتخت را ببینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۳۶    
وکیل ملت: مری تسونی بازیگر یونانی فیلم نامزد جایزه اسکار دندان نیش در 30 سالگی از دنیا رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ - ۰۱:۱۲    
وکیل ملت: پرونده مردی که 8 ماه بعد از ازدواج به خاطر 2 میلیون تومان پول، مادر و برادر همسرش را به قتل رسانده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۷    
وکیل ملت: سرمربی سابق پرسپولیس و ذوب آهن مورد توجه باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته و به نظر می رسد هدایت سرخپوشان در فصل آتی را برعهده گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۴    
وکیل ملت: 170 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن تحلیل وضع موجود کشور از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم اعلام حمایت کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۶    
وکیل ملت: نقشه محدوده مناطق آزاد جدید (سیستان، بانه-مریوان، اینچه برون، مهران و قصر شیرین) مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد طی تشریفات قانونی آن انجام شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۳۷    
وکیل ملت: فروش نقدی و اقساطی ویژه نیمه شعبان محصولات ایران خودرو به تعداد محدود آغاز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۵    
وکیل ملت: مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی از واریز شدن افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان از 20 اردیبهشت خبر داد و گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۰    
وکیل ملت: استاندار گلستان در ادامه برنامه سرکشی از خانواده جانباختگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۴    
وکیل ملت: کیهان نوشت: لیلی رشیدی که از دانش سیاسی بی بهره است، در روزنامه آفتاب یزد، با لحنی سخیف و بی ادبانه به مخالفان حسن روحانی توهین کرد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۱    
وکیل ملت: وی با تاکید بر این که قرار بود با برجام بسیاری از تحریم ها برداشته شود نه تعلیق، گفت: این اتفاق نیفتاد و در برابر بدعهدی طرف مقابل باید با اقتدار عمل کنیم و خود را در برابر تهدیدات مقاوم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۹    
وکیل ملت: معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ایجاد 616 هزار شغل در سال 95 گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۶    
وکیل ملت: استقلال و پرسپولیس به عنوان تیم های دوم راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا شده اند .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۳    
وکیل ملت: وین رونی به طور رسمی اعلام کرد برای یک فصل دیگر هم در منچستریونایتد باقی خواهد ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۴۰    
وکیل ملت: مهاجم سابق استقلال خوزستان در ادامه گفت: به جز استقلال و پرسپولیس از چند تیم دیگر پیشنهاد دارم ولی انتخابم یکی از این دو تیم خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۱:۰۷    
وکیل ملت: امین حاج محمدی فصل شانزدهم را با استقلال شروع کرد اما او نه تنها به میدان فرستاده نمی شد بلکه حتی باید حرف و حدیث هایی مثل گران ترین نیمکت نشین لیگ را تحمل می کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۲    
وکیل ملت: استقلال توانست از گروه خود به عنوان تیم دوم صعود کند و در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف العین امارت برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۲    
وکیل ملت: در شرایطی که طی یکی دو هفته گذشته بیشتر رسانه های قطری از کنار گذاشتن تمام مهره های خارجی الاهلی از جمله پژمان منتظری و مجتبی جباری خبر داده بودند رییس باشگاه در مصاحبه دیروز خود با روزنامه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۲    
وکیل ملت: خط خوردن نام مدافع چپ استقلال در بازی با التعاون شائبه های زیادی را ایجاد کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۹    
وکیل ملت: العین امارات حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است که باید برابر شاگردان منصوریان صف آرایی کند. العین در فصل 2016 مسابقات موفق شد تا فینال مسابقات لیگ قهرمانان صعود کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۹    
وکیل ملت: صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه استقلال باعث شد تا بازی روز سه شنبه به جنجال کشیده شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۴۳    
وکیل ملت: فرشید باقری بعد از به ثمررساندن گل نایب قهرمانی لیگ برتر این بار هم نقش تعویض طلایی را به خوبی ایفا کرد و پاس گل برتری استقلال را داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۷    
وکیل ملت: بر خلاف بازی های قبلی پرسپولیس در لیگ قهرمانان که صادق محرمی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود در دیدار با الوحده نمایش متوسط به پایینی ارائه داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۳۴    
وکیل ملت: کریم باقری در خصوص برد پرسپولیس مقابل الوحده گفت: بازی حساسی را بردیم و خوشبختانه دیگر بازی این گروه هم با نتیجه ای همراه بود که ما منتظرش بودیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۵    
وکیل ملت: در حالی که پرسپولیس به دنبال سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی است رسانه های قطری دیروز از توافق یکساله پرسپولیس با علی حسین رحیمه مدافع 31 ساله باشگاه الوکره خبر دادند و حضور این بازیکن در لیگ ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۲۲    
وکیل ملت: مدافع مازنی جدید پرسپولیس بعد از حضور در باشگاه و گرفتن عکس یادگاری با پیراهن سرخ تیمش گفت: خوشحالم به پر هوادارترین تیم آسیا پیوستم و امیدوارم امسال سال خوبی برای باشگاه پرسپولیس باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۹    
وکیل ملت: بعد از اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و الوحده افتاد اماراتی ها دنبال بزرگنمایی مشکلات حاشیه ای مسابقه هستند و حتی از پرسپولیس شکایت هم کرده اند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۱۶    
وکیل ملت: کریم باقری، مربی پرسپولیس در مورد لخویای قطر، حریف بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان گفته اگر آنها قهرمان لیگ قطر هستند ما هم قهرمان ایرانیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۱    
وکیل ملت: شاگردان منصوریان در میان تیم های آسیایی در رده ی چهارم فرصت طلب ترین تیم ها قرار دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
وکیل ملت: در دو، سه ماه اخیر پیش از آغاز مسابقات پرسپولیس در لیگ و آسیا، یک اتفاق عجیب مدام تکرار شده که مربوط به اعلام ترکیب غلط سرخپوشان توسط معتبرترین رسانه های کشور بوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۸    
وکیل ملت: کی روش از هفته گذشته، لیستی نزدیک به 50 بازیکن در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داد و درخواست کرد تا ویزای اتریش آنها را بگیرند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۵    
وکیل ملت: بازیگر فیلم "خوب بد جلف" گفت: اگر دوستان هنرمند کیان را با اسب و شمشیرش می خواهند که شرایط فعلی من اینطور نیست و باید من را اینگونه که هستم بپذیرند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
وکیل ملت: خبردارشدیم یک باشگاه شهرستانی به تازگی پیشنهادی سنگین و 3 میلیارد تومانی به مهدی رحمتی ارائه داده تا فصل آینده ازاستقلال جدا شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۹    
وکیل ملت: پسر جوان به اتهام پنهان کردن جسد دختر نوجوان در کمد خانه اش دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
وکیل ملت: تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مدار بسته نشان می دهد، پسر 14 ساله پس از پایان تدریس خصوصی به سمت سرویس بهداشتی رفته و آن کار کثیف را انجام می دهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۴۰    
وکیل ملت: با آن که 18 سال قبل با دختر یکی از بستگان پدرم ازدواج کردم اما هیچ گاه نتوانستم دختری را که در دوران نوجوانی عاشقش شده بودم به فراموشی بسپارم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۳۷    
وکیل ملت: امیر قلعه نویی از هواداران و بازیکنان تراکتور حلالیت طلبید تا شایعه جدایی از این تیم را قطعی کند .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۹    
وکیل ملت: ستاره جوان برزیلی که به رئال پیوسته از این که خدا رویای او را محقق کرده شکرگزار است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۶    
وکیل ملت: مرد سال فوتبال آسیا در سال 2014 نمی تواند همراه العین به ایران سفر کند و مقابل استقلال تهران به میدان برود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۲:۰۱    
وکیل ملت: منشا و خلیل زاده امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند و قراردادشان را به طور رسمی با این تیم امضا کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۸    
وکیل ملت: فعلا 5 جای خالی پرسپولیس در ترکیب اصلی، 6 مدعی بزرگ دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۵    
وکیل ملت: علی نظری جویباری بعد از حرکت محسن مسلمان هنگام تعویض در بازی برابر الوحده، تصاویری را در پیجش منتشر کرد تا نشان دهد مهندس پرسپولیسی ها پیش از این استقلالی بوده و حتی با این باشگاه قرارداد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۵۲    
وکیل ملت: درخشش فرشید باقری در بازی های اخیر استقلال باعث شده دیگر کسی نتواند به این راحتی به فکر از دست دادن او باشد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۹    
وکیل ملت: حدود دو هفته پیش بود که علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه خندوانه از تمدید 5 ساله قراردادش با پرسپولیس گفت تا خیال هواداران این تیم را راحت کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۶    
وکیل ملت: سرمربی استقلال 3 بازیکن از جمع نفرات تیمش را در فهرست مازاد قرار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۰    
وکیل ملت: جهانگیری: کسی که ادعای ایجاد چند میلیون شغل می کنید باید نشان دهد در گذشته صد هزار شغل ایجاد کرده که الان چنین ادعایی می کند؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۴۰    
وکیل ملت: جمشید مشایخی، امروز برای چکاپ به بیمارستان آتیه مراجعه کرده و به توصیه پزشکان قرار شده است یک شب بستری شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۴    
وکیل ملت: جام جهانی 2026 با 48 تیم برگزار خواهد شد و طبیعتا سهمیه قاره های مختلف افزایش پیدا خواهد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۶    
وکیل ملت: مبلغ قرارداد پیشنهادی سپاهانی ها به ستاره های پرسپولیس لو رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۴    
وکیل ملت: امیر قلعه نویی در آستانه دیدار فینال جام حذفی قطع کردن ارتباط هافبک ها و مهاجمین نفت را رمز پیروزی در این دیدار می داند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۲    
وکیل ملت: مهاجم استقلال با دریافت کارت زرد در بازی با التعاون از بازی با العین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا محروم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
وکیل ملت: علیرضا منصوریان چند روز پیش در واکنش به احتمال به خدمت گرفتن رامین رضاییان گفته بود که دغدغه او تمدید است و نه جذب بازیکنان جدید، اما به نظر می رسد او نیم نگاهی هم به جذب بازیکنان جدید دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
وکیل ملت: ستاره مشهور فوتبال ایران وقتی توانست در جوانی و قبل از 20 ساله شدن نامی برای خود در پایتخت دست و پا کند، اطرافش خیلی شلوغ شد و حاشیه به سراغش آمد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
وکیل ملت: سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده خیلی زود مشخص کردند قرار است در پرسپولیس رفقای صمیمی باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۳    
وکیل ملت: جابر انصاری هافبک هجومی استقلال از برخورد این تیم با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا استقبال می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۰    
وکیل ملت: سروش رفیعی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در بازی با الوحده امارات بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۷:۴۷    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۵    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:2 باند بزرگ مواد مخدر منهدم و شرور معروف منطقه کهیری به هلاکت رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
وکیل ملت: پس از آنکه بیژن زنگنه وزیر نفت به محمدباقر قالیباف پیشنهاد معاوضه اموالش را داد،عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز به کمپین معاوضه اموال پیوست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۲    
وکیل ملت: گواهینامه رانندگی ایران در 85 کشور دارای اعتبار است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۶    
وکیل ملت: ایران به سایر مسلمانان اجازه می دهد وارد مسجد شوند و فعالیت های مذهبی خود را از جمله مشارکت در نمازجماعت، نمازجمعه و دیگر مناسبت ها و اعیاد دینی انجام دهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۳    
وکیل ملت: استقلالی ها با پرداخت آخرین قسط ساموئل منعی برای جذب بازیکن خارجی برای فصل پیش رو ندارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۲۰    
وکیل ملت: گادوین منشا مهاجم جدید پرسپولیس در لیگ هفدهم با شماره 90 راهی میدان خواهد شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۲۰    
وکیل ملت: اسامی لیست اصولگرایان شورای شهر تهران با عنوان " لیست خدمت" منتشر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
وکیل ملت: یک از تندترین افراد گفت برای به نتیجه رسیدن مذاکرات باید همه سانتریفیوژها را خرد کنید / اقلیت قدرتمندی که مخالف دولت بودند کار را در مذاکرات بسیار سخت کرده بودند / به خاطر برجام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۱۷    
وکیل ملت: عملکرد خوب هافبک تیم فوتبال استقلال باعث شده تصمیم منصوریان در خصوص این بازیکن تغییر کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۵:۰۲    
وکیل ملت: حجت الاسلام جعفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری غاصب عناوین دولتی و قضایی در شهرستان آمل خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۴:۵۹    
وکیل ملت: رهبر معظم انقلاب گفتند: انتخابات یکی از زمینه هایی است که هم میتواند مایه ی اعتلا و آبرو بشود هم میتواند مایه ی ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در حکمی لوکا بوناچیچ را به عنوان سرمربی جدید این تیم در فصل هفدهم لیگ برتر منصوب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: آمار بازی استقلال برابر التعاون حاوی یک نکته ویژه است، استقلال از هر موقعیت گل می تواند یک گل بسازد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: پس از قطعی شدن خریدهای پرسپولیس، یکسری شایعات به وجود آمده اما صحت ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: باشگاه استقلال به زودی فعالیت خود را برای فصل نقل و انتقالات آغاز می کند اما منصوریان برای اعمال تغییرات با محدودیت هایی مواجه است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: شماره 8 سابق قرمزها تصمیم تازه ای گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: یکتا ناصرعکس زیر رادر صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: محمد مهدی سلطانی سروستانی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از خود در کنار دخترش اختصاص داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: هلیا امامی عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: ویشکا آسایش عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: یاحا کاشانی و پدرام کریمی از حرم امام رضا (ع) این عکس را آپلود کردند. التماس دعا داریم خدمت این دو عزیز.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: وکیل دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهاد فنرباغچه به علیرضا بیرانوند توضیحاتی ارائه کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده از کارت هوشمند سوخت در جایگاه های عرضه بنزین و گازوئیل را با تصویب کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده 1 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت الزامی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۴۸    
"مون جائه این" رییس جمهور منتخب کره جنوبی در حال مکالمه تلفنی با رییس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی به عنوان فرمانده جدید کل قوا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۲    
وکیل ملت: مدافع چپ پای استقلال برای بازی با التعاون از لیست 18 نفره این تیم خط خورد تا این شائبه به وجود بیاید که او به دلیل مسائل انضباطی از لیست آبی ها خارج شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
وکیل ملت: در برخی مناطق از استان های گیلان، زنجان وقزوین در هر متر مربع از مراتع و مزارع بیش از 50 تا 100ملخ دیده می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
وکیل ملت: مرد جوانی که 10 سال پیش در جریان درگیری پسرجوانی را با چاقو به قتل رسانده و پس از 9 سال فرار از زندان شناسایی شده بود. سرانجام صبح دیروز در حضور قضات شعبه دوم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: متهم به قتل جوان و همدستش که پس از جنایت خیابانی به ترکیه گریخته و در جریان کودتای این کشور به زندان افتاده بودند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۷    
وکیل ملت: زن جوان که درپی تماس تلفنی مرموز از زنده ماندن دخترش بعد از 20 سال با خبر شده بود، با حضور در دادسرای جنایی و تسلیم شکایتی، برای یافتن دخترگمشده اش کمک خواست ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۷    
وکیل ملت: خفاش جاده ها که با کمین درمسیر زنان و دختران، آنها را ربوده و قربانی جنایت های سیاهش کرده بود با تلاش مأموران اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شناسایی ودستگیرشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۱    
وکیل ملت: حسن روحانی رئیس جمهوری گفت: امروز روستاهای ما از طریق اینترنت با دنیا در ارتباط هستند و ارتباطات همه ایران عزیز از لحاظ آگاهی و علمی با جهان برقرار شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۵    
وکیل ملت: رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر گفت: هیچ کس قاطعانه نمی تواند بگوید بدهی شهرداری چقدر است، چرا که گزارش صورت مالی تلفیقی از سال 90 به بعد وجود ندارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۳    
وکیل ملت: با اعمال تحریم ها بر صنعت خودرو کشور و قطع ارتباط با خودروسازان بنام و معتبر جهانی، در حالی شاهد ورود قطعات بی کیفیت ساخت کشور چین بودیم که روزبه روز اوضاع خودروسازان داخلی اسفبارتر می شد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۴    
وکیل ملت: بالاخره انتظار به سر رسید و دود سفید از دودکش شورای عالی اصلاحات خارج شد و صف طولانی اصلاح طلبانی که تقاضای حضور در لیست شورای عالی اصلاحات را داشتند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۱۵    
وکیل ملت: با این محرومیت می توان حدس زد که حسن روحانی نامزد اصلاح طلب و اعتدالی انتخابات ریاست جمهوری از دهها هزار رای ایرانیان مقیم کانادا که می توانست به سید رای او اضافه شود، محروم خواهد ماند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۳    
وکیل ملت: درخشش فرشید باقری در بازی های گذشته استقلال باعث شده دیگر کسی نتواند به این راحتی به فکر از دست دادن او باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۳    
وکیل ملت: مهدی رحمتی با دو دبل سیو البته واکنش های فوق العاده در بازی با التعاون برای دومین بار رحمتی و استقلال را در آسیا بالا آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۶    
وکیل ملت: روزنامه تماشاگران امروز درباره اتفاقی نوشت که چند روز پیش در اتوبان یادگار امام تهران رخ داده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۳    
وکیل ملت: استقلالی ها منشا را به محلی مطمئن می کشانند تا قرارداد وسوسه کننده ای مقابل این بازیکن قرار بدهند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۰    
وکیل ملت: روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر پرسپولیسی شدن مدافع 32 ساله اوکره را رد کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۷    
وکیل ملت: ایرانیان در کانادا جمعیت کوچک اما قابل توجهی هستند. براساس آمار بیش از 300 هزار نفر در کانادا خود را ایرانی یا منشعب از ایران می دانند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۰:۲۱    
وکیل ملت: رییس جمهور صبح امروز برای دیدار با نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
  • ۱