دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۴:۳۳Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 27 اردیبهشت 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 2 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 3 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 4 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 5 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 6 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 7 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 8 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 9 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 10 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 11 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 12 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 13 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 14 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 15 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 16 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 17 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 18 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 19 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 20 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 21 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 22 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 23 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 24 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 25 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 26 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 27 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 28 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 29 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 30 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: پلیس می گوید که این رویداد شنبه شب (23اردیبهشت) در حوزه سوم امنیتی شهر قندوز هنگامی رخ داد که این مرد نُخست زنش را به اتهام داشتن روابط نامشروع با مرد دیگری سربرید و سپس سر مردی را که گمان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۴    
وکیل ملت: برنامه جامع حسن روحانی برای دولت دوازدهم با عنوان دوباره ایران در حوزه سلامت، بهداشت و درمان با هدف تداوم طرح تحول سلامت و اصلاحات ساختاری در نظام بهداشت و درمان انتشار یافت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۲۷    
وکیل ملت: خانواده شوهر یک زن 21 ساله به دلیل بچه دار نشدن وی، او را در غیاب شوهرش آتش زدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۱:۳۹    
وکیل ملت: خبرهای رسیده از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که دوباره پیشنهادهای خارجی برای مهدی طارمی این بازیکن را وسوسه می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۵۶    
وکیل ملت: استقلالی ها با عدم ورود به بازار نقل و انتقالات تلاش کردند تا فضای رختکن این تیم را در آستانه ی بازی با العین بی حاشیه و آرام نگه دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۵۳    
وکیل ملت: مربی سابق پرسپولیس گفت: کامیابی نیا بازیکن خیلی خوبی است اما باید به یاد داشته باشیم یک تیم هرگز نباید به یک بازیکن وابستگی زیاد داشته باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۴۷    
وکیل ملت: براساس اعلام کادر فنی استقلال، تمرینات این تیم از فردا تا دیدار با العین، پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۴۷    
وکیل ملت: پرسپولیس هفته آینده باید مهمترین بازی فصلش را برابر لخویا برگزار کند؛ دیداری که یک سرش برد و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیاست و سر دیگرش می تواند شکست و خراب شدن همه دستاوردهای یک فصل رویایی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۰۱:۳۸    
وکیل ملت: کمال کامیابی نیا با مصدومیتی بدموقع مواجه شد تا حضور در دو بازی بسیار حساس برابر لخویای قطر را از دست بدهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۲    
وکیل ملت: همایش "حامیان روحانی" عصر امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت به همت ستاد حمد با حضور مهدی هاشمی ،نعیمه اشراقی نوه امام خمینی(ره) و جمعی از نمایندگان مجلس و کاندیداهای شورای شهر تهران در سالن حجاب ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۵۶    
وکیل ملت: همایش "سپاس روحانی" با حضور بیوت امام و آیت الله هاشمی و حامیان حسن روحانی به همت ستاد حمد(حامیان مردمی دولت ) در سالن والیبال حجاب برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۲    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم پرسپولیس چرا محروم شده است؟ فوتبال بی هوادار معنا ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: مسئولان تیم فوتبال استقلال برای فسخ قرارداد جباروف شرط عجیبی در نظر گرفته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با لخویا از دو نظر شکست خورده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۲۶    
وکیل ملت: میثاقیان در مورد اینکه منصوریان مبصر کلاس مربیگری را تغییر داده است، گفت: اینطور نیست، مبصر من هستم و او جرات ندارد مبصر کلاس را تغییر دهد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۴    
وکیل ملت: دو بازیکن تیم پرسپولیس بعد از درگیری لفظی در تمرین امروز از همدیگر عذرخواهی کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۲۲:۱۱    
وکیل ملت: جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان امشب برگزار شد و قرار است هفته آینده در مورد سرمربی این تیم تصمیم گیری نهایی شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۵    
وکیل ملت: رامین رضاییان که در دو فصل اخیر یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس و حتی تیم ملی بوده است، این روزها به صورت انفرادی تمرینات خود را دنبال می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
وکیل ملت: با مصدومیت امید ابراهیمی و البته حضور امید نورافکن در اردوی تیم جوانان سرمربی جوان آبی ها برای انتخاب زوج هافبک دفاعی خود با دردسری بزرگ روبرو شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
وکیل ملت: با وجود این که سیاست استقلال در بازار تابستانی همچنان سکوت است تا آرامش اردوی این تیم برای بازی با العین حفظ شوداما این باشگاه اولین خرید خود را قطعی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۶    
وکیل ملت: طی چند روز اخیر شایعات پراکنده ای به گوش می رسید مبنی بر این که مهدی رحمتی با علی دایی صحبت کرده فصل بعد با او به سایپا برود یا راهی پدیده مشهد شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۳۰    
وکیل ملت: مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به واریز اولین سود سهام عدالت در اوایل مهرماه گفت: فعلا هیچ برنامه ای برای ثبت نام سری جدید سهام عدالت و تعداد و مبنای تعیین مشمولین نداریم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۴    
وکیل ملت: جوانی بر اثر نصب بنر تبلیغاتی نامزد انتخابات شوراها در فردیس جان خود را از دست داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۱    
وکیل ملت: یکی از اعضای سنا آمریکا هشدار داد اگر اتهام تلاش ترامپ برای مختومه اعلام کردن پرونده رابطه مشاور امنیتی سابق کاخ سفید و روسیه صحت داشته باشد، رئیس جمهوری آمریکا با خطر استیضاح مواجه می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۵    
وکیل ملت: ستاد انتخابات کشور درباره نحوه اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیه ای صادر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۲    
وکیل ملت: معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت:هیچ دستوری از ناحیه مراجع قضایی و کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در خصوص فیلتر و مسدود شدن پایگاه ها و صفحات اینستاگرامی رسانه های ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۹    
وکیل ملت: مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد سال 96 در نیمه دوم خرداد ماه خبرداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۰    
وکیل ملت: قرار بود برای شرکت کردن در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کن و صحبت با خریداران احتمالی فیلم تازه اش به فرانسه سفر کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۰    
وکیل ملت: حجت نظری، نامزد اصلاح طلب دوره پنجم شورای شهر در گفتگو با رویداد 24 گفت: ترس اصلی این است که لیست های موازی در ریزش آرا تاثیرگذار باشد و نفرات ابتدایی لیست اصول گرایان رای بیاورند و مجموع ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۴    
وکیل ملت: با وجود یک ساعت تا شروع مراسم همایش "سپاس"روحانی خبر ها حاکی از این است که سالن حجاب بتدریج از جمعیت مشتاق حامی دکتر روحانی پر می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۱    
وکیل ملت: پیگیری مسئولان استقلال آنها را به این نتیجه رسانده که دلالی با عنوان مدیربرنامه، بازیکنان را هوایی کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۸    
وکیل ملت: به جرأت می توان گفت یکی از حساس ترین بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا مصاف استقلال ایران با العین امارات خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۴۵    
وکیل ملت: پسرجوانی که پس ازجنایت خونین در جنوب تهران، همراه دوستش به ترکیه گریخته بود، زمانی که در این کشورزندانی شد، اره ای به مبلغ 500 هزار تومان خرید و موفق شد به همراه 6 زندانی ایرانی فرار کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۳۶    
وکیل ملت: عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس سابق صدا و سیما در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها در تخریب دولت یازدهم در حوزه اینترنت (خانگی و موبایل) گفت: دانشجویان ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۶:۱۲    
وکیل ملت: وزیر امور خارجه ایران مشارکت مردم در انتخابات را در تعیین سرنوشت و ایجاد امنیت و ثبات کشور تأثیرگذار دانست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۵۴    
وکیل ملت: یک دفتر حقوقی واقع در مرکز خرید پالادیوم جهت تکمیل کادر خود به یک نفر با مشخصات زیر نیازمند است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
وکیل ملت: کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری باقی است. در این راستا تمام شخصیت های سیاسی اصلاح طلب، معتدل و اصولگرای میانه رو به نحوی از حسن روحانی حمایت کرده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۲    
وکیل ملت: گفت وگو با رضا کیانیان همیشه جذاب است. در گفت وگو با او باید برای هر نوع چالشی آماده باشی. درست در لحظه ای که گمان می کنی توانسته ای او را به چالش بکشی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۳    
وکیل ملت: یکی از علل ایجاد مفهوم اقتصاد سبز افزایش روزافزون گازهای گلخانه ای و توسعه اقتصادی در کشورهای پیشرفته دنیاست. اقتصاد سبز در سایه عدالت اجتماعی و مشارکت افراد پدید می آید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
وکیل ملت: حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه انتخابات تاکید کردند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه ی ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
وکیل ملت: سرمربی کروات سرخپوشان در پی آن است تا حداقل یک مهاجم دیگر را به تیمش اضافه کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۹    
وکیل ملت: به تازگی علیرضا منصوریان در مصاحبه با خبرنگاران مدعی شد خودش فقط با 3 بازیکن تماس مستقیم تلفنی داشته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای که برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرد و در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می گیرد، تماشاگران پرسپولیس را از حضور در بازی با لخویا محروم کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: مدیران باشگاه پرسپولیس با عجله فراوان برای مدافع راست تیم شان رضایتنامه صادر کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
وکیل ملت: دعوت برانکو از عالیشاه برای بازگشت به پرسپولیس ابتدا تعارف به نظر می رسید اما انگار ماجرا جدی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۳    
وکیل ملت: پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دوستان بگویند چرا کشاورز را با استقلال به قطر بردند و امثال نامجو مطلق، زرینچه و نوازی با این تیم به سفر نرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۳۰    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال استقلال از خرید رحیم زهیوی پشیمان شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۷    
نشست خبری مشترک روسای جمهور آمریکا و ترکیه در کاخ سفید – واشنگتن به آب انداختن یک کشتی هوشمند جدید در بندر سنت پترز بورگ روسیه و دعا خوانی یک کشیش ارتدوکس در این مراسم نوجوانان بنگلادشی در جستجوی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۴    
وکیل ملت: همایش بزرگ سپاس روحانی با حضور هنرمندان،ورزشاران و چهره های محبوب راس ساعت 18 امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه جاری در سالن حجاب تهران برگزار می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۴۱    
وکیل ملت: مهدی رحمتی ستاره استقلال در بازی با التعاون عربستان بود و بارها با مهارهای عجیب و غریبش دروازه آبی ها را نجات داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: پرسپولیس در حالی به شکل مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات لیگ شانزدهم را به دست آورد که این فصل برای آنها حسابی طولانی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: باشگاه استقلال برای اینکه بتواند تعداد بیشتری از هوادارانش را در بازی با العین روی سکوها داشته باشد، ساعت بازی را یک ربع به 9شب مشخص کرده ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۸    
وکیل ملت: مجید جلالی همچنان در رسانه ها به انتقاد از جدایی گادوین منشا از پیکان و پیوستن او به پرسپولیس مشغول است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: پرسپولیس شدیدا با مشکل ظرفیت اندک در لیست بازیکنان بزرگسالش مواجه است؛ آنقدر که گفته می شود شاید حتی احسان علوان زاده هم با وجود قابلیت هایی که دارد به خاطر عبور از 23سالگی از فهرست تیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: در شرایطی که همه حواس ها معطوف به کسر خدمت احمد نوراللهی و بازگشت زودهنگام این بازیکن به پرسپولیس بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: بعد از قهرمانی نفت تهران در جام حذفی، موجی از ستایش ها در مورد عملکرد بازیکنان و مربیان این تیم به وجود آمد و خیلی ها نفت را به خاطر کسب این موفقیت با دست های خالی تحسین کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: پرسپولیس و دیگر نمایندگان کشورمان روزهای حساسی را سپری می کنند، بعد از موفقیت سه نماینده کشورمان در صعود به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: سال ها پیش وقتی به حکم الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا این بحث ها در فوتبال ایران مطرح شد که باشگاه ها باید ثبت تجاری شوند و هیأت مدیره مستقل و شفافیت مالی داشته باشند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با تکذیب اینکه گفته می شود نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دستور وزارت ورزش قطع شده می گوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: روزنامه های چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۶    
وکیل ملت: مدافع استقلال به بازی دور رفت برابر العین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۰    
وکیل ملت: نام پیشکسوت های باشگاه استقلال میان انبوهی از بازیکنان کنونی استقلال گم شده و کمتر نامی از او برده می شود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۲۰    
استقلالی ها بدنسازی می کنند کادر فنی استقلال برای بازیکنان این تیم تمرین بدنسازی درنظر گرفتند. استقلال که خود را برای دیدار مقابل العین امارات آماده می کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۷    
وکیل ملت: سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس درباره بازی با لخویا می گوید: وقتی استقلال خوزستان با آن همه بحران و مشکل توانست دروازه این تیم را باز کند و مقابل این تیم در اهواز شکست نخورد پرسپولیس می ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: می گویند مهدی طارمی با پیشنهاد خوب خارجی مواجه شده و می خواهد از پرسپولیس برود اما مطابق انتظار هنوز هیچ درخواستی برای این انتقال به باشگاه پرسپولیس نرسیده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: قهرمان در مقابل قهرمان. این تیتری بود که برای دو بازی حساس پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به کار بردیم. آنجا تقابل قرمز و آبی مطرح بود ...