دوشنبه ۲۱ خردادساعت ۰۱:۱۵Jun 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 19 اردیبهشت 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 2 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 3 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 4 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 5 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 6 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 7 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 8 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 9 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 10 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 11 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 12 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 13 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 14 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 15 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 16 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 17 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 18 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 19 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 20 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 21 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 22 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 23 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 24 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 25 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 26 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 27 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 28 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 29 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 30 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۰    
وکیل ملت: کل تماس های ویدئویی در جهان از طریق واتس اَپ روزانه 55 میلیون دقیقه است که 50 میلیون آن متعلق به کاربران هندی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۲    
وکیل ملت: نوشابه های گازدار از جمله پر مصرف ترین نوشیدنی ها در جهان هستند. اما این نوشیدنی های پر طرفدار چندان به سود سلامت انسان عمل نمی کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ - ۰۰:۵۸    
وکیل ملت: گلزن استقلال برابر التعاون به دلیل مصدومیت در بازی با التعاون مجبور به ترک زمین مسابقه شد. جابر انصاری گلزن استقلال در نیمه اول بعد از برخورد با مدافعان التعاون در دقیقه 46 مسابقه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
وکیل ملت: ماریا کری خواننده سرشناس آمریکایی و از ستاره های نامدار موسیقی جهان، با انتشار عکس های مختلفی با همسر سابقش نیک کنن در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۹    
وکیل ملت: بلای وحشیانه و شیطانی که 2 دوست شوهرم هنگام خماری او در خانه بر سرم آوردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
وکیل ملت: مربی جوانِ کشتی که به اتهام دستبرد به خانه های پایتخت دستگیر شده است دیروز در غیاب همدست فراری اش در دادگاه محاکمه و نماینده دادستان خواستار قطع دست او شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۰    
وکیل ملت: زنی میانسال که 21 سال قبل نوزادش را به طور مرموزی در یکی از بیمارستان های تهران از دست داده بود، مدعی است که درگیر توطئه خانواده شوهر سابقش شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
وکیل ملت: زوج پزشک معروفی که در عمارت لوکس و گرانقیمت خود هدف حمله مرد مسلحی قرار گرفتند و با شلیک چندین گلوله کشته شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۲۱:۳۷    
وکیل ملت: پیکر شش تن از جانباختگان انفجار معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر، روز سه شنبه در روستای سوسرا و شهر نوده خاندوز از توابع شهرستان آزادشهر و شهرستان رامیان تشییع و به خاک سپرده شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۲    
وکیل ملت: هفتمین مانور نظامی سالانه مشترک اردن، امریکا، انگلیس و 18 کشور آسیایی، اروپایی و عربی تحت عنوان شیر آماده در حالی در مرزهای اردن و سوریه از روز 7 ماه مه آغاز شده و تا 18 ماه مه ادامه دارد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: فریبا نادری عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: جمال اجلالی درباره وضعیت جسمانی این روزهایش گفت: حالم خوب است اما تارهای صوتی ام گرفته است و به دلیل گرفتگی تارهای صوتی ام نمی توانم کار کنم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۹    
وکیل ملت: پوستر فیلم سینمایی ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی 18 اردیبهشت ماه با حضور عوامل فیلم، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
وکیل ملت: سارق مغازه لباس فروشی در خیابان وزرا به قتل دوستش 12 سال قبل در اصفهان اعتراف کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
وکیل ملت: پلیس آگاهی تهران پس از دستگیری دو جیب بر مترو و B.R..T از مالباختگان خواست آنها را شناسایی کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
وکیل ملت: حمید استیلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از شاگردان برانکو گفت: این تیم شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۱    
وکیل ملت: میانه روها به حمایت از میانه روها ادامه می دهند، به ویژه آنکه سال ها در کنار هم بوده و به خوبی به مشی و رفتار یکدیگر آشنا باشند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۰    
وکیل ملت: پرسپولیس دو گزینه ی خود را با موفقیت جذب کرد و باید برای خریدهای بعدی احتیاط بیشتری کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۳:۱۴    
وکیل ملت: طبق اعلام منصوریان به مسوولان باشگاه وریا غفوری با توجه به مصدومیت های پیاپی قراردادش با این تیم تمدید نخواهد شد و آبی ها در نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن در پست دفاع راست می گردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: ساعاتی جلسه ای برای تعیین وضعیت انتقال بیرانوند به باشگاه فنرباغچه ترکیه در محل باشگاه پرسپولیس برگزار شد. جلسه ای که البته نتیجه ای به همراه نداشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: طاهری گفت: در همان بازی با الهلال عربستان که در عمان انجام دادیم، برنامه ریزی کرده و به بچه ها قول داده بودیم، اما متاسفانه همان لحظه و همان روز، با بسته شدن حساب باشگاه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: مهدی طارمی با هت تریک دیشب به مرز 50 گل با پیراهن پرسپولیس رسید. وی در این فصل 24 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند که رکورد جدیدی برای این باشگاه محسوب می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۱۴    
وکیل ملت: شاگردان علی دایی در حالی ساعت 16 امروز (چهارشنبه) به آبادان می روند که برای فینال جام حذفی سه بازیکن محروم و 2 مصدوم دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: اینطور که به نظر می رسد استقلالی ها برای فصل آینده باید دنبال یک گلر جدید برای تیمشان باشند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۱:۰۲    
قیمت عجیب بلیت بازی استقلال بلیت بازی استقلال با التعاون عربستان ظهر دیروز در سایت باشگاه منتشر شد که قیمت این بلیت بسیار عجیب بود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۲۳    
وکیل ملت: استقلال باید اول خرداد در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات باشد و پرسپولیس هم دوم خرداد میزبان لخویای قطر خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: سید محمدرضا حسینیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از آرزویی که داشت گفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۵۰    
وکیل ملت: شب قبل از بازی استقلال و التعاون، علیرضا منصوریان روی خط برنامه 90 حاضر شد و اعلام کرد با بازیکنانش در مورد اینکه به عنوان تیم اول صعود کنند یا دوم به یک جمع بندی مشخص خواهد رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: برخی اسامی دیگر نیز برای پذیرش سرلیستی اصلاح طلبان در دوره پنجم شورای شهر تهران مطرح هستند اما معرفی محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان سرلیست بیش از سایر گزینه ها ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل الوحده امارات برای آبی ها کری خواند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: کاپیتان استقلال یک بار دیگر به اهالی فوتبال نشان داد که اگر آماده باشد می تواند کارهای خارق العاده ای را در زمین بازی انجام بدهد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۱    
وکیل ملت: باشگاه الهلال عربستان بلافاصله پس از رقیب شدن با استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کشور میزبانش را انتخاب کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۸    
وکیل ملت: نمایندگان ایران از 12 روز دیگر باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان شان بروند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۵    
وکیل ملت: جدول برترین گلزن های لیگ قهرمانان آسیا ؛ طارمی و رضایی در جمع بهترین ها قرار گرفتند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۲۹    
وکیل ملت: محمد حقانی عضو شورای چهارم شهر تهران در گفتگو با وکیل ملت گفت:محسن هاشمی تنها یک مدیر توانمند در عرصه عمران شهری نیست، بلکه یک برند شناخته شده در میان مردم سراسر کشور است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۵    
وکیل ملت: مهاجم استقلال با گلزنی در دیدار مقابل التعاون عربستان 4 گله شد و در جمع گلزنان برتر لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۲    
وکیل ملت: خلبان خطوط هوایی پاکستان به دلیل چرت 2 ساعت و نیمه در پرواز اسلام آباد به لندن از کار تعلیق شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: 7وز بود که صیغه مازیار شده بودم که با محسن قرار گذاشتم و شوهرم سر رسید و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: پزشک قلابی که با فریب زن جوان را بی هوش و مورد آزار و اذیت قرار داده بود دستگیر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
وکیل ملت: مرد میانسال که به اتهام قتل باجناقش در زندان به سر می برد، پس از یک سال، اعترافاتش را پس گرفت و مدعی شد در معامله ای با همسر مقتول، جنایت را پذیرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۶    
وکیل ملت: هنگام شستن ظرف ها بودم که شوهر دخترخاله ام پیشنهاد شرم آور داد و مرا به زور به اتاق برد و ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۳    
وکیل ملت: زن و شوهری که مرد مزاحم را در خانه شان به طرز هولناکی کشته بودند، دیروز پای میز محاکمه ایستادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۳    
وکیل ملت: با هیچ کسی رفت وآمد نداشتم وهمین باعث شده بود دائم به همسرم غر بزنم تا اینکه یک روز همسرم آمد وگفت برای اینکه دیگر تنهایی آزارت ندهد برایت ماهواره خریدم ....
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۴    
وکیل ملت: شاید سرگذشت پدر و مادرم تلخ تر و وحشتناک تر از زندگی من باشد اما خلافکاری و اشتباهات آن ها ریشه زندگی مرا سوزاند به طوری که من هم مانند پدرم به یک قاتل تبدیل شدم و...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
وکیل ملت: در پایان بازی استقلال برابر التعاون مهاجم آبی ها به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۴۱    
وکیل ملت: از هفته ششم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و از گروه B، لخویا حریف پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان میزبان الفتح عربستان بود و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: با صعود سه نماینده ی فوتبال ایران به مرحله ی حذفی لیگ قهرمانان تیم های ایرانی بهترین نتایج را کسب کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۵    
وکیل ملت: سوشا مکانی که آخرین حضورش در لیگ برتر فاجعه پرسپولیس بود ، دارد بر می گردد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
وکیل ملت: استقلال با پیروزی دو بر یک برابر التعاون به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۲    
وکیل ملت: شاگردان منصوریان در خرداد ماه باید به مصاف العین امارات بروند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۹    
وکیل ملت: نوع بازی داریوش شجاعیان و تکنیک وی شباهت زیادی به بازی سروش رفیعی در پرسپولیس دارد و برخی هواداران فوتبال وی را سروش رفیعی دوم می نامند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۰    
وکیل ملت: نام تیم مطرح ترکیه ای که قصد جذب بیرانوند را دارد مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۷    
وکیل ملت: گلر تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: خوشبختانه به تمام آرزوهایی که در ورزشم داشتم رسیدم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۱    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود تصمیم گرفته ملی پوش عراقی را به خدمت بگیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۵    
وکیل ملت: استقلال خوزستان نتوانست در بازی آخر مرحله گروهی برنده باشد و در دقایق پایانی بازی را با مساوی به پایان رساندند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
وکیل ملت: بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: قراردادم با پیکان تمام شده و بازیکن آزاد محسوب می شوم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۰    
وکیل ملت: سرمربی استقلال از جذب هافبک صبا منصرف شده است و گفته می شود با هافبک پیکان قصد دارد وارد مذاکره شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۴    
وکیل ملت: مدافع راست تیم استقلال خوزستان رکورددار قطع توپ در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2017 است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۳    
وکیل ملت: پدر و مادر رئیس جمهور منتخب فرانسه، خاطرات خود را از ازدواج غیرمعمول پسرشان بازگو کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۷    
وکیل ملت: گروه تروریستی صهیونیستی داعش مهر دیگری بر رفتار وحشیانه خود زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۰    
وکیل ملت: نتایج نظرسنجی پایگاه خبری تحلیلی وکیل ملت در خصوص انتخابات ریاست جمهوری96 تاکنون نشان می دهد که در بین کاندیداهای برجسته موجوددکتر حسن روحانی با بیش از 58 درصد در صدر است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۰    
وکیل ملت: رییس پلیس سابق راهنمایی و رانندگی کردستان که اکنون به درجه بازنشستگی نائل آمده ادعای محمد باقر قالیباف از نامزدهای ریاست جمهوری در مورد "ارتقای کردها و اهل سنت" در نیروی انتظامی کشور در ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۵    
وکیل ملت: محمود احمدی نژاد در واکنش به مناظره 6نامزد انتخابات،آن را یک شو تلویزیونی بی روح و بی خاصیت توصیف کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
وکیل ملت: روز گذشته لابه لای اخبار مربوط به بازی پرسپولیس خبری در همین حوزه جلب توجه کرد. اینکه پرسپولیس (بخوانید برانکو) درصدد به خدمت گیری هافبک جوان استقلال است!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
وکیل ملت: ساعاتی پس از پیروزی پرسپولیس بر الوحده امارات، علی اکبر طاهری عکسش با گادوین منشا که برگه قرارداد در دست داشت را رسانه ای کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
وکیل ملت: مسئول مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد پرسپولیس، صبا و دیگر باشگاه ها درصدی از بدهی های شان را در نیم فصل نقل و انتقالات پرداخت کردند و موفق به اخذ مجوز جذب بازیکن شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۹    
وکیل ملت: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به ادعای دروازه بان این تیم مبنی بر داشتن پیشنهاد خارجی واکنش نشان داد و درباره احتمال حضور رامین رضاییان در استقلال توضیح داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۳    
وکیل ملت: ربنای استاد محمدرضا شجریان که یکی از میراث ناملموس فرهنگی کشور است ثبت ملی شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۶    
وکیل ملت: گفته شده برای فصل آینده یکی از جدی ترین گزینه های خرید استقلال محسوب می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۳    
وکیل ملت: امروزه در فضاهای مجازی هکر ها به راحتی می توانند رمز های ساده را هک کنند و به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۳    
وکیل ملت: شجاع خلیل زاده ابتدای هفته جاری به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و به توافق رسید تا برای دو سال پیراهن این تیم را بپوشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۶    
وکیل ملت: سلامت گوشت مرغ بستگی به عوامل وسیعی از تولید تا عرضه دارد، عوامل بسیاری از محل مرغداری تا کشتارگاه و در آخر مراکز عرضه و فروش، بر سلامت و کیفیت این محصولات تاثیر دارند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۰    
وکیل ملت: بخشدار جوکار در ارتباط با برخورد خودروی فرماندار ملایر با مامور راهنمایی رانندگی بازداشت شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
وکیل ملت: هواداران پرسپولیس به پیج باشگاه الهلال هجوم بردند و از این تیم تشکر کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۴    
وکیل ملت: ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با التعاون در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۸    
وکیل ملت: مهاجم استقلال ادعا می کند در این تیم فشار زیادی رویش است و این فشار را دوست دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۲    
وکیل ملت: جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار تیم های استقلال و التعاون در لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۹    
وکیل ملت: علی نظری جویباری با انتشار تصاویری در فضای مجازی از قرارداد داخلی محسن مسلمان با استقلال پرده برداشت!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
وکیل ملت: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت انواع سکه با افزایش مواجه بود، به نحوی که نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به یک میلیون و 203 هزار و 650 تومان رسید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
وکیل ملت: رییس کل بانک مرکزی گفت: بخشی از افزایش نقدینگی ناشی از افزایش شفافیت و پوشش آمارهای پولی و بانکی بوده که نباید آن را به عنوان افزایش نقدینگی تلقی کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۳۵    
وکیل ملت: برنامه هفته هشتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۷    
وکیل ملت: بدل لیونل مسی در ایران به دلیل ایجاد شلوغی در خیابان و برهم خوردن نظم عمومی و ایجاد ترافیک، پایش به کلانتری باز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۴    
وکیل ملت: هافبک عراقی تراکتورسازی همراه این تیم به اردوی آبادان سفر نکرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری دو سارق به عنف و کشف 150 فقره سرقت خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۸    
وکیل ملت: 10 نفر دیگر از معدنکاران جانباخته در حادثه معدن زمستان یورت شهرستان آزادشهر احراز هویت و شناسایی و به خانواده ها تحویل شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۵:۰۲    
وکیل ملت: الهلال عربستان قرارداد مربی آرژانتینی تیمش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۹    
وکیل ملت: سارق مغازه لباس فروشی در خیابان وزرا به قتل دوستش 12 سال قبل در اصفهان اعتراف کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۶    
وکیل ملت: رئیس جمهوری سابق آمریکا که تور سخنرانی های درآمدزای خود را آغاز کرده، امروز (سه شنبه) در میلان سخنرانی خواهد داشت و ظاهرا برای این سخنرانی مبلغ 2.5 میلیون پوند دریافت می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۴    
وکیل ملت: فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص باشگاههایی که پرونده های قضائی دارند صادر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۱    
وکیل ملت: فرمانده انتظامی شهرستان جوین در استان خراسان رضوی گفت: 22 راس گوسفند در برخورد با قطار مسافربری تلف شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۸    
وکیل ملت: سعید جلیلی گفت: اگر آمریکا در دنیا مردم را از اسلام و در منطقه از ایران می ترساند در داخل کشور هم عده ای مردم را از تفکر انقلابی می ترسانند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵    
وکیل ملت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه، بارش باران در آسمان 4 استان کشور پیش بینی می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
وکیل ملت: باشگاه پرسپولیس با سعد ناطق بازیکن عراقی به توافق رسیده و این بازیکن برای امضای قرارداد و توافق نهایی به تهران سفر می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۹    
وکیل ملت: کره شمالی روز سه شنبه بار دیگر از آمادگی قاطعانه خود برای جنگ و هر نوع نبرد و رویارویی نظامی با آمریکا خبر داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۴    
وکیل ملت: مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس برای دستیابی به عنوان بهترین بازیکن سال 2017 آسیا شانس بالایی دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
وکیل ملت: پرویز پرستویی متنی معنادار از هاینریش بل نویسنده سرشناس آلمانی در اینستاگرام گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
وکیل ملت: برادر 3.5ساله این دختر، در حال بازی کردن با خواهر خود او را داخل تشت پراز آب انداخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۸    
وکیل ملت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادعای میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه "آقایان در مذاکرات کم آورده بودند به همین دلیل خواستند که آزمایش موشکی انجام ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۵    
وکیل ملت: نه تنها باید سالانه 750 هزار فرصت شغلی را پاسخ دهیم بلکه باید برای بیکاران فعلی هم فرصت شغلی ایجاد کنیم. بنابراین پیشنهاد ایجاد 950 هزار فرصت شغلی را به مجلس دادیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
وکیل ملت: حجت الاسلام رئیسی در مراسم مداحی سعید حدادیان به مناسب شب میلاد حضرت علی اکبر (ع) به صورت غیرمنتظره حضور پیدا کرد.
  • ۱