دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۳:۰۴Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 3 مهر 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 مهر 1396 وکیل ملت 2 مهر 1396 وکیل ملت 3 مهر 1396 وکیل ملت 4 مهر 1396 وکیل ملت 5 مهر 1396 وکیل ملت 6 مهر 1396 وکیل ملت 7 مهر 1396 وکیل ملت 8 مهر 1396 وکیل ملت 9 مهر 1396 وکیل ملت 10 مهر 1396 وکیل ملت 11 مهر 1396 وکیل ملت 12 مهر 1396 وکیل ملت 13 مهر 1396 وکیل ملت 14 مهر 1396 وکیل ملت 15 مهر 1396 وکیل ملت 16 مهر 1396 وکیل ملت 17 مهر 1396 وکیل ملت 18 مهر 1396 وکیل ملت 19 مهر 1396 وکیل ملت 20 مهر 1396 وکیل ملت 21 مهر 1396 وکیل ملت 22 مهر 1396 وکیل ملت 23 مهر 1396 وکیل ملت 24 مهر 1396 وکیل ملت 25 مهر 1396 وکیل ملت 26 مهر 1396 وکیل ملت 27 مهر 1396 وکیل ملت 28 مهر 1396 وکیل ملت 29 مهر 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۲:۳۰    
وکیل ملت: پیدا شدن یک گوشی در شهر کراسنودار روسیه سرنخی شد برای رازگشایی از جنایت های هولناک زوج آدمخوار. این زن و شوهر در طول 18 سال فعالیت 33نفر را به قتل رساندند و بخش هایی از اجساد آنها را خوردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۱:۵۱    
وکیل ملت: در حکم فیفا، مهدی طارمی به پرداخت 789500 یورو محکوم شده اما در بند بعدی آمده که پرسپولیس هم در پرداخت این مبلغ مسوولیت مشترک دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۷    
وکیل ملت: در واقع نامه احمدی نژاد به رئیس قوه قضائیه، نه برای حمایت از اطرافیانش است و نه برای یادآوری و تأکید بر موضوع حقوق شهروندی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۴    
وکیل ملت: سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش نگران کننده مصرف سیگار و قلیان در نوجوانان 13 تا 15 گفت: این افزایش مصرف در بین دختران نگران کننده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۵۱    
وکیل ملت: پلیس روسیه از دستگیری یک زوج به اتهام آدم خواری خبر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۸    
وکیل ملت: سازمان تولید اسکناس و مسکوک در هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ برای طراحی اسکناس 10 هزار ریالی طرح جدید حائز رتبه برتر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۴۵    
وکیل ملت: آیا از لمس کردن صفحه گوشی هوشمند خود برای جستجو در اینترنت خسته شده اید؟ نگران نباشید، فناوری جدید مغز نت می تواند کمک تان کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۹    
وکیل ملت: ثبت نام متقاضیان شرکت در هجدهمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تمدید شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۹    
وکیل ملت: باشگاه فوتبال پرسپولیس در تلاش است به حکم صادر شده از سوی کمیته حل اختلاف فیفا مبنی بر محرومیت طارمی و پرسپولیس اعتراض کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۶    
وکیل ملت: حمید استیلی بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس باتوجه به اتفاقات اخیر در آستانه دیدار حساس با الهلال نظراتش را مطرح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۲:۳۳    
وکیل ملت: خدا کند خبر مذاکره با پرویز مظلومی شایعه ای بیش نباشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۴    
وکیل ملت: کیهان نوشت: صحنه آرایی برای ممنوعیت زدایی از سران فتنه نمی تواند سابقه خیانت آنها را به فراموشی بسپارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۸    
وکیل ملت: نخستین نشست خبری سیدعباس صالحی وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز دوشنبه برگزار شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۱    
وکیل ملت: آب پیاز و مو؛ در ظاهر میان این دو ارتباطی نیست و حتی به نظر می رسد کمتر کسی حاضر باشد آب پیاز بر موهای خود امتحان کند. با این حال تحقیقات پرده از یک راز عجیب بر داشته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۹    
وکیل ملت: پارلمان عراق از دادگاه قانون اساسی این کشور خواست تا موضوع برکناری فؤاد معصوم رئیس جمهور عراق را بررسی کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۱    
وکیل ملت: مربی مطرح ترکیه ای که عنوان گزینه اول و اصلی جانشینی منصوریان را به خود اختصاص داده بود در یک قدمی باشگاه ترابوزان اسپور قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۹    
وکیل ملت: مربی و بازیکن پیشین استقلال تاکید کرد که علاقه ای به حضور در کمیته فنی این باشگاه ندارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۷    
وکیل ملت: مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: مربی بزرگ خارجی می تواند برای استقلال مفید باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۴    
وکیل ملت: پرسپولیس از جذب بازیکن در دو نیم فصل نقل و انتقالات محروم شده و علاوه بر جریمه مالی روزهای سختی در انتظار این تیم خواهد بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۴    
وکیل ملت: برانکو تا حد زیادی ترکیب تیمش را برای بازی با الهلال مشخص کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۵۱    
وکیل ملت: سازمان تولید اسکناس و مسکوک در هفدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ برای طراحی اسکناس 10 هزار ریالی طرح جدید حائز رتبه برتر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۹:۲۱    
وکیل ملت: نتایج اولیه شمارش آرای همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان عراق، از پیشتازی قابل توجه موافقان استقلال حکایت دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۵    
وکیل ملت: خانواده روس اهل کراسنودار اعتراف کردند که از سال 1999 میلادی تا کنون 30 انسان را کشته و خورده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۵    
وکیل ملت: نخستین روزهای مهر برای آن دسته از دانش آموزانی که با بدرقه والدین پا به مدرسه گذاشتند، خاطرات شیرین و به یادماندنی رقم خورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۵    
وکیل ملت: شب سوم محرم، افرادی ناشناس با تفنگ ساچمه ای به 2 ایستگاه صلواتی در تهران حمله کردند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۳۲    
وکیل ملت: مرد جوان که در جریان رابطه شیطانی با زن خیانتکار همسایه، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، با پرداخت 120 میلیون تومان دیه از قصاص گریخت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۲۶    
وکیل ملت: مقام های سریلانکا مردی را دستگیر کرده اند که به تلاش برای قاچاق حدود یک کیلو طلا مظنون است. او این جواهرات را در عضو خاص بدنش پنهان کرده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: مرد جوان که متهم است با همدستی سه مرد دیگر تاجر پارچه را ربوده و وی را 16 روز در یک گاوداری به اسارت نگه داشته و سپس به کمپ ترک اعتیاد برده است دیروز به اتهام آدم ربایی محاکمه شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۲۳    
وکیل ملت: اقدام عجیب و وحشت انگیز یکی از ساکنان شهر گرینویل ایالت تنسی امریکا، قبل از شروع جشن هالووین ، پلیس را به آنجا کشاند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۲۰    
وکیل ملت: امروز فهمیدم که راه را به خطا رفته ام، آن قدر تحت تاثیر گفتار و رفتار دوستان جدیدم بودم که حتی برای لحظه ای نتوانستم به عاقبت این کار زشت فکر کنم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: مرد سریلانکایی مقیم امارات، وقتی از رابطه پنهانی همسر جوانش با مرد غریبه ای باخبرشد، آنها را در خلوتگاه شیطانی شان با اسید هدف قرارداد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۱۱    
وکیل ملت: شرقیِ غمگین نام یک رادیوی اینترنتی است که علی عشقی با بازی سجاد افشاریان آن را در یک تئاتر می گرداند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: محمدرضا شهیدی فرد بعد از 5 سال دوری از رسانه ملی با برنامه هزار داستان به قاب تلویزیون بازگشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: حضور سیدعلی ضیاء، مجری سرشناس سیما در هیئت ریحانة النبی(ص) تهران در شب چهارم محرم 96 .
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: آخرین تمرین پرسپولیس پیش از جدال برابر الهلال عربستان در شرایطی برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ آخرین آیتم های تاکتیکی اش را با شاگردانش مرور کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۷    
وکیل ملت: میک مک درموت مربی تیم فوتبال استقلال با اعتماد به نفس عجیبی درباره بازی تیمش برابر سپیدرود صحبت می کند و اعتقاد دارد که استقلال بهترین عملکرد را برابر سپیدرود خواهد داشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: مجتبی جباری و سیدمهدی رحمتی در حالی هنوز وضعیت نامشخصی دارند که عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تعیین تکلیف آنها را به کادر فنی تیم منوط کرد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: استقلال با چند غایب به دیدار سپیدرود رشت می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۴    
وکیل ملت: حسین حسینی با غیبت مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، مجتبی جباری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی به عنوان کاپیتان استقلال برابر ذوب آهن در زمین مسابقه حاضر شد تا در نخستین تجربه خود در لیگ ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۰:۴۱    
تمرین شاد آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به رشت برای مصاف با سپیدرود رشت برگزار شد. یعقوب کریمی بازیکن مصدوم استقلال در این تمرین غایب بود ولی سایر بازیکنان استقلال که به تازگی از بند مصدومیت رهایی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۷    
وکیل ملت: در حالی که مدیران سازمان خصوصی سازی اصرار بر تقسیم بخشی از سود سهام عدالت میان دو دهک اول مشمولان را تا پایان شهریور و نیز ابتدای مهرماه داشتند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۵۶    
وکیل ملت: پرسپولیس فردا بازی بسیار مهمی برابر الهلال دارد. دیداری که از سال های قبل به دربی آسیا معروف بوده و روزنامه گل هم تیتر : ال کلاسیکو را انتخاب کرده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۴    
وکیل ملت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب نام 2 بازیکن محروم پرسپولیس را در فهرست این تیم جهت بازی برابر الهلال عربستان قرار داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۱    
وکیل ملت: سرمربی پیشین ترکیه در آستانه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال قرار دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۹    
وکیل ملت: در پاسخ به تصمیم پارلمان عراق برای صدور مجوز برای نخست وزیر این کشور جهت استفاده از نیروی نظامی در مناطق مورد مناقشه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۰    
وکیل ملت: کمیته عالی انتخابات و همه پرسی منطقه کردستان عراق میزان مشارکت مردمی را ساعتی قبل از پایان مهلت همه پرسی اعلام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: در حالی که حکم محرومیت تیم فوتبال پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات از روز جمعه 31 شهریور ابلاغ و اجرایی شده است ممکن است این تیم بتواند همچنان بازیکن جدید جذب کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۸    
وکیل ملت: رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت: دادگاه عالی ورزش خیلی سریع دستور موقت را برای رفع تعلیق محرومیت پرسپولیس صادر می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۵    
وکیل ملت: فردا پرسپولیس دیدار بسیار مهمی با الهلال عربستان دارد. روزنامه پیروزی با استناد به آمار نوشته پرسپولیس در نیمه نهایی همیشه مقابل عربستانی ها پیروز بوده است ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۱    
وکیل ملت: هافبک دفاعی پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نقره داغ شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۸    
وکیل ملت: یک کارشناس فوتبال گفت: برانکو به خوبی سبک فوتبال عربی را می شناسد و استراتژی مناسبی برای بازی با الهلال در نظر می گیرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۲    
وکیل ملت: وکیل مدافع قاتل ستایش گفت:پرونده موکلم برای تعیین زمان اجرای حکم قصاص به دادسرای اجرای احکام ارسال شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۹    
وکیل ملت: لحظه دستگیری یکی از تروریست های داعش را که از دست نیروهای عراقی پشت درختان پنهان شده بود مشاهده می کنید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۶    
وکیل ملت: با وجود مخالفت های شدید داخلی و خارج لحظاتی قبل مراکز رای گیری برای همه پرسی جدایی منطقه کردستان باز شدند و قرار است درباره سرنوشت منطقه کردستان، رای گیری شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۶    
وکیل ملت: وزیر ارشاد در اولین نشست خبری خود گفت: قانون باید مبنای عمل همه باشد و با همین هدف، پیگیری ما برای حل مشکل لغو کنسرت ها ادامه دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۲۳    
وکیل ملت: ویدئویی از دستگیری یک نیروی داعشی توسط حشدالشعبی را از نظر می گذرانید که در آن مکررا این سوال تکرار می شود که به چه جرمی می کشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۴۵    
وکیل ملت: مهاجم سابق استقلال که سابقه آقای گلی را هم دارد در مورد جدایی منصوریان از استقلال اینطور اظهارنظر می کند: به علیرضا منصوریان خسته نباشید می گویم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۳۹    
وکیل ملت: مسوولان باشگاه استقلال تا به امروز هیچ تماسی با مجتبی جباری و مهدی رحمتی نگرفته اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۱۸    
وکیل ملت: گفته اند تکلیف سرمربی آینده استقلال را کمیته فنی مشخص می کند اما نگفته اند این کمیته فنی که قرار است مهم ترین تصمیم را در بحرانی ترین استقلال تاریخ بگیرد، متشکل از چه افرادی است؟
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۱۸    
وکیل ملت: محمد نوازی برای بازی با سپید رود روی نیمکت استقلال می نشیند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۱۲    
وکیل ملت: جریمه ای که فیفا در رای طارمی بریده وحشتناک است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۰۹    
وکیل ملت: وحید امیری با اشاره به حضور پرتعداد هواداران پرسپولیس در بازی برگشت با الاهلی می گوید: انرژی مثبتی که هواداران به ما دادند، خیلی خوب بود و ثمره آن را هم دیدیم ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۰۶    
وکیل ملت: با بیرون رفتن مهدی طارمی از ترکیب پرسپولیس ارنج یازده نفره برانکو برای بازی با الهلال هم در دفاع هم در حمله مبهم شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۰۳    
الهلال دیرتر رفت تیم الهلال که قرار بود شنبه شب عازم ابوظبی شود تا خود را برای دیدار با پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آماده کند برنامه پروازش تغییر کرد و قرار شد با یک روز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۱:۰۰    
وکیل ملت: محرومیت طارمی و محروم شدن باشگاه پرسپولیس از فعالیت در دو پنجره نقل وانتقالاتی باعث شده تا مسئولان باشگاه برای حل این موضوع یک وکیل سوئیسی استخدام کنند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: بلافاصله بعد از افشای خبر محرومیت پرسپولیس و مهدی طارمی، حسین هدایتی اعلام کرد او قبلا پول مربوط به راضی کردن باشگاه ریزه اسپور را به پرسپولیس داده بود و نباید این مشکل به وجود می آمد!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: پرسپولیس فعلا از حضور در دو پنجره نقل وانتقالاتی محروم شده و اگر این حکم شکسته نشود، سرخپوشان زمستان امسال و تابستان سال آینده قادر به جذب بازیکن نخواهند بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۵۱    
وکیل ملت: این هم از عجایب روزگار است که فیفا پرسپولیس را محروم کرده، اما مدیران سپاهان اصفهان بیشتر از مسوولان باشگاه تهرانی پیگیر پرونده هستند!
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: در حال حاضر خیلی ها نگران خط دفاعی متزلزل پرسپولیس هستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: ماجرای شکست خوردن علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال، فراتر از شکست ساده یک مربی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۰:۴۵    
وکیل ملت: روزنامه های دوشنبه 3 مهر 1396 به شرح زیر است: