شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 9 مهر 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 مهر 1396 وکیل ملت 2 مهر 1396 وکیل ملت 3 مهر 1396 وکیل ملت 4 مهر 1396 وکیل ملت 5 مهر 1396 وکیل ملت 6 مهر 1396 وکیل ملت 7 مهر 1396 وکیل ملت 8 مهر 1396 وکیل ملت 9 مهر 1396 وکیل ملت 10 مهر 1396 وکیل ملت 11 مهر 1396 وکیل ملت 12 مهر 1396 وکیل ملت 13 مهر 1396 وکیل ملت 14 مهر 1396 وکیل ملت 15 مهر 1396 وکیل ملت 16 مهر 1396 وکیل ملت 17 مهر 1396 وکیل ملت 18 مهر 1396 وکیل ملت 19 مهر 1396 وکیل ملت 20 مهر 1396 وکیل ملت 21 مهر 1396 وکیل ملت 22 مهر 1396 وکیل ملت 23 مهر 1396 وکیل ملت 24 مهر 1396 وکیل ملت 25 مهر 1396 وکیل ملت 26 مهر 1396 وکیل ملت 27 مهر 1396 وکیل ملت 28 مهر 1396 وکیل ملت 29 مهر 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۲    
وکیل ملت: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی درباره قتل ملیکا، دختر هشت ساله بعد از 72ساعت به نتیجه ای تکان دهنده منجر شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: تام آلتر بازیگر هندی آمریکایی تبار در 67 سالگی بر اثر عوارض بیماری سرطان پوست از دنیا رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: فیروز گودرزی، نوازنده برجسته موسیقی خرم آباد، بعد از مدت ها بستری شدن در بیمارستان، صبح دیروز نهم مهرماه از دنیا رفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۲۲:۰۹    
وکیل ملت: رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: برای بازنگری در قانون اساسی، نمایندگان قصد دارند نامه ای را به مقام معظم رهبری تقدیم کنند یا اینکه معظم له ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۴    
وکیل ملت: در سال های اخیر استفاده از کولرهای گازی موجب افزایش مصرف برق و تحمیل هزینه های اضافی به مشترکان شده؛ به همین دلیل وزارت نیرو به دنبال طرح های تشویقی برای کاهش مصرف این نوع کولرهاست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۱:۲۴    
وکیل ملت: هواداران تیم الهلال عربستان با هو کردن رامون دیاز باعث عصبانیت این سرمربی آرژانتینی و تصمیم ناگهانی او برای خروج از این تیم شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۳    
وکیل ملت: علی پروین که حسابی از دست عرب ها به خاطر علی دایی ناراحت است و می گوید چرا آنها به شهریار گیر داده اندو پروین در مورد طارمی هم صحبت کرده و می گوید که همه او را مقصر باخت پرسپولیس می دانند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۱۰ - ۰۰:۰۰    
وکیل ملت: رسانه ملی برای دریافت تصاویر مردمی مراسم عزاداری حسینی فراخوان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۱    
وکیل ملت: سید داوود میرباقری با گله از مسوولان فرهنگی و همچنین نیروهای متدین و مذهبی درخصوص قصور در تولید آثار فاخر و اثرگذار بر روح جامعه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۴۵    
وکیل ملت: تصاویر سینه زنی علیرضا بیرانوند در عاشورای حسینی را می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: مریم جلالی در واکنش به انتشار خبر درگذشتش از برگزارکنندگان مراسم تشییع اش درخواست کرد، هزینه مراسم سوم، هفتم، چهلم و سال را به شماره حسابی که اعلام می کند واریز کنند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۰    
وکیل ملت: در حالیکه مدیران باشگاه استقلال در قبال اعلام گزینه های نهایی سرمربیگری این تیم سکوت می کنند، برخی سایتها خبر از توافق از با شفر داده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۷    
وکیل ملت: ضربه چاقوی ناخواسته پدر در یکی از روستاهای نهاوند جان پسر را گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: دیده بان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد که از مارس 2015 تاکنون نیروهای ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی خانه ها، مغازه ها، مدارس و بیمارستان های یمن را ویران کرده است
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۱    
وکیل ملت: همیشه هم علت جدایی، اختلاف نیست، گاهی اوقات زوج های عاشق پیشه هم راهی دادگاه خانواده می شوند تا با اشک و آه از هم جدا شوند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۲    
وکیل ملت: مستند ساز تلویزیونی به خاطر آزار و اذیت دختران به 30 سال زندان محکوم شد. این مستند ساز با اظهارات یک دختر 13 ساله بازداشت شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: "مونتی هال" مجری پیشکسوت تلویزیون کانادا امروز در سن 96 سالگی و در اثر کهولت سن درگذشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۹    
وکیل ملت: شوهر سابق همسرم مرتب جلوی در خانه ما می آید و با فحاشی همه خانواده ام را تهدید می کند، برای همین دیگر از این همه ترس و دلهره خسته شدم و می خواهم هم خودم و هم همسر و فرزندانش را برای همیشه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۶    
وکیل ملت: دختر جوان هندی دچار یک بیماری ژنتیکی است که موجب شده تعداد زیادی تومور در صورت او رشد کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۳:۰۳    
وکیل ملت: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران میهمان برنامه اول صندلی داغ فرتاک ورزشی بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۶    
وکیل ملت: نام وینفرد شفر سرمربی آلمانی بیش از هر گزینه دیگری برای استقلال به گوش می رسد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۳    
وکیل ملت: شام خوردن در ساعات پایانی شب و به خواب رفتن پس از آن می تواند یکی از بدترین کارهایی باشد که انجام می دهید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۷    
وکیل ملت: اطلاعات حافظه های SSD به راحتی از بین نمی رود و قابل بازیابی است. با ما در این متن همراه شوید تا روشی ساده برای پاک کردن اطلاعات SSD به شما آموزش دهیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۴    
وکیل ملت: بعد از شکست چهار بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال برخی بازیکنان تیم عربستانی مثل خریبین در صفحه مجازی خود کاریکاتور توهین آمیزی نسبت به پرسپولیس و علی دایی منتشر کردند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۱۲    
وکیل ملت: حسین به پیادگان حمله کرد و آنان را عقب راند و وقتی سه یا چهار نفر از یارانش باقی مانده بود تقاضا کرد که شلوار سخت باف درخشان یمنی برای او بیاورند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۱:۰۳    
وکیل ملت: شورای عالی همه پرسی کردستان عراق از قصد خود برای آغاز مذاکره به دولت مرکزی عراق خبر داد و نام خود را به شورای عالی استقلال تغییر داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۷    
وکیل ملت: عبور 1.6 درصدی رشد قیمت مسکن شهر تهران از تورم نقطه به نقطه در شهریورماه نشان می دهد اثر عوامل تورم زا که منجر به رکود تاریخی این بازار شد رسوب کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۷    
وکیل ملت: با وجود تلاش های گسترده دولت اسپانیا برای ممانعت از برگزاری همه پرسی استقلال کاتالونیا ، این همه پرسی از دقایقی پیش آغاز شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۱    
وکیل ملت: محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان به گاردین گفته است که احتمالا ترامپ در دو هفته آینده، تهدیدهایش را عملی می کند و از تایید پایبندی ایران به برجام سر باز خواهد زد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۸    
وکیل ملت: بعد از انتشار یادداشت محیط زیستی پایگاه خبری وکیل ملت دوست داران محیط زیست مثل همیشه اعضای تحریریه را شگفت زده کردند که تلاش می شود و با توجه به تعداد زیاد عکس های ارسالی در قالب های مختلف ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۵    
وکیل ملت: موسسه کاسپین با تمام حواشی که طی ماه های گذشته پشت سر گذاشت اکنون مدتی است که در سکوت قرار گرفته و از جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی های زیرمجموعه های آن و پرداختی های مربوطه خبری ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۲    
وکیل ملت: اجرای حذف برچسب قیمت از روی کالا در لحظه آخر به سبب بهره گیری حداکثری از نظرات کارشناسان و مسوولان به تعویق افتاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۴۲    
وکیل ملت: وقتی لهیب یک معنی و بارقه یک درد بشری آنچنان درون آدم را مشتعل کند که نشود سکوت کرد، نطق انسانی باز می شود و انسان، مرادی را که در ذهن دارد به زبان می آورد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۹    
وکیل ملت: به نظر می رسد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد درهای مذاکره با کره شمالی را ببندد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۶    
وکیل ملت: مدافع پر حاشیه بارسلونا با وجود هشدار مقامات امنیتی با حضور در ستاد مرکزی حزب جدایی طلب کاتالونیا رای داد و به سمت دوربین خبرنگاران گفت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۳    
وکیل ملت: کارلوس کی روش که چند روز پیش از 25 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورده بود با خط زدن 10 بازیکن و دعوت از 12 لژیونر نفرات خود را برای حضور در دو بازی توگو و روسیه تکمیل کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۳۰    
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۴    
وکیل ملت: فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام: 4 نفر در پی درگیری طایفه ای و تیراندازی امروز روستای جهانگیرآباد دره شهر دستگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۴    
وکیل ملت: باستان شناسان قورباغه های بدون سری را درون کوزه هایی دفن شده در قبری 4000 ساله یافتند که متعلق به کنعانیان بوده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۸    
وکیل ملت: جدایی ایالت کاتالونیا از کشور اسپانیا حرف وحدیث های بسیاری درباره تیم بارسلونا به وجود آورده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۲    
وکیل ملت: از حوادث بسیار تکان دهنده در واقعه عاشورا، سوزاندن خیمه های امام حسین (ع) بود. امروزه نیز در ماه محرم و در ظهر عاشورا عزاداران با برپا کردن و سپس آتش زدن خیمه ها ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۱۲    
وکیل ملت: لحظه دستگیری یک داعشی را مشاهده می کنید که گفته می شود به همت نیروهای پیشمرگه کرد بازداشت شده است و احتمالا همان قاتل شهید حججی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۲۰:۰۳    
وکیل ملت: اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۷    
وکیل ملت: مسئولان باشگاه با وینفرد شیفر مربی آلمانی به توافق رسیده اند و احتمالا نام این مربی تا فردا به عنوان سرمربی جدید آبی ها اعلام می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۵۷    
وکیل ملت: افتخارات سرمربی آلمانی جدید تیم فوتبال استقلال را در گزارش زیر بخوانید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۳    
وکیل ملت: مراسم تعزیه وادان دماوند هرساله با استقبال کم نظیری رو به رو می شود این مراسم از سنت های دیرین این محل است که در سال های اخیر به همت اصغر کاظمی این مراسم شکل جدیدی به خود گرفت و دوباره احیا ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۳    
وکیل ملت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باید هر چه زودتر سرمربی جدید را انتخاب کنند تا وی بتواند در تعطیلات لیگ کارش را شروع کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: توماس کارلایل از بزرگترین نویسندگان و فیلسوفان قرن 19 اروپا و انگلستان ، در کتاب مشهور خود "قهرمانان" ، بارها شخصیت پیامبر بزرگ اسلام و علی ع و امام حسین ع را ستایش می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۲:۰۰    
وکیل ملت: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شرایطی که تیم داشت پیروز شدن برابر سپیدرود کاملا به موقع بود و فضای تیم را آرام کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۷    
وکیل ملت: این خودرو است در نمایشگاه مرکزی نگین خودرو (نماینده رسمی رنو در ایران) در کنار خودروهای جدید این شرکت در معرض نمایش قرار گرفته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۳:۱۲    
وکیل ملت: در روزهایی که شایعات زیادی در مورد سرمربی استقلال مطرح می شود،( گفته می شود)مدیران این باشگاه روی 3 گزینه به جمع بندی نهایی رسیده اند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۳:۰۹    
وکیل ملت: پرسپولیس به هر حال شکست تلخی را برابر الهلال متحمل شده و به احتمال 99درصد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اوت شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۳:۰۹    
وکیل ملت: مساله اینجاست که بعد از جدایی مهدی طارمی از ریزه اسپور، خیلی ها قدرت این باشگاه ترکیه ای را دست کم گرفته بودند و می گفتند کاری از آنها ساخته نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۳:۰۶    
وکیل ملت: با وجود همه مشکلاتی که برای پرسپولیس پیش آمد و به خصوص مساله اعمال محرومیت های سنگین از طرف فیفا که اردوگاه قرمزها را در شوک فرو برد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۳:۰۶    
وکیل ملت: استقلال بالاخره طلسم را شکست و با کسب پیروزی برابر سپیدرود رشت، خودش را از قعر جدول رده بندی جدا کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۳:۰۶    
وکیل ملت: یکی از نکات ویژه بازی پرسپولیس و الهلال، مربوط به تعویض سوم برانکو می شد؛ جایی که او در تصمیمی غیرمنتظره احسان علوان زاده را از دقیقه82 به جای فرشاد احمدزاده به میدان فرستاد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۰۹ - ۰۰:۱۶    
وکیل ملت: من سیستانی هستم.اگر جی پی تیت در نشانه گذاریِ سرحداتِ شرق ایران کمی پا سست می کرد ،بسیاری از افغانستانی های خوشاوند من به شناسنامه ای مشترک با من زندگی می کردند.