دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۲:۲۷Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای وکیل ملت 20 مهر 1396 - vakilemelat.ir

وکیل ملت 30 اسفند 1395 وکیل ملت 31 فروردین 1396 وکیل ملت 31 اردیبهشت 1396 وکیل ملت 31 خرداد 1396 وکیل ملت 31 تیر 1396 وکیل ملت 31 مرداد 1396 وکیل ملت 31 شهریور 1396 وکیل ملت 30 آبان 1396 وکیل ملت 30 آذر 1396 وکیل ملت 30 دی 1396 وکیل ملت 30 بهمن 1396 وکیل ملت 29 اسفند 1396 وکیل ملت 1 مهر 1396 وکیل ملت 2 مهر 1396 وکیل ملت 3 مهر 1396 وکیل ملت 4 مهر 1396 وکیل ملت 5 مهر 1396 وکیل ملت 6 مهر 1396 وکیل ملت 7 مهر 1396 وکیل ملت 8 مهر 1396 وکیل ملت 9 مهر 1396 وکیل ملت 10 مهر 1396 وکیل ملت 11 مهر 1396 وکیل ملت 12 مهر 1396 وکیل ملت 13 مهر 1396 وکیل ملت 14 مهر 1396 وکیل ملت 15 مهر 1396 وکیل ملت 16 مهر 1396 وکیل ملت 17 مهر 1396 وکیل ملت 18 مهر 1396 وکیل ملت 19 مهر 1396 وکیل ملت 20 مهر 1396 وکیل ملت 21 مهر 1396 وکیل ملت 22 مهر 1396 وکیل ملت 23 مهر 1396 وکیل ملت 24 مهر 1396 وکیل ملت 25 مهر 1396 وکیل ملت 26 مهر 1396 وکیل ملت 27 مهر 1396 وکیل ملت 28 مهر 1396 وکیل ملت 29 مهر 1396 وکیل ملت 30 مهر 1396 
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۱:۳۹    
وکیل ملت: باغ سنگی درویش خان جهانی را حیران کرد درویش خان باغی به ارث گذاشت با 200 درخت خشکیده و میوه های سنگی؛ باغ خشک 54 ساله ای که پیرمرد سیرجانی به ارث گذاشت و جهانی را حیران کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۰:۴۸    
وکیل ملت: رضا قوچان نژاد سلفی خود با رودگولیت را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۹    
وکیل ملت: برنامه استندتاپ به کارگردانی کیهان شادور و اجرای امیرمحمد زند این روزها در استودیویی واقع در غرب تهران در حال تصویربرداری است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۵    
وکیل ملت: رضاییان که روزی مورد علاقه کی روش بود در دیدارهای اخیر تیم ملی جایگاه ثابتش را در ترکیب اصلی از دست داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۱    
وکیل ملت: سیدجلال حسینی پس از برتری مقابل استقلال خوزستان پست اینستاگرامی جالبی را منتشر کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۷    
وکیل ملت: سیاست گذاران و کارشناسان بخش مسکن در یک نشست مشترک، ضمن بررسی مهم ترین چالش های بخش مسکن در شرایط فعلی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۱    
وکیل ملت: یک ساعت از بانه به تهران این جمله به معنای ایجاد اتوبان جدید، جاده و خط ویژه به بانه نیست؛ بلکه تبلیغ لوازم خانگی است که از بانه به تهران و سایر شهرها می رود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۵    
وکیل ملت: فبلت به ابزارهایی با صفحه لمسی گفته می شود که بعضی خصوصیات تلفن همراه و تبلت را دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۳۸    
وکیل ملت: هویت جسد مثله شده زنی که درون کیسه ای پلاستیکی در جاده کنه بیست (کمربند سبز) مشهد کشف شد، هنوز مشخص نشده است و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات خود را در این باره ادامه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۳۸    
وکیل ملت: در یکی از کشورهای عربی هنگامی که یک زن از ازدواج مجدد همسر خود آگاه گشت واکنش بسیار عجیبی به این موضوع نشان داد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۳۵    
وکیل ملت: دختری که برای ازدواج با خواستگارش، خانواده خود را تهدید به فرار از خانه کرده بود، دو هفته بعد از جشن عروسی به زندگی اش پایان داد و راز زندگی عجیبش را به گور برد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۳۲    
وکیل ملت: رضا یکی از کوچک ترین متهمان قتل کشور است؛ 13 سال و سه ماه دارد و متهم است، ملیکای هشت ساله را کشته تا گوشواره هایش را بدزدد و با پول آن دوچرخه اش را تعمیر کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۲۹    
وکیل ملت: نزدیکترین دوست قاتل و مقتول پرونده جنایت هولناک مهاباد از رفتارهای عجیب قاتل پیش از جنایت گفت در این گزارش آخرین فیلمی که صادق - مقتول - در یک جشن تولد حضور دارد را می بینید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۲۶    
وکیل ملت: مرد جوان که نقشه سیاهی در سر داشت، وقتی چند کودک را هنگام بازی در کوچه دید در اقدامی جنون آمیز به سوی آنها دوید ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۲۶    
وکیل ملت: گروهی از دختران در سرویس بهداشتی به طرز وحشتناکی با هم درگیر شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۲۳    
وکیل ملت: یک دانشجوی تبریزی با جسد سلفی گرفت. خیلی از کاربران پس از دیدن این عکس ها در شبکه های مجازی این کار پسر جوان را بسیار زننده دانستند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۰۲:۱۷    
وکیل ملت: زدراوکو مامیچ از برانکو ایوانکویچ به عنوان یکی از بهترین مربیان کروات و نامزد هدایت تیم ملی این کشور در آینده نام برد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: به نظر می رسد شجاع خلیل زاده علاقه زیادی به دیدار با تیم های دیار کارون دارد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۴۲    
وکیل ملت: تیم پرسپولیس برای بردن استقلال خوزستان در اهواز بیش از 3 سال انتظار کشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۹    
وکیل ملت: اگر به گوش تان رسیده که تنها یک کشور توانسته به پنج جام جهانی مردان سال 2016 و 2017 راه پیدا کند، احتمالاً اینگونه حدس بزنید که برزیل، آلمان یا یکی دیگر از ابرقدرت های جهان باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۳    
وکیل ملت: یک سایت خبری که تحت مدیریت فرزند غلامعلی حداد عادل فعالیت می کند، با تیتری توهین آمیز در مورد محسن هاشمی به حواشی جلسه اخیر شورای شهر تهران پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۳۰    
وکیل ملت: طبق صلاح دید سرمربی تیم فوتبال استقلال بازیکنان راهی اردوی پیش از دیدار با فولاد خوزستان شدند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: هواداران تیم استقلال خوزستان عمر الخربین بازیکن سوریه ای الهلال را مورد تشویق قرار دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۸    
وکیل ملت: سرمربی پرسپولیس بعد از گل سوم تیمش حسابی ذوق زده شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۵    
وکیل ملت: دروازه بان پرسپولیس به دنبال راهی برای جدایی از این تیم است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۲    
وکیل ملت: ستاره اسبق فوتبال به عنوان رئیس جمهور جدید کشور لیبریا انتخاب شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۱۲    
وکیل ملت: محمد صلاح، ملی پوش مصری در فرودگاه قاهره مورد تفتیش بدنی قرار گرفت.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۹    
وکیل ملت: کانون هواداران الهلال عربستان مدعی شد که 4 بازیکن پرسپولیس بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال را از دست داده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۱:۰۹    
وکیل ملت: دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در آستانه سرباز شدن قرار دارد و این احتمال دارد که او با معرفی به سازمان نظام وظیفه عمومی، خودش را سرباز کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۸    
وکیل ملت: کارشناسان در جدیدترین پژوهش های خود دریافتند انجام برخی ورزش ها می تواند سبب کاهش عوارض جانبی ناشی از بیماری های مرگبار شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۴۵    
وکیل ملت: طبق شایعات موجود، کمپانی هواوی در نظر دارد پرچم دار خود را با قابلیتی متفاوت عرضه کند. هوش مصنوعی هواوی Mate 10 ویژگی است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۹    
وکیل ملت: رسانه ها اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا به کنگره این کشور عدم تایید پایبندی ایران به توافق هسته ای توسط ترامپ را اعلام کرده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۳۶    
استقبال ترامپ از جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در کاخ سفید. ترامپ با ترودو درباره بازنگری واشنگتن در پیمان تجاری "نفتا" مذاکره کرد ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۲۰:۲۷    
وکیل ملت: با توجه به فرارسیدن مهلت تایید توافق هسته ای، به نظر نمی رسد دونالد ترامپ بخواهد این توافق را تایید کند ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۴    
وکیل ملت: عضو کمیسیون بهداشت مجلس علت فوت دانشجوی شهرکردی را تشریح کرد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۴    
وکیل ملت: مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان این صندوق از شنبه آینده به مدت یک ماه آغاز می شود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۲۱    
وکیل ملت: منابع اطلاعاتی از کشته شدن سالی جونز، خواننده رپ انگلیسی که به یکی از اعضای ارشد داعش تبدیل شده بود، خبر دادند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۸    
وکیل ملت: سفر تاریخی اولین پادشاه سعودی به مسکو در زمانی صورت گرفت که روسیه کاملا در زمینه دخالت نظامی برای حل بحران روسیه موفق بوده و اهداف استراتژیک پوتین از ورود به سوریه محقق شده است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۹:۱۵    
وکیل ملت: پرسپولیس با ثبت سه گل برابر استقلال خوزستان توانست با روحیه مناسبی خود را مهیای جدال حساس برابر الهلال عربستان کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۱    
وکیل ملت: تیتر نیم صفحه نخست روزنامه های ورزشی پنجشنبه 20 مهر 96 به مسائل مهم روز ورزش از جمله فوتبال پرداخته است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۱۷    
وکیل ملت: این بار خبری از چهره تکراری نیست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: مدتی بود که عبداللهی سرپرست استقلال سکوت کرده بود و پاسخ هیچ رسانه ای را نمی داد اما روز گذشته او سکوتش را شکست.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۸    
وکیل ملت: استقلال روز جمعه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر در حالی به مصاف فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی می رود که چند بازیکن دو کارته را در ترکیب تیم خود می بیند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: پیش از بازی با فولاد خوزستان درباره اینکه چه کسی ترکیب استقلال را انتخاب می کند گمانه زنی های بسیاری بود تا اینکه راوی از باشگاه استقلال خبر آورد که در این بازی منتظر ارنج کردن شفر نباشید.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۵    
وکیل ملت: اعضای کمیته فنی تازه تشکیل شده باشگاه استقلال هر کدام برای خود یلی بوده اند اما طریق به کارگیری آنها و حرف و حدیث هایی که اخیرا درباره عملکرد و اظهارات آنها به وجود آمده است و بخصوص نحوه ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: از این بازی دیگر منصوریان را روی نیمکت استقلال نخواهیم دید و به جایش وینفرید شفر را می بینیم.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۲    
وکیل ملت: از روز اولی که رضا افتخاری مدیرعامل استقلال شد، خیلی ها در موردش گفتند که او یک پرسپولیسی است.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۵۹    
وکیل ملت: در شرایطی که طبق برنامه ریزی فشرده سازمان لیگ، پرسپولیس فقط 48 ساعت بعد از بازی تیم ملی برابر روسیه باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۵۶    
وکیل ملت: روزنامه های پنجشنبه 20 مهر 1396 به شرح زیر است:
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۵    
وکیل ملت: مرتضی فنونی زاده در واکنش به محرومیت طارمی گفت: طارمی از لحاظ فنی جزو بازیکنان خوب دهه اخیر پرسپولیس بوده اما از نظر اخلاق نه.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۳۲    
وکیل ملت: صادق محرمی مدافع راست جوان پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم و مرحله مقدماتی و یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نمایش های فوق العاده ای در ترکیب پرسپولیس ارائه داده بود در فصل تازه با افت ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۲۹    
وکیل ملت: در حالی که برخی تصور می کردند سیامک نعمتی به کلی از چشم برانکو افتاده و در اهواز هرگز به میدان نخواهد رفت اما ظاهرا شماره 88 سرخ ها قرار است عصر امروز در ترکیب اصلی باشد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۲۶    
وکیل ملت: همانطور که پیش از این گمانه زنی می شد برانکو قصد دارد برای بازی امروز سیستم تیمش را تغییر دهد و به جای 2-4-4 لوزی از 2-4-4 خطی استفاده کند که در این سیستم کامیابی نیا و ربیع خواه در مرکز ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۷    
وکیل ملت: محرومیت ناخواسته از دو بازیکن ملی پوش اردوی تیم ملی تمام شد. کی روش برنامه هایش را پی گرفت و دو بازی تدارکاتی هم انجام شد.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۴    
وکیل ملت: پرسپولیس بعد از باخت مقابل پیکان، تساوی در اصفهان و شکست وحشتناک مقابل الهلال باید در این بازی بیرون از خانه برنده شود تا هم دوباره به صدر جدول نزدیک شود و هم بحران را فراموش کند.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۴    
باشگاه منتظر ابلاغ رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در ارتباط با تاریخ بازی های این تیم در جام حذفی و شهرآورد هنوز برنامه مسابقات از سوی سازمان لیگ برتر به این باشگاه ابلاغ نشده و این ابلاغ مرجع رسمی ...
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۱۱    
وکیل ملت: غیبت جلال حسینی در این فصل بدجوری به پرسپولیس لطمه زد که اوج این لطمات در بازی با الهلال عربستان قابل مشاهده بود.
وکیل ملت   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۰:۰۸    
وکیل ملت: بشار رسن اخیرا در مصاحبه ای مدعی شده اگر پیشنهاد باشگاه های کشورش را می پذیرفت و در لیگ عراق می ماند، می توانست درآمد بسیار بیشتری نسبت به حالا داشته باشد.