سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۲:۳۱Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۵

مردی که به زانو در نیامد

هنوز تجربه گراترین فیلمساز ایرانی ست که ترجیح می دهد ایده هایش را بیرون از ساختار کلیشه ای مرسوم سینمای ایران - و حتی جهان- شکل دهد. این تجربه گرایی در کنار تعلق خاطرِ فراوان به سبکی واقعگرایانه سبب شده تا اغلب فیلم های کیانوش عیاری تصویری ذهنی از واژه غریب در ذهن متبادر کنند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)