سایر منابع:
سایر خبرها
/06 دو فصلنامه پژوهشهای راهبردی در علوم کشاورزی و منابع طبیعی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران شاهدی باغ خندان ، محمد 1394/03/18 فصلنامه آینه خیال فرهنگستان هنر معلم دامغانی ، محمدعلی 1386/03/21 فصلنامه مجله حقوقی دادگستری قوه قضاییه – ، – 1370/02/09 دو فصلنامه نامه بهارستان کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی مجیدی ، محمدرضا 1376/09/10 ...
: این مجموعه بازشناسی، معرفی و تجزیه و تحلیل 60 افسانه پهلوانی منظوم و منثور تا پایان دوره قاجار براساس حروف الفبای نام آنها است. هدف آن، معرفی افسانه های پهلوانی پس از شاهنامه و ادامه این سنت پس از فردوسی و اغلب در میان مردم است. کتاب به بررسی سیر تحول و تطور این نوع ادبی در بستر تاریخی و اجتماعی، نشان دادن جایگاه و ابعاد هنری افسانه های پهلوانی فارسی و پیشنها استفاده از این ظرفیت های ناشناخته و ...
. عبدالرحیم بیگ حق وردی یف (1870-1933) نمایش نامه نویس و صحنه گردان و نیز عضو نخستین مجلس دومای امپراتوری روسیه بود. نریمان نریمانف (1870-1925) پزشک، رمان نویس و رهبر حزب همت بود. محمد سعید اردوبادی (1872-1950) خبرنگاری پُرکار و نویسنده ای بود که رویدادهای انقلابی در ایران را پوشش می داد. هنرمندان اصلی، اسکار اشمرلینگ (1863-1938)، جوزف راتر و عظیم عظیم زاده (1880-1943) از بنیان گذاران هنر کاریکاتور در قفقاز ...
را جعل کردیم. این مفهوم ما در مقالات او، جایگاه مهمی دارد و معرّف مردمان اروپای شرقی و کمونیست زده است. او برای کتاب کافه اروپا مقدمه ای با عنوان مقدمه: اول شخص مفرد دارد که در آن، از استفاده از ضمیر اول شخص جمع یعنی همین ما اعلام انزجار می کند چون مقصود از آن، مردم کشورهای کمونیستی سابق و مفهومی اتوماتیک و عروسک وار جامعه اشتراکی است. این نویسنده کروات، ضمن این که می گوید با این ما ...