پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۱May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 13 دی 1396 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 30 اسفند 1395 9صبح 31 فروردین 1396 9صبح 31 اردیبهشت 1396 9صبح 31 خرداد 1396 9صبح 31 تیر 1396 9صبح 31 مرداد 1396 9صبح 1 شهریور 1396 9صبح 30 مهر 1396 9صبح 30 آبان 1396 9صبح 30 آذر 1396 9صبح 30 بهمن 1396 9صبح 28 اسفند 1396 9صبح 1 دی 1396 9صبح 2 دی 1396 9صبح 3 دی 1396 9صبح 4 دی 1396 9صبح 5 دی 1396 9صبح 6 دی 1396 9صبح 7 دی 1396 9صبح 8 دی 1396 9صبح 9 دی 1396 9صبح 10 دی 1396 9صبح 11 دی 1396 9صبح 12 دی 1396 9صبح 13 دی 1396 9صبح 15 دی 1396 9صبح 16 دی 1396 9صبح 17 دی 1396 9صبح 18 دی 1396 9صبح 19 دی 1396 9صبح 20 دی 1396 9صبح 22 دی 1396 9صبح 23 دی 1396 9صبح 24 دی 1396 9صبح 25 دی 1396 9صبح 26 دی 1396 9صبح 27 دی 1396 9صبح 29 دی 1396 9صبح 30 دی 1396 
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 97 نرخ جریمه خرید سربازی برای مشمولان غائب برای سال 97 را اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار دوستانه تیم ملی این کشور برابر ایران را به صورت رسمی اعلام کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۵    
کمیسیون انرژی مجلس در قالب الحاق بندی به تبصره 14 لایحه بودجه 97 مصوب کرده است که دولت مکلف شود قیمت برق و گاز خانگی برای حداقل 30 درصد از کل مشترکین که از بقیه مصرف کمتری دارند را تثبیت کند و افزایش ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
شرکت اسپیس ایکس پس از پرتاب ماهواره "زوما" که پس از 5 ژانویه سوار بر فالکون9 صورت می گیرد، قصد دارد بزرگترین موشک تاریخ را به فضا بفرستد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۰    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه امثال شهید حججی ها در نظام اسلامی کم نیستند، گفت: رخدادهای اخیر نادان بودن دشمنان را به اثبات می رساند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۰    
محمدباقر قالیباف گفت با بیان اینکه باید با یکپارچگی ملی در برابر آشوبگری ها ایستاد، گفت: هرگونه سیاسی کاری و تسویه حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۲۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا در ادامه دخالت های مقامات این کشور در امور داخلی تهران با حمله به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اغتشاشگران در ایران حمایت کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۱۰    
یک واحد آپارتمان 800 متری در محدوده شهرک غرب فاز1 خیابان ایران زمین ، با قیمت 36 میلیارد تومان معامله می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی خط پروازی ساری به عشق آباد، باکو و تفلیس خبر داد و گفت: با نوسازی ناوگان هوایی در استان ها، پروازهای خارجی در این مناطق افزایش می یابد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: امروز گروهک ترویستی منافقین به منبع اطلاعاتی کشورهای غربی و کشورهای حقیر منطقه تبدیل شده اند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۴۰    
رییس جمهور طی تماسی با فرماندهی ناجا از اقدمات موثر پلیس در تجمعات اخیر و بازگشت نظم و آرامش به جامعه قدردانی کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۳۰    
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل روز چهارشنبه در واکنش بر اعتراضات اخیر ایران خواستار جلوگیری از بروز خشونت و احترام به آزادی بیان شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۰    
جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز به مدت سه ساعت با شماری از متهمان آشوب های اخیر تهران ملاقات کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۰    
وفادار گفت: با توجه به اینکه امکان افزایش نرخ ها همچنان وجود دارد فروش صرافی ها قطره چکانی شده، زیرا مطمئن نیستند که بتوانند با همین نرخ مجددا خرید داشته باشند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وضعیت پوشش امروز را با اواخر حکومت پهلوی، مقایسه کنیم می بینیم که بهتر شده است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۵    
روزنامه آمریکایی در سرمقاله خود با انتقاد از برخی مواضع ترامپ در قبال رویدادهای کنونی ایران، نسبت به برهم زدن برجام هشدار داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۰    
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از شهادت سه تن از سربازان گمنام امام زمان (عج) در منطقه مرزی پیرانشهر خبرداد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۰    
سرنوشت بازداشت شدگان و تفاوت آمارهای ارائه شده از شمار بازداشتی ها، یکی از موضوعاتی بود که دیروز از سوی مسئولان قضایی درباره آن اطلاع رسانی شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۵    
حزب کارگزاران سازندگی در بیانیه ای درباره تجمعات اجتماعی در سطح کشور اعلام کرد: مردم خواستار فضای باز و شفاف در همه حوزه ها هستند و در انتخابات هم به این شعارها رأی دادند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۰    
شاخصهای اندازه گیری دستگاههای سنجش کیفیت هوای مرکز کنترل و پایش محیط زیست نشان می دهد که کیفیت هوای چهار کلان شهر کشور طی 24ساعت گذشته در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار گرفت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۰    
رئیس و دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی ساعتی قبل با حضور در بیمارستان کسری بر بالین علی پروین پیشکسوت تیم ملی و پرسپولیس حضور یافتند و از نزدیک در جریان روند مداوای این چهره محبوب ورزش کشور قرار گرفتند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۵    
رئیس جمهوری آمریکا صبح امروز را با این توئیت خطاب به آشوبگران در ایران آغاز کرد: آمریکا به وقتش از شما حمایت خواهد کرد .
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۵    
رئیس پلیس کشور گفت: با هوشیاری مردم تا چند روز آینده تحرکات اخیر در کشور به حداقل ممکن می رسد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۴۰    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از قطعیت اجرای حکم موکلش در روز پنجشنیه خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۳۵    
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: اغتشاشات چند روز گذشته در کشور حاصل طراحی بیگانگان است که با هماهنگی برخی عوامل داخلی و با استفاده از بستر فضای مجازی رخ داده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح روز چهارشنبه به مدت سه ساعت با تعدادی از متهمان آشوب های اخیر تهران ملاقات کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۱۵    
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فردی که پیش از این در منصب کلیدی کشور بوده امروز مدعی شده، اما جواب نمی دهد خودش برای مبارزه با فساد چه کرده است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۵    
سرهنگ مرادی، خبر بمب گذاری در خیابان های ولی عصر و کریم خان را تکذیب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یکی از بیمارستان های واقع در خیابان ولی عصر خبرداد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۵۵    
نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه ایرانی بودن ما چیزی نیست که مقابل اسلامی بودن ما قرار گرفته باشد، تصریح کرد: یکی از شعارهای حرکت های اعتراضی اخیر استقلال، آزادی، جمهوری ایرانی بود ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۴۰    
رئیس دادگستری بروجرد گفت: در جریان حوادث اخیر در شهرستان بروجرد یک تبعه اروپایی دستگیر شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۰    
وزیر آموزش و پرورش درباره بازداشت تعدادی از نوجوانان و جوانان در اعتراض های اخیر گفت: هنوز آمار دقیقی از اینکه چه تعداد از افراد بازداشت شده دانش آموز هستند ندارم اما امروز در این زمینه از وزارت کشور ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۲۰    
علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت وگو با رسانه عربی المیادین با اشاره به این که ایران امروز قوی تر از دیروز شده است ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۱۰    
خانه ملت نوشت: نماینده مردم شاهین شهر از نحوه کشته شدن 3 نفر در شاهین شهر و شلیک به برخی تجمع کنندگان گفت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۰    
فتنه 96 پراکندگی بیشتری دارد/ سپاه تنها در اصفهان، لرستان و همدان بطور محدود وارد عمل شد/بیشترین اجتماع شهری در این فتنه در اوج آن تجمعی 1500 نفری بود و در کل کشور در اوج اغتشاشات نیز حدود 15 هزار ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۰    
مردم تعدادی از استان ها و شهرهای کشور امروز 13 دی ماه با حضور در یک راهپیمایی خودجوش، تجمعات اخیر و حوادثی که برخی موارد به آشوب و اغتشاش انجامید را محکوم کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای نمایندگان استان در گرو تشکیل مجمع و تصمیم گیری در این جلسه است و هنوز در این ارتباط نظر نهایی گرفته نشده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مکاتبه با شورای امنیت کشور برای رفع انسداد تلگرام در بعضی نقاط کشور خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
بنابر اعلام سخنگوی سازمان برنامه و بودجه نحوه تامین منابع 17هزار و400 میلیارد تومانی برای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در بودجه 1397 به توافق دولت و مجلس برای افزایش قیمت حامل های انرژی و یا استفاده ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۴    
عیسی کلانتری : اگر بتوانیم با اعمال طرحی طی 15 روز پایانی آذر و دی ماه جلوی تردد کامیون های فرسوده در تهران و کلانشهرها را بگیریم و در کنار این اقدام نیز دولت تصمیمات فوری درباره اتوبوس های فرسوده ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پیش بینی ما مخالفت مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال97است 3 منبع درآمدی جایگزین برای هزینه در بخش اشتغال به جای افزایش قیمت حامل های انرژی راتشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۹    
روسای جمهور ایران و ترکیه در تماسی تلفنی با یکدیگر گفت وگو کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۱۴    
یک عضو اصلاح طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح جلسه روز دوشنبه این کمیسیون درباره حوادث اخیر پرداخت و از رفع انسداد تلگرام و اینستاگرام در روز جمعه این هفته خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۹    
رئیس دفتر رئیس رئیس جمهور با اشاره به جلسه امروز هیات دولت از کمک 32 میلیارد تومانی دولت به کشاورزان، دامپروران و ماهیگیران مناطق زلزله زده خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۵    
در یک واکاوی و نظرسنجی دربارهٔ بانک های کشور که دو مجموعهٔ نظربازار (بستر تحقیقات بازار آنلاین) و پایشگر (مرجع رصد و تحلیل فضای مجازی) انجام دادند ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۵    
مصطفی معین گفت: همانطور که در سال 76 هم کارناوال عصر عاشورا را راه انداختند و در دولت نهم و دهم نیز این جریان به صورت دولتی خود را نشان داد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۵۵    
رئیس جمهور از سازمان دامپزشکی به دلیل پنهان کردن آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان گلایه مند است و به عقیده وی اگر آنفلوآنزا می آید و مشکلاتی را برای طیور ایجاد می کند، همان لحظه اول مردم باید مطلع شوند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: اگر کره جنوبی می خواهد با کره شمالی گفتگو کند انتخاب خودشان است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
استان در امنیت و آرامش کامل است و هیچ مشکلی نداریم و با آشوبگران و اخلال گران با قاطعیت برخورد می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه تصمیم گیری برای خروج دارو از پوشش بیمه ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
نتایج یک تحقیق نشان می دهد نوعی داروی رایج که برای کمک به ترک سیگار تجویز می شود ممکن است احتمال سکته مغزی یا حمله قلبی را در مصرف کنندگان افزایش دهد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
زنی جوان روز 11 آذر با مراجعه به کلانتری گلبرگ به مأموران اعلام کرد به وسیله راننده خودروی پراید 141 نقره ای ربوده شده و درحالی که این شخص پس از سرقت کیفش قصد آزارواذیت وی را داشته ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
صادق خرازی در مصاحبه با روزنامه وقایع اتفاقیه در باره دلایل نا آرامی های اخیر توضیح داده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۵    
رئیس جمهور در سخنان خود تلاش می کند بگوید نارضایتی ها و سرخوردگی ها را درک می کند اما شکل بروز این نارضایتی ها باید از مسیر قانونی باشد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۰    
تأخیر صداوسیما در ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به حوادث اخیر، موجب شد مردم به شبکه های مجازی مراجعه کنند و این را اصلا به مصلحت نمی دانم ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۰۰    
علیرضا رزم حسینی در هفتمین مجمع عمومی توسعه کرمان که با حضور شخصیت های برجسته استان و مسئولان کشوری و استانی در پایتخت برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی گروه ها و احزاب سیاسی در توسعه استان ...