جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۵۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای 9صبح 3 دی 1396 - 9sobh.ir

9صبح 29 اسفند 1394 9صبح 30 اسفند 1395 9صبح 31 فروردین 1396 9صبح 31 اردیبهشت 1396 9صبح 31 خرداد 1396 9صبح 31 تیر 1396 9صبح 31 مرداد 1396 9صبح 1 شهریور 1396 9صبح 30 مهر 1396 9صبح 30 آبان 1396 9صبح 30 آذر 1396 9صبح 30 بهمن 1396 9صبح 28 اسفند 1396 9صبح 1 دی 1396 9صبح 2 دی 1396 9صبح 3 دی 1396 9صبح 4 دی 1396 9صبح 5 دی 1396 9صبح 6 دی 1396 9صبح 7 دی 1396 9صبح 8 دی 1396 9صبح 9 دی 1396 9صبح 10 دی 1396 9صبح 11 دی 1396 9صبح 12 دی 1396 9صبح 13 دی 1396 9صبح 15 دی 1396 9صبح 16 دی 1396 9صبح 17 دی 1396 9صبح 18 دی 1396 9صبح 19 دی 1396 9صبح 20 دی 1396 9صبح 22 دی 1396 9صبح 23 دی 1396 9صبح 24 دی 1396 9صبح 25 دی 1396 9صبح 26 دی 1396 9صبح 27 دی 1396 9صبح 29 دی 1396 9صبح 30 دی 1396 
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۲:۲۱    
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در بودجه 97 یا در بودجه مجلس درباره افزایش حقوق نمایندگان هیچ موردی مطرح نشده است و متاسفانه این شایعات باعث می شود تا اذهان از بودجه اصلی کشور دور شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۲    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی از فوت یک زن 42 ساله محبوس شده در داخل آسانسور در تبریز خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۷    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه در شرایط حاضر لازم است نگاه خود درباره حمایت از روحانی در زمان انتخابات را دوباره مرور کنیم ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۷    
احتمالا با مساعدت شهرداری تهران و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) ، این موزه در سالگرد درگذشت رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام، افتتاح می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۸    
کمالی پور گفت:در نهایت بودجه قوه قضائیه و دستگاه های وابسته به این قوه در کمیسیون تصویب شد. تلاش می کنیم بودجه قوه قضائیه در سال 97 را افزایش دهیم.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۵۳    
تاریخ دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تغییر کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۸    
کلمه اور دوز معمولا ما را به یاد مصرف مواد مخدر غیرقانونی می اندازد. اما فقط مواد مخدر خیابانی یا مصرف بیش از حد داروهای مجاز نیست که باعث آسیب رسیدن به بدن یا حتی مرگ می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۳    
روزنامه عکاظ گزارش داد، تعدادی از بازداشت شدگان در پرونده فساد در عربستان طی دو روز گذشته آزاد شده اند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۸    
دبیر ستاد تنظیم بازار با اعلام اینکه مجوز ورود 20 هزار تن تخم مرغ به کشور صادر شده است، تاکید کرد: شیوع آنفلوانزا باعث کمبود مرغ و تخم مرغ شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۸    
رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با پادشاه عربستان به تکرار ادعاهای واهی پیشین پاریس ضد ایران پرداخت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
هیات دولت ضمن اختصاص 1030 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به زلزله زدگان استان کرمان، آیین نامه اجرایی یکی از تبصره های قانون بودجه سال 1396 کل کشور را تصویب کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۵۸    
رییس جمهور در آستانه میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی، در فضایی صمیمی با خانواده شهید ارمنی ژرژ کشیش هارطون دیدار و گفت وگو کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۸    
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در یک عملیات ویژه و با تعقیب و شلیک، اتومبیل قاچاقچیان ماده مخدر را متوقف و یک کیلو و نیم گل را کشف و ضبط کنند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۸    
در حالی که مراحل تدوین و صداگذاری سریال پایتخت 5 در حال انجام است زمزمه هایی از تولید قسمت ششم این مجموعه تلویزیونی پر مخاطب شنیده می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۱۸    
روزنامه ترکیه ای نوشت: پنتاگون در جدیدترین لشگرکشی قصد دارد نقشه منطقه را تغییر داده و از مجارستان تا خلیج فارس با استقرار نیرو و جنگ افزار، ترکیه و ایران را محاصره کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت که امروز هیچ خودرویی به خاطر اجرای طرح ترافیک از درب منازل جریمه نشده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۱:۰۳    
جدیدترین آمار معاملات مسکن شهر تهران نشان می دهد که آذر ماه 1396 در شهر تهران 17 هزار و 985 قرارداد خرید و فروش امضا شده که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 20.2 و 52 ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۳    
شأن آنها با این اقدامات کاهش پیدا خواهد کرد، زیرا آنها روسیه را از نظر نقش آفرینی در منطقه نیز تحت فشار قرار خواهند داد؛ از این رو استراتژی جدید باید اتخاذ کرد تا مسیر همکاری افزایش یابد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۴۸    
معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول گفت:علت حادثه انفجار مخزن گاز در دزفول بی احتیاطی هنگام پر کردن کپسول بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۳۸    
بعد از 16 سال هنوز هم صحبت از انتقال جنجالی مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال به میان می آید.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۸    
پایگاه اینترنتی اکسپرس در مطلبی به موضوع برگزاری مخفیانه مراسم کریسمس در کره شمالی پرداخت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس جزئیات پیشنهاد جدید مجلس برای تقویت بنیه دفاعی در سال 97 را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۳    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل شنود آنقدر کراهت انسانی و اخلاقی دارد که قانون اساسی به صراحت در اصل25 منع انواع شنود را با تعبیر "استراق سمع" و "تجسس" اعلام داشته است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۳    
مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: اخیرا برخی با سوء استفاده از نام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز لرزه نگاری کشوری این موسسه اقدام به راه اندازی کانال های ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به انتشار اسامی مطرح شده برای دو معاونت جدید این وزارتخانه واکنش نشان داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۸    
دبیر کار گروه کاهش آلودگی هوای استان تهران تاکید کرد: تردد کامیونهای بدون معاینه فنی و دارای آلایندگی و دودزا تا پایان دی ماه در سطح شهر تهران ممنوع است و پلیس از رفت و آمد آنها جلوگیری خواهد کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۳۸    
یمنی ها با یک فروند موشک بالستیک، مرکز تجمع مزدوران عربستان در شمال شرق صنعا را در هم کوبیدند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۸    
سخنگوی ثبت احوال کشور آخرین آمار چهار واقعه حیاتی در 9 ماهه اول سال را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: انفجار سیلندرهای گاز علت انفجار عصر امروز دزفول بوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه فرافکنی های خود مدعی شد: ریشه ناآرامی ها در خاورمیانه در ایران است، نه اسرائیل.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۳    
سازمان هواشناسی کشور دوشنبه (فردا) برای مناطقی از غرب و شمال غرب، دامنه های البرز غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر و تا اواخر وقت در مناطقی از شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و وزش باد پیش بینی کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۳    
تیم فوتبال استقلال با کسب ششمین برد خود در فصل جاری به سکوی ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۸    
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:هر گونه تصمیمی برای گران شدن خودرو داخلی تکذیب می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۵۸    
رییس جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۴۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی امروز عصر در دو نشست شرکت کرد و در حاشیه نشست دوم با رئیس مجلس دومای روسیه دیدار و مسائلی را در رابطه با آمریکا و همچنین همکاری ایران با روسیه مطرح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۳    
دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه دولت در هر صورت باید به سؤالات مردم پاسخ قانع کننده بدهد، اظهار کرد: برخی از حرف های رئیس جمهور در همایش حقوق شهروندی ممکن است مستند گزارش های حقوق بشری غرب قرار گیرد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۲۸    
کلیپی از بازیگر محبوب ایرانی "اکبر عبدی" در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که از سگ خود درخواست می کند تا از خدا بخواهد به مردم رحم کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۸    
وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد برکناری رئیس جمهوری سوریه تاثیر مثبتی بر معادلات در این کشور خواهد داشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۸    
روزنامه هاآرتص، تحلیل گران بر این باورند که شکست دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای جلب حمایت کشورهای عضو سازمان ملل از تصمیمش برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل یک هدیه برای ایران به ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۳    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از یک طرف از قوه مجریه ایراد گرفته می شود که قانون را اجرا نمی کند و از طرف دیگر به اجرای قانون توسط آن اعتراض می شود.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۸:۰۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که طبق توافق دو کشور، وزیر امور خارجه فرانسه اوایل سال میلادی جدید (2018) به تهران سفر می کند، اظهار کرد: فرانسه با توجه به جایگاهش در اروپا ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۳    
اداره امور شعب استان فارس بانک ملی ایران توانست رتبه نخست بانک های این استان را در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از آن خود کند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۳    
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس مراحلی که برای بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد باید طی شود را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۴۸    
وزیر کشور درباره حواشی زلزله تهران گفت: کارشناسان زمین شناسی در مصاحبه هایشان مصلحت و سیاست اجتماعی کشور را درنظر نمی گرفتند و بی پرده صحبت می کردند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۸    
یک استاد دانشگاه گفت: آمریکا در دو دوره، جنگ های بسیاری را در منطقه به راه انداخته است اما در نبردهایی که ایران در آنها حضور داشته، موفق نبوده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۳    
رئیس جمهوری ترکیه در اظهاراتی طعنه آمیز، گفت که همتای آمریکایی اش می بایست قبل از اتخاذ تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس، با وی تلفنی گفت وگو می کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۳۳    
بر اساس مطالعات پژوهشگران سازمان زمین شناسی گسل ماهدشت -جنوب کرج گسل مسبب زمین لرزه 5.2 ریشتر شامگاه استان های البرز و تهران بوده است و دارای سازوکار فشاری همراه با مؤلفه راستا لغز است و می توان این ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۸    
وزیر ارتباطات با تاکید بر ضرورت حفظ اطلاعات شخصی کاربران توسط اپراتورها گفت: اپراتور بی جا می کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می گذارد؛ حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۳    
نایب رییس مجلس شوری اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم شاهین شهر، گفت: اگر مجلس کلیات لایحه بودجه 97 را رد کند، امکان اصلاح این بودجه به وجود می آید.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۱۳    
رییس شورای شهر تهران از لزوم تجهیز مترو برای پاسخگویی در حوادث خبر داد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت داده ورزی سداد بر لزوم توسعه خدمات الکترونیکی و اینترنتی بانک تاکید کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۴    
محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در برنامه جهان آرا با اشاره به اظهارات پیشین خود عنوان کرد: گفته بودم زلزله تهران می تواند یک تا دو میلیون مصدوم داشته باشد نه اینکه این تعداد انسان کشته می ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۴    
اکنون در دنیا می شود زلزله را تقریبا 10 تا 15 ثانیه قبل از وقوع به مردم گزارش داد. قرار بوده است که در تهران سیستمی اجرا شود که بر مبنای آن ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۹    
تفاوت تعرفه های جدید غیرحجمی اینترنت ثابت به گفته ی مسوولان، تضمین سرعت ارائه شده است. با این وجود کاربران هنوز از این سرعت ها قانع نشده و می گویند تغییری در سرعت پینگ و باز کردن صفحات ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که در دهه 60 و 70 توزیع نیروی انسانی در این وزارتخانه نامتوازن بود ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۹    
سردسته باند نوجوانان سارق که پسر 16 ساله تبعه خارجی است، پس از اعتراف به 30 فقره سرقت موتورسیکلت در مشهد گفت ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۴    
وزیر کشور گفت: هنگام وقوع زلزله کرمان ستاد مدیریت بحران در ساعات اول تشکیل شد درحالی که شب قبل زمین لرزه در تهران افتاده بود و آمادگی کامل وجود داشت.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۴    
متهمان پرونده دکل نفتی امروز به دادگاه می روند و بعد از سه سال تکلیف این ماجرا روشن خواهد شد. ماجرای همان دکلی که 88 میلیون دلار برای شرکت تاسیسات دریایی ایران خرج برداشت و هیچ وقت هم به ایران نرسید.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۴    
سخنگوی کمیسیون شوراها پیشنهاد شهرداری تهران درباره کاهش آلودگی هوا را تشریح کرد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۴    
چهره سیاسی اصولگرا با استقبال از پیشنهاد حکمیت در دعوای احمدی نژادی ها و قوه قضاییه، گفت: حکمیت در سطح کارشناسی می تواند به حل مشکل کمک کند اما از آنجایی که مشخص نیست حکم به نفع چه کسی رای می دهد ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۹    
روزنامه سازندگی در شماره اخیر خود گزارشی درباره ناصر محمدخانی و حواشی زندگی پرماجرایش منتشر کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۹    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: دومین تدفین از کاوش های باستان شناسی میدان امام خمینی(ره) در حالی که به شکل چمباتمه ای دفن شده در ضلع شمالی و در انتهایی ترین منطقه ...
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۹    
روزنامه شرق با مصطفی ترک همدانی وکیل کارگران شاکی از سعیدمرتضوی با روزنامه شرق مصاحبه کرده است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۹    
جزئیات تازه ای از پروند ه آدم ربایانی که مرد ثروتمند گراشی را دزدیده ، او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان رها کرده بودند، فاش شد.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بیمارستان کوهبنان که شش ماه پیش با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید در زلزله اخیر ترک خورده و گچ های بخش هایی از بیمارستان فرو ریخته است.
9صبح   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۴۴    
علی محمدخانی فرزند بزرگ ناصر محمدخانی در گفت وگو با سازندگی از ناراحتی هایی می گوید که به خاطر شوخی ها با پدرش در فضای مجازی برایشان به وجود می آید.