سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۴May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 اسفند 1397 - abna.ir

خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1393 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اردیبهشت 1394 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 اسفند 1395 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 اسفند 1396 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 فروردین 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 خرداد 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 تیر 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 مرداد 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 31 شهریور 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 مهر 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آبان 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 آذر 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 30 دی 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 بهمن 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 1 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 2 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 3 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 4 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 5 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 6 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 7 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 8 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 9 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 10 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 11 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 12 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 13 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 14 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 15 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 16 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 17 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 18 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 19 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 20 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 21 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 22 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 23 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 24 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 25 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 26 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 27 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 28 اسفند 1397 خبرگزاری اهل بیت (ع) 29 اسفند 1397 
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹    
با بررسی متون تاریخی به این نتیجه می رسیم که جریان ولادت امام علی(ع) و شکافته شدن دیوار کعبه در منابع متعددی از اهل سنت نقل شده است.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۸:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به قم با آیت الله ابراهیم امینی دیدار و گفت وگو کرد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۵:۵۰    
آیت الله مکارم شیرازی سفر دکتر روحانی رییس جمهور به عراق را سفری موفق و نشان دهنده روابط مستحکم دو کشور دوست، برادر و مسلمان ایران و عراق دانستند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد: روابط سوریه با ایران و عراق روابط مستحکمی است که در جنگ علیه سوریه تقویت شد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۵    
پزشکان بیمارستان استراحت مطلق را برای پرویز مشرف تجویز کردند و هرگونه فعالیت سیاسی را برای وی خطرناک اعلام کردند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۸    
رئیس جمهور آمریکا در توییتی توهین آمیز، معاون باراک اوباما را کودن خطاب کرد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۲:۱۸    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ائتلاف سعودی از آغاز اجرای توافق الحدیده، بیش از 1000 بار آن را نقض کرده است.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۱:۴۶    
گروه های مختلف مردمی و رزمندگان جبهه مقاومت در یمن با انتشار پیام هایی بر همراهی با جنبش مقاومت اسلامی نجباء تاکید کردند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۲    
گردهمایی با عنوان یاری رساندن به ملت های مظلوم بحرین و یمن ، با حضور گسترده شخصیت های سیاسی و اجتماعی جهان اسلام و کشورهای عربی در بغداد برگزار شد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه امروز دوشنبه 27 اسفندماه با سفر به شهر مقدس قم با تعدادی از مراجع عظام تقلید و علمای این شهر قم دیدار و گفتگو کرد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۸    
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به چند استفتاء دیدگاه خود را درباره "چهارشنبه سوری"، "خرید و فروش ترقه" و "جبران خسارت بدنی و مالی" بیان کردند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۳    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا مردم کشور ترکیه پیش از فرارسیدن فصل بهار و عید نوروز، سنت نیک و پسندیده ای دارند که به عید مردگان (به ترکی استانبولی l Bayramı) معروف است ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۵۳    
یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که ایران در عملیات نظامی ارتش ترکیه ضد پ ک ک دخالتی ندارد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۸:۳۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا شهردار شهر اوترخت هلند گفته است در تیراندازی در تراموایی در این شهر سه نفر کشته شده اند ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۵۳    
در درگیری عناصر تروریستی حزب کارگران کردستان با نیروهای عراقی، دو نظامی کشته شدند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور اتریش با اشاره به اینکه سیاست های رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام دیگر از حد گذشته است از اتحادیه اروپا مقاومت بیشتر در برابر سیاست های ترامپ از جمله در مسئله ایران را درخواست کرد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۸    
باید از مجامع بین المللی و صاحبان قدرت به طور قاطع خواست که عملاً با ترور و تروریسم مقابله نموده و برای از بین بردن صحنه گردانان اصلی این نوع جریانات و کسانی که در پشت پرده ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۳    
آیت الله جوادی آملی اظهار داشتند: سفرای وزارت خارجه باید بدانند که نه تنها سفیر ایران هستند بلکه سفیر مکتب و اسلام نیز هستند؛ لذا باید پیام اسلام را به جهان برسانند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۸    
درگیری مسلحانه متجاوزان مرزی با مرزبانان بانه از ناحیه پای راست گلوله خورد و به بیمارستان منتقل شد ولی به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۸    
رئیس قوه قضائیه گفت: از همه قضات، حقوقدانان و طرفداران حقیقی حقوق بشر در سراسر جهان دعوت می کنیم که با همکاری و تبادل نظر، به یک اجماع قدرتمند دست یابند و با پیوستن به نهضت حقوقی مقابله با نژادپرستی ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در حوزه هسته ای کارها به صورت عالی پیش می رود؛ دو، سه روز پیش بوشهر بودم و نیروگاه های بوشهر 2 و 3 در حال ساخته شدن است و زیرساخت های این نیروگاه ها ساخته شده است.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۸    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان، در سفر به عراق در نجف از محل اقامت امام خمینی(ره) بازدید کرد ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۸    
عضو هیات علمی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: مهم ترین نیاز و ابزار یک دین پژوه آشنایی با نظریات است.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۸    
مجلس استان دیالی عراق از تعطیلی دو روزه در این استان به مناسبت عید نوروز خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در جلسه دفاعیه رساله دکتری یکی از دانشجویان دانشگاه ادیان و مذاهب از وجود چنین پژوهش هایی در کشور ابراز خرسندی کرد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۱    
پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، از مخاطبان خواسته است تا دیدگاه خود را درباره مهم ترین و به یادماندنی ترین جمله ی رهبر انقلاب در سال 97، بیان کنند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۶    
آیت الله نوری همدانی گفتند: آنچه در سیاست خارجی باید توجه شود سه اصل عزت، حکمت و مصلحت است که مورد تاکید رهبری هم می باشد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۳۱    
رئیس جمهور ترکیه به پیام تروریست نیوزیلندی واکنش نشان داد و گفت: تا روز قیامت در استانبول خواهیم ماند و این شهر، قسطنطنیه نخواهد شد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۱    
چند روز بعد از ادعای هک شدن تلفن همراه بنی گانتز، یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد که تلفن همراه ایهود باراک نیز هک شده و اطلاعات آن به ایران فروخته شده است.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۶    
پذیرش مدرسه علمیه باقر العلوم(ع) از بین طلاب واجد شرایط سراسر کشور در مقطع سطح در سال تحصیلی جدید آغاز شد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۶    
آیت الله وحیدخراسانی خطاب به وزیر امور خارجه گفتند: به آقای روحانی سلام برسانید و بگویید در فکر کار مردم هم باشند ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا در حمله مسلحانه تروریستی به مسجد النور و مسجدی دیگر در محله لینوود شهر کرایست چرچ واقع در جنوب نیوزیلند هنگام اقامه نماز جمعه ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۶    
شاهدان عینی می گویند یک نفر به مسافران حاضر در قطار درون شهری اوترخت آتش گشوده است.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۶    
اشغالگران از دیروز به تفتیش خانه به خانه منطقه عملیات ادامه می دهند تا عامل عملیات را که گفته می شود از ناحیه کتف زخمی شده است پیدا کنند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۱    
رئیس جمهور امید و وحدت را لازمه عبور از مشکلات دانست و تأکید کرد: دولت تمام توان و امکانات خود را برای غلبه بر مشکلات بکار گرفته و این مسیر را با قوت ادامه خواهد داد و مطمئنم دست در دست هم می توانیم ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۶    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از مبدأ تا مقصد کاروان های راهیان نور همراهی بسیار خوبی در موضوعات امنیتی و ایمنی انجام شده است.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا دیده بان حقوق بشر سوریه ویدئویی را از درگیری ها در الباغوز منتشر کرد، در این ویدئو داعشی ها در حال خروج از تونل ها در حالی که مسلح بوده و لباس زنانه بر تن داشتند ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۷    
نماز عبادی - سیاسی جمعه دوم فروردین به امامت آیت الله سید احمد خاتمی در مصلای تهران اقامه می شود.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۲    
یک عضو کمیته حقوق بشر عراق از کشف 76 گورجمعی ایزدی های قربانی گروهگ تروریستی تکفیری داعش در سنجار در غرب استان نینوا (شمال) عراق خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۲    
آیت الله صافی گلپایگانی با ابراز تاسف از حادثه تروریستی نیوزیلند خواستار اعلام انزجار و محکومیت این اقدام توسط جهان اسلام شدند.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۲    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در واکنش به حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند بدون اشاره به مسلمانان و با انکار انگیزه های نژادپرستانه در حمله تروریستی نیوزیلند ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۷    
دولت پاکستان برای ابراز همبستگی با خانواده بازماندگان حمله تروریستی نیوزیلند، یک روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا جاسیندا آردرن نخست وزیر نیوزیلند در جمع مسلمانان این کشور حضور یافت و با خانواده شهدای جنایت تروریستی مسجدی در این کشور ابراز همدردی کرد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۳:۰۷    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا مردم کشور نیوزلند پس از وقوع حادثه تروریستی در این کشور با قراردادن دسته های گل مقابل مسجد امام رضا(ع) تنها مسجد شیعیان این کشور ...
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۲    
یک مقام آمریکایی از باقی ماندن 1000 نظامی این کشور در سوریه خبر داد.
ابنا   ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۲    
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ابنا به مناسبت سالروز شهادت مهدی باکری اولین شهردار ارومیه در دوران انقلاب اسلامی و روز شهردار ...