یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 6 اسفند 1393 - afkarnews.ir

افکار نیوز 30 دی 1393 افکار نیوز 30 بهمن 1393 افکار نیوز 1 اسفند 1393 افکار نیوز 2 اسفند 1393 افکار نیوز 3 اسفند 1393 افکار نیوز 4 اسفند 1393 افکار نیوز 5 اسفند 1393 افکار نیوز 6 اسفند 1393 افکار نیوز 7 اسفند 1393 افکار نیوز 10 اسفند 1393 افکار نیوز 11 اسفند 1393 افکار نیوز 12 اسفند 1393 افکار نیوز 13 اسفند 1393 افکار نیوز 14 اسفند 1393 افکار نیوز 15 اسفند 1393 افکار نیوز 16 اسفند 1393 افکار نیوز 17 اسفند 1393 افکار نیوز 18 اسفند 1393 افکار نیوز 19 اسفند 1393 افکار نیوز 20 اسفند 1393 افکار نیوز 21 اسفند 1393 افکار نیوز 22 اسفند 1393 افکار نیوز 23 اسفند 1393 افکار نیوز 24 اسفند 1393 افکار نیوز 25 اسفند 1393 افکار نیوز 26 اسفند 1393 افکار نیوز 27 اسفند 1393 افکار نیوز 28 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1393 
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۳:۲۱    
ظهیرالدین محمد بابُر یا محمد بابر گورکانی بنیان گذار سلسله گورکانیان (امپراتوری مغولی) هند بود که آخرین امپراتوری از دوران طلایی اسلامی به حساب می آید.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم ادعای سازمان منافقین درباره آنچه به زعم این گروهک، برنامه هسته ای مخفیانه ایران بوده را رد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۳:۰۹    
جدال حریفان تراکتورسازی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با تساوی پرگل خاتمه یافت.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۳۴    
محمد نوری که دوباره احیا شده و با بازگشت به روزهای اوج نقش یک لیدر واقعی را در پرسپولیس ایفا می کند بعد از خراب شدن چند پنالتی متوالی سرخپوشان بالاخره گل سوم این تیم به لخویا را با پنالتی زد و از ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۲۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه بار دیگر ادعاهای خود درباره برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد و گفت کشورهای 1+5 از تلاش برای متوقف کردن این برنامه دست کشیده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۱۳    
وزیر انرژی آمریکا از حضور در مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 در ژنو ابراز خرسندی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۱    
در جریان بازی منچستر سیتی و بارسلونا، نیمار با یک هوادار تیم سیتی دچار درگیری لفظی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۵۲    
نتایج مطالعه جدید پایگاه اینترنتی عربستانی "کمپین سکینه"، بیانگر آن است که دلایل عضویت زنان سعودی در گروه های افراطی به میزان 32.40 درصد فکری، 16.33 درصد عاطفی و 53.26 درصد نیز اجتماعی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۱:۰۸    
رسانه های بین المللی با آغاز رزمایش محمد رسول الله (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب های خلیج فارس ضمن پوشش این رویداد بزرگ به هدف قرار گرفتن ماکت ناو آمریکایی توسط موشک های ایرانی توجه نشان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۹    
رئیس ستادهای مردمی حجت الاسلام روحانی در زمان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از رسایی به خاطر اظهاراتش شکایت کردم.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۵۷    
خوب می دانم چرا این همه سال است که در به در و آواره کوچه و خیابان شده ام. حالا ترک کرده ام؛ فکر می کنم به برکت دعای مادرم. نمی دانم چه حسی بود ولی هرچه بود مرا 2سال هر روز به کنار قبر مادرم می کشاند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۳۰    
5 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران با صدور نامه ای خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کردند: با توجه به اینکه فرمودید خانواده ما در انقلاب بزرگ شده و در انقلاب می ماند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۷    
سخنگوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین به رزمایش بزرگ پیامبر اعظم 9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۱    
دریافتن و آموختن نکات حاصل از تجارب شخصی انسانهای بزرگ و موفق، در حقیقت راه میان بری است به سوی درک خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۲۱    
وزیر اقتصاد و دارایی در مورد تورم صفر درصدی که از سوی رئیس جمهور اعلام شد، واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۲۰:۰۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مذاکرات هسته ای میان ایران و کشورهای 1+5 گفت: انشاالله به توافق نهایی با 1+5 دست پیدا خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۵۴    
عضو حزب کارگزاران گفت: این حزب در مجموعه اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از توقف مقابل السد گفت: اتفاقات بازی امروز من را به یاد کارتون تام و جری انداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۲    
رئیس جمهور گفت: اگر دولت بخواهد خودش کارها را برعهده بگیرد خیر چندانی در آن نخواهد بود؛ اگر دولت پیمانکار و اجرا کننده هم باشد آن کیفیت و کمیتی که مورد انتظار مردم است ایجاد نخواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۶    
وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حضور یافت تا در مورد اولویت های دستگاه دیپلماسی این کشور در سال مالی 2016، توضیح دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۱    
جنگنده های فرانسوی مستقر در ناو هواپیمابر شارل دوگل اولین عملیات خود علیه مواضع داعش را انجام دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۰    
رضا حقیقی بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان از حضور در تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی منع شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۷    
مدیرعامل سابق پرسپولیس شائبه پیشنهاد کفاشیان مبنی بر ریاستش بر کمیته تیم های ملی فدراسیون فوتبال رد می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۴    
تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در خانه نسف قارشی ازبکستان شکست خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۴۷    
رئیس کودکان بیمارستان مفید با بیان اینکه یکی از مهمترین علل بی اشتهایی کمبود آهن است، گفت: علل یبوست شیرخواران مصرف شیر زیاد، مصرف آب کم، اختلال تیروئید و مسائل ژنتیک باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۳    
مدافع ملی پوش نفت تهران با عقد قرارداد با تیانجین چین حالا فصل جدیدی را در فوتبال خود آغاز کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۴    
تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر به تساوی رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۸    
بهادر زمانی با اشاره یه ایفای نقش حضرت ابالفضل العباس (ع) در فیلم سینمایی رستاخیز گفت: شخصیت حضرت عباس (ع) نزد من امانتی بود که احمدرضا درویش به عنوان کارگردان با حساسیت روند آن را دنبال می کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۵    
ویلیام پری وزیر دفاع اسبق آمریکا به همراه چند مقام نظامی ارشد سابق این کشور در یادداشتی از باراک اوباما خواستند با ایران به توافق هسته ای برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۲    
اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد قاطع مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا امروز در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۰    
میگرن، سردردی شدید و رنج آور است. این بیماری اختلال پیچیده ای است که مغز و رگ های دور مغز و سر را درگیر می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: باید در کشور 5 هزار کیلومتر شبکه آزادراهی داشته باشیم که در حال حاضر 2360 کیلومتر شبکه آزادراهی داریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توان دفاعی ایران پویا و متحول شونده است گفت: در رزمایش پیامبر اعظم(ص)9 با بخشی از کمیت و کیفیت توان دفاعی سپاه مواجه شدیم و اگر روزی عملیات واقعی اتفاق بیافتد حجم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۷    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در صورتی که کرار جاسم قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد این موضوع از طریق فیفا پیگیری خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۷    
قائم مقام باشگاه پرسپولیس، ضمن تبریک پیروزی پرسپولیس مقابل لخویا، این برد را به کادر فنی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک گفته و از تلاش های آنها تقدیر و تشکر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۵    
یک پزشک خانواده گفت: اینکه پارازیت ها و امواج ماهواره ای موجب تعیین یک جنسیت خاص مثلاً دختر یا پسر در زنان باردار می شود ، کذب محض و غیر منطقی است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۲    
معاون وزیر نفت از باز شدن دریچه آب بند میانی هورالعظیم با هدف مقابله با ریزگردها و گرد و غبار خوزستان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۵۱    
روزنامه صباح چاپ استانبول گزارش داد که ترکیه یک فرد ایرانی به نام نیما گلستانه متهم به فعالیت های سایبری علیه آمریکا را به مقامات این کشور تحویل داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۸    
در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال 5 بازیکن این تیم غایب بودند که آبی پوشان را در سفر به اراک همراهی نخواهند کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۸    
سرپرست باشگاه راه آهن گفت: به دلیل اینکه علیپور بدون رضایت نامه به پرسپولیس پیوسته احتمال محرومیت او زیاد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۵    
تیم های فوتبال فولاد خوزستان و السد قطر در یکی از دیدارهای هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 امروز به مصاف یکدیگر می روند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۲    
مجمع انتخاباتی فدراسیون ها و برگزاری با تاخیر آن یکی از دلایل مورد نقد قرار گرفتن عملکرد وزارت ورزش طی چندماه گذشته بوده، ادامه این روند اما شبهاتی را مبنی بر مهندسی کردن انتخابات بوجود آورده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۹    
در حالی متوسط قیمت هر برگه اوراق حق تقدم مسکن حدود 87000 تومان است که برخی کارگزاری های پایتخت این اوراق را با قیمت بیش از 92000 تومان بفروش می رسانند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
پرسپولیس در شرایطی برابر نماینده قطر به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد که قبل از این دیدار اوضاعی آشفته داشت و به واسطه نتایج ضعیفی که در لیگ برتر کسب کرده بود، امیدواری برای موفقیتش بسیار اندک شده بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۳    
عکس دیده نشده از امام (ره)
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۴    
یک مقام مسئول از برگزاری نشست شورای عالی کار با هدف تعیین حداقل مزد سال آینده مشمولان قانون کار در سه شنبه هفته آینده با حضور وزرای دولت خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۴    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: حجم نقدینگی در پایان دی ماه سال جاری به 6878.4 هزار میلیارد ریال رسیده که نسبت به دی ماه سال گذشته 22.7 درصد رشد نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۸    
حال و هوای بازار خودرو در آستانه عید معمولا طبق رسم هر ساله پس از سه فصل عجین شده با رکود، یک تا دو درصد افزایش قیمت در روزهای آخر سال را به گفته فعالان این بازار تجربه می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۵    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خواستار حذف مجوزهای تردد کامیون های ایران و گرجستان شدوگفت: این کارباعث ایجاد تسهیلات لازم و بهره برداری از ظرفیت های ترانزیتی و بررسی موضوعات مربوط به روادید ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۴    
شرکت بهنام پیش رو کیش به احتمال زیاد بار دیگر اسپانسر سرخ پوشان می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
یک عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه اکثر تاثیر تحریم ها از بلوکه شدن دلارهای ایران ناشی شده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۱    
انتشار خبر هک شدن یک و نیم میلیارد سیم کارت گرچه از سوی کارشناسان امنیتی در دنیا با حساسیت ویژه دنبال می شود اما وزیر ارتباطات ما می گوید که در دنیای امروز به هر حال این نوع اتفاقات رخ می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۸    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش از ارائه تسهیلات به فرهنگیان تا پایان اسفندماه سال جاری خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن رد اظهارات جان کری درباره دخالت کشورمان در امور داخلی یمن گفت: "دیدگاه اصولی ایران، تعیین سرنوشت ملت ها به دست خود آنهاست ."
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۶    
برنامه مصیر که هفته گذشته بنا به دلایلی پخش آن متوقف شده بود، از هفته آینده سه شنبه ها ساعت 23 روی آنتن خواهد رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۳    
با وجود اعتراضهای دولت سوریه، ترکیه از آغاز ساخت آرامگاه جدید برای "سلیمان شاه" خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۱    
مدیرمسئول هفته نامه 9 دی با انتقاد از عملکر وزارت ارشاد، از پیگیری استیضاح علی جنتی پس از پایان بررسی بودجه در پارلمان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۸    
با وجود گذشت بیش از 5 سال از اتفاقات سال 88 هنوز شاه کلید آشوب های پس از انتخابات به گواه اعتراف متهمان، از مصونیت قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و از این رو پرونده فتنه 88 همچنان باز است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود 150 هزار تن ذخیره مرغ در سردخانه ها و افزایش روند تولید، پیش بینی می کنیم، کاهش قیمت مرغ در روزهای آتی نیز ادامه یابد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
دیوان عدالت اداری طی روزهای اخیر شاهد تجمع تعداد کثیری از فرهنگیان در اعتراض به اجرای مصوبه فوق العاده شغل است به گونه ای که روزانه 200 دادخواست از سوی فرهنگیان ثبت شده و این موضوع تعجب و واکنش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
نمایندگی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک با بی پایه و جعلی خواندن ادعاهای مندرج در گزارش واشنگتن پست درباره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران اعلام کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
رییس قوه قضاییه خواستار توجه مذاکره کنندگان به دسیسه های طرف مقابل بویژه آمریکا شد و گفت: تیم مذاکره کننده نباید از خطوط قرمز ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری عبور کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: آقای م. ه را نیز خودی متهم می دانم؛ چراکه فعلاً از نظر قضایی متهم محسوب می شود و نمی توانیم بگوییم متخلف است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۹    
کدام موضوع برای صندوق حمایت از هنرمندان و نویسندگان اولویت دارد؟ رفع مشکلات بیمه ای جماعتی از فعالان حوزه فرهنگ و هنر و سینما و تئاتر کشور یا حمایت و مشارکت در تولید فیلم آنهم با دستور صریح وزیر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
سفیر سابق انگلیس در ایران در یادداشتی نوشت: نخست وزیر اسرائیل باید بفهمد بمباران و تحریم علیه ایران کارگر نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از اینکه کفاشیان اعلام کرده هیأت رئیسه همراه او نبوده است ناراحت شده و تاکید دارد علیه رئیس فدراسیون فوتبال نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۶    
قیمت طلا به دنبال سخنرانی روز گذشته رئیس بانک مرکزی آمریکا در مورد انعطاف پذیری در نرخ بهره بانکی آمریکا افزایش یافت و به 1209.97 دلار به ازای هر اونس رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۳    
نمایندگان مجلس تصویب کردند، دولت بدهی خود به بخش خصوصی، تعاونی و پیمانکاران و شهرداری ها از محل واگذاری سهام و بهره مالکانه بپردازد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۸    
فرماندار تهران گفت: در صورتی که برنامه ریزی های لازم صورت نگیرد، سال آینده با کمبود منابع آبی مواجه خواهیم شد و احتمالاً آب جیره بندی می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۵    
وکیل مهدی هاشمی از ارسال آخرین لایحه دفاعیه به دادگاه خبر داد و گفت: هنوز ختم رسیدگی اعلام نشده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۳۲    
جنبش افسران آزاده در عراق، از تشکیل یگان متشکل از زنان برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در اطراف شهر موصل خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۶    
در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیروزی 3بر صفر پرسپولیس مقابل لخویا با عنوان یک برد باشکوه نام برده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۳    
محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی حکمیحسن امیری را به سمت معاون نظارت بر بورس ها و ناشران منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۷    
پلیس انگلیس تأکید کرد، 3 دختر تبعه این کشور که هفته گذشته به ترکیه سفر کرده بودند، به داعش در سوریه پیوسته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۷    
سخنگوی دولت گفت: در راستای اجرای سیاست هدفمندی یارانه ها دولت تصمیمی برای افزایش قیمت نان ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۱    
رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرد سال آینده برای ورزش ایران از سال المپیک هم مهمتر است، به همین دلیل نمایندگان مجلس از این کمیته حمایت کرده تا بر مبنای بودجه، در خصوص مدیریت آن تصمیم گیری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۳    
عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس هشتم اعلام کرد دلیل اینکه این دو باشگاه تاکنون به فروش نرسیده، به خاطر قیمت بالای پایه آن است که لازم است هیات واگذاری در آن تجدید نظری داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۴    
دبیر علمی چهارمین همایش کشوری سوختگی، تاکید کرد: افرادی که دچار سوختگی می شوند معمولا از اقشار فقیر جامعه هستند که هزینه درمان ندارند و به همین علت فشار مالی زیادی به وزارت بهداشت تحمیل می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۵    
رئیس مجلس با بیان اینکه هرچه مولفه های استقلال را بیشتر نمایان کنیم در گفت وگوهای بین المللی به نتایج مثبت تری دست می یابیم اظهار داشت: غربی ها بدانند با افزایش ناو نمی توانند شرایط منطقه را عوض کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه در مذاکرات تحمیل، تحقیر و ادامه تحریم را نمی پذیریم، گفت: ما همواره به منتقدان احترام می گذاریم و به آنها همانند حامیان می گوییم که از حمایت دولت برخوردار بوده و خواهند بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۳    
باشگاه استقلال هافبک عراقی تیمش را از گفت وگو با رسانه ها منع کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید هر کاری بتواند انجام می دهد تا مانع توافق بد میان ایران و 1+5 شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال از هافبک عراقی آبی پوشان انتقاد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۳    
تروریست های داعش پس از شست شوی مغزی دختران جوان انگلیسی در شبکه اجتماعی توئیتر، با استفاده از یک برنامه ارتباطی امنیتی بسیار قوی به نام شوراسپات با این دختران تماس گرفته وآنان را به ازدواج با اعضای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۱    
هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز تشکیل جلسه داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۸    
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ایران گفت: راهبرد آمریکا در موضوع هسته ای با ایران، تحریم بوده است و به هیچ عنوان هسته ای بودن ایران را قبول ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۵    
مرتضی پورعلی گنجی به دلیل رفتار ناشایست در دیدار مقابل پیکان از سوی کمیته انضباطی محروم شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۹    
اولین تصاویر از لحظه انهدام ماکت ناوهواپیمابر آمریکایی توسط سپاه منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۳    
مشکل آنتن دهی تلفن همراه در منطقه گیشای تهران با جمع آوری سایت یکی از اپراتورهای تلفن همراه در این منطقه حادتر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۳    
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از اواخر وقت امروز بارش های پراکنده باران در تهران آغاز می شود، گفت: به سبب وزش باد شدید در جنوب غرب کشور شاهد بروز پدیده گرد و خاک در این منطقه خواهیم بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
حمیدرضا جلایی پور، فعال سیاسی اصلاح طلب اخیراً و در اقتفای اظهار نظر جنجالی محمدباقر نوبخت مبنی بر اینکه 700 میلیارد در این کشور خورده شده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۰    
مدیر صنایع تکمیلی شرکت ملی پتروشیمی با اشاره به افت شدید قیمت محصولات پتروشیمی در بازار داخلی گفت: سؤال ما از تولیدکنندگان پایین دستی این است که این کاهش قیمت مواد اولیه کی در قیمت محصولات آنها خود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
آیا مخالفان نظام جمهوری اسلامی به خصوص گروهک منافقین و طرفداران آن، می توانند انسانی بزرگ باشند و یا فقط به صرف مبارزه علیه نظام جمهوری اسلامی در نظر فائزه هاشمی رفسنجانی تبدیل به انسانی بزرگ شده اند؟
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
رحمت الله حافظی گفت: مستنداتی در این حوزه در خصوص آلودگی آب بود که به سازمان بازرسی کل کشور و هم معاون امنیتی سیاسی فرمانداری تهران ارجاع داده شد
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۸    
یک مسئول اطلاع رسانی بسیج مردمی عراق گفت: ارتش عراق با همکاری نیروهای مردمی مخفیگاه های داعش در جاده تکریت استان صلاح الدین را موشک باران کرده که به هلاکت ده ها تروریست داعش و سرکرده های آن منجر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۹    
رئیس جمهور لحظاتی پیش ضریح مطهر حضرت معصومه(س) را زیارت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۴    
آمریکا از سه میلیون دلار جایزه برای اطلاعاتی که بتواند به بازداشت "اوگنی میخائیلوویچ باگاچف"، یکی از مهم ترین مجرمان کنونی اینترنتی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۵    
"مبارزه ی جدّی با بدحساب های بانکی" از مهمترین مطالبات اقتصادی امام خامنه ای است که می طلبد دولتمردان جدی تر از گذشته گام های اصولی برای این مهم بردارند تا دیگر شاهد بروز فسادهای جدید بانکی نباشیم.