سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 7 آذر 1398 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 31 فروردین 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1398 افکار نیوز 31 خرداد 1398 افکار نیوز 1 تیر 1398 افکار نیوز 31 مرداد 1398 افکار نیوز 31 شهریور 1398 افکار نیوز 30 مهر 1398 افکار نیوز 30 آبان 1398 افکار نیوز 30 دی 1398 افکار نیوز 30 بهمن 1398 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 1 آذر 1398 افکار نیوز 2 آذر 1398 افکار نیوز 3 آذر 1398 افکار نیوز 4 آذر 1398 افکار نیوز 5 آذر 1398 افکار نیوز 6 آذر 1398 افکار نیوز 7 آذر 1398 افکار نیوز 8 آذر 1398 افکار نیوز 9 آذر 1398 افکار نیوز 10 آذر 1398 افکار نیوز 11 آذر 1398 افکار نیوز 12 آذر 1398 افکار نیوز 13 آذر 1398 افکار نیوز 14 آذر 1398 افکار نیوز 15 آذر 1398 افکار نیوز 16 آذر 1398 افکار نیوز 17 آذر 1398 افکار نیوز 18 آذر 1398 افکار نیوز 19 آذر 1398 افکار نیوز 20 آذر 1398 افکار نیوز 21 آذر 1398 افکار نیوز 22 آذر 1398 افکار نیوز 23 آذر 1398 افکار نیوز 24 آذر 1398 افکار نیوز 25 آذر 1398 افکار نیوز 26 آذر 1398 افکار نیوز 27 آذر 1398 افکار نیوز 28 آذر 1398 افکار نیوز 29 آذر 1398 افکار نیوز 30 آذر 1398 
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۶:۵۵    
یک متخصص روسی ادعا کرد که طولانی بودن خواب برای جبران خستگی و کم خوابی، افسانه ای بیش نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۲    
لوگوی فیلم سینمایی گورکن به کارگردانی کاظم ملایی رونمایی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۹    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت:ایران بر اساس برجام عمل کرده و اتحادیه اروپا استدلالی برای راه اندازی مکانیزم ماشه ندارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۶:۲۵    
آنفلوآنزای معده با علائمی، چون حالت تهوع، گرفتگی شکم، از دست دادن آب بدن، لرز، خشکی دهان، سردرد، کاهش اشتها و تب خود را نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۳:۲۵    
پس از ناکامی نیرو های دشمن بعثی، صدام در جلسه ای در روز دهم آذرماه 1359با حضور فرماندهان جنگی از بدترین خبر زندگی خود صحبت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۰:۳۰    
تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی رامبد جوان بازیگر و مجری معروف و سرشناس کشورمان را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۲۷    
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: وقتی از اسلامی کردن علوم انسانی سخن می گوییم، باید مفردات و واژه های آن را در حوزه تصوری به خوبی تبیین کنیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۴    
آستیگمات عنوان یک برنامه اینترنتی واقعیت مجازی به سردبیری و کارگردانی علیرضا ربیع مقدم است که تولید و پخش آن از سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران آغاز شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۱    
نشست دو روزه هم اندیشی مسئولان روابط عمومی و همکاران فعال در فضای مجازی با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
مژده خنجری مجری تلویزیون، عکس زیر را به اشتراک گذاشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۴:۴۱    
کارشناس مسائل اروپا گفت: طرح اظهاراتی در رابطه با فعالسازی مکانیسم ماشه به معنای پشت پا زدن رسمی به هرگونه امکان خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۱:۳۰    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: پیش بینی می کنیم با توجه به افزایش درخواست ها سه هفته تا دو ماه از زمان درخواست کارت سوخت طول می کشد تا کارت سوخت به دست مالکان خودرو برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۲۲:۲۱    
وزیر امور خارجه فرانسه بار دیگر بدون توجه به رعایت نشدن تعهدات طرف های اروپایی برجام در قبال ایران، اعلام کرد که انتظار دارد ایران بار دیگر تعهدات پیشین خود ذیل برجام را اجرا کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۵:۴۸    
کودکان عراقی که در نزدیکی پایگاه آمریکایی طلیل در شهر الناصریه متولد می شوند دچار نقص عضو هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۵:۳۶    
کامبیز دیرباز در صفحه شخصی اینستاگرام خود، خبر پیوستنش به فیلم سینمایی خروج را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۰:۵۰    
بر اساس جدیدترین گزارش بانک مرکزی قیمت مسکن تهران در آبان 98 نسبت به آبان 97 حدود 35 درصد و نرخ اجاره بها نیز در کل مناطق شهری 31.7 درصد افزایش یافته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۷    
ایران به عنوان عضو شورای اجرایی سازمان منع سلاح های شیمیایی انتخاب شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۱    
پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است سقوط ایران در رنکینگ فیفا و از دست رفتن صدر رنکینگ آسیا، اتفاقی قابل پیش بینی بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۸:۲۰    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است عاملان تخریب و آتش سوزی کنسولگری ایران در نجف از معترضان عراقی نبوده بلکه آشوبگرانی هستند که از بیرون از این کشور هدایت می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۵۰    
روزنامه الرای قطر در گزارشی به ستایش از علیرضا بیرانوند پرداخت و از شانس بالای او برای انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا نوشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۳۵    
فرمود: مَرکب سواری خود را بفروش و توشه ات را مصرف کن و در این مسجد، نماز بخوان، که نماز واجب در آن، برابر با حجّی پذیرفته شده است و نماز مستحب در آن، برابر با عمره ای پذیرفته شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۲۱    
اظهارات وزیر دفاع فرانسه در منامه و گلایه از عدم ورود واشنگتن به تقابل نظامی با ایران نشان از توهم فرانسوی ها و همچنین موضع خصمانه و پنهانی آن ها علیه تهران دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۱۱    
آقای حناچی! شما را به خدا یک شب در ایستگاه متروی تئاتر شهر پیاده شوید و ببینید چه اتفاقاتی در حاشیه این فضای فرهنگی و هنری در جریان است؛ این شکل از بی سلیقگی و آشفتگی، شایسته پایتخت است؟
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۶:۵۱    
سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا که به تازگی در خصوص نقش ترامپ و دولت وی در قضیه اوکراین گیت شفاف سازی کرده، با اتهامات آزار جنسی روبرو شده اما معتقد است با انگیزه سیاسی علیه وی هماهنگ شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۶:۵۱    
سرمربی پیشین پرسپولیس این روزها سایه اسمش بر سر تیم ملی سنگینی می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۶:۲۱    
مهم ترین بازی هفته دوازدهم و شاید مهم ترین بازی نیم فصل به لحاظ جدولی تحت الشعاع اعتراض دو باشگاه استقلال و سپاهان به داور برگزیده کمیته داوران قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۶:۲۱    
بر اساس اطلاعات ایستگاه های سنجش صوت در تهران 9 نقطه از پایتخت در وضعیت قرمز صدا هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۵:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در اعتراضات اخیر تعدادی از کشته شده ها از اتباع بیگانه بودند که می خواستند علیه ما اقداماتی انجام دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۵:۵۱    
متخصص تغذیه با بیان اینکه نوشیدن آب بهترین اقدام برای مقابله با آلودگی هواست، گفت: مصرف میوه های انار، پرتقال، سیب، لیموشیرین، لیموترش و دوغ کم نمک نیز بسیار مؤثر است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۵:۲۱    
ایالات متحده و عربستان سعودی در حال مذاکره درخصوص تامین بودجه حضور نیروهای آمریکایی در عربستان سعودی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۵:۲۱    
خبر این بود؛ علی کریمی قصد مهاجرت به کانادا را دارد. موضوعی که سر و صدای زیادی در فضای رسانه ای و مجازی به راه انداخت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۴:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد که این کشور برخلاف آمریکا رویکرد فشار حداکثری آمریکا علیه ایران را دنبال نمی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۴:۵۱    
تهیه کننده برنامه تلویزیونی کاربرانه که از شبکه امید پخش می شود از هشدار این برنامه به مخاطبان نوجوان برای استفاده از فضای مجازی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۴:۰۵    
چند هفته ای است که برخی مخالفان جدی تفکرات دولت افغانستان در روند مذاکرات صلح از سوی افراد ناشناس کشته می شوند، اما صحبت های اخیر کرزی ابعاد جدیدی از این ماجرا را نشان می دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۳:۵۰    
سه نفر از پنج میلیاردر جوان جهان ساکن نروژ هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۳:۲۰    
فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا بر خلاف لیونل مسی یک عنوان مهم جهانی را هیچوقت کسب نخواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۳:۱۰    
تحقیقات یک نهاد ناظر دولتی در آمریکا نشان می دهد که پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور در سال 2016 جاسوسی نکرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۲:۵۰    
مدیر سابق تیم ملی فوتبال ایران این روزها که فدراسیون با مارک ویلموتس به مشکل خورده یک مساله جالب را درباره توافق با هروه رنار قبل از حضور مربی بلژیکی افشا می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۲:۳۵    
شبکه الجزیره با اشاره به تحرکات اخیر در عرصه سیاسی یمن، از افزایش تمایل طرف های جنگ علیه یمن به توقف درگیری خبر داد و آن را بررسی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۲:۲۰    
پورحاجت گفت: رکود بازار مسکن در آینده به دلیل شوک هایی که در اقتصاد کشور ایجاد شده عمیق تر خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۱:۵۰    
نماینده مردم بابل در مجلس، گفت:بهتر است اموال مسئولان که در سامانه مربوطه ثبت می شود، به صورت محرمانه بماند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۱:۲۱    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: نگاه تهاجمی آمریکا در قبال کشور های اسلامی و منطقه اثبات شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۱:۱۱    
مطالعات نشان می دهد دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن علت اصلی از بین رفتن بینایی مرکزی است و منجر به تاری دید یا نابینایی کامل می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۰:۳۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر عدم مراجعه یک مرد 60 ساله طی 12 ساعت گذشته به منزل، گفت: ساعتی قبل پیکر بی جان این مرد در باغ های درجزین پیدا شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۶    
هفته گذشته برف و باد و باران به داد شهر تهران رسید و شهروندان تهرانی را از مسموم شدن در هوای سمی تهران نجات داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۰:۰۶    
تحقیق جدید نشان می دهد انجام یوگا و ورزش های تنفسی می تواند موجب بهبود علائم افسردگی و اضطراب در بلندمدت و کوتاه مدت شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۹    
دولت فدرال آلمان در اقدامی خصمانه و به پیروی از انگلیس در نظر دارد تا فعالیت جنبش مقاومت حزب الله لبنان را در این کشور ممنوع کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۶    
شبکه تلویزیونی العربیه از حمله هوایی ترکیه به اطراف یک پایگاه نظامی روسیه در سوریه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۵۳    
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز پنجشنبه خواستار وحدت ملی و ادامه مقاومت مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۹    
محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن اعلام کرد ابتکار عمل و سلاح راهبردی بازدارنده برای دفاع از کشور و حاکمیت آن را در اختیار داریم .
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۷    
تعدادی از معترضان سه شنبه شب هفته جاری به دفتر التیار الوطنی الحر وابسته به میشل عون رئیس جمهور لبنان، در طرابلس واقع در شمال لبنان حمله کردند و پرچم این جریان را از ساختمان پایین کشیدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۴    
عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز پنجشنبه سرلشکر علی الهاشمی را مسئول پرونده امنیتی در استان نجف اشرف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۲    
دولت آلمان گزارش های منتشرشده در رسانه ها مبنی بر اقدام برلین جهت ممنوع کردن کلیه فعالیت های حزب الله لبنان را تأیید نکرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۴۰    
کیانوش رستمی ملی پوش وزنه برداری کشورمان به گرفتن تست های دوپینگی که به تازگی از او گرفته شده است واکنش نشان داد و اعلام کرد که فقط برای گرفتن تست دوپینگ، به یاد او می افتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۵    
در سال 2020 شاهد برگزاری المپیک توکیو در ژاپن خواهیم بود و این آخرین حضور فوتبال در المپیک خواهد بود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۲    
ناخدای یکم عباس فاضلی نیا در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۳۰    
مهدی فنونی زاده در خصوص پیروزی دو بر یک آبی پوشان برابر نساجی قائمشهر اظهار داشت: استقلال بعد از تعطیلی لیگ نتوانست آن عملکرد لازم را مقابل نساجی داشته باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۷    
قرعه کشی رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امروز در مادرید برگزار شد و کاراته کاهای ایران حریفان خود را در دو بخش مردان و زنان شناختند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۶    
در نهایت پس از حدود یک ماه مذاکره قرارداد جونیور براندائو با تیم فوتبال پرسپولیس فسخ شد تا این بازیکن به زودی راهی کشورش شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۲۲    
روزنامه وال استریت ژورنال روز پنج شنبه در گزارشی اختصاصی به نقل از مقام های آمریکایی و عربی نوشته است که شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر ماه گذشته میلادی در سفری اعلام نشده ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۹    
یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب از احتمال ورود یک نامزد تازه به رقابت برای ریاست حزب لیکود خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۷    
برابر اعلام مقامات کشوری و با توجه اتفاقات پیش آمده در کشور عراق از ساعت 24 امشب مرز مهران برای حفظ امنیت زائران بسته خواهند شد. درباره مدت زمان بسته بودن مرز مهران خبری در دست نیست.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۳    
وزارت دفاع روسیه از آزمایش یک فروند موشک قاره پیما از نوع "توپول" خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۰    
سعید نمکی ظهر امروز در بازدید از مراکز درمانی اردستان اظهار کرد: در این دولت اولین گام در راستای بهبود وضعیت درمانی طرح تحول سلامت بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۳:۱۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه در سفری از پیش اعلام نشده، وارد افغانستان شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۲    
امیل لحود رئیس جمهور اسبق لبنان این هفته در مصاحبه ای از سلاح مقاومت لبنان حمایت کرد و گفت توان دفاعی حزب الله مایه امنیت این کشور بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۴۰    
در چارچوب رقابت های هفته پنجم گروه C لیگ اروپا، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را مثل دیدارهای گذشته اش به عنوان مدافع میانی در ترکیب داشت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۲۶    
روزنامه هاآرتص روز پنج شنبه به نقل از منابع مطلع از برنامه ریزی برای انجام سفر رسمی رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی به اردن خبر داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۷    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه در اظهارنظری درباره برجام از کشورهای غربی خواست فکر اینکه می توانند با ایران هر کاری را انجام دهند کنار بگذارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۴    
عدنان الزرفی رئیس فراکسیون النصر در پارلمان عراق روز پنجشنبه آتش زدن کنسولگری ایران در استان نجف را توطئه ای علیه اعتراضات مسالمت آمیز در عراق توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۲    
داعش روز پنجشنبه مدعی شد شاخه این گروه تروریستی در آفریقای غربی عامل سقوط بالگرد حامل نظامیان فرانسه در هفته جاری بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه پنجشنبه (7 آذر) از سرنگونی پهپاد ترکیه در شمال شرق این کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۷    
در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت 19 و 20 دقیقه 2 دیدار برگزار شد که شیاطین سرخ که صعود خود را از گروه L مسجل کرده به مصاف آستانه رفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۵    
با اعلام هیات فوتبال استان تهران فردا به علت قرار گرفتن هوا در وضعیت ناسالم کلیه مسابقات فوتبال لغو شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۲:۰۳    
سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه توافق هسته ای ایران را هنوز می توان حفظ کرد، گفت اروپا باید تلاش بیشتری برای حفظ برجامی انجام دهد که خواستار تداوم آن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۱:۵۰    
نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی سحرگاه پنجشنبه یازده فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی و شرق قدس بازداشت کردند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۱:۲۷    
دولت موقت بولیوی روز پنجشنبه اعلام کرد این کشور بعد از یک دهه، روابط دیپلماتیک با رژیم صیهونیستی را از سر می گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۱:۱۲    
سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی بروز برخی تجمعات در اعتراض به گرانی بنزین و سوء استفاده معاندان نظام برای تشویش اذهان عمومی و ایجاد اخلال در نظم عمومی در جامعه ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۸    
در تاریخ پانزدهم شهریور ماه امسال گزارشی از وقوع یک مورد آتش سوزی عمدی خودرو از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110به کلانتری 101تجریش اعلام شد و گشت کلانتری به محل مراجعه و مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۳    
محمد حسن انصاری فرد درباره فسخ پایان حضور جونیور براندائو در پرسپولیس گفت: حدود یکماه قبل آقای کالدرون رسما به ما در جلساتی که به اتفاق آقای پیروانی داشتیم اعلام داشت که باشگاه می تواند با آقای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۱:۰۱    
ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در واکنش به حادثه آتش سوزی کنسولگری ایران در نجف اشرف تاکید کرد که هدف برخی عوامل خارجی و داخلی در عراق از این اقدام، تخریب روابط خوب تهران - بغداد است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۵۷    
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی روز پنج شنبه اعلام کرد کره شمالی بعد از ظهر روز پنج شنبه به وقت محلی 2 فروند موشک را از شهر یئونپو در استان هامگیونگ جنوبی به سمت آب های شرقی این کشور شلیک کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۴۶    
نظامیان آمریکا در ادامه تلاش برای غارت نفت سوریه، تجهیزات جدیدی به اطراف میادین و چاه های نفتی این کشور در استان حسکه (شمال شرق) ارسال کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۱۹    
مولود چاووش اوغلو ، وزیر امور خارجه ترکیه می گوید دولت فرانسه به آرزوی خود که تشکیل دولت تروریست در شمال سوریه بود، نرسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۵    
مهم ترین موضوع فعلی فوتبال ایران صعود به مرحله بعدی انتخابی جام جهانی و بعد هم صعود به جام جهانی است که راه حل های متفاوتی برای آن ارائه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۹    
رهبر جریان الصدر عراق با صدور بیانیه ای، ضمن تکرار درخواست کناره گیری دولت، به معترضان هم توصیه کرد از خشونت پرهیز کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: نیمه دوم واقعا بچه ها عالی کار کردند و نتیجه زحمات خود را گرفتند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۹:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم جوانی را جمع کرده ایم، با این داوری ها مربیان هم سرخورده می شوند و دیگر جوانگرایی نمی کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۹    
یک مقام سعودی در واکنش به حمله افراد نقابدار به کنسولگری ایران در نجف اشرف و آتش زدن آن در حاشیه اعتراضات در عراق گفت، ایران باید منتظر بیش از این باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۹:۲۲    
وزیر خارجه عراق عصر امروز در تماسی تلفنی با ظریف ضمن عذرخواهی از تعرض به سرکنسولگری ایران در نجف، بر تعهد دولت متبوع خود برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلمات های ایرانی تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۹    
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری یک دیدار پیگیری شد که تیم های ماشین سازی و سایپا به مصاف هم رفتند. این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۶    
آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد این هفته در گزارشی درباره وضعیت لبنان، در موضعی مداخله جویانه خواستار خلع سلاح مقاومت لبنان شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۸:۵۲    
هفتمین روز از آذر ماه 98 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن ها می توان به جدول فروش سینمای ایران و صدر نشینی فیلم سینمایی مطرب اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۸:۳۸    
بررسی طراحی و قطعات داخلی HUAWEI Mate 30 Pro توسط وب سایت معتبر iFixit، پرچم دار هوآوی را از نظر تعمیرپذیری در جایگاهی بالاتر از گوشی های رقیب در سال 2019 قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۵    
روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در گزارشی نوشت که پس از اعلامیه ناگهانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره خروج نظامیان این کشور از سوریه در دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه 97) ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۳    
حال جمال شورجه رو به بهبود است و در نشست صمیمی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس هم حاضر شد و خبر از بهبود و سلامتی اش داد و گفت که امیدوار است تا این فیلم بتواند مظهر وحدت ادیان الهی باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۷:۴۵    
عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت : پس از اعلام سهمیه بندی بنزین، سه زن در منطقه محمد شهر کرج با خاموش کردن خودروی خود در خیابان نسبت به این موضوع اعتراض و اقدام به سر دادن شعارهای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۴    
میلاد باقری در ابتدای فصل جدید و در فصل نقل و انتقالات با تیم فوتبال استقلال قراردادی 3 ساله امضا کرد اما این بازیکن با گذشته 11 هفته از مسابقات لیگ برتر از شرایط خود ناراضی است و قصد دارد از این تیم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۴    
محمد تقی زاده، با اشاره به آلودگی هوای تهران، اظهار کرد: براساس پیش بینی هایی که سازمان هواشناسی داشته است شرایط به همین ترتیب خواهد بود و در صورت ادامه این شرایط احتمل تعطیلی مدارس در روز شنبه زیاد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۱۷:۲۰    
سرهنگ مهدی تاجیک گفت: در پی اعلام سهیمه بندی بنزین در روز اول نا آرامی، مسدود شدن بزرگراه زین الدین توسط تعدادی از افراد به پلیس اعلام شد و تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی برای بررسی ...
  • ۱