چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۵۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 28 فروردین 1399 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1399 افکار نیوز 31 خرداد 1399 افکار نیوز 31 تیر 1399 افکار نیوز 31 مرداد 1399 افکار نیوز 31 شهریور 1399 افکار نیوز 30 مهر 1399 افکار نیوز 30 آبان 1399 افکار نیوز 30 آذر 1399 افکار نیوز 30 دی 1399 افکار نیوز 30 بهمن 1399 افکار نیوز 1 اسفند 1399 افکار نیوز 1 فروردین 1399 افکار نیوز 2 فروردین 1399 افکار نیوز 3 فروردین 1399 افکار نیوز 4 فروردین 1399 افکار نیوز 5 فروردین 1399 افکار نیوز 6 فروردین 1399 افکار نیوز 7 فروردین 1399 افکار نیوز 8 فروردین 1399 افکار نیوز 9 فروردین 1399 افکار نیوز 10 فروردین 1399 افکار نیوز 11 فروردین 1399 افکار نیوز 12 فروردین 1399 افکار نیوز 13 فروردین 1399 افکار نیوز 14 فروردین 1399 افکار نیوز 15 فروردین 1399 افکار نیوز 16 فروردین 1399 افکار نیوز 17 فروردین 1399 افکار نیوز 18 فروردین 1399 افکار نیوز 19 فروردین 1399 افکار نیوز 20 فروردین 1399 افکار نیوز 21 فروردین 1399 افکار نیوز 22 فروردین 1399 افکار نیوز 23 فروردین 1399 افکار نیوز 24 فروردین 1399 افکار نیوز 25 فروردین 1399 افکار نیوز 26 فروردین 1399 افکار نیوز 27 فروردین 1399 افکار نیوز 28 فروردین 1399 افکار نیوز 29 فروردین 1399 افکار نیوز 30 فروردین 1399 افکار نیوز 31 فروردین 1399 
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۱    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از مأموریت رئیس مجلس به کمیسیون بودجه برای بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 97 در صحن علنی مجلس خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۰:۱۱    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اعلام کرد از اینکه آمریکا با پرداخت وام از صندوق بین المللی پول به ایران مخالفت می کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۶    
لپ تاپ های Huawei MateBook D با ارائه قابلیت ها و سرویس های متفاوت، یک پلتفرم مناسب و کارآمد را برای تحصیل و کار از منزل ارائه کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
سعید آقاخانی به عنوان بازیگر اصلی و کارگردان سریال نون خ 2 ، چون خود کُرد است با اشراف کامل بر فرهنگ و جامعه کردستان از هر گونه لغزش و سهل انگاری پرهیز کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۰:۰۱    
رامبد جوان، بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون، همچنین مجری توانمند برنامه تلویزیونی "خندوانه" درواکنش به 10 ملیونی شدن دنبال کننده های صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۲۲:۴۷    
رسانه ها شامگاه شنبه از رایزنی روسای جمهور کره جنوبی و آمریکا خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۱۳:۲۶    
معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به سازوکار های دانشگاه تربیت مدرس برای ادامه ترم تحصیلی جاری گفت: اگر ناچار شویم، آزمون های پایان ترم را به شکل مجازی برگزار خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۴    
پرویز پرستویی با انتشار این عکس در اینستاگرامش، صفحه خود را به روز کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ - ۰۱:۰۵    
سرگئی ریابکوف نیز ضمن ارائه توضیحاتی در مورد تلاش روسیه برای لغو تحریم های یکجانبه و شکل گیری کمپینی ضد تحریمی توسط برخی کشورهای بزرگ از جمله روسیه و ایران ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۸    
زینب سلیمانی، بخشی از وصیت نامه پدرشان را در ارتباط با مردم و نیروی مسلح در توئیتر بازنشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۴:۱۲    
اعطا گفت: برای اینکه گلوگاه های زمانی را کنترل و از تراکم در ساعات پیک جلوگیری کنیم، ساعات کار ادارات باید شناور شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با فعالیت بخشی از اصحاب فرهنگ و هنر در فضای مجازی، این فضا مخاطبان زیادی پیدا کرده است به طوری برخی از نمایش های آنلاین ما در این فضا مخاطبان بسیار گسترده داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۸:۳۵    
سرهنگ عین الله جهانی در این باره گفت: در راستای کاهش مراجعات به مراکز معاینه فنی و جلوگیری از ازدحام جمعیت از اواخر سال گذشته تصمیم برآن شد که خودروهای فاقد معاینه فنی تا 15 اردیبهشت ماه جریمه نشوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۵    
بهرام افشاری، بازیگر جوان تلویزیون، تصویری از خود و متنی در ارتباط با دنیای کرونایی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۷:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا به استفاده از یکی از اختیاراتش طبق قانون اساسی و تعلیق کنگره آمریکا به منظور پیشبرد روند انتصاب مقام ها تهدید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۷:۰۵    
بیست و نه فروردین مصادف با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۶:۳۰    
علی مطهری به انتقاد سخنگوی شورای نگهبان از اقدام مجلس برای اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۶:۰۵    
مارکوس لوپس و راموس بسا، فیلمنامه فیلم زندگینامه آندرس اینیستا را می نویسند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۵:۳۰    
ارتش آمریکا مدعی شد که چند شناور ایرانی به کشتی های نظامی ایالات متحده که در شمال خلیج فارس حضور داشتند، نزدیک شدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۵:۰۵    
عملکرد من در رئال فصل به فصل بهتر و بهتر شد و نشان دادم که شایستگی پوشیدن پیراهن این تیم را دارم.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۴:۳۰    
تحلیل زیر نگاهی به اهداف اعلام حمایت اوباما از معاون سابقش و همچنین نقطه ضعف جو بایدن در انتخابات 2020 دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۴:۰۵    
فریدون عباسی منتخب مردم کازرون در مجلس یازدهم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۴:۰۵    
هر چند بازار خرید و فروش خودرو با رکودی قابل توجه روبروست و خرید و فروش خودرو کاهشی محسوس را تجربه می کند، نوسان در بازار خودروهای فایل شده در فضای مجازی ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۳:۰۵    
رضا جعفرزاده گفت: با توجه به اینکه در هواپیما، هنگام اوج گیری و فرود، هوای داخل کابین جابجا می شود، فاصله گذاری اجتماعی در پرواز فایده ای ندارد و نمی تواند مانع شیوع ویروس و بیماری شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۲:۳۵    
زنان در این عصر، نمی توانند بپذیرند که توانایی ها و قابلیت هایشان را فقط در خانه بگذارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۱:۳۵    
برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی به رنگ قرمز در می آید.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۶    
بر اساس آخرین آمار سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تولید پسماندهای عفونی در تهران 200 تن بیشتر شده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۶    
عبدالباری عطوان در مقاله ای در رأی الیوم نوشت لغو کمک های واشنگتن به سازمان جهانی بهداشت، بی اخلاقی دونالد ترامپ را ثابت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۰:۳۵    
امسال نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای مطابق با هزینه های تولید و تورم اعلام شده که همین موضوع بر میزان خرید و تولید تاثیر گذار خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۰:۱۰    
با نفوذ شبکه های اجتماعی به زندگی مردم، میل عمومی به خرید و تهیه وسایل و کالا های دست دوم از فضا های مذکور (مجازی) به نحو خیره کنند ای افزایش یافته و گواه این ادعا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۱    
بهرام افشاری اولین بار با پایتخت 5 برای مخاطب عام شناخته شد. او که دو سال بعد از آن مجموعه دوباره با فصل ششم این سریال نام خود را بر سر زبان ها انداخت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۰    
حسین میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا، درباره ارسال پیامک از سرشماره V.Refah گفت: محتوای این پیامک این چنین است: سرپرست محترم خانوار ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۶    
محسن رضایی در جمع اعضای قرارگاه مردمی مدافعان سلامت گفت: مدل مدیریت قرارگاهی، بسیج مردمی و فضای جهادی و کار برای خدا، چهار رکن مدیریت انقلابی و جهادی هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از دولت خواسته است تا نسبت به اجرای برنامه جامع این کشور درباره تحقیقات و توسعه تکنولوژی هسته ای که از سال 2014 تصویب و عملیاتی شده است، اطمینان حاصل کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۵۱    
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگوی تلویزیونی درباره شبکه آموزشی دانش آموز(شاد) اظهار کرد: ما با بزرگترین وقفه آموزشی مواجه شدیم و باید تدبیر می کردیم؛ در طول این مدت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۸    
ظریف در آستانه روز ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به دلاورمردان ارتش تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی انتقال دانشجویان ایرانی با پرواز یک ایرلاین از مسکو به تهران را تائید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۳    
تصویری تازه منتشر شده از حضور حاج قاسم سلیمانی در مناطق مبارزه علیه تروریست ها را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۴۱    
گروهی از نمایندگان مجلس سنای آمریکا با ارسال نامه ای به کاخ سفید مدعی شده اند جارد کوشنر ، مشاور و داماد رئیس جمهور آمریکا با سوءاستفاده از بحران شیوع کووید-19 (بیماری کروناویروس 2019) در صدد افزایش ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۸    
ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت در اخبار شبکه یک با اشاره به ثبت نام یک میلیون و 648 هزار نفر در سامانه ثبت نام اصناف برای دریافت مجوز فعالیت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۴    
مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن روز پنج شنبه اعلام کرد انتظار می رود طرف های درگیر در آینده نزدیک رسما توافق نامه های آتش بس سراسری را اجرا کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۱    
دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس، روز پنج شنبه در ادامه اتهام زنی های مقامات غربی به چین، اعلام کرد که پکن باید به سوالات جدی افکار عمومی درباره ویروس کرونا پاسخ دهد و بگوید که چگونه این ویروس تا این ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۷    
اورسولا فن درلاین، رئیس کمیسیون اروپا، از ایتالیا به دلیل عدم ارائه کمک های لازم در پی شیوع ویروس کرونا به این کشور، رسما عذرخواهی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۴    
حسین فرزامی از مدیران و بازیکنان اسبق باشگاه استقلال درباره شرایط مدیریتی این روزهای تیم محبوب اش با روزنامه خبر ورزشی حرف زد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۱    
ساعت کار جدید بانک های خصوصی از شنبه 30 فروردین ماه 1399 از سوی کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۷    
وقتی رییس اتحادیه صنف مشاوران املاک با این سئوال روبرو می شود، می گوید تا بعد از کرونا. کرونا اما معلوم نیست چه زمانی دست و پایش را جمع خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۱۴    
محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی مذاکره کننده یمن اعلام کرد که ائتلاف سعودی از زمانی که مدعی ایجاد آتش بس یکجانبه در یمن شده است بیش از 35 عملیات تهاجمی در جبهه های متعدد و بیش از 250 حمله هوایی انجام ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۳    
بسمة بنت سعود آل سعود شاهزاده سعودی که سال گذشته در عربستان بازداشت شد، خواستار آزادی خود شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۳:۰۰    
میشل عون رئیس جمهور لبنان به هجمه ولید جنبلاط رئیس حزب التقدمی الاشتراکی (سویالیست ترقی خواه) و از چهره های جریان غربگرای 14مارس لبنان علیه توافق طائف و دولت لبنان پاسخ داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۵    
درخشش سردار آزمون در لیگ فوتبال روسیه باعث شده تا در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون پیوستن این بازیکن به ناپولی ایتالیا منتشر شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۵۲    
سامان قدوس در گفت و گو با سایت باشگاه آمیان صحبت هایی را در مورد علاقه هایش انجام داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۴۹    
در در روزهای گذشته این شایعه شنیده شد که جورجینیو به تیم یوونتوس خواهد پیوست و چلسی را ترک می کند، اما امروز این شایعه را تکذیب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۶    
در شرایطی که فوتبال جهان به خاطر شیوع بیماری کرونا در نقاط مختلف جهان از جمله قاره اروپا تعطیل است ، تنها کشور اروپایی که همچنان به فعالیت فوتبالی خود ادامه می دهد ، بلاروس است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۳۲    
فابیوکاناوارو پس از تنها 3 فصل حضور(1992-1995) در تیم اول سن پائولو، ناپولی را ترک کرد و او هرگز به عنوان بازیکن به این تیم بازنگشت
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۸    
کیتا بالده دیائو، مهاجم موناکو گفت می گوید که هرگز در را به روی لاتزیو نمی بندد و فاش کرد که با سیموئه اینزاگی در ارتباط است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۲۱    
وزارت خارجه عراق روز پنجشنبه حمله ترکیه به اردوگاه آوارگان در مخمور در استان نینوی در شمال عراق را محکوم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۹    
محمد جوخدار نماینده پارلمان سوریه امروز (پنجشنبه) محور مقاومت در عراق و سوریه را در یک جبهه دانست و گفت که عملیات های مشترک میان دو کشور در مناطق مرزی ادامه دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۶    
محمد العبیدی یکی از فرماندهان الحشد الشعائری عراق، تردد علنی عناصر داعش در مرزهای میان استان های دیالی و صلاح الدین را اتفاقی ناخوشایند توصیف کرد که نیاز به مقابله جدی دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۱۳    
دولت چین روز پنجشنبه اتهامات آمریکا درخصوص آزمایش سلاح اتمی توسط پکن را بی اساس توصیف کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۹    
فرماندار ایالت نیویورک امروز پنجشنبه دستور تعطیلی کسب و کارها و محدودیت های عبور و مرور در این ایالت را تا 15 ماه مه میلادی تمدید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۶    
یک مقام نظامی در منطقه مرزی شمال یمن مشرف به جیزان عربستان از شکست پیشروی گسترده مزدوران ارتش عربستان به ارتفاعات قنبوره خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۴    
منابع ایرانی به شبکه الجزیره قطر گفتند که چندی پیش یک جنگنده آمریکا تلاش داشت وارد حریم هوایی کشورمان شود اما هشدار پدافند هوایی ایران موجب تغییر مسیر این جنگنده شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۱    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به گزارش دیوان محاسبات کشور در مورد میزان تعهدات ارزی واردکنندگان کالا در سال 1397 بیانیه ای منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۴۵    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا این روزها برای رفع مسئولیت از خودش در ماجرای انتقادات از خودش به یک راهبرد قدیمی روی آورده است: مقصر شمردن دیگران.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۳۲    
به دنبال شبهات مطرح شده در رسانه ها درباره گم شدن 4/8 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی پرداختی به واردکنندگان در سال 97 و انتساب این مطلب خلاف واقع به گزارش دیوان محاسبات کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۱:۰۲    
صفحه کمک به آسیب دیدگان از کرونا در قسمت پرداخت وجوهات پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اضافه شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۵۰    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در زیر یکی از توییت های قدیمی خود نوشت: یادآوری سالانه!
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۳۰    
سازمان اوپک در گزارش جدیدی اعلام کرد همه گیری ویروس کووید-19 بیشترین کاهش تقاضا در بازار جهانی نفت را تا به امروز رقم خواهد زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۱    
خبرگزاری الجزیره به نقل از دانشگاه جانز هاپکینز اعلام کرد حدود 5000 نفر ظرف 24 ساعت گذشته در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و حدود 30 هزار نفر دیگر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۷    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش این کشور بزودی به سامانه های هوشمند هدایت تجهیزات جنگ الکترونیک "بیلینا" مجهز خواهند شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۰    
برهم صالح، رئیس جمهور عراق اعلام کرد کشورش از ژوئن آینده گفت وگو های راهبردی را با آمریکا آغاز خواهد کرد که در آن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۴۷    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد در صورتیکه کنگره نامزد های پیشنهادی او برای پست های خالی در دولت را تائید نکند، از قدرت اجرایی خود برای تعلیق آن استفاده خواهد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۹:۲۹    
وزارت کار آمریکا امروز پنج شنبه گزارش داد که 22 میلیون نفر در این کشور از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کرده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، ضمن تجلیل از رشادت ها و مجاهدت های دلاورمردان ارتش، این روز را به ملت ایران و همه ارتشیان ایران اسلامی تبریک گفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۴۸    
برخی منابع محلی در جنوب یمن گزارش کردند که کار کمیته حل اختلاف نیروهای دولت مستعفی یمن با شورای انتقالی که به ترتیب متحدان ریاض و ابوظبی هستند، در ابین با شکست مواجه شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۱۸    
لوکاس تاملینسون ، خبرنگار بخش دفاعی فاکس نیوز در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرده که امروز وقتی از مارک اسپر ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۶    
فرهاد جم و اسب عزیزش که یکی از همراه های این روز های این بازیگر و مجری قدیمی است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۸:۰۱    
مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا پنجشنبه در اظهاراتی گفت: من معتقدم که رهبران چین درباره شیوع ویروس کرونا که عامل اصلی تولید و انتشار آن، آنجا بوده عملکردی گمراه کننده داشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۸    
تصویر ویژه از رهبرمعظم انقلاب و سردار قاآنی در دوران دفاع مقدس را ببینید.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۵۵    
محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان از موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۶    
عکسی که سحر قریشی با لباس ارتشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۴۲    
به طوری که از اسفند سال گذشته و آغاز قرنطینه های خودخواسته بخش زیادی از شهروندان، سبک زندگی برای تعداد زیادی از پایتخت نشینان نیز تغییر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال استقلال این روزها با دقت تمرینات انفرادی بازیکنان تیمش را از طریق فضای مجازی پیگیری می کند و حتی روز گذشته باشگاه استقلال خبری منتشر کرد مبنی بر شناسایی دو تن از استقلالی ها به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۰    
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: ما در شورای نگهبان، مجلس را در رأس امور می دانیم ولو اینکه برخی از نمایندگان معدود ظاهراً چنین اعتقادی نداشته و از بیان چنین حرف خلاف و نادرستی واهمه ای هم ندارند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۹    
امیرحسین صادقی، کاپیتان پیشین تیم استقلال اعلام کرد خودروی مزدای او بعد از ظهر امروز مقابل پارکینگ خانه اش توسط سارقین دزدیده شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۷    
اکثر باشگاه های اروپایی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) با مشکلات اقتصادی جدی روبه رو شده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۴    
وانگ یی، وزیر خارجه چین اعلام کرد در گفت و گوی تلفنی با محمد جواد ظریف، همتای ایران خود بر آمادگی کشورش برای تقویت همکاری با تهران در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکید کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۶:۰۱    
خلیل زاده گفت: من این روزها در خانه تمریناتم را انجام می دهم و سعی می کنم با برنامه هایی که مربیان داده اند در فرم بدنی خوبی باشم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۹    
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد کشور های اروپایی وارد جنگی دشوار در برابر ویروس جدید کرونا خواهند شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۵۵    
ایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران، گفت: امسال افزایش نرخ اجاره بها کمتر از خط تورم خواهد بود و حتی در شهرهای کوچک، افزایش اجاره نخواهیم داشت و در مجموع میزان اجاره بها زیر خط تورم خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۴۹    
سریال پدر پسری به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۳۳    
شبکه سه سیما رمضان امسال هم، برنامه ای متفاوت را برای پخش در لحظه های افطار آماده می کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۵    
ابوالفضل روغنی بیان کرد: بازگشایی بدون ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت مشمول جریمه خواهد بود و تخلف محسوب می شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۳    
رئیس قوه قضائیه با تبریک 29 فروردین روز ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما در کنار مردم هستند و از زندگی مردم گره گشایی می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۳    
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی، مهندس عباس کشاورز را به سمت مشاور عالی وزیر منصوب کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۱    
خرید پیراهن مردانه در عین حالی که می تواند لذت بخش باشد یکی از خریدهای چالش برانگیز برای آقایان شیک پوش محسوب می شود که وقت و انرژی زیادی را از فرد خواهد گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۰    
امروزه ارتش ایران از 4 نیروی زمینی، پدافند هوایی، دریایی و هوایی تشکیل می شود، که به همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی، مجموعه ٔنیروهای مسلح ایران را شکل می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۶    
از مردم تهران درخواست شده به جای استفاده از مترو و اتوبوس از تاکسی و خودرو شخصی استفاده کنند اما چند درصد مسافران حمل و نقل همگانی انتخاب اولشان استفاده این ناوگان بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۰    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از تداوم حملات ناجوانمردانه جنگنده های سعودی به مناطق مختلف یمن خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۴    
زمانی که لئوناردو در تیم حضور داشت، مالدینی عملاً نقشی اجرایی نداشت. او سال هاست که این درخواست را دارد در باشگاه فعال باشد و قدرت عمل داشته باشد.
  • ۱