سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۲:۵۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 30 مهر 1399 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 31 فروردین 1399 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1399 افکار نیوز 31 خرداد 1399 افکار نیوز 31 تیر 1399 افکار نیوز 31 مرداد 1399 افکار نیوز 31 شهریور 1399 افکار نیوز 30 آبان 1399 افکار نیوز 30 آذر 1399 افکار نیوز 30 دی 1399 افکار نیوز 30 بهمن 1399 افکار نیوز 1 اسفند 1399 افکار نیوز 1 مهر 1399 افکار نیوز 2 مهر 1399 افکار نیوز 3 مهر 1399 افکار نیوز 4 مهر 1399 افکار نیوز 5 مهر 1399 افکار نیوز 6 مهر 1399 افکار نیوز 7 مهر 1399 افکار نیوز 8 مهر 1399 افکار نیوز 9 مهر 1399 افکار نیوز 10 مهر 1399 افکار نیوز 11 مهر 1399 افکار نیوز 12 مهر 1399 افکار نیوز 13 مهر 1399 افکار نیوز 14 مهر 1399 افکار نیوز 15 مهر 1399 افکار نیوز 16 مهر 1399 افکار نیوز 17 مهر 1399 افکار نیوز 18 مهر 1399 افکار نیوز 19 مهر 1399 افکار نیوز 20 مهر 1399 افکار نیوز 21 مهر 1399 افکار نیوز 22 مهر 1399 افکار نیوز 23 مهر 1399 افکار نیوز 24 مهر 1399 افکار نیوز 25 مهر 1399 افکار نیوز 26 مهر 1399 افکار نیوز 27 مهر 1399 افکار نیوز 28 مهر 1399 افکار نیوز 29 مهر 1399 افکار نیوز 30 مهر 1399 
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۰۵:۱۱    
کریس رونالدو از ظاهر جدید خود رونمایی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۸    
ورودی پایتخت با ترافیک نیمه سنگین رو به روست اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۳۵    
تیم های فوتبال سوسیداد - ناپولی در چارچوب رقابت های لیگ اروپا امشب به مصاف هم می روند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی فرش دستباف با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت ثبت نام مسکن قالیبافان است گفت: تا کنون 200 واحد تحویل و اکنون 430 واحد دیگرآماده تحویل است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۱    
سیما سادات لاری، بعد از ظهر یکشنبه چهارم آبان 99، به ارائه گزارشی از وضعیت کرونا در کشور پرداخت و افزود: در شبانه روز گذشته بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند که با احتساب آمار قبلی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۸:۲۵    
روغن هسته انگور به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، باعث تقویت فرآیند بازسازی سلول ها شده و مانع از پیری پوست می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۷:۲۵    
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اقدام حاکمیتی نسبت به دورکاری حداکثری در شهر تهران و ممنوعیت سفرهای غیرضرور تاکید کرد و از نامه در دست انتشار فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۲:۲۵    
یکی از موارد اصلی طلاق عدم امکان سازش بین زن و شوهر است در این حالت ازدواج به مرحله ای می رسد که که ادامه آن برای زن و شوهر غیر ممکن می شود بنابراین زوجین وارد پروسه طلاق می شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۰:۲۶    
یک کرمچاله از بسیاری جهات مانند یک سیاهچاله است، هر دوی این اجرام بی اندازه چگالند و کشش گرانشی بسیار نیرومندتر از اجرام هم اندازه خود دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۰:۱۱    
محمد بحرانی، بازیگر و صداپیشه شناخته شده، تصویر جالبی از دوران کودکی خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۷:۱۰    
حسین میرزائی رئیس دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فارابی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا بیستم آبان ماه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۴۹    
جزئیات انواع وام های دانشجویان علوم پزشکی برای سال تحصیلی 1400-1399 از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۹    
دکتر زالی پیش از این در اواخر شهریور ماه از شکل گیری موج سوم بیماری کرونا در تهران خبر داده و تاکید کرده بود که "برای کنترل رشد فزاینده بیماری نیازمند انجام مداخلات جدی تر در تهران هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۴:۵۶    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه افزایش تعداد بستری ها بر افزایش فوتی های کرونایی تاثیر دارد، نسبت به روند صعودی آمار بیماران مبتلا به کرونا هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۰۰:۵۶    
رژیم غذایی سنتی ژاپنی ها یک غذای کامل است که در آن ماهی ها، غذاهای دریایی و گیاهان به مقدار زیادی یافت می شود. همچنین مقدار کمی از چربی، قند و پروتئین های حیوانی در آن وجود دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با خانواده شهید محمد محمدی ضمن ابراز همدردی با این خانواده، بر برخورد سریع، دقیق با قاتل و مسببین شهادت این شهید امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۶    
محمود علوی در پیامی به سردار اشتری به مناسبت هفته نیروی انتظامی تاکید کرد: این افتخار ما را بس که دوشادوش نیروی انتظامی حافظ امنیت پایدار این مرز و بوم هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۱:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی پرداختن به مولفه تربیت را از جمله اولویت های کاری قوه مقننه برشمرد و گفت: برای ساماندهی امور آموزش و پرورش باید صدای معلمان شنیده شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۴۲    
بر اساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای پنجشنبه 1 آبان در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۲۵    
عکسی که الناز حبیبی به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۴    
سؤال این است که در جامعه ای که مردم عادی هم برای کمک و رفع مشکل دیگران تا این حد پای کار هستند، چرا برخی مشکلات مزمن در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد، فرهنگ، آموزش و... همچنان پابرجاست؟
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۴۵    
به زودی کشتی هایی که نشان IRISL بر بدنه و پرچم عزیز ایران را بر دکل های خود در اهتزار دارند، خوشنام تر از دیروز و با اعتبار مضاعف و قهرمان سه جنگ نابرابر، در بنادر بزرگ جهان پهلو خواهند گرفت.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۱    
عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا می گوید جو بایدن در صورت پیروزی در انتخابات به دنبال توافقی فراتر از برجام که او به آن فرابرجام می گوید خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۷    
بحث و بررسی پیرامون استیضاح رئیس جمهور بالاگرفته و در بالاترین سطوح و حتی در میان نمایندگان مجلس، موافقان و مخالفانی پیداکرده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۰    
ترس از ابتلا به کرونا به خصوص با تشدید سرعت انتقال بیماری، باعث شده تا تقاضا برای انجام تست های تشخیصی افزایش یابد، اما نکته مهم در این بین، زمان انجام و نوع تست است که باید آگاه باشیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۰    
با پیشتازی جو بایدن در نظرسنجی ها، دونالد ترامپ کمتر از 2 هفته فرصت دارد تا شرایط را به نفع خود تغییر دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۰    
یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت: روزها درگذرند لحظه را دریابیم .
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۲۵    
مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: به منظور رفع مشکلات استان ها، لازم است استادان و دانشجویان، فعالیت های خود را در این عرصه بیشتر کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۲۰    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مسئولان کشور، به جای توجه به ظرفیت های داخلی، امیدوار به تحولات سیاست های خارجی و انتخابات آتی آمریکا هستند، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی امروز کشور ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۱    
در پی طرح برخی گمانه زنی ها درباره عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، یک منبع آگاه از پرواز بی سابقه یک هواپیمای تجاری از تل آویو به خارطوم خبر داده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۱۱    
فدراسیون فوتبال بوسنی از یوفا خواست دیدار با ایرلند را لغو کند تا این تیم بتواند برابر ایران به میدان برود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۵۵    
شمار جان باختگان در رودخانه ها همواره در صدر تعداد جان باختگان ناشی از غرق شدگی قرار داشته است. در شش ماهه ابتدایی امسال نیز 316 نفر از هم وطنان در رودخانه ها جان باخته اند که 266 نفر آنان مرد و 50 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۵۰    
یک رسانه عرب زبان با اشاره به سه تحول راهبردی و مهم در جبهه سوریه از جمله سفر محرمانه مقامات بلندپایه آمریکا به دمشق، گزارش داد: ماههای آینده آکنده از امور غافلگیر کننده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۲۵    
کارشناسان معتقدند افسردگی، اضطراب و سایر اختلالات روانی در کودکان، می تواند علت تهدید به خودکشی در کودکان و نوجوانان باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه پیش بینی های صندوق بین المللی پول بر پایه اطلاعات و آمار دقیق و علمی نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۶:۱۰    
مدیرکل دامپزشکی لرستان از صادارت پای مرغ از کوهدشت به کشورهای جنوب شرق آسیا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۵۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما تحریم ها در حوزه نظامی را تبدیل به فرصت کردیم و به همین دلیل، نیروهای مسلح با تکیه بر توانمندی های داخلی به خودکفایی کامل رسیده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۳۵    
خودرو 2022 GMC Hummer یک پیکاپ برقی چهار درب با برد 350 مایل است که 1000 اسب بخار قدرت و حداقل 1000 پوند فوت گشتاور دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۲۵    
خودردن برخی انواع تخم مرغ ها سبب وارد آوردن آسیب های فراوانی به بدن شما می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۲۰    
ایران نزدیک ترین نقطه به افغانستان است، لذا کابل از تهران انتظار دارد از سلاح های ایرانی برای دفاع از مرز های خود استفاده کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۵:۱۱    
سازمان شیلات با انتشار بیانیه ای جزئیات بیشتری از توقف صید ترال در آبهای جنوب رامنتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۵۵    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران پیشنهاد داد که در روزهای اضطرار آلودگی هوا داشتن معاینه فنی برتر به جای پلاک زوج و فرد معیار تردد خودروها قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۵۰    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل با اشاره به وضعیت اسف بار مردم یمن اظهار کرد: حدود دو میلیون کودک یمنی بدلیل تداوم جنگ در معرض قحطی و مرگ قرار دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۳۵    
دو محموله 11 میلیون بشکه ای و یک محموله 6 میلیون بشکه بنزین اکتان 87 به صورت فوب با قیمت 32.14 دلار برای هر بشکه در بورس انرژی معامله و صادر شد که ارزش این معاملات بیش از یک میلیارد دلار بوده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۲۰    
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس یازدهم از برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم به صورت حزبی خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۰۵    
معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ارائه پیشنهاد تخصیص ردیف اختصاصی برای آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان در قانون بودجه سال 1400 خبر داد و گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۴:۰۰    
سحر زکریا با انتشار عکسی از مصاحبه اش با یک نشریه نوشت: باز هم تشکر از پاچه خواران عزیز ، ولی من سکوت نخواهم کرد
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۵۵    
تا زمانی که سطح قند خون را حفظ کنید، دیابت نوع 2 تقریبا منتفی است، این در حالی است که ثابت شده برخی میوه ها سطح خون را تثبیت می کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۵۰    
نماینده ماکو در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور به خاطر اینکه در متن جامعه نیست از مسائل مردم بی اطلاع بوده و در قرنطینه کامل است گفت: نباید با بی اعتنایی و بی تفاوتی دولت مردم متحمل مشکلات کمرشکن شوند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۴۰    
کارگرجم پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در شرایط کنونی نمی توان گفت شاکله استقلال حفظ شده چون مهمترین بازیکنان این تیم را در تمرین نمی بینیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۳۵    
گرانی سفرهای هوایی با وجود اخطار وزیر راه و دستور توقف یک هفته ای رییس سازمان هواپیمایی همچنان ادامه دارد و نرخ ها کاهش نیافته و یا حتی تعدیل نشده است ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۲۵    
مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش درباره موضع این وزارتخانه نسبت به مدارسی که از شاد استفاده نمی کنند، توضیح داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۱۰    
لاله صبوری، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر تصویری از خود و مأموران نیروی انتظامی را به همرا نوشته ای در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۱۰    
قرارداد حسین پورحمیدی دروازه بان استقلال روز گذشته به مدت 3 فصل تمدید شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۳:۱۰    
شرکت نفت و گاز دوبی اقدام به راه اندازی دو پمپ بنزین دریایی در سواحل شیخ نشین دوبی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۵۵    
معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه اگر روند ابتلا به همین روال ادامه داشته باشد، مطمئنا تهران با مشکل جدی در زمینه بستری بیماران جدید کرونایی مواجه می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۵۰    
یو اس ای تودی برای اولین بار در تاریخ انتشار این روزنامه، از یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد و با شمردن مشکلات ناشی از ریاست جمهوری ترامپ از رای دهندگان مردد خواست جو بایدن را انتخاب ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۳۵    
لطیفی گفت:در 7 ماه نخست امسال91 هزار و 275 کیلوگرم انواع هورمون انسولین وارد کشور شده که نسبت به مدت مشابه 315 درصد رشد داشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۲۶    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: درخواست تشکیل جلسه شورای عالی کار را داریم تا در نیمه دوم سال حقوق کارگران بازنگری شود ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۲۰    
مجله "تایم" آمریکا در گزارشی اذعان کرد که توان نظامی ایران بسیار بزرگ تر از تصورات آمریکا درباره آن است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۰    
وحید امیری ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس دو پیشنهاد خارجی را برای ماندن در این تیم رد کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۲:۱۰    
همتی با تاکید بر اینکه اقتصاد ایران با وجود تحریم های آمریکا در مواجهه با شیوع کرونا موفق بود گفت: ما از صندوق بین المللی پول انتظار داریم فارغ از فشار آمریکا تقاضای وام ایران را تصویب کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۵۰    
یک کشیش آمریکایی اظهاراتی ادعایی درباره نحوه و زمان پایان دنیا و برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عنوان کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۴۰    
دلیل تمدید قرارداد دو بازیکن جوان استقلال این است که آن ها می خواهند به صورت قرضی جدا شوند
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۳۵    
همتی گفت: تهاتر نفت با کالا های اساسی باعث افزایش تجارت خارجی کشور خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۲۵    
برای دریافت گواهی انحصار وراثت و طبقات ارث باید به نکات قانونی توجه داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۰    
رضا بهرام با انتشار این عکس نوشت: صبح بخیر. امیدوارم روز پرانرژی داشته باشید.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۱:۱۰    
معاون توسعه و تحقیق شرکت بورس و اوراق بهادار تهران گفت: از آنجایی که از قانون گذاری در بازار سرمایه حدود 15 سال می گذرد بعضی از آن ها نیاز به بازنگری دارند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۵۵    
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندانی که اموالشان به سرقت رفته خواست تا از طریق مراجعه به سامانه" نما "نسبت به شناسایی و تحویل آن اقدام کنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۰    
بازیکن ایرانی زنیت بابت شکست دیشب تیمش ابراز ناراحتی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۲۵    
در این مطلب با برخی از اعضای بدن آشنا می شوید که از درونیات شما خبر می دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۰:۱۰    
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در بعضی قراردادهای باشگاه استقلال بازنگری انجام خواهد شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۸    
تیپ هفت الحشد الشعبی از یک عملیات امنیتی پیشدستانه و گسترده در مناطق شمال سامراء و شرق الانبار خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۶    
رودی جولیانی ، وکیل شخصی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا گفته که لپ تاپ ادعایی متعلق به هانتر بایدن ، پسر جو بایدن ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع سیل و رانش زمین در ویتنام با دولت و مردم ویتنام ابراز همدردی کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۷    
دبیر هیات فوتبال تهران گفت: دلایل تفصیلی زیادی برای فسخ قرارداد وجود دارد اما بازیکن لیگ حرفه ای و لیگ برتری برای فسخ قرارداد نیازی به حضور در هیات فوتبال ندارد
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۳    
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شده با مدیریت منابع در شرایط تحریم های بین المللی و شیوع بیماری کرونا، به شعار جهش تولید، جامه عمل بپوشاند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۷    
رکود و افزایش هزینه های کسب و کار شرایط کار برای بسیاری از واحدهای تولیدی را سخت کرده است. جدای از این پاندمی ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تا مرز ورشکستگی کشانده و هر روز آمارهای متعددی از ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۶    
194 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور طی نامه ای از مراجع عظام تقلید خواستند خواستند تا جریانات زمان امام حسن(ع) و شرایط صلح ایشان را تبیین کرده و حقایق را برای مردم و به خصوص جوانان روشن کنند تا ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۴    
این سامانه که با همکاری شرکت تأمین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین راه اندازی شده، ابزاری است که اشخاص حقوقی درجه یک می توانند به کمک آن گردش وجوه حساب های بانکی خود در بانک پارسیان را پایش و با ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
دیوید فریدمن ، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی گفته اگر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا برای یک دور دیگر انتخاب شود، واشنگتن خاورمیانه را برای 100 سال آینده تغییر خواهد داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۳    
وزیر خاجه کوبا چهارشنبه در توییتی از سیاست خارجی آمریکا انتقاد کرد و این کشور را تهدید اصلی علیه ثبات منطقه و جهان بر شمرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۳    
کلی کرافت ، نماینده ایالات متحده آمریکا این طرح را رد کرد و مدعی شد که هر طرحی بدون متوقف کردن تخلفات ایران از قوانین بین المللی بیهوده خواهد بود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۹    
بابک دین پرست گفت: در شرایط جنگ اقتصادی از هیچ دستگاهی از جمله بانک ها اعم از دولتی و خصوصی پذیرفتنی نیست که شانه خالی کنند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۱    
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز چهارشنبه 30 مهرماه به ریاست محسن رضایی، دبیر مجمع تشکیل جلسه داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۵    
در شب دوم از اولین هفته از رقابت های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در اتحاد میهمان منچستر سیتی است و این دیدار از ساعت 22:30 آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۳    
باشگاه پرسپولیس در نامه ای به باشگاه الریان و فدراسیون فوتبال قطر تهدید به شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۲    
نورانی گفت: مقداری گوجه فرنگی باران خورده و سرما زده به دلیل کمبود نظارت به کشور عراق صادر شده بود که توسط سازمان نباتات این کشور برگشت خورد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۴    
سردار "حسین اشتری" در نامه ای از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ناجا و پیام تبریک ایشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی قدردانی و تشکر کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۶    
آرش بهمنی جانشین دادستان پاوه، از کشف و ضبط انبار احتکار خواروبار توسط پاسداران گمنام امام عصر (عج) در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۹    
آزمایش کرونای وزیر بهداشت آلمان چهارشنبه مثبت شد و او اعلام کرده اکنون به قرنطینه رفته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۵    
دبیر کل ناتو چهارشنبه اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک مرکز فضایی جدید در آلمان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
یک نماینده مجلس سنای آمریکا لحظاتی پیش در حساب کاربری خود در توئیتر پیشنهاداتی را برای کاهش خطر جنگ اتمی مطرح کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
پامپئو با اشاره به تحریم های چند روز پیش علیه چند شرکت و فرد چینی به بهانه ارتباط با شرکت کشتی رانی ایران گفت: طرف هایی را که با ایران تجارت کنند تنبیه خواهیم کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۱۸    
وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک کشور عربی دیگر به جمع سازشکاران با این رژیم ملحق شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۸    
نخست وزیر ارمنستان بعد از ظهر چهارشنبه بکارگیری راه حل دیپلماتیک برای حل بحران قره باغ کوهستانی را رد کرد و خواستار حضور داوطلبانه شهروندان کشورش در نبرد با جمهوری آذربایجان شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۱    
حجت نظری گفت: برخی از ارقامی که سعادتمند به بازیکنان گفته بود، حتی تعجب خود بازیکنان را هم به همراه داشت و آنها از مبالغ پیشنهادی استقبال کرده بودند.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷    
نشریه استاد دوحه قطر در خبری مدعی شد که الریان قطر برای جذب شجاع خلیل زاده با پرسپولیس توافق کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
مسی برای شانزدهمین فصل متوالی موفق به گلزنی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شد و از این حیث با رایان گیگز اسطوره منچستر یونایتد برابر شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهور آذربایجان از آزادسازی مناطق جدیدی در اطراف قره باغ کوهستانی طی درگیری با نیروهای ارمنستان خبر داد.