شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۵۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 30 تیر 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۶:۳۶    
معاون حمایت و پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: برخی افراد در زمینه ثبت اختراعات اخلاق را رعایت نمی کنند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۱    
همسر محمد عبادی اعلام کرد که این دوبلور قدیمی همچنان در بخش آی سی یو بستری است و با دستگاه، تنفس می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۱۱    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم در آزادراه کرج- تهران و همچنین محور هراز خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۳    
حسام الدین سراج دیروز در نشست خبری کنسرت خود در مشهد مقدس اظهار کرد: خوشحالیم که سد مقاومت در برابر موسیقی در مشهد شکست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۱    
آزمایشگاه علوم شناختی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه اصفهان با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و در راستای ترویج دانش علوم شناختی در استان اصفهان به چندین دستگاه و فناوری های پیشرفته ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱    
تحلیلگران اقتصادی معتقدند هر چقدر که آزادی عمل بیشتری در بازار ثانویه داده شود، انسجام و عمق این بازار بیشتر می شود و صادرکنندگان اشتیاق بیشتری برای پیوستن به آن خواهند داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
یک هنرمند صنایع دستی گفت: سازمان میراث فرهنگی درحالی یکی از بازیگران را به عنوان سفیر صنایع دستی انتخاب کرده که اصلا نشانی از این هنر در او نمی بینیم بلکه برند خارجی روی لباسش نمایان است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۳    
وزیر آموزش و پرورش، گفت: بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی زیست شناسی یکی از ممتازترین المپیادهایی بود که دانش آموزان ما در آن افتخار آفریدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۱    
متهم اصلی پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در دهمین جلسه رسیدگی به پرونده این موسسه که در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، پس از پایان دفاعیاتش به سئوالات قاضی پرونده پاسخ داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
علی الفت پور ضمن اعلام خبر چاپ کتاب نقاب ها (جریان شناسی نفوذ و استحاله در ایران) از سختی هایی گفت که برای گرفتن مجوز انتشار این اثر کشیده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
مهندس سابق ناسا بزرگترین تفنگ آبی جهان را ساخته که قابلیت نگهداری 2 گالن آب را دارد و می تواند آن را با سرعت 437 کیلومتر بر ساعت پرتاب کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۳    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز در نقاط مختلفی از کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و دمای هوای پایتخت به 40 درجه سانتیگراد می رسد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۱    
مطالعات ژنتیک راز نورافشانی ماهی زشت و ترسناکی به نام قلابچه ماهی را که در اعماق دریاها و اقیانوس ها و در نور بسیار ناچیزی زندگی می کند، فاش کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۲    
به تازگی قابلیتی به شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده که اگر چه ممکن است برای برخی کاربران جذاب باشد، اما می تواند به کابوسی برای تعدادی از کاربران مبدل شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۶    
مرتضی میرباقری اعلام کرد برای تامین منابع مالی تولید برنامه در سیما مذاکراتی با مجلس شورای اسلامی داشته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۳    
همشهری آنلاین: یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت جداول پلیمری توپر شده است که خودشان تمیز می شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۳    
مدیر گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با اشاره به دسترسی آزاد اطلاعات و ارتباطات در ایران، گفت: بیش از 95درصد خانوارهای ایرانی به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
ناصر حسینی مهر قصد دارد دور جدید اجراهای نمایشی خود را با تولید و اجرای نمایش مسخ اثر کافکا آغاز کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۳    
مدیرکل اداره نظارت بر فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل های تغذیه ای سازمان غذا و دارو، از جمع آوری محصولات سه شرکت داخلی خبر داد که محصولات آنها مجوز تولید، واردات و عرضه نداشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۳    
معاون دانشگاه فرهنگیان گفت: تغییر نام این دانشگاه به "تربیت معلم" در انتظار تأییدیه شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۸    
همشهری آنلاین: محققان آمریکایی دریافتند رعد و برق دارای بوی منحصر به خود است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۷:۱۱    
رئیس اداره دندانپزشکی امور درمان وزارت بهداشت، گفت: تا سال 1400، تعداد دندانپزشکان کشور به 40 هزار نفر خواهد رسید که تقریبا می توان گفت این تعداد از استانداردهای جهانی بالاتر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۶:۵۶    
پژوهشگر شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان هیچ وقت قبول نکرده است که فردی غیر قابل شکایت باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۶:۱۴    
نایب رئیس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر، گفت: یک سوم جامعه ما فشارخون بالا و 25 درصد چربی خون بالا دارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۶:۱۰    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، استفاده از هر نوع نیکوتین در دوره بارداری یا در زمان شیردهی ممکن است ریسک سندروم مرگ ناگهانی نوزاد را افزایش دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۶:۱۰    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار دختران شین آبادی تلاش و پیگیری های جدی برای تسریع در روند درمانی آنان را مورد تأکید قرار داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۱:۳۸    
دختران قربانی حادثه آتش سوزی شین آباد امروز شنبه با معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده دیدار و گفت و گو کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۱:۳۸    
مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق تصریح کرد: ما در روزنامه به رسالت خود عمل کردیم و طبق قانون گوشه ای از اسنادی را که به دستمان رسیده است، منتشر کردیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۱:۱۲    
مهدی علیاری به مدال برنز رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۲    
همشهری آنلاین: سازمان غذا و دارو در نامه ای به هفت شرکت دارویی کشور دستور داد داروی ضد فشار خون والسارتان تولیدی شان را که ماده موثر آن منشا چینی دارد، از بازار جمع آوری کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۲    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: ظرفیت پهنه های کار و فعالیت در پهنه های جنوبی تهران مغفول مانده است؛ در حالی که می تواند در این مقطع که شهرداری تهران با کمبود درآمد مواجه است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۲    
سخنگوی آتش نشانی تهران از نجات 10 نفر در حادثه آتش سوزی یک منزل قدیمی در تهران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۶    
یکی از قسمت های برنامه ماه عسل را که احسان علیخانی در آن از دستمزد خود می گوید و جزییاتی را درباره اسپانسر این برنامه مطرح می کند، ببینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۳    
سناتور جمهوری خواه ایالت کالورینای جنوبی گفت که اشتباه ترامپ این است که تفاوت میان مداخله مسکو در انتخابات 2016 و تبانی کمپین وی با روسیه را تشخیص نمی دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۷    
بعد از مهلت 48 ساعته ای که دادستانی برای بانک مرکزی به منظور ارسال اسامی دریافت کنندگان ارز دولتی تعیین کرد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۱    
همشهری آنلاین: مبتلایان به سرطان به گزینه های درمانی متعددی دسترسی دارند که بسیاری از آن ها درمان های استانداردی هستند و مطالعات خوبی در مورد آن ها انجام گرفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۴۱    
شبکه سه سیما عصر امروز یک ساعت از آنتن خود را به احسان علیخانی اختصاص داد تا درباره ی اتهام های اخیر درباره دریافت وام میلیاردی از یکی از موسسه های مالی اعتباری، از خود دفاع کند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۲۳    
دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ، معدن و ماشین آلات وابسته امروز با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد و ده ها شرکت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۱۱    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص بازگشت عضو زرتشتی شورای شهر یزد به این شورا گفت: همه افراد در برابر قانون اساسی یکسان هستند و این بازگشت را به فال نیک می گیریم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۲    
سرپرست سازمان اورژانس کشور به علت آمار چشمگیر غرق شدگی در هفته گذشته به هموطنان هشدار داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۲    
مدافع پرسپولیس به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در اولین بازی فصل نخواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۲    
رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: عاملان شهادت 11 تن از رزمندگان اسلام در درگیری با اشرار و تروریست های ضد انقلاب به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) تحت تعقیب قرار گرفتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: ایران یک بار دیگر توانست به جهان نشان دهند ایران کشوری امن و به دنبال صلح است و دست برادری برای همه کشورهایی که بخواهند جوانمردانه با آن باشند، دراز می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۳    
تیم المپیاکوس شست سنگینی را مقابل تیم بلژیکی پذیرا شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۲۳    
در پی در گذشت آیت الله حاج آقا مرتضی تهرانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیام تسلیتی صادر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۱    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار دختران شین آبادی تلاش و پیگیری های جدی برای تسریع در روند درمانی آنان را مورد تأکید قرار داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۵۶    
عبدالصمد خرم آبادی از فعالیت 29 میلیون کاربر در هفت پیام رسان داخلی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۲    
نماینده تهران تاکید کرد: مصوبه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره موضوع آقای سپنتانیکنام، تاکیدی بر جمهوریت نظام و موجب شادی دغدغه مندان کشور و سربلندی دلسوزان نظام بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۴۲    
رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه بیرجند گفت: با اجرایی شدن قرارداد همکاری دانشگاه بیرجند با دانشگاه های اروپا در قالب برنامه اراسموس پلاس ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۲۱    
شاگردان توشاک مقابل تیم شهرداری ماهشهر به تساوی بدون گل دست یافتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۲    
دبیر بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران گفت: بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران 12 تا 14 شهریورماه امسال به میزبانی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۲    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اعلام اینکه فعلا پرداخت ارز مسافرتی از طریق پنج بانک عامل معرفی شده ادامه دارد از اعلام تصمیمات جدید ارائه ارز مسافرتی در روز چهارشنبه خبرداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۲    
تیم والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل چین به برتری 3 بر صفر رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۲    
وزیر کشور فرانسه در رابطه با حمله بادیگارد ماکرون به یکی از معترضان، به پارلمان این کشور احضار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۳    
اعضای شورای برنامه ریزی استان تهران در جلسه امروز شنبه با اکثریت آرا تعیین حریم قیامدشت را مصوب کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۳    
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان با بیان این که حمایتی که در حوزه پژوهش انجام می دهیم باید بی منت و همه جانبه باشد، گفت: تمامی اعتبارات حوزه پژوهشی خروجی موفقی را در عرصه نانو ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۲    
وزیر خارجه کشورمان گفت:برجام فقط دستاورد سیاسی نداشت بلکه دستاورد اقتصادی هم به همراه داشت. : لازم است با دیگر اعضا رایزنی کنیم تا برجام باقی بماند ولی معطل اروپا نمی شویم قرار است با هم همفکری کنیم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۲    
احسان علیخانی در برنامه حالا خورشید بیان کرد که تا کنون حتی هزار تومان هم وام نگرفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۴۲    
مالک باشگاه تراکتورسازی با حضور در رختکن تیم برای دقایقی با سرخ پوشان به گفت و گو پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۱    
مسابقات بوکس گرامیداشت کاپیتان اسبق تیم ملی بوکس ایران شب گذشته در مجموعه شهید شیرودی تهران به پایان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۲    
وزیر و مسئولان وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور، صبح امروز شنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۲    
حضور ملی پوش 30 ساله ایران در باشگاه ترابوزان اسپور بازتاب گسترده ای در رسانه های ترکیه داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۲    
اگر منظور رسانه های مجازی و غیر مجازی از (ا_ع) همان احسان علیخانی است، باید بگویم اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت المال و مردم من نیستم
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۳    
انتشار گزارش های جدید از موسسه ثامن الحجج، سوژه ستون طنز روزنامه شهروند شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۳    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از اعضای کمیسیون فرابخشی فنی و عمرانی خواست تا ضمن ارائه نقطه نظرات سازنده خود، با جدیت در فرآیند تدوین برنامه پنج ساله سوم شهر تهران مشارکت کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۳    
پژوهش های دانشگاهی انجام شده گویای آن است که پول های زنانه به ویژه در سال های ابتدای ازدواج، می تواند در تداوم حیات خانواده اثرگذار باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۳    
کاظم هژیرآزاد با یادآوری خاطراتش با اصغر فرهادی در سریال قدیمی چشم به راه ، از توانایی بی نظیر این کارگردان و تفاوت مشخصی که با سایر هنرمندان داشت نوشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی غلامرضا سلیمانی امیری را به سمت رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۱    
بازیکن سابق استقلال در سوگ پدر نشسته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۱    
محققان دریافتند ریسک ابتلا به اختلال اوتیسم در کودکان از طریق میکروبیوم های روده مادر در طول بارداری قابل تعیین است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل حریم معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران از آزاد سازی 18 هزار و 761 مترمربع از اراضی حریم پایتخت طی 3 ماه اول امسال خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۱۱    
در هفته گذشته 5 زلزله با بزرگای بیش از 4 ریشتر در 4 استان رخ داد که بزرگترین آنها در سنخواست استان خراسان شمالی با بزرگای 4 ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۲    
دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با حمایت از ایده های برتر در حوزه علوم پایه هفتم آذر ماه امسال برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۲    
مهلت ارسال کتاب به دبیرخانه چهارمین دوره ی جایزه ی شعر شاملو، فردا 31 تیر ماه 1397 به پایان می رسد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۲    
قیمت انواع محصولات لبنی به ویژه شیر که نرخ مصوب دارد طی روزها و هفته های گذشته با افزایش 10 تا 20 درصدی مواجه شده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۷    
مامه تیام برای اینکه قراردادش را با استقلال ادامه دهد و وارد تهران شود خواهان بخشی از طلبش شد
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۱    
موضوع تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی در دستور کار این هفته مجلس قرار گرفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۱    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج سید حسن حقانیان پدر سید وحید حقانیان، از درگاه احدیت برای آن مرحوم، رحمت و غفران الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۱    
بیش از 200 هزار نسخه قرآن کریم در چهار ماهه نخست امسال در شرکت چاپ و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه چاپ و روانه بازار کتاب شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۱    
سنگربان جدید کهکشانی ها روز دوشنبه به طرفداران معرفی می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۸    
کلانتری بخش لس آنجلس (LASD) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد: در این هفته 36 قاچاقچی که در یک عملیات قاچاق انسان در شهر "کامپتن" در جنوب کالیفرنیا شرکت داشتند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
تراکتورسازی به دلیل شروع دیرهنگام کارش در نقل و انتقالات از رقبا عقب افتاده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از 12 هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در مردادماه امسال خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود موج جدید گرما به کشور است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
ایران درودی معتقدست نقاشی مردمی بهترین نوع نقاشی است و ابراز کرد دوست دارد در این نوع نقاشی بماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۱    
استارت اپ حمل ونقل سریع خودروها با سورتمه مغناطیسی با شرکتی چینی قرارداد همکاری امضا کرده و به عنوان بخشی از این معامله یک میلیارد دلار اعتبار برای پروژه های خود در سراسر جهان دریافت می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۲    
صدراعظم نوری در هفتاد و ششمین جلسه کمیسیون سلامت ؛ محیط زیست و خدمات شهری به میزبانی شهرداری منطقه 12 گفت: وجود بازار و فعالیت اصناف موجب برقراری جریان زندگی در قلب تهران هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۲    
سپنتا نیکنام در واکنش به بازگشتش به شورای شهر یزد بیان کرد: باهم بودنمان پیروزیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۹    
با انتصاب پنج دبیر بخش های جشنواره هنر مقاومت، ترکیب دبیران بخش های ده گانه این جشنواره تکمیل شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۲    
همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، مرکز روزانه توانبخشی تحت حاد افراد دارای آسیب نخاعی طرشت توسط مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران و با حمایت شهرداری منطقه دو با حضور معاون وزیر ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۲    
وکیل مهران مدیریگفت: موکلم در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۲    
خرید جدید تراکتورسازی برترین گل فصل لیگ اسکاتلند را به ثمر رسانده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:در سال جاری 11 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح اشتغال فراگیر و توسعه روستایی و عشایری برای احداث گلخانه در استان کرمانشاه به متقاضیان پرداخت شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۱    
با وجود خبر پیشنهاد از چند کشور مختلف، به نظر می رسد کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری دست کم به مدت شش ماه دیگر به توافق رسیده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۳    
ترابوزان بعد از وحید امیری یک بزایکن دیگر هم به خدمت گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۳    
دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف تبدیل دارایی های فکری به ثروت برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۳    
دبیرخانه کارگروه انتخاب حسابرس وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای، تصمیمات و ضوابط انتخاب حسابرس و بازرس قانونی سال 97 شرکت های موضوع ماده یک را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۳    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی، درباره انتشار خبری مبنی بر فرار متهم موسسه ثامن الحجج، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولان احتمال فراری شدن متهم ثامن الحجج را می دادند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۲    
در پنجمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیس جمهور و با حضور سران قوا، پیشنهادهایی در خصوص کنترل و مدیریت نقدینگی با جهت گیری رونق در تولید و اقتصاد کشور بررسی و تصویب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۲    
مهراب قاسم خانی، طنز نویس مشهور در شوخی با بنر شهرداری بوشهر که با کنار هم قرار دادن دو زن یکی با پوشش چادر و دیگری با پوشش مانتو سوالی با عنوان ترجیح می دهید کدام همکار شوهر شما باشد؟ مطرح کرده بود ...