یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 تیر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 تیر 1395 آفتاب نیوز 2 تیر 1395 آفتاب نیوز 3 تیر 1395 آفتاب نیوز 4 تیر 1395 آفتاب نیوز 5 تیر 1395 آفتاب نیوز 6 تیر 1395 آفتاب نیوز 7 تیر 1395 آفتاب نیوز 8 تیر 1395 آفتاب نیوز 9 تیر 1395 آفتاب نیوز 10 تیر 1395 آفتاب نیوز 11 تیر 1395 آفتاب نیوز 12 تیر 1395 آفتاب نیوز 13 تیر 1395 آفتاب نیوز 14 تیر 1395 آفتاب نیوز 15 تیر 1395 آفتاب نیوز 16 تیر 1395 آفتاب نیوز 17 تیر 1395 آفتاب نیوز 18 تیر 1395 آفتاب نیوز 19 تیر 1395 آفتاب نیوز 20 تیر 1395 آفتاب نیوز 21 تیر 1395 آفتاب نیوز 22 تیر 1395 آفتاب نیوز 23 تیر 1395 آفتاب نیوز 24 تیر 1395 آفتاب نیوز 25 تیر 1395 آفتاب نیوز 26 تیر 1395 آفتاب نیوز 27 تیر 1395 آفتاب نیوز 28 تیر 1395 آفتاب نیوز 29 تیر 1395 آفتاب نیوز 30 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۸    
بعد از کشته شدن 5 پلیس آمریکایی بر اثر تیراندازی افراد سیاهپوست باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که حملات به پلیس این کشور بر اساس مبناهای نژادی به جنبش زندگی سیاهان مهم است اسیب خواهد زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۵۵    
گزارش عملکرد، برنامه ها و چالش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری ارائه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر سه طبقه از برج تجاری سلمان هنوز دچار حریق است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۹    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از انتقال یک مصدوم در حادثه آتش سوزی برج سلمان به بیمارستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۶    
در حاشیه اتفاقات تلخ این روزها در امریکا و نژاد پرستی در پلیس این کشور.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۶    
نایب رئیس مجلس نهم گفت:البته اگر در دولت های گذشته نیز تخلفاتی در خصوص دریافت حقوق های کلان صورت گرفته باشد باید بررسی و با آن برخورد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۶    
در حاشیه افشاشدن اطلاعات 20 میلیون مشترک ایرانسل در تلگرام، ابولفضل رحیمی، این کارتون را در کانال نیش خط منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۳    
ترکیب اصلی تیم های ملی فوتبال فرانسه و پرتغال برای دیدار فینال یورو 2016 مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۳    
تدابیر شدید امنیتی در اطراف ورزشگاه محل برگزاری دیدار فرانسه و پرتغال حکم فرما است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۲:۴۰    
گزارش خبرنگار تسنیم از محل آتش سوزی برج سلمان حکایت از سرایت آتش به پارکینگ مجتمع دارد و حتی صدای انفجار خودروها نیز به گوش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۹    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بررسی روند سلامت شاخص های بانکی نشان می دهد وضعیت بانکی از شرایط بادوام خود خارج شده و در صورت عدم عکس العمل مناسب وضعیت بدتر نیز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۳    
گزارش عملکرد، برنامه ها و چالش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رییس جمهوری ارائه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۳۷    
در حاشیه اتفاقات تلخ این روزها در امریکا و نژاد پرستی در پلیس این کشور.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۴    
نمای بیرونی برج سلمان مشهد دچار آتش سوزی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۱    
فرماندار جیرفت گفت که در پی درگیری نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر در بخش ساردوئیه این شهرستان یک سرباز به شهادت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۱۱    
جام قهرمانی یورو 2016 وارد ورزشگاه سنت دنیس شد و قرار است امشب به تیم برنده اهدا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۲    
ارکستر ملی مهر با اجرای آثار همایون خرم 23 و 24 تیرماه در تالار وحدت روی صحنه می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۵۹    
پیدا شدن یک محموله مشکوک اطراف ورزشگاه باعث شد تا تردد ها در اطراف ورزشگاه سنت دنیس مختل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۱    
شهاب جعفرنژاد این کارتون را برای روزنامه هفت صبح طراحی و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۱    
پله، اسطوره برزیلی فوتبال جهان برای سومین بار ازدواج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ضمن تشریح جزییات حادثه حمله مسلحانه به خودرو حامل حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۹    
کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ توده هوای خنک به نوار شمالی کشور خبر داد و گفت: دستاورد این توده هوای خنک، افزایش بارش باران در استانهای گیلان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۹    
مراسم تشییع پیکر مرحوم عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران صبح امروز یکشنبه 20 تیرماه با حضور هنرمندان و اهالی سینما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد و سپس پیکر وی بنا به وصیتش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۲۰:۰۹    
پسر و خانواده کریس رونالدو برای تماشای دیدار فینال جام ملت های اروپا راهی پاریس شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی ناجا با اشاره به تصاویر منتشر شده از ورود پیکر سه سرباز شهید در درگیری با گروهک های تروریستی در جکیگور از کج سلیقگی صورت گرفته در انتقال پیکر این افراد عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۴    
مدیر روابط عمومی منطقه 17 با تایید خبر فرونشست بخشی از خیابان مقدم از پرکردن حفره ایجاد شده خبر داد و افزود: این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۴    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه حادثه حمله به خودروی نماینده اسلام آبادغرب و فرماندار دالاهو سه مجروح داشته است، وضعیت مصدومان این حاثه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۵۱    
نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم که نیروی انتظامی استان بوشهر دلیلی نداشت در اطلاعیه و مصاحبه های خود فرد درگذشته را قاچاقچی خطاب کند که باعث رنجش خاطر مردم شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۳    
قائم مقام وزیر کشور با اشاره به حمله مسلحانه امروز به خودروی حامل فرماندار اسلام آباد غرب و نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۰    
گروهک تروریستی داعش، 4 تن از افراد خود را به جرم تلاش برای فرار از شهر موصل در دیگ آب جوش انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۴    
فدراسیون کشتی اعلام کرد: علیرضا رضایی، به دلیل مسئولیت مهم توضیح و تحلیل مواضع رسمی فدراسیون در موضوعات مختلف بعنوان سخنگو ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۴۱    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت نقل قولی از وزیر بهداشت درباره تداوم حضورش در دولت بعدی و همچنین احتمال کاندیداتوری وی برای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۳    
سریال های شهرزاد ، در حاشیه1 و دندون طلا در میان نامزدهای بخش تلویزیون شانزدهمین جشن دنیای تصویر با هفت،شش،و پنج نامزدی بیشترین شانس را برای دریافت تندیس حافظ دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۳۳    
یک فروند جنگنده سوخو 24 متعلق به پایگاه هفتم شکاری (شهید عباس دوران) صبح امروز یکشنبه 20 تیر ماه در حوالی شیراز به دلیل نقص در موتور دچار سانحه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۱۲    
نماینده مردم شادگان در مجلس در ساختمان استانداری خوزستان متحصن شده است. مجید ناصری نژاد خواستار حل مشکل آب شادگان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۹    
خیار چنبر یک متر و 83 سانتی در گناباد برداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۳    
واشنگتن پست در سرمقاله روز شنبه خود نوشت: ' دونالد ترامپ' هیچ چیز از امور خارجی سرش نمی شود و به شیوه ای خطرناک هم دلسوز دیکتاتورهاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۳    
وکیل بابک زنجانی گفت: شاید بازگویی و رسانه ای کردن این میزان اموال به دلیل احتمال اخلال در کار وکیل شرکت نفت درست نباشد اما تا این حد بگویم که این اموال ارزش بالایی داشته و هواپیمایی اونورایر یکی از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۳    
آفتاب نیوز : به گزارش فارس، اولین تصاویر از حمله مسلحانه به نماینده مجلس و فرماندار در استان کرمانشاه با 2 کشته را مشاهده می کنید:
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۳    
همه ماشین دوستان فنی نیستند بلکه عموم افراد جامعه بیشتر اوقات فیس یک ماشین رو دوست دارند.ماشین هایی که هر روز در ظاهر خود در رقابتند و نسل جدیدی از بدنه رو برای ماشین دوستان رو می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۰    
در پی درگذشت خانم دکتر مهدیه الهی قمشه ای، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۸:۰۰    
عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بداخلاقی های فضای مجازی گفت: برای ازدواج دختر شهردار پارک قرق نشده بود، در حالی که افراد با درجه بالای امنیتی در این مراسم حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۷    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری در روز یکشنبه بیستم تیر ماه 95 در محل هتل های فرودگاهی امام خمینی(ره) با حضور حدود 82 درصدی سهامداران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۷    
علی معلم دامغانی رئیس فرهنگستان هنر شعری در وصف عباس کیارستمی سرود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۵۷    
قائم مقام سازمان نظام پرستاری با اعلام اینکه در 20 روز گذشته دو پرستار در تهران و بابل به دست پزشکان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۸    
استادان دانشگاه سراسر کشور در پی افشای فیش های حقوقی نامتعارف و برخورد دولت یازدهم با این موضوع، آن را شجاعانه، قاطعانه و با هدف خشکاندن فساد اداری بیان کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۵    
مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به خبر منتشر مبنی بر پرونده های تشکیل شده در دیوان محاسبات در رابطه با این وزارتخانه گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۵    
امضای برجام در 23 تیر سال 1394 نشان داد دنیا نیز باوجود کارشکنی های رژیم صهیونیستی و لابی های آن در اروپا و آمریکا و شیطنت ارتجاع منطقه، جایگاه والای ایران را پذیرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب 6 طلا، یک نقره و یک برنز و 83 امتیاز قهرمان آسیا شد و آزادکاران نیز با 4 طلا، یک نقره و یک برنز در جایگاه سوم قاره کهن قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۴۲    
موسسه مطالعاتی علوم سیاسی و جغرافیایی 'جونز' که مقر آن در بیروت است ،اعلام کرد که در شش ماه نخست سال جاری میلادی, داعش 12درصد از اراضی تحت کنترل خود را در عراق و سوریه از دست داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۹    
معاون درمان وزیر بهداشت اولین علت مرگ و میر ایرانیان را سکته های قلبی عنوان کرد و هدفگذاری های آتی و اقدامات انجام شده در این زمینه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۶    
وکیل مدافع علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مختومه شدن شکایت های متعدد رئیس جمهوری سابق علیه موکلش درشعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۳۶    
وکیل مدافع اعظم از صدور کیفرخواست در پرونده موکلش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
عزت الله انتظامی گفت: به دلیل کمردرد به بیمارستان منتقل شدم و در حال حاضر وضعیتم بهتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: آتش سوزی بازار بزرگ رشت با 71 آتش نشان مهار و اطفا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
یک عضو فراکسیون امید گفت: دولت به دور از هیاهوی سیاسی اقدام درستی در برخورد با دریافت حقوق های غیرمتعارف انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۵    
دانشمندان ارتباط بین ناباروری ناشناخته در زنان و یک ویروس کمتر شناخته شده را پیدا کردند که گفته می شود از طریق بزاق انتقال می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۲    
نماینده مردم قصر شیرین در مجلس از حمله چهار فرد مسلح به نماینده اسلام آباد غرب و جمعی از مدیران کرمانشاه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۲    
رئیس سابق فیفا به سرطان پوست مبتلا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۷:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هنوز چهار نفر از سربازان مصدوم حادثه نی ریز، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی بستری هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۳    
پوند توانست لقب پول هیچکس نمی خواهد را از پزوی آرژانتین بدزدد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۱    
خیلی ها آمده بودند. از بهمن فرمان آرا و مسعود کیمیایی گرفته تا حسین رضایی که از زمان بازی در فیلم زیر درختان زیتون تا به حال کسی از او خبر نداشت. حتی برخی سیاسیون چون حسین فریدون و مصطفی کواکبیان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۱    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: طرف شکایت ما رضائیان است، او باید پاسخ بدهد نه کمیته انضباطی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۸    
قائم مقام وزیر بهداشت به برخی اظهار نظرها درباره پزشکی که عباس کیارستمی را جراحی کرده است پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۸    
مهرداد اسکویی تعدادی از عکس های دیده نشده و کمتر دیده شده عباس کیارستمی را با ذکر خاطراتی که از این کارگردان فقید داشت در اختیار خبرگزاری مهر قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۸    
بررسی ها نشان می دهد کشور ونزوئلا در سال 2015 بدترین شاخص فلاکت را در جهان از آن خود کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۲    
نعمت زاده گفت: سایپا از نظر توسعه محصول موفق عمل کرده و با نمونه هایی که امروز مورد بازدید قرار گرفت ان شاالله خبرهای خوبی در اواخر امسال و سال آینده خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۲    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی گفت: خربزه در ترمیم و تجدید سلول های بدن نقش دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۹    
آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهدمقدس تصویر فیش حقوقی خود را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۹    
کار شناس ارشد محیط زیست با اشاره به اینکه چای ارگانیک و سالم دنیا در ایران کشت می شود، گفت: نتایج آزمایش ها نشان می دهد، چای خارجی به دلیل اسانس های غیرمجاز، در مدت زمان کم، رنگ و طعم زیادی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۳    
پسران مرحوم عباس کیارستمی در مراسم تشییع پدر
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۶:۰۰    
بر همین اساس با تشریح وضعیت احسان به مسئولان قضایی، قرار شد ما دوباره از پزشک مربوطه وقت بگیریم و احسان را برای معاینه از زندان نزد پزشک ببرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۷    
به دنبال این شایعه نمازگزاران این مسجد نماز جماعت ظهر و عصر را در پارکی در روبروی این مسجد اقامه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۷    
پاساژ قدیری رشت واقع در خیابان شیک دچار آتش سوزی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۷    
رسانه ها و سیستم بازرسی باید اختلاس ها، تسهیلات معوقه و حقوق های نامتعارف را در تمامی سازمان ها و نهادها تا حصول نتیجه دنبال کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه بر همبستگی هرچه بیشتر گروه های مختلف سیاسی و قومی در عراق تاکید کرد و گفت: امیدوارم با یاری خداوند و همت دولت و ملت عراق به زودی کار تروریست های تکفیری یکسره شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۹    
وزیر نفت با ارسال نامه ای به استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مراتب قدردانی و تشکر رهبر معظم انقلاب به همه مدیران، دست اندرکاران و آتش نشانان را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۹    
مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری اماکن تاریخی و فرهنگی گفت: عمارت تاریخی مسعودیه تهران به دلیل انجام تخلفات مکرر و انجام ندادن تعهدات از بهره بردار پس گرفته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۶    
حمزه فرزند اسامه بن لادن موسس سعودی گروه القاعده، با تمجید از نوزده عامل حمله یازدهم سپتامبر 2001 نیویورک ، آمریکائی ها را به هدف قرار گرفتن در داخل و یا خارج از آمریکا تهدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۶    
رییس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی وزارت نفت گفت: قرارداد آی.پی.سی (IPC - مدل جدید قراردادهای نفتی) قراردادی انعطاف پذیر است که با یک حساب سرانگشتی هر گونه تاخیردر اجرای آن ماهیانه هشت تا 10 میلیارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۲۴    
پایگاه خبری الحدث نیوز در خبری گزارش داد: عبد سلطان از رهبران جنبش فتح فلسطین در اثنای بازدید از نزدیکان خود در اردوگاه المیه ومیه هدف ترور نافرجام قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۱۲    
در جریان انفجار خودروی بمب گذاری شده متعلق به شبه نظامیان کرد در یک پست نظامی در جنوب شرق ترکیه دست کم یک سرباز و یکی از اعضای گارد شبه نظامیان دولتی کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۰    
جامعه قرآنی، ادبی و مولوی پژوهان ایران، چهره ای ارزشمند و تاثیرگذار را ازدست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۶    
رییس اتحادیه طلا و جواهر دلیل افزایش مجدد قیمت طلا و سکه را افزایش قیمت ارز و افزایش تقاضا عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۰    
امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی با حکم فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
نماینده مردم رشت در مجلس در واکنش به نامه روز گذشته حمید بقایی خطاب به او گفت: در دولت قبل، پول های هنگفتی که بنابر مدارک موجود بالغ بر 20 هزار میلیارد تومان است، از کشور خارج شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در دولت گذشته تصمیمات عجیبی اتخاذ شده از جمله اینکه میلیارد ها دلار از ذخایر بانک مرکزی در یک شرکت نفتی ایرانی که در خارج از کشور مستقر است سرمایه گذاری شد که بعدها در موردش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷    
سایت "رکورد" پرتغال در گزارشی موفقیت های امروز تیم ملی این کشور را هم مدیون کارلوس کی روش دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۴    
عادل فردوسی پور فینال رقابت های یورو را گزارش می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۲    
پس از خاموش شدن آتش پتروشیمی بوعلی، امروز به دستور عادل نژادسلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس رییس تعمیرات پتروشیمی بوعلی سینا عزل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۲    
حتما شما هم مانتوها و لباس هایی که روی آنها با حروف انگلیسی بزرگ queen و king حک شده است را دیده اید. ماجرای این لباس ها چیست و چرا این همه در بازار مشتری پیدا کرده است؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۱۲    
"عزت الله انتظامی" بازیگر پیشکسوت سینما در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۰۹    
این روبات، توسط شرکت تولید کننده اش که در زمینه فناوری فعالیت می کند، مخصوص حمل و نقل کالا و انواع بسته های خرید طراحی شده است و مهم ترین ویژگی آن این است که می تواند با سرعت بالا حرکت کند و بسته های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۵۸    
یک فروند جت جنگی در شهرستان استهبان فارس سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۷    
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت از اولین دولتمردانی بود که در واکنش به حقوق های نامتعارف، ضمن بیان این نکته که "هیچیک از قوانین و مقرراتی که طبق آن، این حقوق های بالا پرداخت شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۲۰    
باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا که در نشست سران 28 کشور عضو ناتو سخت ترین مواضع را علیه روسیه اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۸    
بیست و ششمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک صادرات ایران تحت عنوان جشنواره دلسپرده در شهریور ماه سال جاری مقارن با اعیاد سعید قربان و غدیرخم برگزار می گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۳:۰۲    
سکه تمام طرح جدید با افزایش 20 هزار تومانی در بازار امروز - یکشنبه - نسبت به روز گذشته به یک میلیون و 120 هزار تومان رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۲:۳۰    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: حجم تخریب ها علیه دولت هیچ تناسبی با تخلف چند مدیر ارشد دولتی ندارد.