شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۲۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 18 تیر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 تیر 1395 آفتاب نیوز 2 تیر 1395 آفتاب نیوز 3 تیر 1395 آفتاب نیوز 4 تیر 1395 آفتاب نیوز 5 تیر 1395 آفتاب نیوز 6 تیر 1395 آفتاب نیوز 7 تیر 1395 آفتاب نیوز 8 تیر 1395 آفتاب نیوز 9 تیر 1395 آفتاب نیوز 10 تیر 1395 آفتاب نیوز 11 تیر 1395 آفتاب نیوز 12 تیر 1395 آفتاب نیوز 13 تیر 1395 آفتاب نیوز 14 تیر 1395 آفتاب نیوز 15 تیر 1395 آفتاب نیوز 16 تیر 1395 آفتاب نیوز 17 تیر 1395 آفتاب نیوز 18 تیر 1395 آفتاب نیوز 19 تیر 1395 آفتاب نیوز 20 تیر 1395 آفتاب نیوز 21 تیر 1395 آفتاب نیوز 22 تیر 1395 آفتاب نیوز 23 تیر 1395 آفتاب نیوز 24 تیر 1395 آفتاب نیوز 25 تیر 1395 آفتاب نیوز 26 تیر 1395 آفتاب نیوز 27 تیر 1395 آفتاب نیوز 28 تیر 1395 آفتاب نیوز 29 تیر 1395 آفتاب نیوز 30 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۳۸    
رئیس جمهور روسیه، همتای فرانسوی وی و صدر اعظم آلمان درباره بحران اوکراین گفتگو و تبادل نظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۳۸    
اندی ماری توانست با شکست دادن توماس بردیچ در نیمه نهایی مسابقات تنیس ویمبلدون به فینال این رقابت ها راه یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
رئیس اداره منابع طبیعی آستانه اشرفیه از مهار و خاموش سازی آتش سوزی در سه هزار متر مربع از اراضی ملی جنگل کاری سواحل انبارسر بخش بندرکیاشهر این شهرستان خبر داد. آتش سوزی اراضی جنگلی بندرکیاشهر خاموش شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس روز جمعه در جریان نشست کشورهای عضو ناتو در شهر ورشو (لهستان) از تصمیم دولت این کشور مبنی بر لغو منع حضور زنان نظامی در میادین جنگ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
آرون رمزی و هم تیمی هایش مورد استقبال مردم ولز قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
تیم ملی فوتبال ولز به این کشور برگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
ساعاتی پس از کشته شدن پنج سرباز در جریان درگیری بین جناح های رقیب در سودان جنوبی ، بار دیگر صدای تیراندازی در پایتخت این کشور شنیده شد و نگرانی در مورد فروپاشی فرایند صلح در جوانترین کشور جهان را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۳:۰۰    
نوه گرامی امام روایت خود از حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در نماز جمعه پایتخت سریلانکا را بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۵۷    
رییس پلیس راهور ناجا از برخورد با 13 هزار راننده پرخطر در طول 3 روز گذشته و تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: خودرو این متخلفان برابر قانون توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اوکراین به پیروزی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۳۶    
ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی تکفیری داعش آنطور که برخی منابع درعراق می گویند، هسته های خفته داعش را در 5 استان این کشور بیدار و فعال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۸    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفتک در حال حاضر تردد در باند جنوبی آزادراه قزوین - کرج نیمه سنگین و روان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: ما بر این باوریم که اسرائیل بر اساس ظلم و فساد بنا شده است و جامعه جهانی باید به حل معضل فلسطین کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
دیوید کامرون،نخست وزیر انگلیس، روز جمعه 'جولیان کینگ' را به عنوان کمیسر جدید اروپایی این کشور در کمیسیون اروپا معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۲۴    
اسپانیا در بیانیه ای با حمایت از اقدامات بشردوستانه سازمان ملل در سوریه، اعلام کرد، 'بدون این کار حیاتی' ، بهبود وضعیت انسانی سوریه امکان پذیر نبود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۰۲    
فیش های حقوقی ؛ کلید واژه ای که این روزها به کرات از زبان سیاسیون، ائمه جمعه، دولتی ها تا مردم کوچه و بازار شنیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۰۲    
نفرات برتر مسابقات بین المللی پرش با اسب نونهالان و نوجوانان در تهران مشخص شد و نکته جالب اینکه دختر رییس جمهور سوریه در بخش نونهالان به مقام قهرمانی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۲:۰۲    
یم پرسپولیس چند روزی است که در اوکراین اردو تدارکاتی خودش را شروع کرده است و استقلالی ها هم به تازگی در ارمنستان اردو زده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در دیدار با رئیس سازمان دیانت ترکیه ضمن تبریک عید سعید فطر مهمترین مسائل مورد علاقه میان دو کشور را مورد تبادل نظر قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۲    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به فرو ریختن بخشی از مخزن در حال سوخت پتروشیمی بوعلی سینا، از انجام عملیات اطفا حریق مواد فرو ریخته خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۲    
پیکر عباس کیارستمی چهار روز پس از درگذشتش در پاریس به ایران منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۱    
شاگردان فرهاد کاظمی با دو گل تیمی از بلغارستان را در دیداری دوستانه شکست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۸    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: تحقیقات داخلی درباره استفاده هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق این کشور از ایمیل شخصی برای انجام امور رسمی، بار دیگر از سر گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۲۲    
زورآزمایی با آتش بزرگ همچنان ادامه دارد؛ نیروهای آتش نشانی ماهشهر بیش از 50 ساعت است که یک نفس با زبانه های سرکش بزرگترین برج پتروشیمی خاورمیانه و مخزن آن می جنگند و می جنگند و...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۱۹    
' فرانسوآ اولاند ' رئیس جمهوری فرانسه روز جمعه تاکید کرد که نباید روسیه را یک تهدید به حساب آورد بلکه باید آن را یک شریک دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۱۶    
دیدار تدارکاتی استقلال و آرارات با برتری یک گله تیم ارمنستانی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۱:۱۶    
وزیر امور خارجی و اروپایی کرواسی از شرکت نیروهای کشورش در چهار گردان چند ملیتی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در شرق اروپا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران،گفت: با عملکرد شاگردانم در دیدار با تراکتورسازی تبریز به آینده پیکان امیدوار شدم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۴    
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج اعلام که براثر انفجار گاز شهری در ساختمان 6 واحدی در فردیس استان البرز یک نفر مصدوم و خساراتی به بار آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۴    
چین در واکنش به توافق کره جنوبی و آمریکا مبنی بر استقرار سامانه موشکی تاد در شبه جزیره کره، سفرای دو کشور در پکن را به وزارت امور خارجه احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۵    
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: شعله ورتر شدن آتش مخزن 2001C بر اثر باز شدن این مخزن اعلام کرد و گفت:آتش به طور کامل مهار شده است و جای نگرانی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۲    
شاگردان قلعه نویی و جلالی در دیداری دوستانه به تساوی یک بر یک دست یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۶    
تیم های فوتبال پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز روز جمعه در یک دیدار تدارکاتی به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۳    
بعید است شجاع خلیل زاده تا نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۱۳    
دولت موقت اسپانیا امروز جمعه حمله تروریستی روز گذشته در مرقد 'سید محمد' در شهر بلد واقع در شمال بغداد که دست کم 36 کشته و 70 مجروح بر جا گذاشت، بشدت محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۲۰:۰۲    
کاربران شبکه های اجتماعی روزجمعه در فضای مجازی تصاویر بیرون راندن سرنشینان عرب یک دستگاه اتوبوس را که در پی اقدام نژاد پرستانه یک زن صهیونیست روی داد را به طور گسترده منتشر کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۹    
ساختمان کنگره امریکا روز جمعه تحت تدابیر شدید امنیتی قفل شد و پلیس کاپیتول هیل کارکنان را به سمت دفاتر آنها هدایت کرد تا در این دفاتر پناه بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۷    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، در سالروز درگذشت مهدی آذریزدی نویسنده برجسته کودک و نوجوان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از پانزدهم تا هفدهم تیرماه، 293 هزار و 693 دستگاه خودرو وارد استان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۸    
در دنیای امروز که غذای فرآوری شده سلامت جسمانی همچون کبد را تحت الشعاع قرار داده مواد غذایی همچون سیر، گریپ فروت، چغندر، هویج و غیره می توانند به عنوان یاری رسان کبد عمل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۳۵    
وزیر بهداشت طی نامه ای از رییس کل سازمان نظام پزشکی خواست پرونده پزشکی عباس کیارستمی در تهران و پاریس با دقت، سرعت و شفافیت بررسی و گزارش آن به وی ارائه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۷    
رقابت های روز دوم کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی فرنگی و دو وزن کشتی آزاد به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۴    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: عملیات ضربتی مهار آتش در پتروشیمی بوعلی سینا به دلیل گرمای زیاد هوا موفق نبود و آتش سوزی در مخزن C 2001 ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۴    
چین با ارسال یادداشت اعتراضی به طرف آمریکایی، به شدت به روابط رو به گسترش این کشور و تایوان که پکن آن را یک جزیره منزوی و متعلق به خود می داند، واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۴    
مارتین شفر سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت : ما بسیار علاقه مند هستیم که در تمام سطوح رابطه ای خوب با ایران را تعمیق بخشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۲۱    
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می گوید تیمش برای موفقیت و قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی برنامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۲    
یک هیات تجاری متشکل از 41 شرکت کوچک و متوسط ایتالیایی روز یکشنبه 10 جولای(20 تیر)عازم ایران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۹    
باستان شناسان در ایالت بایرن آلمان هشت مقبره قدیمی یافته اند که به عصر مفرغ تعلق دارند. در یک قبر کنار برخی اسکلت ها زینت آلات گران قیمت نیز یافت شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۶    
مدیرپروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با اشاره به این که ردیف نخست این پالایشگاه آماده دریافت گاز از دریاست، گفت: در حال حاضر پالایشگاه این فازها از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۴    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات بان کی مون درخصوص آزمایش های موشکی ایران تاکید کرد: آنچه با روح امنیت و صلح در منطقه ناسازگار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۱    
12 نفر از شهروندان اندونزی در ترافیک 21 کیلومتری سه روزه یک منطقه این کشور جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۵۱    
فواد معصوم رییس جمهوری عراق در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله به مرقد فرزند امام دهم شیعیان اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۴۸    
نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: کرمانشاه دارای یک مظلومیت تاریخی است و فرصت های توسعه را بخصوص در دوران جنگ از دست داده و جز با نگاه ویژه نمی توان مشکلات آن را رفع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۹    
در حالی که پیمان ناتو سعی دارد تدابیر دفاعی خود در شرق اروپا را تقویت کند ، باراک اوباما روز جمعه اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۶    
بخش عمده ای از تخلفات فضای مجازی به کلاهبرداری های مالی بازمی گردد و بر همین اساس لازم است کاربران به دقت مراقب حملات فیشینگ باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۶    
درآمد اپراتورهای تلفن همراه در سراسر دنیا چند سالی است از مکالمه و پیامک به دیتا انتقال یافته است، با این وجود همچنان در ایران 74.1 درآمدهای ارتباطی کشور به این دو سرویس اختصاص دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۷    
پیراهن شماره 10 بارسلونا یکی از مهم ترین لباس های تاریخ فوتبال جهان
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۴    
مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از افراد مسلح سرایا السلام خواست برای حمایت از مرقد سید محمد فرزند امام هادی(ع) در شهر بلد عراق، راهی این منطقه شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۴    
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان اعلام کرد: یک میلیون و 143 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق در سه ماهه نخست امسال تحویل انبارهای این منطقه شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۱    
امامان جمعه سراسر کشور در خطبه های روز جمعه 18 تیرماه به موضوع پرداخت های غیرمتعارف پرداختند و خواستار برخورد جدی با متخلفان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۸    
سازمان سینمایی علت حذف سرود ای ایران را از فیلم سینمایی دراکولا اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۴    
نخست وزیر عراق سه مقام امنیتی بغداد را برکنار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۸:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از رایزنی با رئیس مجلس شورای اسلامی برای تصویب منطقه آزاد اردبیل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۸    
بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۸    
رییس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر ترافیک خودرویی در بیشتر محورهای استان سنگین و نیمه سنگین است و بر اساس اعلام قبلی از ساعت 17 امروز محور تبریز - اهر حد فاصل سه راهی اهر و سه راهی خواجه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: بر اثر سقوط یک دستگاه خودروی نیسان وانت به دره در بخش ذلقی شهرستان الیگودرز یک تن کشته و 15 تن مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۵۵    
یک حبرگزاری با انتشار تصویری از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همراه کردن آن با تصویری دیگر، برخلاف شواهد موجود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۹    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه ملت در انتظار دریافت لایحه دولت برای اصلاح ضوابط پرداخت حقوق های غیر متعارف است و در این راستا مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۶    
پیتر چک از تیم ملی فوتبال جمهوری چک خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۳    
مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان گفت: تمام بلیت های مربوط به مسابقه سیامند رحمان قویترین وزنه بردار ایرانی برای حضور در پارالمپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل از چند ماه مانده به آغاز این بازی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۰    
در میان دوومیدانی کاران برتر آسیا 10 ایرانی حضور دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۴۰    
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت:آتش سوزی مخزن 2001C در صورت موفق نبودن عملیات ضربتی مشترک، با توجه به میزان محتویات مخزن تا فردا صبح ادامه می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۸    
استاندار گیلان گفت: با توجه به پایان زمان تعطیلات و بازگشت مسافران، در مسیر آزادراه رشت - قزوین برای سرعت بخشی به عبورو مرور با تایید نیروی انتظامی امروز و فردا پرداخت عوارض قطع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۹    
معاون استاندار مرکزی و فرماندار شهرستان ساوه گفت: موضع رئیس جمهوری در خصوص مسئله پرداخت حقوق های غیرمتعارف تاکید دوباره دولت بر پاکدستی و عزم جدی قوه اجرایی بر مقابله با رانت خواری و فسادهای اداری و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۶    
به گزارش رسانه های غربی از ورشو پایتخت لهستان، رئیس جمهوری آمریکا امروز جمعه به تیراندازی های دالاس واکنش نشان داد و آن را حادثه ای وحشیانه، حساب شده و تنفرآمیز علیه نیروهای انتظامی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۳    
خطیب جمعه شیراز اعتقاد دارد که حرکت هایی مانند پول شویی و فیش های نجومی و سوءاستفاده کلان از مقررات و از بین بردن اعتماد مردم، نتایج و دنباله ی فتنه 88 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
استاندار گیلان با ابراز گلایه مندی از وزارت راه و شهرسازی، بازگشایی و تکمیل هرچه سریع تر آزاد راه رشت - قزوین را خواستار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۲۰    
سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا به منظور جلوگیری از فروش هواپیماهای بویینگ به ایران گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قم از تکمیل ظرفیت همه تخت های اقامتی این استان در تعطیلات عید فطر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۷:۰۸    
آتش هنوز در در بلندترین برج پتروشیمی خاورمیانه زبانه می کشد؛ بیژن زنگه پای برج رفته است تا از نزدیک تیم اطفای حریق را مدیریت کند چرا که پس از سفر به ماهشهر به این نتیجه رسید که عملیات اطفای آتش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۶    
اوباما امروز (جمعه) اعلام کرد که انگلیس حتی پس از خروج از اتحادیه اروپا هم چنان به آمریکا نزدیک خواهد بود و یکی از قویترین اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) نیز باقی خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۳    
سرمربی لیورپول قرارداد خود را تا سال 2022 تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۰    
رییس سازمان محیط زیست به منظور بررسی وضعیت محیط بانان به فراکسیون محیط زیست مجلس می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۷    
زوج هایی که برای مدت زمان طولانی بعد از ازدواج قصد بچه دار شدن ندارند، می توانند با افزایش آگاهی تصمیمی درست در این زمینه اتخاذ کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۳    
در شرایطی که سیل سنگین در نقاط مختلف چین جان دهها نفر را گرفته است در تازه ترین رویداد طبیعی بر اثر رانش زمین، 35 نفر دیگر جان خود را در این کشور از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۰    
فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه از وجود ترافیک نیمه سنگین در فیروزکوه خبر داد و گفت: یک طرفه شدن محور هراز حجم ترافیک در محور تهران- فیروزکوه را افزایش داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۴    
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه از بان کی مون خواست با توجه به اینکه در مذاکرات هسته ای حضور نداشته در گزارش شش ماهه خود به شورای امنیت به مطالبی نپردازد که در تناقض با نص برجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۱    
سازمان اطلاعاتی آلمان با انتشار گزارشی مدعی شد که ایران با نقض معاهده های موشکی سازمان ملل به دنبال فناوری های حساس هسته ای است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: از ساعت 13 امروز شمال به جنوب جاده های چالوس و هراز یکطرفه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۸    
بر اساس گزارش های رسانه ای نخست وزیر عراق، فرمانده عملیات بغداد و مسئولان امنیتی و اطلاعاتی پایتخت این کشور را برکنار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۵    
گزارش کمیته ویژه ای که بعد از ابلاغ رئیس جمهور و به دستور جهانگیری به منظور بررسی همه جانبه مساله فیش های حقوقی، زمینه ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۲    
- رئیس پلیس راه البرز گفت: 2 نفر براثر حوادث رانندگی درجاده های این استان در 2 روز گذشته جان خودرا ازدست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۹    
امام جمعه موقت تبریز بر رعایت حجاب و عفاف که از تاکیدات مکرر دین مبین اسلام است، در جامعه اسلامی توسط بانوان تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۴    
مدیر کل دفتر امور غلات و کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت که امسال میزان تولید برنج به سه میلیون و 200 هزار تن برسد که نسبت به سال گذشته 500 هزار تن افزایش دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۰    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان این که غارتگر بیت المال واقعا دزد است و اموال 80میلیون آدم را می دزد، گفت: مردم و مسئولین ما باید بدانند این ثروتی که به عنوان بیت المال در کشور وجود دارد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۸    
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان از بازگشت ساعت اجرای طرح زوج و فرد به حالت اولیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر ضرورت وحدت جهانی برای مقابله موثر با تروریسم تکفیری و رفتارهای جنون آمیز این گروهها را مورد تاکید قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۶    
پوسیدگی دندان نتیجه وجود باکتری هایی است که در دهان حضور دارند و به قند و شکر مصرفی واکنش نشان می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۲    
نیمه شب گذشته در محور روانسر به کوزران؛ برخورد تراکتور، پژو 405 و پراید 6 کشته و زخمی بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۱۳:۳۱    
جانشین سازمان وظیفه عمومی با اعلام خبر تمدید یک ماهه زمان ثبت متقاضیان پرداخت جریمه نقدی غیبت سربازی از ثبت نام بیش از 31هزار نفر در این طرح خبر داده و هشدار داد که زمان مذکور به هیچ وجه قابل تمدید ...