جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 مرداد 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 مرداد 1395 آفتاب نیوز 2 مرداد 1395 آفتاب نیوز 3 مرداد 1395 آفتاب نیوز 4 مرداد 1395 آفتاب نیوز 5 مرداد 1395 آفتاب نیوز 6 مرداد 1395 آفتاب نیوز 7 مرداد 1395 آفتاب نیوز 8 مرداد 1395 آفتاب نیوز 9 مرداد 1395 آفتاب نیوز 10 مرداد 1395 آفتاب نیوز 11 مرداد 1395 آفتاب نیوز 12 مرداد 1395 آفتاب نیوز 13 مرداد 1395 آفتاب نیوز 14 مرداد 1395 آفتاب نیوز 15 مرداد 1395 آفتاب نیوز 16 مرداد 1395 آفتاب نیوز 17 مرداد 1395 آفتاب نیوز 18 مرداد 1395 آفتاب نیوز 19 مرداد 1395 آفتاب نیوز 20 مرداد 1395 آفتاب نیوز 21 مرداد 1395 آفتاب نیوز 22 مرداد 1395 آفتاب نیوز 23 مرداد 1395 آفتاب نیوز 24 مرداد 1395 آفتاب نیوز 25 مرداد 1395 آفتاب نیوز 26 مرداد 1395 آفتاب نیوز 27 مرداد 1395 آفتاب نیوز 28 مرداد 1395 آفتاب نیوز 29 مرداد 1395 آفتاب نیوز 30 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۶    
تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان امروز(چهارشنبه) مقابل تیم استرالیا به میدان رفت و به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۳    
کمیته انضباطی فدراسیون کاراته تشکیل جلسه داد و چند پرونده مورد بررسی قرار گرفت و احکام آن صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۰    
وزیر اقتصاد فطانت را عامل تغییرات مفیدی در سازمان بورس می داند و معتقد است از زمان آمدن او نوسانات و هیجانات بازار بورس کنترل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، فعلا از همراهی تیم فوتبال ذوب آهن محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۳    
رییس جمهوری عصر چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان مجتبی، مرتضی و محمود پایدارفرد، با خانواده این شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۸    
هافبک با تکنیک ماشین سازی به دنبال رسیدن به موفقیت های پدرش و افتخار آفرینی برای مردم تبریز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۹    
سازمان ملل اعلام کرد که دست کم 14 میلیون یمنی گرسنه اند و دستکم 370 هزار کودک در یمن از سوء تغذیه رنج می برند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد که این وزارت خانه با تمام توان به دنبال احقاق حقوق مادی و معنوی خانواده شهدای حادثه منا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۶    
رییس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، در بیانیه ای در واکنش به خبر منتشر شده در مورد پرداخت 400 میلیون دلار از سوی آمریکا به ایران در قبال آزادی چهار زندانی آمریکایی در ادعایی خصمانه برجام را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۴    
با عاملیت بانک کشاورزی و مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، 252 روستای محروم در 14 استان کشور به طور همزمان وارد مدار بهره برداری از آب شرب بهداشتی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مراسم بیست و ششمین سالگرد شهادت برادر مدیرعامل اسبق این باشگاه حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۵    
مشاور مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت:براثر آتش سوزی در فرودگاه دبی، پرواز هواپیماها از فرودگاه بین المللی بندرعباس به این فرودگاه امارات متحده عربی لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: هنر آقای روحانی این بود که مدیرانی را جمع کرد که سرمایه جمهوری اسلامی ایران بودند و به جای وقت تلف کردن و کار یاد گرفتن، اولویت های کشور را برای حل مشکلات تشخیص دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۲    
پیدا کردن بهترین روش برای مقابله با استرس یک راه حل صحیح و شناخت عوامل استرس زا اولین گام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۱    
اسطوره باشگاه پرسپولیس برای بازگشت رامین رضاییان به این تیم وساطت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۸    
مهاجم پالمیراس فصل آینده برای منچسترستی بازی خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۵    
جواد خیابانی می گوید که استعفا داده و دیگر ارتباطی با شرکت جیووا ندارد. مجری صداوسیما که روزی گفته بود به دلالی این شرکت برای تیم ملی افتخار می کند حالا صحبت از جدایی خود را به میان کشیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۱۵    
سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید در حال حاضر لیست بازیکنان بالای 23 سال این تیم پر است ولی شاید در آینده ای نزدیک تصمیماتی گرفته شود که رضاییان به جمع پرسپولیسی ها اضافه شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۲۰:۰۷    
هواپیمای مسافربری کنکورد برای علاقه مندان به صنعت هوایی یک افسانه است. این عکس تاریخی ناوگان کنکوردهای انگلیس را در سال 1986 و در فرودگاه بین المللی لندن نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۸    
استاندار لرستان گفت: گلخانه دیناروند و هتل شاپوری تعیین تکلیف شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۴۰    
در تصادفی که بین یک خودروی تویوتا پرادو و درخت نخل صورت گرفت علاوه بر واژگون شدن درخت نخل خودروی پرادو نیز آسیب دید. این عکس در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۸    
بزرگمهر حسین پور این کارتون را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۳۷    
داوران محروم شده فوتبال امروز جلسه ای را با دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۲۰    
ژاپنی ها گوشی هوشمندی را طراحی کرده اند که قادر به حمل بار و رفتن به سمت کاربر خود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۶    
مدت زیادی نیست که رضا حسنی خو در ورزش ایران شهرت یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۲    
گفت و گوی دیشب رییس جمهوری با مردم که حدود دو ساعت به طول انجامید، از جهاتی برای ناظران مسائل سیاسی ایران غافلگیر کننده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۶    
دکتر محمود عزیزی دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در آستانه برگزاری جشنواره پیام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۳    
بنا بر گفته نماینده مرکز بین المللی غنی سازی اورانیوم (JSC IUEC)، مسکو و کی یف یک قرارداد را مبنی بر تامین اورانیوم خام اوکراین از سوی روسیه به امضا رساندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۰    
الکساندر چیریچ سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلوی ایران نام 25 بازیکن را برای حضور در دور جدید اردوهای تیم ملی از شنبه (16 مرداد 1395) اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۰    
طرح دانش بنیان دوچرخه آبی مستقر در مرکز رشد نوشهر با حمایت پارک علم و فناوری با حضور احمدی لاشکی نماینده مجلس و فرماندار نوشهر رونمایی و افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۹    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور طی نامه ای به مدیران ارشد وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های اجرایی هشدار داد که قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان از تاریخ ابلاغ لازم الاجراست و این سازمان با متخلفان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۸    
کمیته تحقیقات سازمان ملل در مورد نقض های حقوق بشر در سوریه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که داعش به ارتکاب جنایت های وحشیانه از جمله قتل عام اسیران از اقلیت ایزدی ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۳    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که پس از فسخ قراردادش با باشگاه ریزه اسپور به ایران آمده بود جلسه ای بی نتیجه با محمدعلی ترکاشوند برگزار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۹    
استاندار گلستان گفت: این استان ظرفیت های زیادی را برای معرفی در سطح جهانی دارد و بازاری متنوع برای ثبت برند کالاهای منحصربه فرد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۰    
استقلال خوزستان صدرنشین لیگ برتر باید این هفته در اصفهان میهمان سپاهان باشد، سپاهانی که عبدالله ویسی سرمربی آن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۷    
دولت آمریکا روز چهارشنبه خبری که روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر پرداخت 400 میلیون دلار به ایران در قبال آزاد شدن 4 شهروند آمریکایی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۴    
فیلم سینمایی لانتوری ساخته رضا درمیشیان از ظهر امروز چهارشنبه 13 مرداد با حضور قربانیان اسیدپاشی در پردیس کورش افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۲    
آپارتمان های قدیمی ساز کمتر از 150 متر در محدوده الوند، آرژانتین با میانگین قیمت متری 5 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۱    
علی کریمی بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان با انتقال قطعی به دیناموزاگرب زمینه ساز حضور حاج صفی در این تیم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۸    
مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند خبر آتش سوزی در این شرکت را تکذیب کرد و گفت: انعکاس این اخبار با هدف شایعه سازی در افکار عمومی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهارات اخیر سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس را دخالت آشکار در مسائل کشورهای منطقه و در ادامه سیاست های تفرقه افکنانه این کشور عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۴    
بازیکن فصل گذشته پرسپولیس برای مذاکره با مدیران، به این باشگاه رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۵    
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمربندی فریدونکنار در هفته دولت سال 96 افتتاح می شود، گفت: برای تکمیل این پروژه حدود 8 میلیارد تومان بودجه نیاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل و رییس هیات مدیره استقلال مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۶    
رییس جمهوری دیشب به طور مستقیم با مردم سخن گفت و گزارشی از عملکرد دولت در زمینه های گوناگون به ویژه اقتصادی را بیان داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ششم توسعه تا دو هفته آینده در دستور کامل مجلس قرار می گیرد و امروز شفاف سازی اطلاعات اقتصادی یک ضرورت محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۸    
سید احمد خمینی وقتی با تیم فوتبال شهرستان قم، نایب قهرمان کل کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۶    
سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه ای، جزییات نام نویسی در سامانه سماح را به منظور حضور علاقه مندان در پیاده روی اربعین اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۳    
باشگاه استقلال خبر بسته شدن حساب های خود را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۱    
در خبرها آمده است: بازیکنان فوتبال به عشق رونالدو مدل موهایشان را مدل کریس می زنند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۹    
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید سرمربی تیم و مدیریت باشگاه درباره همکاری با مدافع سابق این تیم تصمیم گیری خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس برجام را امیدبخش دانست و گفت: برخی از صحبت های اخیر رهبر انقلاب درباره برجام سوءاستفاده کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۳    
حسن عباسی امروز چهارشنبه با شکایت ارتش در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد. حسن عباسی اظهاراتی را در جهت تضعیف ارتش بیان کرده بود که گفته های این سخنران جنجالی باعث واکنش و انتقاد صریح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۷    
سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل نامگذاری شد. از این رو پنج رویکرد اساسی اقتصاد مقاومتی تحت عناوین درونزایی، برون گرایی، مردمی نمودن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۲    
پیشتر باجی قائد سبسی به 9 حزب و سه سازمان سندیکایی تعهد داده بود که در صورت اعتراض سیاسی شفاف و گسترده ای علیه شاهد، وی نام شاهد را برای نخست وزیری خط خواهد زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۸    
معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: گزارش شب گذشته رییس جمهوری به مردم صادقانه، کاملا شفاف و روشن بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۵    
بعد از حدود 2 ماه از شروع پیش تولید فیلم سینمایی بدون تاریخ، بدون امضاء ، تست گریم بازیگران این فیلم آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۰    
روسیه برنامه آمریکا برای ساخت دقیق ترین جنگ افزار اتمی را تهدید کنننده ثبات و امنیت جهانی خواند و هشدار داد که در صورت نیاز، تدابیر لازم را برای به حداقل رساندن تهدیدها اتخاذ می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۳    
این بیماری ها واقعی بوده و بعضی از آنها بسیار نادر می باشد. اگر به آنها مبتلا شوید، به احتمال زیاد با خطر مرگ رو به رو خواهید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
خودرو هیوندای I40 صندوقدار در بازار 171 میلیون تومان به فروش می رسد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
درسواحل شرقی و مرکزی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و ارتفاعات تهران افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۹    
سازمان بازرسی کل کشور حساب باشگاه استقلال را مسدود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۸    
دادستان نظامی تهران از ورود این مرجع قضایی به موضوع فیلم منتشره شده حاوی مطالبی درباره ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۷    
پوستر فیلم سینمایی من به کارگردانی سهیل بیرقی رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵    
تصویر جدیدی از شیخ حسن کردمیهن که مدیریت مؤسسه فرهنگی دینی بهشت را برعهده دارد و متهم آمریت حمله به سفارت عربستان است در فضای مجازی پخش شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۲    
کارگردان فیلم سینمایی دست های آلوده گفت: به دلیل علاقه مندی به خانواده ام ترجیح می دهم با یالثارات در نیافتم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۱    
اتهام توهین به رئیس جمهور برای مدیر سایت انتخاب تکذیب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۸    
فیلم فروشنده در واقع سفارش حامی داعش است که به مرد ایرانی می آموزد اگر به همسرت تجاوز کردند باید اول از همسرت اجازه بگیری بعد توی گوش متجاوز بزنی!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۶    
ثبت احوال کشور با استناد به قانون این سازمان،درخصوص اعلام آمار طلاق از سوی ثبت احوال اطلاعیه ای را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عربستان وعده های زیادی از جمله پرداخت غرامت و دیه به حجاج در 2 حادثه منا و مکه داده که در عمل توخالی و دروغین بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۷    
در مورد شماره اخیر یالثارات هیات نظارت بر مطبوعات جلسه ای تشکیل نداده است و فقط پرونده قبلی مربوط به دی ماه سال گذشته را مجدد با دادگاه رسانه فرستاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ادعای مطرح شده در خصوص بیماری سرطان چند سال قبل نخست وزیر ترکیه را نادرست دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۴    
این روزها حمله یک حیوان ناشناخته به دام های مردم شهداد که تنها بخش درونی بدن حیوان را می خورد موجب ترس و نگرانی اهالی این شهر تاریخی شده است و هر روز تنور شایعات داغ تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۴    
سازمان هوانوردی امارات از وقوع حادثه در فرودگاه دبی و فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در این مکان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اخباری که آمریکایی ها مبنی بر استقرار این سامانه در مناطق مختلف ایران مطرح می کنند با اهداف انحرافی منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۴    
بازداشت های پس از کودتای نافرجام به بزرگترین بیمارستان نظامی ترکیه کشیده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۳    
رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو در آستانه نزدیک شدن به فصل توزیع و تزریق واکسن آنفلوآنزا در مورد این نوع واکسن موجود در بازار دارویی کشور توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۰    
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان نهاد اصلی تصمیم گیر در این حوزه فروش تور به ترکیه را ممنوع کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۲    
دور از انتظار نیست که مدل های ارتقاء یافته این خودروها زودتر از دیگر خودروهای مورد بحث در کارخانه های مودنا یا تورین مازراتی ظاهر شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل بانک سپه از دستگیری یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی با همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی و اداره 28 پلیس آگاهی تهران و با دستور سرپرست دادسرای امور اقتصادی خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۰    
وزارت خارجه آمریکا به سخنان مقام معظم رهبری واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۹    
حسن عباسی امروز چهارشنبه با شکایت ارتش در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد. حسن عباسی اظهاراتی را در جهت تضعیف ارتش بیان کرده بود که گفته های این سخنران جنجالی باعث واکنش و انتقاد صریح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۴    
حسن عباسی امروز چهارشنبه با شکایت ارتش در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۴۱    
برخی از هنرمندان کشورمان در انتقاد به عدم توقیف نشریه یالثارات در صفحات شخصی اینستاگرام خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۳    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می گوید این حزب تخریب هر کدام از دولت های جمهوری اسلامی از جمله دولت یازدهم را حرام می داند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۰    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۸    
یک کارشناس علوم تربیتی به خانواده ها توصیه کرد: از فرستادن فرزندان خود به مهدهای کودک در سنین زیر سه سالگی صرف نظر کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۴    
جلسه هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز چهارشنبه(13مردادماه) برگزارشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۴    
سیاست برد–برد یکی از اصلی ترین سیاست هایی بود که ایران با پیگیری آن در برجام به توافقی تاریخی و مهم دست یافت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۳    
وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی حدفاصل روزهای 13 الی 16 مردادماه سال 1395 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۱    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است که اصلاح طلبان باید از روحانی حمایت کنند تا برنامه های رییس جمهور برای حل مشکلات کشور تحقق یاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۹    
مهناز افشار به انتشار خبر خودسوزی دختری یازده ساله در توئیتر واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۹    
آفتاب نیوز : اقتصادنیوز نوشت: در یکی از سایت های خریدوفروش اقلام مختلف، آگهی فروش وافور دست دومی به قیمت بیش از 208 میلیون تومان دیده می شود که فروشنده مدعی است این وافور برای شاه مسعود است. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۱    
این عکس متعلق به دختر ستارخان به نام سلطان ستاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۰    
حادثه تکان دهنده تجاوز نیروی رسمی و تحت استخدام پلیس ریو در دهکده المپیک، بسیاری را نگران کرده و تاسف مقامات کشورهای مختلف را در پی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۰    
یک والیبالیست زن از کشور ایتالیا اولین ورزشکار دوپینگی مسابقات المپیک ریو دوژانیرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۵    
من که وزیر کشور نیستم اما فکر می کنم که تغییرات لازم داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
بعد از شال روزنامه ای کیف و کفش روزنامه ای هم رسید.