چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 مهر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 مهر 1395 آفتاب نیوز 2 مهر 1395 آفتاب نیوز 3 مهر 1395 آفتاب نیوز 4 مهر 1395 آفتاب نیوز 5 مهر 1395 آفتاب نیوز 6 مهر 1395 آفتاب نیوز 7 مهر 1395 آفتاب نیوز 8 مهر 1395 آفتاب نیوز 9 مهر 1395 آفتاب نیوز 10 مهر 1395 آفتاب نیوز 11 مهر 1395 آفتاب نیوز 12 مهر 1395 آفتاب نیوز 13 مهر 1395 آفتاب نیوز 14 مهر 1395 آفتاب نیوز 15 مهر 1395 آفتاب نیوز 16 مهر 1395 آفتاب نیوز 17 مهر 1395 آفتاب نیوز 18 مهر 1395 آفتاب نیوز 19 مهر 1395 آفتاب نیوز 20 مهر 1395 آفتاب نیوز 21 مهر 1395 آفتاب نیوز 22 مهر 1395 آفتاب نیوز 23 مهر 1395 آفتاب نیوز 24 مهر 1395 آفتاب نیوز 25 مهر 1395 آفتاب نیوز 26 مهر 1395 آفتاب نیوز 27 مهر 1395 آفتاب نیوز 28 مهر 1395 آفتاب نیوز 29 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۳:۴۳    
یک مسوول محلی دراستان دیالی عراق از شلیک 12 گلوله خمپاره به محدوده اطراف حسینیه ای در شمال شرقی شهرستان بعقوبه عراق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی کاخ سفید روسیه را به عدم پایبندی به تعهدات خود در قبال آتش بس 7 روزه سوریه متهم کرد و گفت که همین مسئله موجب توقف همکاری های میان دو کشور شده در حالی که آمریکا به همکاری های سوریه در این زمینه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۳:۱۶    
قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت چهارشنبه شب با حضور در بیمارستانی که پدر، مادر و برادر دکتر صلحی بستری هستند از آنان عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۳:۰۰    
اسطوره فوتبال ایران و اولین مربی کریم انصاری فرد در گفت وگو با یک سایت یونانی، درباره کریم انصاری فرد و پیشرفت این بازیکن صحبت به میان آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۲:۵۸    
یک مطالعه نشان می دهد عمر طولانی تر همراه با حفظ توانمندی در دوران کهنسالی، اغلب منحصر به افرادی است که از سبک زندگی سالم پیروی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۲:۳۸    
البته هنوز تا رسیدن به وضعیت مطلوب، راه بسیاری در پیش است اما همین که از نقطه ای که سال ها در آن متوقف بودیم، عبور ودر واقعحرکت کرده ایم، نشانه خوبی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۲:۲۱    
در شام غریبان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، مراسم سوگواری و عزاداری سیّد و سالار شهیدان و اصحاب باوفای ایشان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۲:۱۵    
فرماندار رفسنجان گفت: 14 خودرو و 13 موتورسیکلت در ریزش دیوار حسینیه روستای قاسم آباد این شهرستان خسارت دیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۹    
معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده طی یادداشتی به جنایات جنگی عریستان در یمن واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۱:۵۴    
دولت عربستان سعودی به دنبال بحران کاهش درآمد و هزینه های کلان و گسترده در این کشور چاره ای جز اخذ وام های کلان نداشته و رتبه بندی اقتصادی این کشور در نزد موسسات اعتبار سنجی اقتصادی در سطح منفی قرار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۱:۴۳    
زنان با رعایت سه نکته می توانند ریسک ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۱:۳۳    
آفتاب نیوز : کاپیتان پیشین پرسپولیس مطابق سنوات گذشته در روز عاشورا بانی برگزاری مراسم عزداری بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس پلیس راه یزد از توقیف یک دستگاه سواری بنز با 208 کیلومتر سرعت در این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۱:۱۱    
سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی در مراسم عزاداری شام غریبان امام حسین(ع) در حسینیه امام خمینی حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۱:۰۴    
گروهک تروریستی داعش با انتشار تصویر یکی از مهاجمان حمله به عزاداران تاسوعای حسینی در کابل، پایتخت افغانستان، مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۰:۵۸    
آفتاب نیوز : منبع: عصر خبر
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۰:۴۸    
بهمن کیارستمی فرزند زنده یاد عباس کیارستمی، آخرین عکسی که پدر از او ثبت کرده است، منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۰:۲۸    
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به آمار متوفیان شهر تهران در شش ماهه نخست سال1395 گفت: در میان مناطق 22 گانه شهر تهران بیشترین و کمترین فوتی های پایتخت مربوط به مناطق 4 و 22 است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۰:۱۷    
رئیس پلیس بین الملل ناجا اعلام کرد: در وضعیت اعلان قرمز بودن محمودرضا خاوری به این معناست که درصورت تردد وی به سایر کشورهای جهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۷    
رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی گفت: در تصادف پژو 405 با پراید در محور فرعی مایوان شهرستان فاروج دو تن کشته و دونفر مجروح شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله به عزاداران حسینی در شهرهای مختلف نیجریه را بشدت محکوم و تاکید کرد که عاملات آن دستگیر و به دست عدالت سپرده شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۲۰:۰۳    
وکلای صلاح عبدالسلام مظنون اصلی حادثه تروریستی سال گذشته در پاریس پایتخت فرانسه به علت اینکه وی در اعتراض به شرایط سخت زندان حاضر به صحبت با مقام های قضایی نیست، از این پرونده کناره گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۵    
یک منبع امنیتی روز چهارشنبه از بازداشت ده ها نفر توسط نیروهای پلیس ترکیه به خاطر ارتباط با شبه نظامیان پ ک ک خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۹:۳۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: گزارشی از شیوع بیماری وبا و زیکا در کشور نداشته ایم اما در این باره باید حساسیت های لازم اعمال شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۷    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: هر کیلوگرم مرغ زنده به قیمت 4400 تومان و مرغ آماده طبخ درب کشتارگاه 6550 تومان و توزیع درب واحدهای صنفی 6700تومان خرید و فروش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۹:۱۲    
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فیلم و مصاحبه تنبیه بدنی و اخراج دانش آموزان شهرستان رودبار جنوب، منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، کذب محض و مغرضانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۹:۰۲    
سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با انتشار پستی برای بازیکنان تیم ملی کره جنوبی کری خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۵۴    
انفجار در میان عزاداران عاشورای حسینی در بلخ افغانستان واقع در شمال این کشور 14 شهید و بیش از 30 زخمی بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۲    
این خودرو مدلی فوق العاده برای حمل و نقل و خانه ای بسیار راحت در سفر به شمار می آید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۸:۴۰    
حسینیان با بیان اینکه آمار ایرانیان حاضر در کربلا نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده است گفت: حدود 60 تا 70 هزار ایرانی هم اکنون در کربلا حضور دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۸:۳۸    
معاون عربی و آفریقایی وزیر امورخارجه کشورمان در مطلبی نوشت: کشتار خونین صنعا نماد بی خردی و سیاست عقیم عربستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۶    
دیوان عدالت اداری با تایید مصوبه دولت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را منتفی کرد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که سالهاست این دو باشگاه با این چالش مواجه هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۸:۲۱    
محققان دانشگاه کمبریج دستگاه هوشمندی ساخته اند که با تقلید امواج صوتی محیط، از ورود صدای اضافی به اتاق خواب جلوگیری می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۸:۰۶    
مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی گیلان گفت : امداد رسانی به 3 تن در روز عاشورا در میدان شهدای ذهاب رشت انجام گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۴۴    
نتیجه یک مطالعه 24 ساله نشان می دهد افرادی که به محض بلند شدن از زمین سرگیجه می گیرند، 15 درصد بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۳۹    
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی یزد از مصدوم شدن چند نفر به علت حادثه از کنترل خارج شدن یک شتر در آیین نخل برداری در حسینیه زارچ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۶    
سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه در مطلبی از مردم درخواست کرد که به دریافت کارت اهدای عضو اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۲۰    
منابع امنیتی یمن از کشته و زخمی شدن 55 نظامی سعودی در مرزهای این کشور با عربستان سعودی خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۱۰    
گروه تروریستی بوکوحرام امروز( چهارشنبه) مسئولیت انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در شهر مایدوگوری در ایالت بورنو در شمال شرق نیجریه را بر عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۹    
سرمایه گذاران تحت تاثیر رشد 20 درصدی قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در پی کاهش شدید قیمتها، در دو راهی فروش یا خرید بیشتر این فلز زرد مانده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۸    
هافبک بارسلونا شنبه هفته آینده برابر دپورتیوو لاکرونیا به میدان می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۵    
سخنگوی اتحادیه عرب تاکید کرد که با نگرانی شدیدی بحران میان عراق و ترکیه را دنبال می کند و از آنکارا می خواهد به حق حاکمیت ملی عراق احترام گذاشته و از موضعگیری ها و اقداماتی که این وضعیت را پیچیده تر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۵    
به دلیل قطع برق در شهر توکیو پایتخت ژاپن، هزاران خانوار و ادارات دولتی در تاریکی فرو رفتند و سامانه های حمل و نقل ریلی برخی از نقاط پایتخت نیز از کار افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۷:۰۰    
ارتش سوریه با گروه های مخالف در شهرک های قدسیا و الهامه در حومه دمشق به توافقی برای خروج آن ها از این شهرک ها دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۵    
بر اساس وضعیت بارندگی استان ها تا پایان هفته دوم سال آبی 96-95 تعداد 16 استان بدون بارش و هشت استان نیز بارش کمتر از یک میلی متر را تجربه کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۵۳    
شاید تصور کنید که زندگی مدرن باعث اختلال در خواب شما شده، اما با تصور شیوه خواب فضانوردان در مدار زمین احتمالا نظر خود را تغییر خواهید داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۸    
براساس آمار گمرک در شش ماهه نخست سال95، بیش از 171 هزار تن انواع لبنیات به کشورهای مختلف از جمله آلمان و ایالات متحده آمریکا صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۴۶    
نایب رییس مجلس اگرچه می گوید مداحان هم مانند سایر اقشار جامعه حق اظهارنظر درباره مسائل سیاسی روز را دارند و حتی ارائه لیست جداگانه مداحان در انتخابات را بلامانع می داند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۹    
شورای فدراسیون روسیه با تصویب دائمی شدن و گسترش پایگاه نیروی هوافضای این کشور در حمیمیم سوریه موافقت کرد که با توجه به تائید قبلی دوما اجرای این برنامه قطعی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه تأکید کرد که ائتلاف آمریکا قادر به از بین بردن داعش نیست و مسئولیت جنگ با این گروه در سوریه را به کردها واگذار می کند. او همچنین گفت اجازه نمی دهد "آتش و خون" موصل راه بیفتد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۷    
یک مقام مصری در وزارت نفت مصر هرگونه ارتباط کشورش با ایران به منظور ارائه محموله های سوخت به این کشور را بعید دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۱۳    
نیویورک پست در تحلیلی نوشته است: دلایل متعددی وجود دارد که نشان می دهد توافق هسته ای اوباما با ایران، سیاست خارجی آمریکا را به گل نشانده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۴    
ستاد انتخاباتی کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، وب سایت ویکی لیکس را دستگاه انتخاباتی روسیه که در انتخابات پیش رو به نفع جمهوری خواهان عمل می کند، نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۳    
برخی علوم قدم های کوچک و برخی دیگر از علوم نیز قدم های بزرگتری برمی دارند که چهان را تغییر می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۵۲    
معاون سیاسی سپاه گفت: داوطلبان ما در حدی هستند که ظرفیت مستشاری موجود، پاسخگوی این تعداد داوطلب نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۸    
دوترته مشخص کرده که می خواهد سیاست خارجی کشورش مستقل از امریکا باشد. او به نوعی ژست ضد امپریالیستی و سوسیالیستی گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهوری آمریکا گفت: واشنگتن قصد دارد تا سال 2030 انسان ها را به سیاره مریخ بفرستد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۳۰    
این روزنامه اسرائیلی در ادامه اشاره می کند که در یک ایمیل دیگر فاش شده که مربوط به سال 2015 میلادی است، ایزنشتات که با یک مقام ارشد اسرائیلی صحبت می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۴    
حزب حاکم عدالت و توسعه ترکیه بر اساس اعلام نخست وزیر این کشور پیش نویس قانون خود درباره تغییر نظام حاکم به ریاست جمهوری را به زودی به پارلمان ارائه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۲۲    
مقام ارشد حقوق بشر سازمان ملل گفت، پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از منظر بین المللی خطرناک خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۷    
وزیر بهداشت بر ضرورت تزریق واکسن آنفلوآنزا برای گروههای در معرض خطر، قبل از آغاز فصل سرما تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۵    
نشریه خط حزب الله به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، در پنجاه و چهارمین شماره خود بخش هایی از بیانات رهبر انقلاب درباره روش امام حسین (ع) در مواجهه با طاقوت را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۰    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به جنایت سعودی و نامه تاسف این رژیم به شورای امنیت در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: عربستان دو راه بیشتر ندارد؛ یا اعتراف به شکست، توقف حملات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۷    
فرانسوا اولاند روز سه شنبه تاکید کرد که همه کشورهای منطقه همراه با سه کشور ایران، روسیه و ترکیه باید در مذاکرات صلح سوریه حضور داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۵:۰۶    
ایرانی ها با معدل هوشی 84، رتبه 57 جهان در میان کشورهای بالاتر از متوسط قرار دارند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۷    
شمر بن ذی الجوشن قبل از واقعه عاشورا در چهار واقعه مهم تاریخی حضور داشت که در تمام آن ها به اهل بیت(ع) و شیعیان خیانت کرد و مرتکب جنایت شد و به هیچ وجه نمی توان او را شیعه به شمار آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۴:۴۱    
نیروهای امنیتی 9 تن از شیعیان این کشور را در روز عاشورا به شهادت رساندند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۶    
نیروهای داوطلب مردمی (حشد شعبی) در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهوری ترکیه علیه نخست وزیر عراق، تهدید کردند که در میدان نبرد نشان خواهند داد چه کسی از حد خود فراتر رفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۴    
با صادر نشدن ویزا از سوی قطر سه کابزن ایران مسابقات استقامت جاده قهرمانی جهان را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: هر کسی بخواهد نقش امام(ع) را به نفع جناح خود تمام کند، به امام حسین ظلم کرده است و اصولگرا و اصلاح طلب در این عرضه معنا و مفهومی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۴:۰۱    
استرس می تواند با مشکلات جدی برای سلامت روح و جسم همراه باشد و بنابراین یادگیری چگونگی کنترل آن می تواند از پیامدهای منفی این وضعیت نامطلوب روانی بکاهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۹    
نویسنده کتاب مقتل همراه گفت: با خلقت آدم ابوالبشر(ع)، مقتل خوانی آغاز شده و تا صحرای محشر با ناله های حضرت صدیقه(ع) ادامه خواهد یافت، اولین مقتل خوان عاشورا جبرئیل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۴۲    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که حضور هرگونه نیروی خارجی در عراق باید با موافقت مقامات این کشور صورت بگیرد. موضع گیری که با افزایش تنش ها میان ترکیه و عراق اتخاذ شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۶    
هیونگ مین سون اعلام کرد نمی خواهد درباره بازی صحبت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۲۰    
در جریان درگیری های شدید صبح امروز -چهارشنبه- فلسطینیان با صهیونیست ها در شهرک رام واقع در شمال قدس اشغالی ده ها فلسطینی زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۹    
مطالعات نشان می دهد داشتن اضافه وزن با افزایش ریسک سکته ایسکمیک و کاهش ریسک سکته هموراژیک (خونریزی دهنده) همراه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۵    
کیفیت هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۸    
اسناد بدست آمده نشان می دهند که مسئولیت آموزش نیروهای نظامی ارتش بولیوی برای پیدا کردن چه گوارا بر عهده فلیکس رودریگوئز عامل سیا بوده است که در تاریخ 2 آگوست 1967 میلادی به بولیوی رسیده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۲    
عزاداران حسینی در سراسر کشور به یاد نماز عاشورای سال 61 هجری نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۷    
رییس جمهور همزمان با عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام و یاران باوفای آن امام، با حضور در جوار آستان مقّدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۳    
تر نخست وزیر عراق اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره پایگاه بعشیقه را رد کرد و هشدار داد که رهبران ترکیه ارتش خود را وارد ماجراجویی و تجاوزی کرده اند که عواقب آن نامعلوم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: اپراتورهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی، برای واگذاری اینترنت رایگان اعلام شده از سوی مرکز آمار به ثبت نام کنندگان سرشماری اینترنتی، آمادگی دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۳۳    
رییس دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فوت خانواده پزشک اصلاح طلب تبریزی، گفت: پرونده در مرحله تحقیقات است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۷    
پارلمان ترکیه تصمیم دولت این کشور برای تمدید وضعیت فوق العاده که در پی کودتای نافرجام ماه ژوئیه برقرار شد را تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۲۵    
مسمومیت غذایی مشکوک که روز شنبه در تبریز اتفاق افتاد تا کنون موجب جان باختن دو نفر از اعضای خانواده پزشک جوان و جنجالی این شهر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۴    
نتیجه جدیدترین نظرسنجی ها حاکی از پیشتازی هشت درصدی کاندیدای دموکرات ها در برابر رقیب جمهوری خواه وی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۳    
تیم های ملی ایران و کره جنوبی در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 در استادیوم آزادی به مصاف هم رفته اند. این دیدار با حاشیه هایی همراه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهور به منظور شرکت در مراسم عاشورای حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل دفتر تالاب ها و زیستگاه های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: احیای دریاچه ارومیه نیازمند یک جریان 10 ساله است تا به وضع مطلوبی برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۳    
البته نباید سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد حسین نوش آبادی را فراموش کرد! او هم درست مثل دیگر نزدیکان وزیر اگر در طول تصدی پست خود به وظیفه سازمانی اش به نحو احسن عمل می کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۳    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در توئیتر خود نسبت به جنایات سعودی و نامه تاسف این رژیم به شورای امنیت واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۵    
زمانی که بازیکنان وارد زمین شدند برخی از طرفداران کف زدن را شروع کردند اما تلویزیون دولتی بلافاصله بنری را نشان داد. ازمون بزرگ زمانی بود که ایران گل به ثمر رساند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۰    
دیدار رفت تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ماه آذر برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۳۵    
تنها فقر نیست که به اعتیاد می انجامد بلکه مهمترین عامل، احساس نابرابری و بی عدالتی است که در زنان وجود دارد و به سرخوردگی آنها منجر شده و به دنبال اعتیاد میروند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۲۰    
پنجمین و مهم ترین عامل اجماع در میان اصلاح طلبان درباره روحانی است. اردوگاه اصلاح طلبان نه می تواند و نه می خواهد روحانی را به حاشیه براند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۱۵    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از افزایش 1000 تومانی قیمت مرغ در چهار روز اخیر خبر داد و این بار به صراحت از تفاوت قیمتی بین دو مدل مرغ مجلسی و مصرفی که تا 700 تومان هم می رسد، سخن گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۸    
رئیس پلیس فتا با اشاره به مسدود شدن بیش از 700 سایت همسریابی گفت : تنها مرجع صدور مجوز برای سایت های همسریابی وزارت ورزش و جوانان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۵    
رسانه های سعودی واکنش توهین آمیزی به مراسم عزاداری در ورزشگاه آزادی نشان دادند و از عرق دینی که هواداران فوتبال ایران نشان دادند، عصبانی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۱    
روسیه اعلام کرد که ادوارد اسنودن پیمانکار سابق اداره امنیت ملی آمریکا و عامل بزرگ ترین افشاگری از عملیات جاسوسی در تاریخ این کشور را به واشنگتن تحویل نمی دهد. روسیه: اسنودن را به آمریکا تحویل نمی دهیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۰:۵۷    
بن لادن در این مصاحبه هم چنین عربستان سعودی را به دلیل صرف 25 میلیارد دلار در حمایت از صدام حسین در جنگ ایران و عراق و حمایت 60 میلیارد دلاری از ارتش های غربی در جریان جنگ علیه عراق در سال 1991 ...
  • ۱