جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 12 مهر 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 1 مهر 1395 آفتاب نیوز 2 مهر 1395 آفتاب نیوز 3 مهر 1395 آفتاب نیوز 4 مهر 1395 آفتاب نیوز 5 مهر 1395 آفتاب نیوز 6 مهر 1395 آفتاب نیوز 7 مهر 1395 آفتاب نیوز 8 مهر 1395 آفتاب نیوز 9 مهر 1395 آفتاب نیوز 10 مهر 1395 آفتاب نیوز 11 مهر 1395 آفتاب نیوز 12 مهر 1395 آفتاب نیوز 13 مهر 1395 آفتاب نیوز 14 مهر 1395 آفتاب نیوز 15 مهر 1395 آفتاب نیوز 16 مهر 1395 آفتاب نیوز 17 مهر 1395 آفتاب نیوز 18 مهر 1395 آفتاب نیوز 19 مهر 1395 آفتاب نیوز 20 مهر 1395 آفتاب نیوز 21 مهر 1395 آفتاب نیوز 22 مهر 1395 آفتاب نیوز 23 مهر 1395 آفتاب نیوز 24 مهر 1395 آفتاب نیوز 25 مهر 1395 آفتاب نیوز 26 مهر 1395 آفتاب نیوز 27 مهر 1395 آفتاب نیوز 28 مهر 1395 آفتاب نیوز 29 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۸    
کانال تلگرامی سخنگوی شهرداری تهران، توضیحاتی درباره دوحادثه مرگبار مترو که از عصر دیروز تا بعدازظهر امروز اتفاق افتاد، منتشر کرده است؛
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۷    
به گفته دانشگاه سالفورد، بازی پوکمون گو که در آن، بازیکنان باید به دنبال شخصیت های انیمیشنی مجازی در جهان واقعی بگردند، می تواند درس فناوری اطلاعات کسب و کار را درک پذیرتر و دست یافتنی تر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۶    
رئیس هیئت بدوی سازمان نظام پزشکی، از اعلام جرم دادستان نظام پزشکی علیه منتشر کننده حکم پرونده کیارستمی خبر داد و گفت: تا زمانی که حکم قطعی نشود، کسی اجازه ندارد آن را اعلام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی کاخ سفید می گوید روس ها صبر آمریکا و دیگران را با بی توجهی به تعهدات خود در سوریه، تمام کردند و واشنگتن به همین خاطر، تحریم های جدیدی را علیه مسکو اعمال خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان گفت: ستاد سرشماری نفوس و مسکن به هر شناسه اینترنتی که فرم خانوار را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده باشد دو گیگ اینترنت رایگان تقدیم می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به شناسایی 300 هزار هکتار کانون شکل گیری گرد و غبار در خوزستان گفت: به دلیل محدودیت مالی دولت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۳:۲۳    
سری اول مجموعه طنز دورهمی با وجود انتقاداتی که به آن وارد بود بازتاب نسبتاً خوبی در میان مخاطبان داشت و در مجموع رضایت مردم را جلب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۷    
خبر به نقل از وابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس، در گفتگو با حسن امینی زاده، معاونت عملیات این سازمان خبر از نجات جان یک کودک از مرگ حتمی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۵    
هیأت کارشناسی صندوق بین المللی پول که هفته گذشته به ایران سفر کرده بود، گزارش کارشناسی خود را درباره شرایط اقتصادی کشورمان منتشر کرد و اعلام داشت : شرایط اقتصادی ایران در سال 1395 (17 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۴    
فرمانده ارشد جبهه فتح الشام که پیش ازاین جبهه النصره خوانده می شد درجریان یک حمله موشکی از پهپادی که گمان می رود متعلق به ائتلاف تحت رهبری امریکا باشد در استان ادلب واقع در شمال غربی سوریه کشته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۱    
شماری از دانشجویان پردیس فنی عباسپور دانشگاه شهید بهشتی در اعتراض به حذف هزینه های سنوات تحصیلی و خصوصی سازی فضای دانشگاه تجمع اعتراضی برپا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۱۰    
گروه تروریستی داعش در آستانه عملیات آزادسازی شهر موصل جاده های حیاتی و تمام محوطه فرودگاه موصل را بمب گذاری کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۹    
گوشه ای از مراسم تعزیه خوانی در استان اصفهان در دوره قاجار
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۹    
مدیرکل روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: برای تنظیم بازار ماه محرم و صفر 22 هزار تن برنج به مبلغ 2 هزار و 855 و 5 هزار تن شکر به مبلغ 2520 تومان در فروشگاه های زنجیره ای با نرخ مصوب توزیع می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۸    
وزیر کشور ایران در دیدار با همتای آذربایجانی خود بر همکاری در زمینه های مبارزه با مواد مخدر، جرائم سازمان یافته و مبارزه با تروریسم و انتقال تجربیات میان دوطرف تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۷    
حمله های انتحاری در مناطق شیعه نشین بغداد بیش از 40 کشته و مجروح برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۷    
در قراردادی میان شرکت های نانجینگ پوژن چین و شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو)، تولید بدنه 215 دستگاه واگن مترو سه کلان شهر کشور، به ایریکو واگذار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۱:۲۹    
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در بیست و شمشمین کنگره اتحادیه جهانی پست در استانبول، بر جایگاه تجارت الکترونیک در آینده پست کشورمان تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۱:۱۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از پلمب و جریمه نقدی 20 میلیارد ریالی یک شهربازی در شیراز به دلیل استفاده از دستگاه های غیر استاندارد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۷    
سایت 24 در حاشیه زمزمه نامزدی دوباره شهردار تهران در انتخابات سال آینده، این کاریکاتور را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۵    
معاون اقتصادی مرکز آمار ایران گفت: سرشماری نفوس و مسکن ربطی به پرداخت یارانه ها ندارد و اطلاعات در اختیار هیچ حزب، جناح و گروه سیاسی قرار نخواهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۴    
در حاشیه انتقادهای بسیار تند به فروشنده و شخص اصغر فرهادی، علیرضا پاکدل این کاریکاتور را در روزنامه اعتماد منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۲    
روز سه شنبه تا پایان هفته جاری افزایش نسبی دما برای اغلب نقاط کشور به ویژه سواحل شمالی پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۲    
شهریور 1362 است و علی پروین دخترش لادن را با خود به ورزشگاه برده است .نپوشیدن گرمکن نشان میدهد او قصد ندارد در نیمه دوم به میدان بیاید ودخترش را آورده تا تا آخر بازی کنارش بنشیند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۰    
رئیس اداره زیباسازی شهرداری بجنورد از جانمایی و نصب آکواریوم با طرح نوستالژی تلفن همگانی قدیمی در این شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۰    
استاندار تهران با بیان اینکه آمار طلاق در شش ماه نخست سال 95 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش برخوردار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۹    
جیسون رضائیان ، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست که چند ماه به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود از دولت ایران شکایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۵۸    
در گذشته اقدام به خودکشی در سکوت و پشت درهای بسته انجام می گرفت؛ اما در حال حاضر افراد به دلایل مختلف در مکان های خاص خود را محکوم به مرگ می کنند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۴۹    
وزارت امور خارجه کویت با اطلاع از دستگیری 24 تبعه این کشور در آمریکاتوسط پلیس به ظن اتهامات تروریستی، ضمن گلایه از بازداشت های طولانی مدت اتباع خود در آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۶    
نتایج نهایی آزمون دکتری گروه علوم پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و پذیرفته شدگان در روزهای 17 تا 19 مهر می توانند به محل قبولی مراجعه و ثبت نام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۲    
سوشا مکانی در اینستاگرامش نوشت: "خوش بحال کسانی که هم زنجیر می زنند و هم زنجیری از پای گرفتاری باز میکنند هم سینه می زنند و هم سینه ی دردمندی را از غم و آه نجات میدهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۰    
کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران تحقیقی در گزارشی مدعی شد، آژانس املاک و مستغلات دونالد ترامپ در سال های گذشته به بانک ملی ایران یک ساختمان اجاره داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۰    
یکی از سیاست های خانه سینما پس از دوران پرتنش قبلی تلاش برای حفظ ثبات در فعالیت سینماگران بود اما گاهی شنیده می شود برخی حمله هایی صورت می گیرد که این موضوع ایجاد اختلال می کند چون این حمله ها امنیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۹    
رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی رییس جمهوری ونزوئلا، بر اتخاذ تصمیمات کارشناسی برای افزایش بهای نفت در عرصه جهانی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۹    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: متهمی که در یک درگیری خیابانی در کیانشهر با ضربات چاقو جوانی را به قتل رسانده بود، شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۸    
اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با ترکیب جدید برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۵۶    
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که کشورش آماده ازسرگیری آتش بس 48 ساعته در سوریه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۳۷    
چای محبوب ترین و در عین حال سالم ترین نوشیدنی جهان، از زمانی که برای نخستین بار در چین باستان کشف شد سر تا سر کره ی خاکی را درنوردیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۷    
مباحث آسیب های اجتماعی از بحث های جدی کشور و مهم ترین آن ها طلاق، حاشیه نشینی، اشتغال و... است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۷    
وزیر نیرو گفت: زمینه های همکاری مشترک فراوانی در زمینه برق، انرژی های تجدیدپذیر و آب میان ایران و آلمان وجود دارد که باید با حضور شرکت های بخش خصوصی دو کشور فعال شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۵    
خودرویی از مازراتی با 1 میلیارد و 980 میلیون تومان بیشترین قیمت خودروهای ایتالیایی بازار را از آن خود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۳    
دولت ترکیه با تمدید قانون فوق العاده برای 90 روز دیگر موافقت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۳    
استاندار تهران با اشاره به ارائه گزارش توسط دستگاه های ذیربط در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان تهران گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۱۰    
نمایندگان تهران در جلسه ای که با اعضای شورای شهر داشتند، دیدگاه ها و مسائل شهری تهران را مطرح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۰    
رییس مجمع نمایندگان تهران عصر دوشنبه در نشستی با اعضای شورای شهر با بیان این که نیاز به بازنگری دقیق بر وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر و روستا داریم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۸:۰۰    
یک خرس، هفده شیر، پنج گرگ و دو ببر از چنگال قاچاقچیان حیوانات در اردن نجات یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۸    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در طرح اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 شرکت و اقدام به ثبت نام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ارتکاب به قتل در باغی در شهرستان دزفول از دستگیری عامل اصلی جنایت در پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۵    
مرد 38 ساله بوکانی با وجود فرو رفتن نیزه میلگرد 70 سانتی متری در احشای بدنش به طرز معجزه آسایی از مرگ حتمی نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۴    
برای نخستین بار در تاریخ کشور استونی جمهوری شوروی سابق در منطقه دریای بالتیک که پس از فروپاشی سال 1991 استقلال یافت، یک زن به عنوان رئیس جمهوری این کشور انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی فدریکا موگرینی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که او با ظریف تلفنی درباره پیشنهاد جدید اتحادیه اروپا برای ارائه کمک به منطقه محاصره شده حلب سوریه گفتگو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۵    
خودرو تیبا، هاچ بک دست دوم ، مدل 1393 ، 23 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۳    
رئیس جمهوری کلمبیا با وجود نتایج تعجب برانگیز همه پرسی این کشور بر ادامه آتش بس با جدایی طلبان فارک تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۲    
وزیر خارجه روسیه با انتفاد از سخنان و اقدامات متنقاض مسئولان آمریکا درباره سوریه، از آنها خواست به "فریبکاری و زبان بازی " پایان داده و موضعی روشن نسبت به گروه های مخالف سوری در پیش گیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۱    
رییس شورای شهر تهران گفت: پس از اعلام نتیجه بررسی دادستانی و سازمان بازرسی، در صورت لزوم ما هم به مسأله واگذاری املاک ورود می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۹    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با تأکید بر راه حل سیاسی برای خاتمه بحران سوریه، گفت: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه اقدامی در جهت حل این بحران حمایت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۷    
نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 12 مهر با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک کشاورزی دیدار و درباره نقش موثر این بانک در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان گیلان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۶    
مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف گفت: یکی از آسانسورهای سلف مرکزی این دانشگاه دچار حادثه شده و 6 نفر از اساتید این دانشگاه مصدوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۵    
یک عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به طرح سوال از وزیر خارجه درجلسه علنی روز گذشته (یکشنبه ) مجلس از تدبیر نایب رئیس مجلس برای تغییر رویه در سوال از وزرا خبر داد که به گفته ی وی احتمال دریافت کارت زرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۳    
کشف یک بسته مشکوک در ایستگاه قطار بروکسل، آن را به تخلیه کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۳    
پلیس عراق از انفجار نزدیک یک درمانگاه و بازار در پایتخت این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۱    
رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، سرطان گوارش شامل مری، معده، پانکراس ( لوزالمعده) ، روده بزرگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۱    
انگشت لیندسی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی که برای تعطیلات به ترکیه سفر کرده بود قطع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۰    
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با دستگیری چند کودک سارق در این شهر باند اغفال کودکان در مشهد متلاشی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۵۰    
ظهر امروز یک دستگاه آسانسور در دانشگاه شریف سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۹    
پس از این که مهرجویی بالاخره قانع شد، چاوشی در پروژه جدیدش حضور نخواهد داشت، دستیارانش را مجاب کرد هر چه زودتر با چهره ای جدید وارد مذاکره شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۴۷    
در نسخه جدید اندرویدی موبایل بانک تجارت ، امکانات ویژه شارژ شگفت انگیز اپراتور ایرانسل افزوده شده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۱    
بعد از ظهر امروز حادثه ای در ایستگاه مترو شهدا رخ داد که طی آن یک نفر در اثر برخورد با قطار جان باخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۶:۰۰    
بزرگ ترین مشکل دولت قبل در بحث مسکن اختلال در نهادهای بازار مسکن بود. بدین معنا که بازار مسکن که دارای نهادهای متنوعی همچون متقاضی، تولیدکننده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۶    
زمان زیادی که عزت الله ضرغامی پس از خداحافظی اش از سازمان صداوسیما در فضای مجازی صرف می کند، بهانه ای به دست داد تا ببینیم مدیران سازمان پس از ریاست چه کارهایی کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۴    
محققان شرکت اینتل، عینک هوشمندی ساخته اند که می تواند مانند یک مربی بر فعالیت بدنی و نوع تمرینات ورزشکاران حرفه ای نظارت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۵۰    
ایده آل احمدی نژاد ترویج و تقویت این ذهنیت است که بدون او، اصولگرایان فاقد پایگاه اجتماعی هستند که البته این یک دروغ بزرگ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۹    
رئیس قوه قضاییه با انتقاد شدید از اظهارات اخیر وزیر اقتصاد آلمان مبنی بر لزوم به رسمیت شناختن اسرائیل و طرح برخی ادعاهای حقوق بشری علیه ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۷    
رئیس اورژانس کشور با اشاره به کشته شدن 3 کارگر براثر ریزش آوار در کارخانه سیمان شهرستان بهبهان گفت: باز شدن داربست فلزی در کارخانه دلیل این حادثه گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۶    
آخرین عامل جنایت در روستای بن جعفر شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ما اکنون درمورد میزان ظرفیت های نفتی تحت فشار هستیم ولی با این همه توانستیم با مذاکرات فشرده و سخت ،خاکریز تولید 4میلیون بشکه ای نفت را فتح کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۴    
یک دستگاه آپارتمان 13 سال ساخت 44 متری در خیابان شیرازی دارای یک اتاق خواب به قیمت 120 میلیون تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳    
قالیباف به لحاظ سیاسی شباهت های جدی با احمدی نژاد دارد و به سادگی می توان پیش بینی کرد که همه ناکامی های شهردار پیشین در انتظار شهردار کنونی هم باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۳    
مهناز افشار عکسی از پشت صحنه سریال عاشقانه کنار محمدرضا گلزار، حسین یاری و هومن سیدی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۲    
پسر حجت الاسلام سیدحسن خمینی به مناسبت شروع محرم عکسی از خود و پدرش را در اینستاگرام منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۹    
وکیل مدافع خانواده روح الامینی آخرین وضعیت پرونده کهریزک را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۸    
ناتوانی مسئولان پارک درنگه داری میمون ها درسراوان حادثه آفرید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۵۰    
اعتماد و تکیه بر نیروی داوطلب مردمی، بزرگترین ارتش های تا بن دندان مسلح را هم می شکند، همانطور که حزب الله لبنان و مردم بی دفاع غزه ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی را شکست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۹    
نشست صمیمانه مدیرعامل بانک گردشگری با همکاران ستادی، در روز یازدهم مهر ماه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۴۹    
آکادمی نوبل اولین جایزه نوبل امسال را به آقای "یوشینوری اوسومی" از ژاپن تقدیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۹    
این مرکز در گزارش خود اشاره می کند که سازمان املاک و مستغلات ترامپ در فاصله سال های 1998 تا 2003 میلادی به یک بانک ایرانی که در لیست تحریم های آمریکا وجود داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۴:۰۲    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اجرای موافقتنامه اتمی با آمریکا را برای کاهش ذخائر پلوتونیوم تعلیق کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۵۳    
استرالیا در مقایسه با بریتانیا و امریکا روابط بهتر و نزدیک تری با ایران دارد و می تواند بیش از آن دو کشور از فرصت های اقتصادی در ایران استفاده کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۴۳    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در شرایط کنونی بهترین و برترین گزینه ای که جریان اصلاح طلب برای انتخابات آینده ریاست جمهوری به آن فکر می کند، شخص حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۵    
حجت الله ایوبی درباره ی آخرین وضعیت اکران رستاخیز گفت:در فضای فعلی که وجود دارد، خیلی بعید می دانم که بتوان به اکران فوری فیلم رستاخیز بر خلاف امید گذشته ام، فکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۳    
شرک اینتل با یک طراح مد برای ساخت لباس های مجهز به فناوری های پوشیدنی همکاری کرده و آن ها را در هفته مد پاریس به نمایش درآورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۳    
دماسنج بازار سرمایه امروز 22 واحد کاهش یافت و به رقم 77 هزار و 265 واحد رسید. همچنین آیفکس 1.2 واحد افت کرد و تا 818.6 پایین آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۸    
حکم پزشک خاطی پرونده عباس کیارستمی براساس اعلام وکیل این هنرمند، سه ماه محرومیت از طب اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۷    
منتقد نشریه سینمایی ایندی وایر در پیش بینی اسکار 2017 نام فیلم فروشنده را به عنوان یکی از 7 شانس اصلی شاخه بهترین فیلم خارجی معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۷    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: صبح امروز پرواز 5211 هواپیمای تهران- مشهد شرکت هواپیمایی آتا دقایقی پس از تیکاف به علت نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۳    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه خودرو جدید پژو 508 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۳    
همه اصلاح طلبان باید آن دوران سخت را در نظر بگیرند و اگر آن دوران سخت در اقلیت بودن را در نظر بگیرند قطعا این اختلافات را نیز کنار می گذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۵۶    
سفر دوک و دوشس کمبریج به همراه فرزندانشان به کانادا در روزهای گذشته بازتاب زیادی در رسانه های مختلف جهان داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۰۷/۱۲ - ۱۲:۳۴    
مجری طرح تحقیقاتی "خودمراقبتی در برابر آلودگی هوا" با اشاره به انجام این مطالعات بر یک گروه از زنان باردار ...