چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۰May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 29 اسفند 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 2 اسفند 1395 آفتاب نیوز 3 اسفند 1395 آفتاب نیوز 4 اسفند 1395 آفتاب نیوز 5 اسفند 1395 آفتاب نیوز 6 اسفند 1395 آفتاب نیوز 7 اسفند 1395 آفتاب نیوز 8 اسفند 1395 آفتاب نیوز 9 اسفند 1395 آفتاب نیوز 10 اسفند 1395 آفتاب نیوز 11 اسفند 1395 آفتاب نیوز 12 اسفند 1395 آفتاب نیوز 13 اسفند 1395 آفتاب نیوز 14 اسفند 1395 آفتاب نیوز 15 اسفند 1395 آفتاب نیوز 16 اسفند 1395 آفتاب نیوز 17 اسفند 1395 آفتاب نیوز 18 اسفند 1395 آفتاب نیوز 19 اسفند 1395 آفتاب نیوز 20 اسفند 1395 آفتاب نیوز 21 اسفند 1395 آفتاب نیوز 22 اسفند 1395 آفتاب نیوز 23 اسفند 1395 آفتاب نیوز 24 اسفند 1395 آفتاب نیوز 25 اسفند 1395 آفتاب نیوز 26 اسفند 1395 آفتاب نیوز 27 اسفند 1395 آفتاب نیوز 28 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1395 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۴:۲۴    
سوزوکی ویتارا اتومات - آپشن جدید در بازار با قیمت 143 میلیون تومان معامله می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۲۳    
داریوش مهرجویی با اشاره به بعضی رسانه ها می گوید انگار تازگی ها مد شده که با دعوا انداختن میان این و آن توجه مردم را جلب کنند، نه با طرح مسئله.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۵۰    
مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، با اشاره به مسافرت های نوروزی، نسبت به اطمینان از سلامت تهیه و مصرف غذاهای بین راهی هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۲    
امیر بهاری می گوید مردم ایران نهایتا سه آهنگ لئونارد کوهن را گوش داده اند و بعید است اغلب آن ها که حتی با این ترانه ها عاشقی کرده اند، به اندازه یک آلبوم کوهن گوش کرده باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس پلیس راه البرز از وجود ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج و کرج قزوین و حجم سنگین تردد زنجیروار خودرو در محورکرج- چالوس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۵    
اگر سفر می روید به هیچ وجه مسواک، خمیردندان و نخ دندان را فراموش نکنید. در صورتی که برس مسواکتان خراب شده، حتما مسواک جدیدی تهیه کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۳:۱۱    
از اواخر تعطیلات عید نوروز، یک ماه هیجان انگیز و پر از بازی هاس حساس و سرنوشت ساز در انتظار فوتبالدوستان خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۲    
سال 1395 از آغاز با خبرهای مهمی در عرصه دفاعی و امنیتی همراه بود. از جمله مهمترین اتفاقات در این سال می توان به رونمایی رسمی از سامانه پدافندی اس 300 در مراسم رژه روز ارتش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۱:۰۱    
مردم شهرکرد هر ساله ساعاتی قبل از تحویل سال با حضور در بقعه متبرک امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون با روشن کردن چراغ و آوردن آن به منازل شان، نور و روشنایی را در کانون گرم خانواده شان جاری می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۱    
رعد وبرق در منطقه عشایری ناودار زرنه ایوان چند نفر را زخمی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۹    
سخنگوی کاخ سفید درباره امتناع ترامپ از دست دادن با مرکل اعلام کرد: ترامپ درخواست صدراعظم آلمان برای دست دادن با وی را نشنیده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۷    
برخی افراد به رغم تلاش زیاد برای کاهش وزن، نمی توانند وزن اضافی خود را کم کنند؛ این موضوع دلایل مختلفی همچون مصرف نکردن آب به اندازه کافی ، کمبود خواب و برخی بیماری ها دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۵۵    
پایگاه خبری میدل ایست آی به نقل از یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا مدعی شد که دولت این کشور مشغول ارزیابی شرایط برای تعیین موضع در قبال برجام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۲:۰۵    
سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از اهداف دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، سوق دادن ولایت فقیه به سمت یک مقام تشریفاتی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۱:۳۹    
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان همدان گفت: 4 اقامتگاه بوم گردی استان همدان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است و 2 هزار تخت نیز به ظرفیت هتل های استان همدان اضافه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۴۴    
مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم ، گفت: آمار مسافرین اعزام و پذیرش شده در این فرودگاه با احتساب 29 اسفند سال 1395 از مرز نیم میلیون نفر در سال برای اولین بار می گذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۷    
یکی از سین های سفره هفت سین برای کنترل وزن و جلوگیری از چاقی بسیار مفید است و می تواند باعث تناسب اندام در افراد شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۶:۰۸    
بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پیامی نوروز را به ایرانیان مقیم خارج از کشور تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۲۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی آغاز سال جدید و نوروز 96 را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۶    
تام کاتن، عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا گفت: تمرکز رئیس جمهوری آمریکا باید بر محدود کردن دستاوردهای ایران در منطقه غرب آسیا متمرکز باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۵    
معمولا وقتی طی یک روز کارهای زیادی در دست انجام داریم، ترجیح می دهیم شب را کمی بیش تر بیدار بمانیم و کارها را تمام کنیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۲:۲۴    
با توجه به تاثیر مصرف این ویتامین در پیشگیری از سرطان سینه، مادران به ویژه آنهایی که دارای فرزند دختر هستند باید به این موضوع توجه ویژه کرده و سهل انگاری نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۲    
سازمان آتش نشانی تهران از شهروندان خواست تا به منظور حفظ سلامت خود به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۰    
سازمان هواشناسی درباره آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل های 7 استان کشور به دنبال شدت بارش امروز 30 اسفند هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: گردشگران و مسافران نوروزی که در مناطق مختلف استان در طبیعت حضور دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۷    
تیم ملی فوتبال قطر پیش از بازی با ایران در دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در دیداری تدارکاتی به پیروزی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۸:۰۶    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام 2666 پرواز داخلی و خارجی در روزهای 25، 26 و 27 اسفند ماه خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۷:۰۸    
محققان موفق به توسعه اپلیکیشنی شدند که وضعیت آب و هوا را به صورت واقعیت مجازی VR برای کاربران به اجرا در می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۶:۳۸    
به منظور ارتقای شأن و منزلت بازنشستگان و کمک به حفظ سلامتی آنان و افراد تحت تکفل ایشان و وظیفه بگیران، جبران بخشی از هزینه های مازاد بر بیمه پایه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۶:۰۶    
کمپانی Nuovo موفق به توسعه یک آیینه هوشمند با صفحه نمایش لمسی شده که درست مثل گوشی های هوشمند عمل کرده و می تواند مانند یک دستیار شخصی برای کاربران عمل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۵:۱۹    
یک فلوشیپ طب خواب ضمن توصیه به رانندگان با بیان اینکه خواب آلودگی در زمره عوامل مهم در بروز حوادث ترافیکی و هزینه های سنگین ناشی از آن است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۵:۰۳    
همسایه این پیرمرد یک چشمه نفتی است، همسایه عجیبی که حد و مرزی برای خود نمی شناسد و دامنه هایش تا در و دیوار خانه کناری اش کشیده شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۴:۲۱    
اما واتسون در فیلم دیو و دلبر نقش اصلی را بازی می کند و برای این کار سه میلیون دلار پیش پرداخت گرفته است. اما اگر فروش فیلم به خوبی مالفیسنت باشد، دستمزد او پنج برابر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۴:۰۶    
جوزف استیگلیتز اقتصاددان برجسته آمریکایی اعتقاد دارد که شفافیت نام دیگر اطلاعات است. در واقع حرکت در مسیر توسعه و برنامه ریزی در هر اقتصادی بدون وجود اطلاعات شفاف ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۵۱    
سرمربی رئال مادرید از کسب پیروزی ارزشمند برابر اتلتیک بیلبائو ابراز خوشحالی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۲۳    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: به مانند علیرضا منصوریان امیدوارم در پایان فصل اتفاق تاریخی برای استقلال رخ دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۳:۰۵    
وشنیشل می گوید: با تمام قوا می جنگیم تا راهی جام جهانی شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۲:۵۵    
بعد از آخرین بازی دور دهم و محاسبه امتیازات و نتایج دور رفت و برگشت لیگ برتر تنیس روی میز ،چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۲:۲۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: براساس بررسی های صورت گرفته در 4 روز گذشته حدود 30 درصد تصادفات بین ساعت 16 لغایت 20 رخ داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۱:۳۵    
شما می توانید با محصولات خانگی از شر آکنه و زخم های آن برای دید و بازدیدهای نوروزی خلاص شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۱:۰۲    
نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که سوارکاری، کودکان را باهوش تر و عملکرد آنها را در مدرسه بهتر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۰:۵۲    
لئوناردو پادوانی در پست اینستاگرامش لفظی به کار برده که موجب ناراحتی پرسپولیسی ها شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۰:۳۳    
سرمربی فرانسوی آرسنال می گوید که تصمیمش را گرفته است و به زودی آینده خود را در آرسنال مشخص خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۰:۱۹    
رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به آغاز بارش برف در جاده چالوس گفت: لازم است رانندگان خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۰:۱۶    
مدیرمسئول کیهان که از مخالفان برجام و خرید هواپیماهای جدید در پسابرجام است، در پرواز اهواز به تهران، سوار ایرباس 321 شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۱    
بهنوش بختیاری، عکسی از پشت صحنه برنامه محله گل و بلبل را منتشر کرد.به گزارش خبرآنلاین، ویژه برنامه نورزوی محله گل و بلبل با حضور بازیگرانی تازه از جمله اکبر عبدی روی آنتن شبکه دو می رود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۹    
بایرن مونیخ در آخرین بازی هفته بیست و پنجم رقابت های بوندسلیگا توانست در خانه مونشن گلادباخ با یک گل به پیروزی برسد تا اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به 13 امتیاز برساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۷    
کاربران پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با شرکت در نظرسنجی برای انتخاب مهم ترین جمله ی رهبر انقلاب در سال95، در نهایت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۵    
المپیاکوس که در ترکیب اصلی خود از مهاجم ایرانی اش بهره می برد، مغلوب پاناتینایکوس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۳:۲۴    
مطلب دیگری که دال بر پر اهمیت بودن انتخابات شوراهاست، به پدیده شهر به معنای ما هو آن باز میگردد. شهرها در ذات خود نوعی از چند دستگی و چند ذی نفعی بودن را دارا هستند که مدیریت صحیح چنین پدیده ای که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
کاریکاتور - مدیر برنامه توره در آخرین اظهارنظرش عنوان کرده موکلش از انتقال به منچستریونایتد استقبال می کند. همین موضوع سوژه سایت گل شده تا کیک تولد او را در دستان مربی یونایتد طراحی کند!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۴    
تیغ جراح و دوای پزشک اگرچه معمولا شفابخش است اما برای بعضی از بیماران به جای شفا، درد و بیماری و گاهی مرگ را در پی دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۲    
سیدحسن خمینی دلنوشته ای برای آیت الله هاشمی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۱    
نخست وزیر عراق بعد از ظهر یکشنبه برای یک دیدار رسمی از آمریکا، در راس هیاتی عازم واشنگتن شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۷    
کاریکاتور - دیپلماسی به جای تکبر در حاشیه دیدار و گفتگو مرکل با ترامپ در کاخ سفید، سایت کگل این کارتون را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۶    
جان لوییجی بوفون،سنگربان 39 ساله یوونتوس تبدیل به رکورد دار حضور از لحاظ تعداد دقایق با لباس یوونتوس شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۴    
مشاور سیاسی قالیباف دیدار میان قالیباف و رئیسی و توافق ایشان را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۹    
ایسنا در راستای رسالت خود در معرفی استان هرمزگان اقدام به انتشار سلسله گزارش هایی از شهرستان های این استان کرده است تا در شناساندن این مناطق نیز گامی برداشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۶    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در شهرستان مرزی سراوان واقع در جنوب شرق استان سه تن انواع مواد مخدر را کشف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
موج جدید بارندگی در خوزستان که از اوایل صبح روز یکشنبه در اغلب مناطق این استان شروع شده کشاورزان و دامداران را خوشحال و میهمانان نوروزی را غافلگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۵    
محمدرضا عارف، طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود، سالروز ولادت حضرت فاطمه زهراء(س) را تبریک گفت و اظهار کرد، تاثیرگذاری زنان در تحکیم بنیان خانواده غیرقابل انکار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۲    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آتش سوزی در هتل محل استقرار کاروان غیرمجاز ایرانی در کربلا و خروج به موقع زائران توسط کارکنان این سازمان از هتل خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۹    
دیدارهای بیست ونهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها ادامه پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۵۶    
رئیس سازمان چای کشور گفت: با پرداخت حدود 1.3 میلیارد تومان به چایکاران، 100 درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۱    
اتلتیکومادرید توانست سویا را شکست دهد و علاوه بر جبران بازی رفت، خود را به این تیم در جدول لالیگا نزدیک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
آلکمار در حضور بازیکن ایرانی اش توانست به راحتی دن هاگ را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت : برغم برخی مشکلات و موانع تمامی شرکت های دولتی قابل واگذاری تا یکسال آینده واگذار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۹    
سقوط تریلی درون زیرگذر عابر پیاده تلفاتی نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۸    
بلیت قطار از زنجان به مشهد با لوکس 4 تخته - میلاد (لوکس 6 تخته) با میانگین قیمت 70 تا 80 هزار تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۶    
فرمانده پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از جان باختن 4 نفر بر اثر آتش گرفتن خودرو در مسیر چابهار- سرباز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۳    
نمایشگاه ماشین های کلاسیک و قدیمی به همراه نمایشگاه فروش صنایع دستی ویژه نوروز دریزد تا 12 فروردین 96 در محل یزد، پشت میدان امیر چقماق(خیابان سلمان) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۱    
سارق سابقه دار پس از دستگیری به 15 فقره سرقت خودرو پراید مدل پایین در شهر اراک اعتراف کرد که بعد از باز کردن تجهیزات خودروها آنها را در خیابان رها می ساخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۱:۰۰    
پرونده معاملات سکه و ارز سال 1395 تومان بسته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۸    
حزب حاکم ترکیه محدودیت هایی را برای برگزاری جشن نوروز در برخی از نقاط این کشور از جمله استانبول برقرار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۰    
دختر نوجوان 16 ساله اهل روستای "تازه کند آخوند" مرند صبح امروز 29 اسفند در پی حلق آویزی جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۲    
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی، اعلام کرد که پرتقال خارجی مصری و ترکیه ای برای مصرف کنندگان کیلویی 3900 تومان عرضه می شود اما اگر کسی این محصول را گران تر از این قیمت فروخت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۸    
عبدالله ویسی توضیحاتی را درباره جدایی اش از سپاهان ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با قطر راهی این کشور شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
کنسرت علیرضا قربانی که شامگاه شنبه 28 اسفندماه در تالار وحدت برگزار شد، در فقدان افشین یداللهی حال و هوای دیگری داشت و بغض قربانی بر صحنه تالار وحدت شکست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۰    
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای پایتخت با شاخص عددی60 در شرایط سالم قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۹    
فرانک والتر اشتاین مایر از امروز رسماً فعالیت خود را به عنوان دوازدهمین رئیس جمهور آلمان آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
سرمربی جدید سپاهان اصفهان بعد از توافق با محسن طاهری، گفت : امسال نمی توان از این تیم انتظار معجزه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشنامه حداقل مزد سال 1396 مشمولان قانون کار را برای اجرا ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۷    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به استقرار 553 ایستگاه و چادر پلیس در محلات پایتخت از اجرای روزانه بیش از 80 عملیات ایست و بازرسی در مناطق جرم خیز شهر تهران برای کاهش سرقت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۶    
وزیر کشور در سفر به قزوین از چند پروژه آبیاری نوین در مزارع کشاورزی قزوین بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 207 نفر در حادثه آبگرفتگی و ورود آب دریا به شهرهای ساحلی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۰    
جلسه هیات رییسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان روز گذشته برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۹    
در حالی که هنوز تا زمان تبلیغات انتخاباتی زمان زیادی باقی مانده رییس پیشین رسانه ملی که اخیرا رسما کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اعلام کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۳    
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان ترافیک در آزادراه ها را پرحجم خواند و گفت: برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان شاهد بارش پراکنده باران و برف هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
منچستریونایتد موفق شد میدلزبورو را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
یک نشریه مادرید از اعتراض شدید مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید به تعویض شدنش در بازی کهکشانی ها مقابل قرمز و سفیدپوشان باسک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۱    
سخنگوی شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: مصرف بنزین در 28 اسفندماه رکورد زد و در این روز 105 میلیون و 300 هزار لیتر بنزین به مصرف رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۰    
رئیس روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به وقوع سونامی در بندر دیر گفت: خوشبختانه هیچ خطری مجتمع های گازی پارس جنوبی را تهدید نمی کند، اما با این حال تمام نیروها در آماده باش کامل هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۲    
مراسم ترحیم افشین یداللهی با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولان و دوستداران این ترانه سرای فقید برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
پانیونیوس که در ترکیب اصلی خود از مهاجم ایرانی اش بهره می برد از پائوک شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۶    
دقایقی پیش، زمین لرزه 4.4 ریشتری، منطقه مراوه تپه در استان گلستان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۳    
خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی به مناسبت نوروز عنوان کردند: نوروز نشانه اعتدال آسمان و زمین و نقطه تعادل هستی است و هاشمی نماد اعتدال در تفکر و مدیریت جامعه.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۹:۲۸    
ترک گروزنی در حالی که از بازیکن ایرانی اش بهره می برد، مغلوب حریف قدرتمندش زسکا مسکو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۵۴    
نخست وزیر ژاپن امروز (یکشنبه) در یک سفر چهار روزه با امید گفت وگو درباره مسائل امنیتی و پیشبرد امور اقتصادی همزمان با تشدید تنش ها بر سر افزایش تهدیدهای کره شمالی وارد این قاره شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۸    
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و پرسپولیس تصویر جالبی از تفریحاتش را منتشر کرد.به گزارش خبرآنلاین، وحید هاشمیان که در دوران بازی اش لقب هلیکوپتر را از هواداران فوتبال گرفته بود ...
  • ۱