شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 25 اسفند 1395 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 31 فروردین 1395 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1395 آفتاب نیوز 31 خرداد 1395 آفتاب نیوز 31 تیر 1395 آفتاب نیوز 31 مرداد 1395 آفتاب نیوز 31 شهریور 1395 آفتاب نیوز 30 مهر 1395 آفتاب نیوز 30 آبان 1395 آفتاب نیوز 30 آذر 1395 آفتاب نیوز 30 دی 1395 آفتاب نیوز 30 بهمن 1395 آفتاب نیوز 1 اسفند 1395 آفتاب نیوز 2 اسفند 1395 آفتاب نیوز 3 اسفند 1395 آفتاب نیوز 4 اسفند 1395 آفتاب نیوز 5 اسفند 1395 آفتاب نیوز 6 اسفند 1395 آفتاب نیوز 7 اسفند 1395 آفتاب نیوز 8 اسفند 1395 آفتاب نیوز 9 اسفند 1395 آفتاب نیوز 10 اسفند 1395 آفتاب نیوز 11 اسفند 1395 آفتاب نیوز 12 اسفند 1395 آفتاب نیوز 13 اسفند 1395 آفتاب نیوز 14 اسفند 1395 آفتاب نیوز 15 اسفند 1395 آفتاب نیوز 16 اسفند 1395 آفتاب نیوز 17 اسفند 1395 آفتاب نیوز 18 اسفند 1395 آفتاب نیوز 19 اسفند 1395 آفتاب نیوز 20 اسفند 1395 آفتاب نیوز 21 اسفند 1395 آفتاب نیوز 22 اسفند 1395 آفتاب نیوز 23 اسفند 1395 آفتاب نیوز 24 اسفند 1395 آفتاب نیوز 25 اسفند 1395 آفتاب نیوز 26 اسفند 1395 آفتاب نیوز 27 اسفند 1395 آفتاب نیوز 28 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1395 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۹    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت، در جشنواره بهاری که برای نخستین بار از سوی گروه بین المللی زنان با حضور 15 کشور برگزار شد، حضوری فعال داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۳    
تعداد 12 نفر زندانی که بدلیل بدهی های مالی در ندامتگاه شهر حاجی آباد استان هرمزگان زندانی بودند با همت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری آزاد شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۱۴    
تشخیص اشتباه و قصور پزشکی خصوصاً اگر در روزهای مانده به عید و تعطیلات نوروز باشد، دیگر باید فقط برای بیمار دعا کرد که جان به در برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: کاندیداها فرایند پیش ثبت نام انتخابات را مورد توجه قرار دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱    
مرکز آمار ایران اعلام کرد 47.4 درصد افراد 18 ساله و بیشتر شهری اظهار داشته اند که در سال 1394 در ماه قبل از آمارگیری، فست فود مصرف کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
یکی از مراجع تقلید با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: صدا و سیما سال آینده باید برنامه خود را تغییر دهد و مردم را به ماندن در شهرها و خانه ها دعوت کند، مگر کسانی که مهاجر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۱۲    
حکم دادگاه 7 نفر از کارگران معدن سنگ آهن بافق از طرف شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان یزد ابلاغ شد. در دادنامه صادره بدوی، حکم صادره ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۸    
مجله خط خطی چند سالی است که سنت انتخاب ترین های سال را پیش گرفته و در ویژه نامه های نوروزی اش به این امر پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
برخی از کدرشته محل های حذف شده دفترچه راهنمای پذیرش دوره های کاردانی و دوره های کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در نیمسال دوم تحصیلی 96-95 اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
دن و آدری، زن و شوهر ماجراجو، شغل کارمندی خود را رهاکردند و با 6 چمدان و دو بلیت یک طرفه سانفرانسیسکو را به مقصد پراگ (جمهوری چک) ترک کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۹    
سردار اشتری گفت: بیش از سیصد هزار نفر از ماموران پلیس در طرح نوروز وظیفه خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند و امیدواریم تا با همکاری میان مردم و پلیس از نظر ایمنی در سطح خوبی قرار بگیریم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۱    
فیلم سینمایی سرآشپز به کارگردانی جان ولز ، جمعه 27 اسفندماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: نفَس تروریست های خون آشام در سوریه و عراق توسط ارتش، نیروهای مردمی و نیروهای مقاومت علیه تروریسم به شماره افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
جزیره میگینگو در کنیا را از نظر تراکم، پرجمعیت ترین جزیره جهان می شناسند که با 131 خانه جمعیتی 1000 نفری دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۷    
بعد از گذشت 273 سال زنان اجازه حضور در یکی از مشهورترین باشگاه های گلف در اسکاتلند را یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۵    
معاون اداره تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، گفت: برای ایمپلنت های دندانپزشکی چینی هیچگونه مجوزی صادر نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۸    
پزشکان هشدار دادند که شلوارهای تنگ و پالتوهای بزرگ کرکی می توانند باعث بروز مشکلاتی مرتبط با کمردرد شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۸:۰۲    
یک دکترای تغذیه و رژیم درمانی گفت: افراد روزانه مجاز به مصرف 30 گرم آجیل هستند و حتی المقدور آجیل خام را جایگزین آجیل شور و بو داده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۷:۲۹    
کشف بقایای فسیلی یک گیاه باستانی نشان می دهد منشا گیاهان صدها میلیون سال قدیمی تر از آنی است که تاکنون تصور می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۶:۲۳    
سیب قرمز حاوی کوئرستین، آنتی اکسیدانی قدرتمند که سیستم ایمنی را تقویت می کند، است. این ترکیب به ویژه زمانی که زیر استرس شدید قرار دارید، کارآمد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۵:۱۳    
زگیل ها در هر جایی از بدن را ممکن است آلوده کنند؛ اما احتمال ابتلای اندام تحتانی خصوصا پاها به آن بیشتر است. بهتر است به محض ابتلا به زگیل آن را درمان کنیم، چرا که بیماری مسری و قابل تکثیر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۳:۳۱    
ورزش مزیت های زیادی دارد ازجمله تقویت و حفظ حالت فیزیکی بدن. درواقع، ورزش علاوه بر ایجاد انرژی و حالت شادی، باعث جوانی فرد می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۴:۲۹    
تقریبا تمامی افراد با افزایش سن مبتلا به نوعی ریزش مو می شوند، اما ریزش مو می تواند به دلایل مختلف از جمله تغییرات هورمونی، وراثتی، مصرف داروها و یا برخی شرایط اساسی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۳    
پلیس آلمان روز چهارشنبه از کشف یک بسته حامل مواد منفجره در ساختمان وزارت دارایی این کشور خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۱۴    
از سنین کودکی به افراد توصیه می شود با مصرف میوه و سبزیجات، ویتامین C مورد نیاز و همچنین با نوشیدن شیر و بازی در فضاهای باز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۳۱    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور حکم شلاق و حبس تعزیری برای دو نفر از مدیران عامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم به اتهام اهمال و عدم نظارت در واگذاری اراضی دولتی و مشارکت در جعل سند رسمی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۲:۲۹    
وقتی شکم تان خالی است باید مراقب باشید و یکسری از خوراکی ها را نخورید و یا یکسری از کارها را انجام ندهید. در این مقاله مواردی را که باید در اینگونه مواقع رعایت کنید، تذکر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۳    
زن جوانی که در اوج عصبانیت پسربچه 6 ساله اش را خفه کرده بود، با مراجعه به کلانتری خود را تسلیم قانون کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۳۱    
عکس روز نشنال جئوگرافیک به نگاه خیره و کنجکاو سه توله کفتار به دوربین در دلتای اوکاوانگو اختصاص یافته است.منبع: nationalgeographic
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۳۱    
سومین نماینده بسکتبال ایران نیز در رقابت های غرب آسیا توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۳    
پیکر افشین یداللهی، ترانه سرا، روز جمعه 27 اسفند تشییع می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۳    
همایون اسعدیان به عنوان رییس، مرتضی رزاق کریمی به عنوان نایب رییس، سید علی قائم مقامی به عنوان سخنگو و روانبخش صادقی به عنوان دبیر هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار شدید در یک واحد مسکونی 70 متری واقع در محله فردوس غرب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۱:۱۷    
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ، کلیه مشمولان غایب و غیر غایب متولد سال های 1355 تا 1378 را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی فراخواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۸    
پس از اینکه رسانه ها خبرهایی را درباره افشای پرونده مالیاتی ترامپ منتشر کردند، وی با انتشار پیامی به این اخبار واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۳    
رئیس جمهوری چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان مصطفی، مرتضی و محمد پالیزوانی با مادر و خانواده این شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دیدار کرد و گفت: زیارت خانواده شهدا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۵۱    
معاول اول رئیس جمهوری با اشاره به طرح درخواست برخی از وزارتخانه ها برای استفاده از تسهیلات مالی خارجی جهت خرید تجهیزات مورد نیاز اجرای پروژه های مختلف گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۹    
رئیس جمهوری با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی از مسیر سخت و دشواری عبور کرده است، گفت: جمهوری اسلامی با رهبری امام(ره) و فداکاری مردم به ویژه شهدا و جانبازان از همه سختی ها و مسیرهای دشوار با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۴۴    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه هنوز موضوع بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان آغاز نشده است گفت: اکنون هیئت های اجرایی در این باره اقدام کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۴    
سخنگوی شورای نگهبان در باره لایحه بودجه 96 کل کشور گفت: امروز عدم مغایرت این لایحه با موازین شرع مقدس و قانون اساسی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۱۳    
شرور سابقه داری که بارها دستگیر شده و حتی در دوران محکومیتش بخشی از زندان را نیز به آتش کشیده بود، بعد از آزادی به شرارت هایش ادامه داد و این بار به اتهام تجاوز به چند نفر از همبندی های سابقش توسط ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۵۶    
شرکت دولتی روس اتم اعلام کرد که کار ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر را آغاز کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۴    
بانک مرکزی طی بخشنامه ای محدودیت های ورود ارز توسط مسافرانی که وارد کشور می شوند را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.6 ریشتر ساعت (19:36 دقیقه) امشب (چهارشنبه) شهر قم را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۶    
بر اثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان پزشکان در مرکز تکریت واقع در استان صلاح الدین عراق 7 نفر کشته و 43 تن دیگر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۴    
بر اثر برخورد دو خودرو در کیلومتر 190 محور ایرانشهر - بم، چهار نفر کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۵    
رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی، سفرهای برون شهری با ترافیک سنگین از امروز چهارشنبه در راه های این استان آغازشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۹    
هشدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۷    
برادر مرحوم افشین یداللهی گفت: این اتفاق تنها یک تصادف بوده و هیچ موضوع دیگری مطرح نیست. از همه دوستداران دکتر یداللهی خواهش می کنم به مطالبی که در فضای مجازی مطرح می شود به هیچ وجه توجهی نکنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۹    
دو جاسوس که در پوشش تفریحی در جزیره ابوموسی فعالیت می کردند، در نیمه دوم سال جاری دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۸    
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات تمام الکترونیکی در حدود 150 شهر برگزار خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۷    
تصاویر تصادف مرحوم افشین یداللهی، ترانه سرای نامی، در آزادراه کرج - قزوین
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۶    
بیش از 80 نفر از متهمان اخلال در نظم عمومی در چهارشنبه سوری برای آگاهی از خسارت هایی که به شهر وارد کردند، امروز از این مناطق بازدید و آنجا را پاک کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: پنج جوان بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن و گاز گرفتگی شب گذشته در روستای سیاه کمر از توابع شهرستان همدان جان باختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
50 درصد ایرانیان 18 سال به بالا هر هفته نوشابه مصرف می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۰    
علی نیلی داور پرافتخار ایرانی دیدار کلاسیک فدرر و نادال در مسابقات مسترز ایندین ولز را قضاوت خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی از سرقت مسلحانه از بانک انصار شعبه شهر آشخانه در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۲۱    
عفونت دردناک و ناراحت کننده کلیه هنگامی که باکتری ها از طریق مثانه وارد شده و به یک یا هر دو کلیه حمله می کنند، شکل می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۰۰    
تیم بسکتبال شیمیدر تهران به جمع چهار تیم برتر رقابت های غرب آسیا صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۵۷    
همایش یک روزه دادستانی تهران با موضوع مبارزه با زمین خواری، با حضور دادستان کل کشور، وزیر راه، مسکن و شهرسازی، معاونان دادستان، سرپرستان نواحی دادسرا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۴۱    
دادستان کل کشور به قضاتی که پس از بازنشستگی به امر وکالت مشغول می شوند، توصیه کرد که تلاش کنند در این منصب نیز تاثیر گذار باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیپلماسی انقلابی ماجراجویی و جنگ طلبی نیست بلکه خاموش کردن جنگ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
ادامه حملات و توهین های این گروه معدود معلوم الحال به شخص آیت الله هاشمی رفسنجانی و اخیراً به اعضای بیت محترم ایشان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
نخست وزیر اسرائیل در مقابل دادگاهی در تل آویو ادعاهایی مبنی بر اینکه همسرش پس از درگیری لفظی، او را از ماشین در کاروان رسمی اش بیرون کرد، تکذیب نمود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۲۹    
منابع رسانه ای در سوریه از انفجار در یکی از ساختمان های اصلی وزارت دادگستری این کشور خبر دادند. همچنین منابع محلی از وقوع انفجار دیگر در منطقه الربوه دمشق خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۰    
معاون وزیرخارجه کویت گفت: کویت برای از بین بردن تنش میان ایران و کشورهای عربی تلاش زیادی می کند و سفر اخیر روحانی به کویت مثبت و موفقیت آمیز بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۶    
فرمانده انتظامی استان گفت: 13 نفر شب چهارشنبه آخر سال در قم دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور حمایت از حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو، این سازمان به شاغلان بدون بیمه این ساختمان ماهیانه 10میلیون ریال از محل کمک دولت پرداخت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
چهارشنبه سوری امسال هم مثل هر سال با حوادث تلخی به پایان رسید.طرح زیر از سلمان طاهری در شماره امروز روزنامه شهروند به چاپ رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۵    
مدیران شبکه دوم سیما اعلام کردند که مجموعه کلاه فرمزی در ایام نوروز هر شب ساعت 20 پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۲۶    
علی مطهری با بیان این که از بازداشت حدود 12 نفر از مدیران مسئول کانال های تلگرامی اصلاح طلب یا حامی دولت توسط یک نهاد اطلاعاتی نظامی و از دسترس خارج شدن کانال های آنها مطلع شده است گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۱۵    
علی دایی با انتشار عکسی قدیمی از زمان حضورش در تیم ملی، در کنار عابدزاده و کریم باقری یاد آن روزها را زنده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۷    
اصلاح طلبان افکار و ایده های اصلاح طلبانه و تحول خواهانه ای دارند که دربرگیرنده منافع ملی کشور است. در واقع معتقدیم که مجموعه این باورها می تواند کشور را در مدار توسعه و پیشرفت قرار می دهد و همچنین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۰۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند حرفه ای صدور کارت پایان خدمت سربازی در استان کرمان خبر داد و گفت: اعضای این باند تاکنون میلیاردها ریال اموال از این طریق تحصیل کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۵    
در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در سال 95، خبرنگاران و عکاسان با رییس جمهور و وزیران دولت یازدهم عکس یادگاری گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۴    
در تصویر زیر ساکنان غرب موصل را مشاهده می کنید که برای دریافت یک وعده غذایی باید در صف های طولانی بایستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۳    
پسر 23 ساله اصفهانی به علت شدت جراحات مواد محترقه جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
در آستانه سال نو و افزایش سفرهای نوروزی، امکان پرداخت الکترونیکی عوارض خروج از کشور از طریق بانک ملی ایران، نقش موثری در تسهیل و تسریع امور هموطنان ایفا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۴۴    
دغدغه موسولینی و ترامپ هر دو نوع پوشش رسانه ها است. ترامپ آن گونه که نشان می دهد بسیاری از اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلویزیون بدست می آورد و استفاده کمی از یادداشت روزنامه ها و اسناد وقت گیر می ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۹    
گزارش ماه مارس (اسفند- فروردین) سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) نشان می دهد تولید نفت ایران بر پایه اعلام منابع دست دوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۲۹    
مراجعه به صرافی ها یکی از ملزومات انجام سفرهای خارجی بوده و مسافران باید دقت لازم را در هنگام تبدیل ارز داشته باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۷    
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت : 2 جاسوس که در پوشش تفریحی در جزیره ابوموسی فعالیت می کردند، در نیمه دوم سالجاری دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۱۱    
ایام و ساعات کاری شعب کشیک بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۷    
آفتاب نیوز : خبرگزاری فارس در کانال تلگرامی اش نوشت: ضرغامی با دعوت جبهه مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۵    
تبلت اپل IPAD PRO 4G با صفحه نمایش 9.7 و حافظه ی 256 در بازار با قیمت 3 میلیون 800 هزار تومان به فروش می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۶:۰۰    
نشریه نشنال اینترست با انتشار گزارشی اشاره می کند که ارتش ها مهم ترین عامل در ارزیابی قدرت نسبی کشورها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس سازمان تعاون روستایی از ذخیره سازی 80 هزار تنی سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۴    
پیکر زنده یاد علی معلم با سخنرانی سینماگران و حضور همکارانش به سمت قطعه هنرمندان بدرقه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
جانشین ولیعهد عربستان که به واشنگتن سفر کرده است، با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 14 تن از مصدومان چهارشنبه سوری در بیمارستان های همدان بستری اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
یکی از اقدامات دیگری که بانک مرکزی خوشبختانه توانسته انجام دهد ساماندهی بازار غیرمتشکل و موسسات غیرمجاز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۶    
البته فهرست اصلی تیم ملی ایران برای دوبازی درمرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روز 29 اسفند اعلام خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
این خانه 38 هزار فوت مربع مساحت دارد و دارای 12 اتاق خواب، 21 حمام و متشکل از 130 اثر هنری و مجموعه خودرو 30 میلیون دلاری است. این خانه توسط بروس ماکووسکی توسعه یافته بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۵    
دفترچه بیمه تامین اجتماعی در مراکز ملکی این سازمان ، امروز چهارشنبه طی مراسمی در بیمارستان شهید معیری و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسما ، حذف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
دو متهم مذکور که هر دو سابقه مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد قشم را در کارنامه کاری خود دارند به هنگام تصدی این مسئولیت مرتکب جرایم مذکور شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
حمید رسایی از ردصلاحیت خود در هیات های اجرایی اصفهان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان البرز گفت: تونل شماره پنج جاده کرج به چالوس دچار ریزش است و ما برای ایمنی آن از یکسال پیش به دنبال مجوز انسداد مسیر هستیم اما مسیر طوری نیست که بتوان آن را مسدود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح وضعیت بارش و دمای کشور از ابتدای مهرماه سال 95 تا کنون و اعلام استان های پر بارش و کم بارش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
زمان بندی برگزاری انتخابات شوراها از زمان آغاز ثبت نام و تا پایان زمان رأی گیری و شمارش آرا مشخص و به هیأت های اجرایی ابلاغ شد.
  • ۱