شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۷May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 19 مرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 مرداد 1398 آفتاب نیوز 2 مرداد 1398 آفتاب نیوز 3 مرداد 1398 آفتاب نیوز 4 مرداد 1398 آفتاب نیوز 5 مرداد 1398 آفتاب نیوز 6 مرداد 1398 آفتاب نیوز 7 مرداد 1398 آفتاب نیوز 8 مرداد 1398 آفتاب نیوز 9 مرداد 1398 آفتاب نیوز 10 مرداد 1398 آفتاب نیوز 11 مرداد 1398 آفتاب نیوز 12 مرداد 1398 آفتاب نیوز 13 مرداد 1398 آفتاب نیوز 14 مرداد 1398 آفتاب نیوز 15 مرداد 1398 آفتاب نیوز 16 مرداد 1398 آفتاب نیوز 17 مرداد 1398 آفتاب نیوز 18 مرداد 1398 آفتاب نیوز 19 مرداد 1398 آفتاب نیوز 20 مرداد 1398 آفتاب نیوز 21 مرداد 1398 آفتاب نیوز 22 مرداد 1398 آفتاب نیوز 23 مرداد 1398 آفتاب نیوز 24 مرداد 1398 آفتاب نیوز 25 مرداد 1398 آفتاب نیوز 26 مرداد 1398 آفتاب نیوز 27 مرداد 1398 آفتاب نیوز 28 مرداد 1398 آفتاب نیوز 29 مرداد 1398 آفتاب نیوز 30 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۰    
برای مهم ترین وعده غذایی تان وقت بگذارید! آوردن بهانه هایی مثل وقت ندارم، باید زود به کار برسم، خوابم می آید و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۶:۴۰    
ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که برخی مدعی هستند مربوط به عباس ملک زاده است. این ویدئو که توسط یکی از رسانه های خارج از کشور منتشر شده، حاشیه های زیادی ایجاد کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در ابتدای محور کرج-چالوس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۵    
باشگاه پرسپولیس در تازه ترین اقدام خود برای جذب مهاجم خارجی، اینبار مذاکرات خود را با مهاجمی از برزیل دنبال کرده و به توافقات ابتدایی دست یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۵    
تصویری از مرسدس بنز 7 رنگ در خیابان های تهران در فضای مجازی منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۰    
دادستان شهرستان قدس ضمن اشاره به پلمب واحد صنفی تالاری که در شب شهادت امام باقر (ع) اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بود، از برخورد با واحد مربوطه بر اساس قانون نظام صنفی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۶:۴۰    
آبادان - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در اجرای طرح عملیاتی دو روزه مبارزه با سارقان، 15سارق با 39 فقره سرقت دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۵    
با حکم معاون برون مرزی صدا و سیما، ابراهیم علی برزی به سمت مدیر شبکه جهانی سحر و همچنین با حکم معاون صدا محمدرضا مهدیار اسماعیلی به سمت مدیر شبکه رادیویی اقتصاد منصوب شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰    
خودروهای کشورهای همسایه که در کشور در حال تردد هستند به دلیل موضوع گردشگری است و برای آن ها منعی وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۰    
قیمت ارز نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۵    
نویسنده وب سایت Android Central پس از سه ماه استفاده از Huawei P30 Pro از ویژگی های منحصر به فرد و نقاط قوت پرچمدار هوآوی صحبت می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح جزئیات انتخاب رشته مجازین کنکور 98 گفت: داوطلبان مجاز از امروز 20 مرداد می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت سایپا گفت: سایپا توانسته با فعالیت اقتصادی موزون، زمینه کاهش قیمت و تورم را در بخش خودروسازی کشور ایجاد کرده و با بهبود شرایط اشتغال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اینکه برای ترغیب دانش آموزان، مواد مخدر را با بسته بندی جدید ارائه می دهند، گفت: اعتیاد ماده مخدر گُل هفت برابر حشیش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۵    
آفتاب نیوز : کیهان به نقل ازحجت الاسلام حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نوشت:بنده معتقدم که تحت هیچ شرایطی نباید فرزندان مسئولان نظام در کشورهای امپریالیستی به ویژه آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حوالی چهارراه ولیعصر یکی از ماموران یگان امداد به راکب موتورسیکلتی که در حال پرسه زدن در پیاده رو بود تذکر داد اما در مقابل راکب موتور سیکلت در اقدامی وقیحانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۰    
سقف ورزشگاه باشگاه آلکمار هلند فرو ریخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: امروز به همت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی باشگاه ورزشی بدنسازی زنانه در اردبیل به دلیل نصب دوربین و پنهان سازی آن در رختکن باشگاه پلمب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۵    
شعیبی سخنگوی غذای و دارو برکنار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۵    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر روز بد روسیه باشد و خوب بازی کنیم، می توانیم در بازی فردا برنده باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۵    
قهرمان بدن سازی ایران و جهان می گوید از از فوتبال متنفر است: یک جو غیراخلاقی دارد؛ زمانی که فوتبال قرمز و آبی و زرد می شود، هواداران در جایگاه همدیگر را می کشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۰    
بار دیگر ده ها هزار تن در مسکو به خیابان ها رفتند تا علیه جلوگیری از شرکت نامزدهای اپوزیسیون در انتخابات شوراهای شهر پایتخت روسیه و نیز خشونت پلیس شرکت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۰    
گلر پرسپولیس می گوید یک مثلی در فوتبال وجود دارد که حفظ قهرمانی به مراتب سخت تر از قهرمانی است حالا حساب کنید پرسپولیس می خواهد برای چهارمین بار قهرمان شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۰    
علی مطهری در یادداشتی از اظهارات اخیر آیت الله یزدی درباره نمایندگان مجلس انتقاد کرد و گفت: به فرض صحت ادعای آقای یزدی، برای رفع این نقیصه، شورای نگهبان باید روش خود را عوض کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۰    
روز جمعه جریان برق در بخش بزرگی از سراسر بریتانیا قطع شد و منازل و شبکه های حمل ونقل را تحت تاثیر قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۰    
یاران سردار آزمون موفق شدند دینامومسکو را در لیگ روسیه شکست دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۰    
جوان 30 ساله ای که صبح روز گذشته (جمعه) به کوه صفه رفته بود به علت بی احتیاطی و نداشتن وسایل ایمنی در منطقه چشمه چنار سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان در توییتی نسبت به پیشنهاد تحریم آیت الله جنتی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۵    
سخنگوی اتحادیه اروپا جدیدترین آزمایش های موشکی کره شمالی را محکوم کرد و از این کشور خواست در برقراری صلح و امنیت پایدار در شبه جزیره کره کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۵    
رژیم صهیونیستی مدعی شد که 2 فلسطینی را به خاطر کشته شدن یک نظامی صهیونیست بازداشت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۵    
درحالی قیمت ها در بازار طلا و سکه نسبت به هفته گذشته ثابت مانده، بازار ارز امروز نسبت به هفته گذشته شاهد کاهش قیمت بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۱:۴۰    
سه نفر از اعضای یک خانواده دهلرانی به دلایلی نامعلوم در سد دو یرج غرق شد ند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۱:۰۵    
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در خصوص تیراندازی در محمودآباد توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۵    
رسانه ها از تیراندازی در مسجدی در نروژ خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۰:۳۰    
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: امانت داری بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است و فعالان در این حوزه با استفاده از بازی با کلمات و واژگان می توانند به کشف عقاید افراد بپردازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۵    
رهبر حزب لیگ شمالی ایتالیا گفت که خروج از ایتالیا از گزینه های این کشور نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۰    
منابع محلی یمن اعلام کردند که با تشدید درگیری ها در شهر عدن، وزیر کشور دولت منصور هادی از این شهر فرار کرده و به شهر دیگری پناه برده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۰    
دروازه بان لیورپول که شب گذشته مقابل نوریچ مصدوم شد 4 تا 8 هفته دور از میادین خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۰    
میلیونر بدنامی که با اتهام قاچاق دختران کمتر از سن قانونی مواجه بوده و ارتباط پیشین وی با ترامپ به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود، در زندان خودکشی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۰    
در پایان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان جهان، ایران در بخش دختران قهرمان شد و در بخش پسران نیز در رده دوم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۵    
چین ضمن اعتراض به دخالت های بریتانیا در امور داخلی هنگ کنگ، به این کشور هشدار داد بی درنگ به دخالت در امور این منطقه که دخالت در امور داخلی چین است پایان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۵    
تیم ملی والیبال ایران با استفاده از بازیکنان ذخیره خود، به راحتی از سد مکزیک گذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی اطلاعیه ای پیرو اجرای سیاست های دولت و مجلس شورای اسلامی، بار دیگر بر ضرورت استفاده از کارت هوشمند سوخت برای سوخت گیری در جایگاه های عرضه از روز سه شنبه (22 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۰    
در جریان درگیری بین مردم و کارکنان و سربازان پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران، دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۵    
ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیروز جمعه به صنعت سرگرمی کشورش تاخت و فیلم های هالیوود را بسیار تخریب گر و هالیوود را نژادپرست خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۹:۰۰    
کارشناسان سی ان ان با انتقاد از رفتار ترامپ اعلام کردند که چنین حرکتی نه تنها مناسب همدردی با مردم است بلکه در دایره نرم های افراد نرمال نیز نمی گنجد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۵    
وزیر اطلاعات و معاونان این وزارتخانه بعد از ظهر امروز در وزارت امور خارجه حاضر شدند و ضمن محکومیت تحریم رئیس دستگاه دیپلماسی از زحمات وزیرامورخارجه قدردانی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز (شنبه) در توئیتی با اشاره به اینکه قصد دارد با رهبر کره شمالی در آینده نه چندان دور دیدار کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۵    
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به برخی مشکلات مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی، اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۵۵    
محمدجواد ظریف در دیدار با اعضای فراکسیون دیپلماسی مجلس گفت: فشار آمریکا به ایران به دلیل قوت و قدرت کشورمان است نه ضعف.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۴۵    
سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارزبری 1.3 میلیارد دلاری برای واردات 3 درصد از نیاز دارویی کشور خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۵    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با فرمانده ارتش پاکستان اظهار کرد: تحولات اخیر کشمیر برای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی نگران کننده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۵    
وزیر کشور مهمترین وظیفه رسانه ها را حقیقت یابی بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۰    
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اعلام کرد که ارتکاب اعمالی نظیر حیوان آزاری از سوی راننده خودروها موجب تشکیک به عدم صلاحیت روانی راننده شده و علاوه بر برخورد قانونی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۰    
منچسترسیتی توانست در هفته اول لیگ برتر انگلیس، بازی های خود را با برد شروع کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۵    
علی نوبخت رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد سخنان آیت الله یزدی در مورد احتمال دریافت رشوه از سوی نمایندگان مجلس واکنش نشان داد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی فوریت های پزشکی و اوژانس قم گفت: تصادف زنجیره ای در اتوبان قم-تهران، 14 مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۵    
اولین جلسه ستاد بودجه سال 99 با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۰    
برخی خبرها حاکی از درخواست ممنوع الخروجی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سوی بازپرس دادسرای تهران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۲۰    
منابع خبری از سقوط مقر دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی در شهر عدن واقع در مرکز جنوب این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۵    
دولت ترامپ با فراخوان گمراه کننده و دروغین خود در مورد لزوم حفظ امنیت خلیج فارس و اقدامات فریبنده دیگر به دنبال تقویت ائتلاف نظامی استراتژیک علیه روسیه و چین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۵    
سفیر چک در تهران در پی اتهاماتی که علیه وی راجع به صادر کردن 400 ویزای شنگن برای تاجران ایرانی مطرح شده، استعفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی با حضور در وزارت خارجه با محمدجواد ظریف دیدار کرد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۵    
در اینفوگرافی زیر نکاتی برای سلامتی بدن ارائه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۷:۰۰    
برای لاغر شدن نوشیدنی های بسیاری وجود دارد. در این مطلب 5 نوشیدنی معرفی می کنیم که اگر به دنبال لاغری هستید، بهتر است قبل از خواب امتحان شان کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۵    
اگر هر روز سری به صفحات حوادث خبرگزاری ها بزنید، خبرهایی از آسیب دیدن کارگران در محل کار به ویژه کارگران ساختمانی می بینید؛ یکی از روی داربست به زمین افتاده و قطع نخاع شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۴۰    
هم گناه نام تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی است که مجوز ساخت آن از سوی شورای پروانه ساخت غیرسینمایی صادر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۴۰    
سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: روابط عمومی فدراسیون فوتبال پیرو موضوعات مطرح شده در خصوص رای کمیته انضباطی این فدراسیون مواردی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۴۰    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این وزارتخانه در نظر دارد برای ارتباط بیشتر دانشگاه و جامعه دیوارهای دانشگاه ها را حذف کند تا همگان با بخش های مختلف مراکز آموزشی آشنا شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۰    
چیزی از روز خبرنگار و یادآوری وظایف و رسالت خبرنگاری نمی گذرد؛ خبرنگار، عافیت طلب نیست و نمی تواند چشمش را به روی حقیقت ببندد؛ به طریق اولی نمی تواند خطایی را ببیند و ساکت باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۰    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس خبر جمع آوری قورباغه توسط دو نفر برای استفاده در کباب کوبیده در شهرستان مرودشت را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۵    
در حالی که انتظار می رفت در زمان اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال تیم های لیگ برتری شرایط خود را با پرداخت بدهی ها به بازیکنان برای حضور در فصل آینده لیگ رو به راه کنند، این اتفاق رخ نداد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۵    
سازمان امور مالیاتی بسرعت به سمت هوشمندسازی و استفاده از ابزار نوین حرکت می کند و دراین زمینه از دو بانک اطلاعاتی شامل پایگاه داده های اقتصادی و صندوق های فروشگاهی بهره می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۵    
39 تن از لاتین تبارهای ساکن ایالات متحده در سرمقاله ای به حملات اخیر در این کشور پرداخته و آن را تقبیح کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۵    
پلیس تانزانیا اعلام کرد: در حادثه انفجار تانکر سوخت در این کشور دست کم 57 تن کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۵    
یک سری اسناد و مدارک داخلی اف.بی.آی که جدیداً فاش شده اند، نشان می دهند این سازمان در یک دسته بندی عجیب از جدی ترین تهدیدات در داخل آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال معرفی یک زن به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به مجلس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
سرمایه گذاری کنید و در کمترین زمان بیشترین سود را بگیرید. حتما شما هم با خواندن چنین پیشنهادی بیشترین وسوسه به سراغ تان می آید تا ببینید ماجرا از چه قرار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۵    
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: وقتی گروهی نخواهند یک قانون اشکال دار را اصلاح کنند، چه کاری می توانیم انجام دهیم؟ یعنی فقط قانونی را می توانیم رد کنیم که مخالف شرع و قانون اساسی باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۰    
اصولا یاوه گویی های ترامپ و رژیم آمریکا را جدی نمی گیرم. اینکه در تحریم سایر مقامات از جمله وزیر محترم امور خارجه هم همبستگی خوبی بین مسئولین و مردم ایجاد شد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۰    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل و سایر سازمان های بین المللی مستقر در وین، با ارسال نامه ای به مدیران کل سازمان های بین المللی و همچنین سفرای مستقر در وین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
فیفا به یک کشور چه کاری دارد که چه تعدادی برای تماشای فوتبال می آیند و از این تعداد چند نفر آن ها زن هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
بنابر اظهارات یک جمعیت شناس مردان، دو تا پنج سال پس از طلاق، ازدواج مجدد دارند این درحالیست که به نظر شانس ازدواج مجدد زنان بعد از طلاق به حداقل می رسد که البته شاید نوع نگرش جامعه به طلاق زنان در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
در حال حاضر 98 شرکت، برای واردات موبایل به کشور ثبت سفارش کرده اند و امروز با توجه به اجرایی شدن طرح رجیستری و حذف قاچاق از بازار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افتتاح طرح کانون یاری گران زندگی از ابتدای مهر در آموزش و پرورش خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم های مناسب برای حل این مشکلات، گفت: اصل حراست از زندگی و رفع مشکلات مردم باید هدف اصلی سیاستگذاری ها و تصمیم ها باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
سرپرست وزارت اموزش و پرورش با بیان اینکه در سال جدید 21 هزار مدرسه با طرح نماد درگیر می شوند، اظهار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۰    
در قوانین پرواز، کودکان 0 تا 2 سال نوزاد و 2 تا 12 سال کودک محسوب می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۵    
گروه کوهنوردی متشکل از 2 مرد و یک خانم در کوه های دماوند ناپدید شدند که گروه امداد و نجات کوهستان خبر از پیدا شدن دو کوهنورد مرد داد اما همچنان خانم کوه نورد مفقود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۵    
با هم چند مورد از جراحی های زیبایی را که احتمال بروز مشکل و زیان و خطر در آنها تقریباً وجود ندارد را بررسی خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۵    
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تشریح آخرین وضعیت درمانی سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک، از نظر پزشک معالج وی در مورد تصمیم گیری در خصوص جراحی تا سه چهار روز آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۵    
تهدید همچنان در خاکستر سوزان جنگ سوریه و داعش موجود است و بهتر است رییس جمهور آمریکا و رقبای انتخاباتی او بر مبنای واقعیت جهان با آن برخورد کنند تا اینکه درگیر افکار آرزومندانه و خیالی باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۰    
در پی کاهش قیمت ارز در بازار، بهای هر قطعه سکه تمام بهار ازادی با کاهشی محسوس در بازار روبرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۰    
بخشنامه اعطای مرخصی به زندانیان همزمان با فرارسیدن عید سعید غدیرخم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از سوی رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۵    
به گفته مدیرکل هواشناسی البرز ، بعد از ظهر فردا یکشنبه با تشدید چینش فشار سطح زمین، کاهش محسوس دما و افزایش ابر، پاره ای نقاط استان وزش باد شدید و گرد و خاک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۰    
در این ارتباط اعتراض باشگاه در تاریخ 23 تیر و ظرف موعد مقرر تقدیم شده است تا از طریق سازمان لیگ در اختیار کمیته استیناف قرار بگیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۰    
پس از آنکه روند بازسازی کلیسای نوتردام به دلیل نگرانی های ناشی از مسمومیت سرب کارگران متوقف شد، مقامات فرانسه اعلام کردند روند بازسازی این کلیسا از نوزدهم آگوست از سر گرفته می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۵    
مارگراف گفته بدون آن که بخواهد تبدیل به یک "قهرمان" شد و امیدوار است در اسرع وقت سفرش را از سر گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۵    
کمتر کسی می توانست پیش بینی کند که پوتین تا دو دهه بعد نیز در قدرت باقی بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۰    
گرما در ژاپن باعث کشته شدن یک کارگر تاسیسات المپیک شد تا نگرانی ها درباره بازی های المپیک 2020 افزایش یابد.
  • ۱