شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 24 مرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 مرداد 1398 آفتاب نیوز 2 مرداد 1398 آفتاب نیوز 3 مرداد 1398 آفتاب نیوز 4 مرداد 1398 آفتاب نیوز 5 مرداد 1398 آفتاب نیوز 6 مرداد 1398 آفتاب نیوز 7 مرداد 1398 آفتاب نیوز 8 مرداد 1398 آفتاب نیوز 9 مرداد 1398 آفتاب نیوز 10 مرداد 1398 آفتاب نیوز 11 مرداد 1398 آفتاب نیوز 12 مرداد 1398 آفتاب نیوز 13 مرداد 1398 آفتاب نیوز 14 مرداد 1398 آفتاب نیوز 15 مرداد 1398 آفتاب نیوز 16 مرداد 1398 آفتاب نیوز 17 مرداد 1398 آفتاب نیوز 18 مرداد 1398 آفتاب نیوز 19 مرداد 1398 آفتاب نیوز 20 مرداد 1398 آفتاب نیوز 21 مرداد 1398 آفتاب نیوز 22 مرداد 1398 آفتاب نیوز 23 مرداد 1398 آفتاب نیوز 24 مرداد 1398 آفتاب نیوز 25 مرداد 1398 آفتاب نیوز 26 مرداد 1398 آفتاب نیوز 27 مرداد 1398 آفتاب نیوز 28 مرداد 1398 آفتاب نیوز 29 مرداد 1398 آفتاب نیوز 30 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۵    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی کیفی خودرو های سنگین تولیدی در تیرماه امسال را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۰    
در تصویر زیر خط کشی عجیب جاده کمیجان- آهنگران استان مرکزی را می بینید که موجب نارضایتی مردم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۵    
رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان کردستان به صورت سرزده از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۱:۵۰    
یک فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد وضعیت بروز کبد چرب در زنان را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۰۰:۰۰    
طبق پژوهشی تازه میکروپلاستیک ها یا همان ذرات ریز پلاستیکی که سطح هر چیزی را پوشانده اند و از محصولات بزرگ تر جدا می شوند، سر از یخ های قطب شمال در آورده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۵    
وجود یک کلمه تهدید آمیز روی آینه سرویس بهداشتی یک فروند هواپیمای مسافربری، ساعات اضطراب آلودی را در فرودگاه فرانکفورت آلمان رقم زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۹:۴۵    
در شرایطی که برخی انتخاب های غذایی می توانند به پیشگیری یا افزایش خطر ابتلا به بیماری منجر شوند، همه بیماری ها تنها از طریق رژیم غذایی قابل پیشگیری یا درمان نیستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۵    
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با بنیاد علوی برای کمک به تحصیل در مناطق محروم گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۵    
کارشناسان اقتصادی معتقدند با وجود تورم دو رقمی و بالای 30 و 40 درصد، سیاست حذف 4 صفر از پول ملی جواب نمی دهد؛ چراکه با افزایش تورم، هر چند سال یک بار نیاز به حذف صفر از پول خواهیم بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۴:۱۵    
ابراهیم حاتمی کیا بعد از ساخت آخرین ساخته جنجالی اش؛ به وقت شام ، برای ساخت خروج آماده می شود؛ فیلمی که شیوه ای دیگر از تبلیغات را در پیش گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۳:۳۰    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شاهد برخی کارچاقکنی ها در بخش درمان هستیم و برخی جیب مردم را خالی می کنند که باید برخورد جدی با آن ها صورت گیرد و به نقاط محروم رسیدگی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بااشاره به قتل یک خانم جوان به دست برادرش در شهرستان دالاهو، از دستگیری فرد قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع این جنایت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۵    
استاندار هرمزگان با اشاره به ورود توسعه گرها در راستای نوسازی بافت فرسوده در محله چاهستانی های بندرعباس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۰    
وزارت خارجه پاکستان کاردار سفارت هند را دوباره احضار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۵    
تغییرات محسوس در سیاست امارات در قبال ایران و همچنین مواضع عربستان، در سایه تحولات منطقه توجه بسیاری از رسانه های عربی را به خود جلب کرد و این رسانه ها به واکاوی دلایل آن پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۵    
همه پرسی، همچنان خبرساز است؛ بعد از چندین بار که روحانی، رئیس دولت تدبیر و امید، در چند ماه اخیر از آن صحبت کرده بود، این بار پس از سخنان جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور، از طرح برگزاری رفراندوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۷:۴۰    
روزنامه گاردین روز پنجشنبه نوشت: یک گروه حقوق بشری بین الملل به تازگی گزارشی درمورد پنهان کاری عربستان در اعلام شمار حملات غیرقانونی به مردم یمن به دولت انگلیس ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۲:۴۰    
عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه جایزه معماری اصفهان می تواند جریان پایدار برای ارتقای معماری در کشور باشد، گفت: باید اصفهان را به عنوان یک ثروت ملی دید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۲:۱۵    
کوربین در این نامه از نمایندگان پارلمان انگلیس خواست تا در برکناری بوریس جانسون کمک کرده و وی را به عنوان رئیس دولت موقت انتخاب کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۲:۱۵    
کشتی مسافربری برلیان که در مسیر بندر خرمشهر به کویت در اروندرود به گل نشست با تلاش نیروهای امداد و نجات بندر خرمشهر بعد از 12 ساعت نجات یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۲:۰۵    
سیدعلی موسوی نژاد مداح ، قاری و خواننده پیشکسوت بختیاری اهل مسجدسلیمان درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۱:۲۵    
گفته شده که پس از برخورد هواپیما با پرندگان و کشیده شدن آن ها به داخل موتور، خدمه هواپیما تصمیم می گیرند که فورا فرود آیند. هواپیما به هنگام وقوع این حادثه 233 مسافر و خدمه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۱:۲۰    
فرمانده انتظامی ایوان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل دو تن و 635 کیلوگرم مرغ قاچاق خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۱:۱۰    
درست در روزهایی که حواشی روی آنتن رفتن مستند قدیس، مهاجرت مزدک میرزایی، ادامه سریال عادل و شبکه سه و.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۱:۰۵    
لغزندگی بزرگراه حسینی هاشمی شیراز که از ریختن روغن موتور یکی از خودروهای عبوری بوجود آمده بود عصر پنجشنبه منجر به تصادف زنجیره ای شد و 10 خودرو را در هم کوبید، این حادثه 6 مجروع بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۱:۰۰    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی برای استراحت راهی منزل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۰    
سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق خطاب به سفیر آمریکا نسبت به پیامدهای تنش های جاری در منطقه هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۰    
نخستین پرواز داخلی فرودگاه امام خمینی (ره) از ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی، تهران را به مقصد جزیزه کیش ترک کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۰    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی درباره کاهش قیمت بلیت هواپیما، آخرین وضعیت قیمت سوخت و دیگر نیازمندی کامیون داران، نشست مشترک وزرای حمل و نقل کشورهای حاشیه خزر و... توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: حریق گسترده انبار سیلندر گاز مایع در بلوار امام رضا(ع) قم حدود ساعت 22 امشب(پنجشنبه) به طور کامل اطفا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۰:۱۰    
یک تبعه آلمانی که تصمیم وزیر کشور فرانسه در سرکوب تظاهرات و تجمعات در حاشیه نشست سران گروه 7 را محکوم و نسبت به آن اعتراض کرده بود، از این کشور اخراج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۵    
مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش سوزی در بیمارستان میلاد اصفهان خسارت جانی نداشت و حال همه بیماران خوب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۰    
فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست، تازه ترین وضعیت جسمانی یک محیط بان قائنی را که دو روز قبل توسط یک شکارچی مجروح شده بود، تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۳:۵۰    
نامه سفارت ایران به وزارت خارجه انگلیس درباره نفتکش گریس-1 منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۳:۲۰    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دولت انجام طرح ها را اولویت بندی کرده و بر این اساس طرح های اولویت دار کمبود بودجه ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۳:۱۵    
یکی از نمایندگان عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن بحث بررسی موضوع بازنگری در قانون اساسی، در نتیجه بیانات رهبری و رایزنی های انجام شده از سوی نمایندگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره یادداشت سفارت کشورمان در انگلیس، در توئیت تازه خود بار دیگر تاکید کرد که توقیف ابرنفتکش گریس 1 توسط دولت جبل الطارق و نیروی دریایی انگلیس صد درصد نامشروع بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۵    
8.8 درصد از کل اقتصاد آمریکا تا پایان سال 2017 در شهر نیویورک متمرکز بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر پاکستان در سفر به منطقه کشمیر که مدتی است درگیر تنش هایی با هند است دهلی نو را به خاطر اقداماتش در این منطقه تهدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۰    
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با تساوی مقابل تاجیکستان عنوان قهرمانی تورنمنت کافا را تصاحب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۵    
مسئول بیمه حج تمتع 98 از پرداخت خسارت اموال حجاج ایرانی توسط شرکت بیمه گر پس از بازگشت آنان به کشور حداکثر تا سقف سه میلیون تومان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که جمهوری اسلامی همچنان "تصمیمی کلیدی" برای کنار گذاشتن برنامه تسلیحات هسته ای خود نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۰    
این حمله در حالی صورت گرفته که وزارت کشور بریتانیا به تازگی ضمن هشدار نسبت به افزایش موارد حمله با چاقو اعلام کرده بود که کارزاری را برای ریشه کنی و مقابله با این پدیده به راه انداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۲۰    
ترامپ در اقدامی بی سابقه رسما از یک رژیم خارجی به دلیل ممانعت از ورود دو نماینده کنگره آمریکا، حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۵    
وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه ای که به آزادی ابرنفتکش گریس 1 توسط دولت جبل الطارق واکنش نشان داده، مدعی شد که دولت جبل الطارق از ایران ضمانت گرفته که این کشتی به سوی سوریه حرکت نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۵    
شیرزاد بزرگمهر، نماینده سی .ان.ان در ایران عصر پنجشنبه (24 مرداد) درگذشت .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۵    
محمدباقر نوبخت پنجشنبه 24 مرداد از پروژه های عمرانی استان آذربایجان شرقی بازدید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۰    
رئیس قوه قضائیه گفت: پایان عمر مفسدان اقتصادی فرارسیده است و این اقدام قوه قضائیه همانند موجی فساد در کشور را با خود خواهد برد و این اقدام ادامه دار خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۵    
به دنبال حادثه انفجار دوشنبه گذشته (21 مردادماه) در انبار مهمات و سلاح نیروهای مسلح عراق در جنوب بغداد، نخست وزیر عراق طی دستور العملی ویژه امروز پنجشنبه در پروازهای هوایی نظامی، گشت زنی، اطلاعاتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس پلیس راه استان قزوین از سانحه برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده و کشته شدن او در این حادثه دلخراش در قزوین خبر داد و گفت:ورود این عابر به آزاد راه به قیمت جانش تمام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۵    
وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد که دو عضو مسلمان کنگره آمریکا حق ورود به فلسطین اشغالی را ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۰    
سردبیر پیشین کیهان از مرگ یک زندانی سیاسی در زندان فشافویه انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۵    
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (پنج شنبه) تحت تاثیر رشد قیمت اونس در بازار های جهانی حدود 30هزار تومان بالا رفت و به بهای چهار میلیون و 190 هزار تومان فروخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۰    
وزیر امور خارجه کشورمان به آزادی ابرنفتکش "گریس 1" واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۵    
شیلا خداداد از کتاب خود رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس قوه قضاییه گفت: توجه به محرومیت زدایی دغدغه مقام معظم رهبری است و باید در کار برای فقرا و محرومین حرکت جهادی شود چرا که رفع فقر و محرومیت از سیاست های کلان نظام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۵    
شهرداری مسکو از صدور مجوز تجمع 100 هزار نفری برای معترضان به رد صلاحیت برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر خبر داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۵    
سفیر کشورمان در انگلیس در توییتی به آزادی ابرنفتکش گریس 1 که به طور نامشروع توسط دولت جبل الطارق و نیروی دریایی انگلیس توقیف شده بود، واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۰    
مجری و کارگردان برنامه خندوانه با انتقاد از حاشیه ها و موج سازی های بی اساسِ رسانه ای به تمامی شایعات پایان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۰    
پایگاه گیبرالتار کرونیکل از آزادی نفتکش گریس 1 خبر داد. دادگاه تصمیم گرفت نیازی به بررسی درخواست دولت آمریکا نیست، چون درخواستی از سوی دولت محلی برای بررسی آن ارائه نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۵    
پایگاه گیبرالتار کرونیکل از آزادی نفتکش گریس 1 خبر داد. دادگاه تصمیم گرفت نیازی به بررسی درخواست دولت آمریکا نیست، چون درخواستی از سوی دولت محلی برای بررسی آن ارائه نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۰    
بر اثر دو سانحه تصادف در نیشابور سه نفر کشته و هفت نفر دیگر مصدوم شدند؛ همچنین در کاشمر یک مرد با موتور سیکلت به داخل دره سقوط کرد و جان خود را از دست داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۷    
پایگاه گیبرالتار کرونیکل از آزادی نفتکش گریس 1 خبر داد. دادگاه تصمیم گرفت نیازی به بررسی درخواست دولت آمریکا نیست، چون درخواستی از سوی دولت محلی برای بررسی آن ارائه نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۰    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدارهایی سری را میان مقامات امارات و رژیم صهیونیستی ترتیب داده تا بتوانند برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر همکاری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۰    
منابع از تبادل آتش بین نیروهای درگیر در خط فاصل بین دو بخش کشمیر خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۵    
در رقابتهای فوتسال جام باشگاههای آسیا که در تایلند در حال برگزار است تیم مس سونگون در مرحله نیمه نهایی با شکست نماینده ازبکستان راهی فینال این مسابقات شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۰    
تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل عقاب به برتری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۰    
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از پایان معافیت از سربازی در ازای 28 و 29 ماه ایثارگری والدین فرد مشمول سربازی تا پایان تابستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۰    
سخنگوی وزارت خارجه انگلیس از پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت نفتکش گریس 1 و درخواست آمریکا برای استرداد این کشتی، خودداری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۵    
دادستان مرکز لرستان از دستگیری شهردار خرم آباد خبر داد و به بیان توضیحاتی در این باره پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۰    
وحید رشیدی شهردار خرم آباد به دلیل اتهام موارد مالی و اداری دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۰    
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران از افزایش 20 تا 25 درصدی قیمت مواد شوینده در دو ماه اخیر نسبت به سال گذشته خبر داد و علت آن را رشد قیمت مواد اولیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۵    
وزارت امور خارجه فنلاند در بیانیه ای از سفر وزیر امور خارجه ایران به فنلاند خبر داد و دستور کار مذاکرات دو طرف را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۵    
در اتفاقی عجیب سه شرکت کرمان موتور، مدیران خودرو و گروه بهمن، قیمت کارخانه ای برخی محصولات خود را به نحوی افزایش داده اند که بین 2.5 تا 73 میلیون تومان بیشتر از قیمت همین خودروها در بازار آزاد است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۰    
سید عباس عراقچی گفت: ایران در تاریخ معاصر خود آغازگر هیچ جنگی نبوده و پس از این هم نخواهد بود اما در دفاع از خود کمترین تردیدی به خود راه نمی دهد و به هر متجاوزی سریع و کوبنده پاسخ خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۰    
در حالیکه انتظار می رفته دولت جبل الطارق نفتکش گریس-1 حامل نفت ایران را از توقیف آزاد کند، دولت ایالات متحده دادخواستی را برای ادامه توقیف و ضبط این نفتکش به دادگاه عالی جبل الطارق تسلیم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
نهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت، 22 تا 24 مرداد در سنندج برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۰    
روزنامه رسمی جبل الطارق از آزادی چهار تن از اعضای گروه کشتی حامل سوخت ایران که ماه گذشته توسط نیروی دریایی انگلیس توقیف شده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۵    
شنبه 26 مرداد قرعه کشی مرحله اول جام حذفی فصل 99-98 با حضور نمایندگان استان ها برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۰    
متاسفانه به نظر می رسد امروز چین در برابر معترضان سال 2019 در هنگ کنگ همان محاسبه هفت دهه پیش مسکو در قبال معترضان مجارستانی را خواهد داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۰    
بعد از معارفه مجتبی فریدونی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، وی در آستانه مدیرعاملی به جای سعید آذری قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۵    
با وجود این که سعید جلیلی، سیاستمدار اصولگرا معتقد است جریان انقلابی در سال 94 و 96 به وحدت رسیده بودند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۰    
خورشت بامیه را می توان یک غذای خاکستری دانست. خورشتی که خیلی ها آن را دوست دارند و به همان اندازه خیلی ها هم علاقه ای به این غذا ندارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۵    
در حالی که قرار بود امروز /پنجشنبه/ دولت جبل الطارق نفتکش "گریس 1" حامل نفت ایران را آزاد کند، وزارت دادگستری آمریکا با ارائه درخواستی به دولت جبل الطارق خواستار توقیف این نفتکش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۵    
مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور سراسری سال 98 تا ساعت 24 روز شنبه 26 مردادماه تمدید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۰    
درپی اعلام نتایج کنکور، پلیس فتا هشدارهایی را در خصوص مراحل انتخاب رشته به پذیرفته شدگان ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۰    
جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در پوشش مسافربر اقدام به ربودن و قتل یک زن در بزرگراه صیادشیرازی کرده بود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۵    
روزنامه کیهان در یادداشتی به بازداشت حسن عباسی، فعال سیاسی اصولگرا واکنش نشان داد. حسن عباسی با شکایت وزرات اطلاعات "محکوم به حبس" شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۵    
جزئیات دستگیری شهردار خرم آباد و تعدادی از مدیران مجموعه شهرداری اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
سفیر ایران در لندن گفت که آزاد شدن کشتی حامل سوخت ایران از جبل الطارق منوط به اعلام تصمیم نهایی دادگاهی است که امروز تشکیل خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام و المسلمین آمیراحمد تقوی که از او به عنوان پدر معنوی کهگیلویه و بویراحمد یاد می شد، به ملکوت اعلی پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
محققان عنوان می کنند که قلیان به مراتب خطرناک تر از سایر انواع شیوه های دیگر مصرف تنباکو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۵    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: به رغم شرایط تحریمی و دشوار، طرح راه آهن میانه - تبریز در حد فاصل میانه - بستان آباد ظرف یک تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۵    
استفانی فراپارت اهل فرانسه به همراه کمک هایش دیشب مسابقه حساس تیم های لیورپول و چلسی را در سوپرجام اروپا را در استانبول داوری کرد و عملکرد قابل قبولی هم از خود به جای گذاشت تا به این ترتیب اولین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۵    
کمیته مسابقات سازمان لیگ اسامی محرومان باشگاهی از فصل گذشته را برای فصل جاری اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۵    
در حالیکه باشگاه پرسپولیس منکر برگزاری جشن قهرمانی و رونمایی از پیراهن این باشگاه در روز شنبه شده است خبرگزاری مهر، تصویر کارت این دو مراسم را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۵    
فرمانده انتظامی لرستان از نجات یک مادر و فرزندش که از سوی شوهر سابق خانم مورد ضرب و شتم قرار گرفته و سپس در کمد منزل محبوس شده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۰    
با برگزاری جلسه شورای حل اختلاف در محل استانداری اردبیل، بعد از کش و قوس های فراوان حکم عزل شهردار سرعین اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۵    
یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی سقوط و دو سرنشین آن جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: جوانی که به بهانه تست بازیگری، دختران و زنان جوان را مورد آزار و اذیت قرار می داد، در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.
  • ۱