یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۷May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 9 مرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 مرداد 1398 آفتاب نیوز 2 مرداد 1398 آفتاب نیوز 3 مرداد 1398 آفتاب نیوز 4 مرداد 1398 آفتاب نیوز 5 مرداد 1398 آفتاب نیوز 6 مرداد 1398 آفتاب نیوز 7 مرداد 1398 آفتاب نیوز 8 مرداد 1398 آفتاب نیوز 9 مرداد 1398 آفتاب نیوز 10 مرداد 1398 آفتاب نیوز 11 مرداد 1398 آفتاب نیوز 12 مرداد 1398 آفتاب نیوز 13 مرداد 1398 آفتاب نیوز 14 مرداد 1398 آفتاب نیوز 15 مرداد 1398 آفتاب نیوز 16 مرداد 1398 آفتاب نیوز 17 مرداد 1398 آفتاب نیوز 18 مرداد 1398 آفتاب نیوز 19 مرداد 1398 آفتاب نیوز 20 مرداد 1398 آفتاب نیوز 21 مرداد 1398 آفتاب نیوز 22 مرداد 1398 آفتاب نیوز 23 مرداد 1398 آفتاب نیوز 24 مرداد 1398 آفتاب نیوز 25 مرداد 1398 آفتاب نیوز 26 مرداد 1398 آفتاب نیوز 27 مرداد 1398 آفتاب نیوز 28 مرداد 1398 آفتاب نیوز 29 مرداد 1398 آفتاب نیوز 30 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۲:۵۰    
نهضت آزادی ایران در 27 اردیبهشت سال 1340 اعلام موجودیت کرد. این نهضت با ابتکارعمل مهندس مهدی بازرگان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۵:۱۰    
پلیس فتا نسبت به اپلیکیشن ها و سایت های جعلی با موضوعات دریافت و تمدید کارت سوخت به شهروندان هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۰    
انتصاب سفیر پیشین آلمان در ایران به عنوان رئیس جدید اینستکس نگاه ها را به چرایی انتخاب این دیپلمات باسابقه معطوف کرده است؛ شرق شناسی که 4 سال مسئولیت سفارت آلمان در تهران را برعهده داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۰    
یاسمن آریانی، منیره عربشاهی و مژگان کشاورز که بخاطر کشف حجاب بازداشت و در زندان قرچک ورامین هستند، با حکم دادگاه انقلاب اسلامی در مجموع به 55 سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۶:۳۵    
روز گذشته خبری مبنی بر مرگ دسته جمعی تعداد زیادی کلاغ در بوستان غدیر قم در فضای مجازی منتشر شد که این مسئله بازتاب گسترده ای داشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس کل دادگستری استان زنجان، از گذشت اولیای دم از قصاص قاتل، پای جوبه دار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵    
یک هورمون جنسی مردانه با ضخیم کردن بافت پوست سر، بر فولیکول های مو تاثیر گذاشته و الگوی ریزش مو از بالای پیشانی را در مردان به همراه می آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۵    
مهاجم ملی پوش کشورمان گفت: اگر پیشنهادی آمده باشد، قطعا باشگاه از آن خبر دارد. واقعا نمی دانم بین باشگاه ها چه اتفاق هایی افتاد و چه مذاکره هایی انجام شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
پس از گمانه زنی های فراوان، ریچارد یو یکی از مدیران ارشد هوآوی اعلام کرد درحال حاضر سیستم عامل اختصاصی هوآوی بر روی تلویزیون های هوشمند با نام Smart Screens استفاده خواهند شد و این محصول تا ماه آینده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۵    
جواد خیابانی که دیروز در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما حاضر شده بود، درباره کاهش وزنش صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۵    
حتما تاکنون بار ها توصیه های پلیسیِ دزدان را شنیده اید: توصیه هایی که تماما تجربی است! یکی از آن ها می گفت: به هیچ وجه از قفل فرمان استفاده نکنید قفل فرمان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۰    
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به منظور کمک به حفظ سلامت و درمان حجاج ایرانی سرزمین وحی، بیمارستان صحرایی در عرفات و منا برپا می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۰    
فاز اول نیروگاه گازی سیکل ترکیبی هریس با 240 میلیون یورو اعتبار ارزی و 210 میلیارد تومان اعتبار ریالی امروز پنجشنبه با حضور رییس جمهوری به بهره برداری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۷:۲۵    
روزنامه واشنگتن پست به نقل از چند مقام آمریکایی گزارش داد دولت ترامپ معافیت های باقی مانده هسته ای ایران را تمدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۷:۲۰    
سفیر ایران در پاریس با اشاره به تحریم های آمریکا علیه کشورمان گفت: پذیرش قوانین فرامرزی و قلدرمآبانه آمریکا به خصوص در حوزه پزشکی، به عنوان نقطه ای تاریک در تاریخ خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۲:۵۰    
کودک میانه ای که برای نجات جان گوسفند بره، خود را به استخر پرتاب کرد تا جان این بره را نجات دهد، در استخر غرق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۲:۳۰    
دو دستگاه خودروی سواری پس از برخورد با یکدیگر در خیابانی فرعی واژگون شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۲:۰۰    
ستاد حج و زیارت مکه مکرمه از حضور مسن ترین زائر شرکت کننده در مناسک حج تمتع امسال با 130 سال سن از اندونزی در سرزمین وحی خبر داد تا در میان 2میلیون و 500 هزار مسلمان حاضر در این مناسک از کشورهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۰:۴۵    
انگار هر روز باید با صحنه های تازه ای مواجه باشیم و بابت آن حرص بخوریم. اگرچه این صحنه ها در فضای مجازی با طعنه و شوخی همراه می شوند و خیلی ها با لذت بردن از آنها دلی از عزا درمی آورند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۰:۱۰    
واژگونی دستگاه خودروی سواری پژو 405 منجر به فوت راننده و مصدومیت دو سرنشین شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۰    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: به دنبال واژگونی و آتش گرفتن خودروی سواری سمند 3 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر مصدوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۳:۲۰    
انوشیروان حداد، برنامه ریز و دستیار کارگردان قدیمی سینما درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۵    
نماینده سازمان بهداشت جهانی گفت: این سازمان برای مقابله با دخانیات در شهرهای مذهبی، چهار شهر مکه، مدینه ،مشهد و قم را به عنوان نمونه و الگو مورد توجه قرار داده و به دنبال حذف دخانیات از این شهرهاست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۵    
تیم های غواصی عمق ارتش های جهان، تمرین خود را در آب های نیلگون خلیج فارس و کرانه های جزیره مرجانی کیش آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۵    
مهاجم مورد نظر تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی تا پایان هفته برای عقد قرارداد به تهران سفر می کند که طبق قانون حضور این بازیکن در ابهام قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۳:۱۰    
حمزه پیشتر آمریکا را تهدید کرده بود که برای انتقام خون پدرش که ماه می 2011(اردیبهشت/ خرداد 1390) کشته شد، به ایالات متحده حمله خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۳:۰۵    
مرغ کشتار روز در روزهای اخیر در دزفول کمیاب شده و شهروندان این شهر برای تامین مرغ مورد نیاز خود با مشکل مواجه شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۵    
نامزد سوسیال دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 گفت: در صورت پیروزی در این انتخابات، همان روز نخست به برجام باز خواهم گشت و با ایران و دیگر اعضای 4+1 وارد گفت وگو می شوم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۲:۴۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.5 درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر عصر چهارشنبه شرق استرالیا را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در پیامی توییتری در واکنش به اظهارات رقبای انتخاباتی خود از حزب دموکرات گفت که آنها این کشور را به سمت رکود اقتصادی هدایت خواهند کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۲:۲۰    
آزادکاران ایران در 5 وزن دوم نوجوانان جهان به یک طلا، 2 نقره و یک برنز رسیدند، به این ترتیب تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با 3 طلا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۲:۲۰    
فایل صوتی منتشر شده از مکالمۀ رونالد ریگان، فرماندار وقت ایالت کالیفرنیا با ریچارد نیکسون، رئیس جمهوری وقت آمریکا که مربوط به سال 1971 میلادی است، جنجال جدیدی در ایالات متحده به راه انداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۱:۵۰    
وزیر امور خارجه آلمان تاکید کرد که برلین در ائتلاف آمریکا در تنگه هرمز مشارکت نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین به توییت های ضدچینی ترامپ واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۱:۴۵    
رییس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: وجود مدارس کانکسی شایسته استان مرکزی نیست و باید ظرف دو سال آینده پرونده این مدارس بسته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری از مایک پمپئو خواست تا به جای طرح درخواست های توخالی، درخواست های متعدد خبرنگاران ایرانی برای گفت وگو را بپذیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۵    
با مصوبه هیات دولت در رابطه با حذف چهار صفر از پول ملی واحد تومان، 10 هزار ریالی یک تومان جدید خواهد بود؛ یعنی حذف چهار صفر از ریال و سه صفر از تومان.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۰    
مدتی است نام شهرک ویلایی باستی هیلز بر سر زبان ها افتاده است؛ شهرکی خصوصی با دیوارکشی اختصاصی و گیت ورودی که ورود غیرساکنان را ممنوع کرده بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی پیکان را با یک گل شکست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۲۰    
سه زندانی که از کارگاه بنیاد تعاون زندانیان خارج از محوطه ندامتگاه شهید کچویی شهرستان فردیس فرار کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۵    
رییس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: بسیاری از مسافران بیمار برای تامین خدمات درمانی مورد نیاز خود تحت سو استفاده دلالان قرار می گیرند که با اجرایی کردن طرح گردشگری سلامت، می توان با این پدیده مقابله کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۵    
بریتانیا اعلام کرد که تصمیم درباره آزادی 24 خدمه هندی نفتکش ایرانی توقیف شده در جبل الطارق برعهده مقام های این منطقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۰    
در 24 ساعت گذشته با افزایش محسوس دما، دمای هوا در برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر به 48 درجه سانتیگراد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۰    
رئیس فدراسیون قایقرانی در غم از دست دادن دختر جوانش به سوگ نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۱۰    
حساب توییتر عربی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، موضعی از حضرت آیت الله خامنه ای در واکنش به جنایت اخیر رژیم آل خلیفه در بحرین منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۵    
یکی از مسئولان استقلال اعلام کرد هافبک ایتالیایی ایران به زودی برای حضور در تست های پزشکی این تیم وارد ایران می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۵    
لایحه اصلاح ماده (14) قانون برنامه ششم توسعه درخصوص ساماندهی نحوه فعالیت صندوق های قرض الحسنه، پس از تصویب در هیئت دولت، از سوی رییس جمهوری برای طی مراحل قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۲۰:۰۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از غرق شدن دو نفر در کانال آب روستای چهارقشلاق در شهرستان گرمسار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۹:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی با انتقاد از اقدامات خصمانه آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه در توییتی نوشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۵    
از اهالی شفت و تالش گرفته تا ماسال و بندرانزلی و فومن، همه همصدا یک نکته را می گویند، این که بافت استان گیلان تا چند وقت دیگر کاملاً تغییر می کند. زمین ها تغییر کاربری می دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۵    
نامزدهای بهترین مربی های سال فیفا اعلام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۰    
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یکدستگاه خودروی قاچاق "تویوتا رافور" به ارزش تقریبی 9 میلیارد ریال در سطح شهر ایلام خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۹:۲۰    
جدیدترین قیمت، طلا، سکه و ارز در روز چهارشنبه 9 مرداد را در این خبر بخوانید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۹:۱۰    
رسانه های روسیه معتقدند که مسکو با تفاهم با ایران مفهوم حضور خود در خلیج فارس برای تامین امنیت را به امریکا نشان داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۵    
37 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش هفت میلیارد و 400 میلیون ریال در نیشابور کشف و ضبط شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۰    
وزارت خارجه امارات اعلام کرد نشست روز گذشته گادر ساحلی این کشور با همتایان ایرانی خود در تهران، در راستای تکمیل دیدارهای دوره ای پیشین بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۸:۵۰    
وزارت خارجه بحرین با این ادعا که فعالیت های ایران امنیت کشتیرانی بین المللی در خلیج فارس و تنگه هرمز را هدف قرار داده، اعلام کرد که نشست نظامی و بین المللی در این باره در منامه امروز برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۸:۴۰    
رییس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: سه خدمه شناور غرق شده در آب های عسلویه ظهر امروز نجات پیدا کردند و جست و جو برای نجات 2 خدمه دیگر نیز همچنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۵    
در چهارماه ابتدایی سال جاری، با اجرای طرح های مختلف 139 فقره انواع سرقت کشف و 130 سارق در شهرستان قشم دستگیر شدند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۸:۱۵    
وزیر کشور رومانی پس از بالا گرفتن اعتراض به بی کفایتی دولت در ماجرای قتل دو دختر نوجوان، استعفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مردم آمریکای شمالی امشب شاهد پدیده "ابرماه سیاه" خواهند بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس پلیس بین الملل ناجا روند دریافت گواهی عدم سوء پیشینه بین المللی برای افرادی که در خارج از کشور اقامت دارند تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۵    
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت تا قبل از زمان تعیین شده از سوی اف ای تی اف به سوالات مجمع تشخیص مصلحت نظام پاسخ خواهد داد و مجمع نیز باید تا قبل از این زمان درباره لوایح اظهار نظر کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهوری مصر از وجود نگرانی های گسترده در موسسات دولتی درخصوص اتخاذ اقداماتی در راستای اصلاحات اقتصادی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۰    
هیات دولت بالاخره تصمیم خود در قبال حذف چهار صفر از پول ملی را در قالب مصوبه ای، رسمیت بخشید. اما اینکه این طرح چه ابعادی دارد یا در این شرایط تورمی چه پیامدهایی می تواند داشته باشد سوالی است که سه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۳۰    
مردی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت از داخل خودروها در پارکینگ منازل کرده بود، دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۵    
در آینده ای نزدیک ممکن است سخت بتوان رایانه ها را متقاعد کرد که چه زمانی می خندید و چه زمانی لبخند تصنعی دارید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۵    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده فروش آزاد گوشت های برزیلی وارد شده با ارز 4200 تومانی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۵    
مدیرعامل مترو از تکمیل و بهره برداری دو ایستگاه متروی خط 7 تا پایان مردادماه جاری خبر داد و گفت: بخش شرقی خط 7 در مردادماه افتتاح می شود و تا پایان سال جاری 10 ایستگاه وارد مدار مترو می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۰    
پس از اینکه نتیجه آزمایش دوپینگ تایمازوف در المپیک 2012 لندن مثبت اعلام شد، مدال طلای این ورزشکار از او پس گرفته شد و به کمیل قاسمی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۰    
هیات دولت امروز تصویب کرد که 4 صفر از پول ملی حذف شود؛ مصوبه ای که نحوه اجرای آن هنوز با ابهاماتی روبرو است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۲۰    
سناتور گراهام از منتقدان سیاست خارجی ایالات متحده، پیشنهاد خروج نیروهای این کشور از افغانستان را که از سوی کاندیداهای دموکرات در مناظره اولیه انتخابات ریاست جمهوری 2020 مطرح شد، مورد عتاب قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۵    
یک مامور سابق وزارت اطلاعات با بیان اینکه در دی 96، همه تظاهرات ایجادشده پس از تظاهرات مشهد، کار منافقین بود، گفت: شعارهایی مثل اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا توسط سازمان طراحی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۰    
کارشناس پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: بیشینه دمای پایتخت فردا 40 درجه و صبح فردا کمینه دمای تهران 27 درجه خواهد بود، همچنین از روز جمعه به بعد، دمای هوای تهران تا 3 درجه خنک تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۶:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از کسری 10 هزار میلیارد تومانی بودجه آموزش و پرورش در سال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۵    
دبیر کارگروه ملی ترویج ازدواج و کاهش طلاق شورای عالی انقلاب فرهنگی با ابراز نگرانی از کاهش ازدواج در جامعه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۵۵    
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس از تهیه طرحی در فراکسیون اشتغال و تولید ملی مجلس خبر داد که روستاییان می توانند با ایجاد گلخانه های کوچک به اشتغالزایی خرد دست بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۰    
رضا رویگری بازگشت به صحنه تئاتر با نمایش حسن کچل را بعد از 10 سال دوری، اتفاقی خرسند دانست، او همچنین از همبازی شدن با همسرش در این نمایش گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۵    
نایب رییس شرکت تعاونی مصالح ساختمانی یزد با اندک خواندن سهم سیمان در صنعت ساخت و ساز، معتقد است که افزایش قیمت اخیر آن تاثیرات فاحشی بر صنعت ساخت و ساز ندارد و بیشتر از بعد روانی بر جامعه تاثیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۰    
مطالعه و کار علمی روی مغز به عنوان یکی از شاخه های علوم شناختی امروزه به یکی از مهمترین عرصه های تحقیقاتی تبدیل شده و برای تسهیل این روند مراکزی تحت عنوان بانک مغز راه اندازی شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۲۰    
شهردار سابق آنکارا خواستار مسلح کردن جوانان سوری در ترکیه و بازگرداندن آنها برای جنگ در کشورشان شد که این اظهارات وی بحث و جدل هایی را به دنبال داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۵:۱۵    
طبق قانون بودجه، سازمان برنامه و بودجه کشور موظف به راه اندازی سامانه یکپارچه اطلاعات شرکت های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۵۵    
دستگیری خواننده ای به نام حامدزمانی و یکی از همراهانش در فرودگاه مهرآباد همچنان حواشی را به دنبال داشته و در تازه ترین اظهارنظرات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۵    
مخابرات منطقه تهران سامانه 2000 را جایگزین سامانه پرداخت قبوض 1818 کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۵    
اقلیم در حال تغییر است، این را به آسانی می توان دریافت. شاهد آن زمستان ها معتدل و تابستان های داغ است اما آیا تغییرات اقلیمی می تواند در آینده مناطقی از کشور ما را غیرقابل سکونت کند؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۰    
حضور مربیان خارجی در تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با نظم و جدیت مثال زدنی آنها که تاکنون در تمرینات آماده سازی نشان داده اند، باعث جذابیت نوزدهمین دوره لیگ برتر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۵    
مرکز بانک مغز ایران با ارائه خدمات پژوهشی در راستای ارتقا و تولید دانش در زمینه بیماری های دستگاه عصبی ایفای نقش می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۵    
چرا در روز های اخیر بازار ارز کم نوسان است؟ پاسخ؛ نهنگ ها یا معامله گران بزرگ از بازار خارج شده اند. چرا؟ کوچ به بازار های دیگر ، کمبود نقدینگی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۵    
گزارش عملکرد تجمیعی شرکت های تابعه هلدینگ های شستا در سه ماهه اول 1398 نشان می دهد که کل هلدینگ های این مجموعه با رشد فروش 80 درصدی مواجه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۵    
نامه رسمی فیفا به فدراسیون فوتبال مبنی بر الزام ورود زنان به ورزشگاه ها، نشان داد که جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال برای باز کردن درهای ورزشگاه ها به روی زنان ایرانی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۰    
دو سال حبس به جرم حمل سلاح غیرمجاز و قصاص نفس به جرم قتل میترا استاد این حکمی است که دیروز هشتم مرداد برای اقدام نجفی در هفتم خرداد صادر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۰    
یکی از اشرار سابقه دار جنوب تهران با شکایت پدر و مادرش دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۵    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از آغاز ارشاد بدحجابان در مترو خبر داد و گفت: با این طرح وضعیت حجاب در مترو بهبود می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۰    
معاون و قائم مقام پیشین باشگاه استقلال پاسخ اظهارات علی خطیر را داد و مدعی شد او مثل طرح زوج و فرد استعفا می داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایران تحریم پولی و بانکی است، این یعنی ما عملا تحریم غذا و دارو هستیم و اظهارات خلاف مقامات آمریکا سفسطه ای بیش نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۵    
پژوهشگران آمریکایی نوعی ردیاب بی سیم برای بررسی سلامتی ابداع کرده اند که قابلیت انعطاف پذیری دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به گفت وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و فرانسه، خاطرنشان کرد: تماس تلفنی که آقای مکرون شب گذشته با آقای روحانی برقرار کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۰    
سرمربی پرتغالی پس از 17 سال در این تابستان بدون تیم مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۵    
این روزها تعداد افرادی که با تعجب از مقابل نمایشگاه های خودرو عبور می کنند و تصمیم می گیرند بیشتر مراقب خودروی خود باشند، بیشتر می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۵    
براساس مصوبه امروز(چهارشنبه 9 مردادماه) هیأت دولت چهار صفر از پول ملی کشور حذف شد.
  • ۱