دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۲May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 مرداد 1398 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 31 فروردین 1398 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1398 آفتاب نیوز 31 خرداد 1398 آفتاب نیوز 31 تیر 1398 آفتاب نیوز 31 شهریور 1398 آفتاب نیوز 30 مهر 1398 آفتاب نیوز 1 آبان 1398 آفتاب نیوز 30 آذر 1398 آفتاب نیوز 30 دی 1398 آفتاب نیوز 30 بهمن 1398 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 1 مرداد 1398 آفتاب نیوز 2 مرداد 1398 آفتاب نیوز 3 مرداد 1398 آفتاب نیوز 4 مرداد 1398 آفتاب نیوز 5 مرداد 1398 آفتاب نیوز 6 مرداد 1398 آفتاب نیوز 7 مرداد 1398 آفتاب نیوز 8 مرداد 1398 آفتاب نیوز 9 مرداد 1398 آفتاب نیوز 10 مرداد 1398 آفتاب نیوز 11 مرداد 1398 آفتاب نیوز 12 مرداد 1398 آفتاب نیوز 13 مرداد 1398 آفتاب نیوز 14 مرداد 1398 آفتاب نیوز 15 مرداد 1398 آفتاب نیوز 16 مرداد 1398 آفتاب نیوز 17 مرداد 1398 آفتاب نیوز 18 مرداد 1398 آفتاب نیوز 19 مرداد 1398 آفتاب نیوز 20 مرداد 1398 آفتاب نیوز 21 مرداد 1398 آفتاب نیوز 22 مرداد 1398 آفتاب نیوز 23 مرداد 1398 آفتاب نیوز 24 مرداد 1398 آفتاب نیوز 25 مرداد 1398 آفتاب نیوز 26 مرداد 1398 آفتاب نیوز 27 مرداد 1398 آفتاب نیوز 28 مرداد 1398 آفتاب نیوز 29 مرداد 1398 آفتاب نیوز 30 مرداد 1398 آفتاب نیوز 31 مرداد 1398 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۷:۲۰    
با تاکید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پلیس فتا، استفاده از رمز پویا در تمامی تراکنش های مبتنی بر کارت های بانک ملت از ابتدای شهریورماه سال جاری، اجباری خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۲:۵۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از عملکرد این بانک در خدمات دهی به ایثارگران قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۵    
از میان این بازیگران سیاست شاید نام دکتر علی امینی، نسبت به بسیاری، پر آوازه تر باشد. واقعا او چه کسی بود؟ آیا امینی شخصیت با اصالتی داشت یا آن که با سایر درباری ها چندان فرقی نمی کرد؟ چرا شاه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۸:۲۵    
با توجه به مطرح شدن احتمال حضور نظامی رژیم صهیونیستی در خلیج فارس یک کارشناس مسایل خاورمیانه هشدار داد: امکان حضور نظامی این رژیم در منطقه وجود ندارد و واکنش ایران به این مساله جدی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می گوید که تاکنون 10 نفر در این استان به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۸:۳۰    
پس از عبور از مرز 50 سالگی برای حفظ توده بدنی خود به دریافت کالری کمتری نیاز دارید. همچنین، با افزایش سن، روند از دست دادن عضلات و جایگزینی آن ها با چربی آغاز می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۱:۳۰    
مهاجم جوان و پر سر و صدای پرسپولیس مورد تایید سرمربی آرژانتینی قرار نگرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۱:۰۰    
قدس کنی، چهل ساله، 23 تیر سال 96 به اتهام خرید و صادرات کالاهای تحریمی آمریکا به ایران با حکم بازداشت دادستان های آمریکایی در استرالیا بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۰    
مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص اعمال حد نصاب نمره زبان در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 98 توضیحاتی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۰    
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به محرز شدن ضرب و شتم دانش آموزی در یکی از مدارس رستم آباد از توابع شهرستان رودبار اعلام کرد که پرونده مدیر و معلم مدرسه به هیات رسیدگی به تخلفات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: یک کارگر ساختمان نیمه کار بر اثر سقوط به چاهک آسانسور جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۵    
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در بوشهر از استواریکم افشین مهدویان مامور نیروی انتظامی عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۰    
اینفوگرافی عید قربان و آئین های ویژه در برخی استان های کشور را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۰    
ترکیه در خط اتصال آسیا و اروپا قرار دارد که این مساله آن را به کشوری عالی برای سرمایه گذاری و جهانگردی تبدیل کرده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۲:۱۰    
مدیر پایگاه میراث فرهنگی و گردشگری جندی شاپور و ایوان کرخه درخصوص تخریب دیوار ضلع جنوبی آرامگاه یعقوب لیث صفاری توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۵    
انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال 98 آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۹:۳۰    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از سوختگی یک دختر جوان در دیشموک شهرستان کهگیلویه این استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۹:۱۵    
نماز عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد صبح امروز در مصلای امام خمینی (ره) تهران با حضور پرشور و باشکوه مردم و مسئولین برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۷:۳۵    
مدیرکل دفتر حقوقی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: 167 هزار میلیارد تومان گردش مالی مواد مخدر است در حالی که بودجه کشور 408 هزار میلیارد تومان اعلام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۴:۱۰    
تمرین روز یکشنبه پرسپولیس با حضور هواداران این تیم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۴:۰۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری پنج سارق در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۳:۴۰    
وزیر خارجه ایران که به دوحه سفر کرده است با محمد بن عبدالرحمن وزیر خارجه قطر دیدار و رایزنی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۳:۲۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت که پیام ما به کشورهای منطقه و جهان این است که ایران تا زمانی امنیت تنگه هرمز را تامین می کند که نفت خود را صادر کند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۳:۰۵    
نشان جدیدی که در روز بازدید رئیس جمهور از وزارت خارجه و نشست خبری وزیر خارجه کشورمان روی کت ظریف بود، این روزها خبرساز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۲:۵۰    
استاندار خوزستان گفت: دانش آموزان خوزستانی مناطق درگیر سیل می توانند از 5 درصد سهمیه مازاد در نظر گرفته شده برای ظرفیت دوره های روزانه استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۲:۴۵    
فصل جدید لیگ برتر انگلیس برای فرانک لمپارد و تیمش به بدترین شکل شروع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۲:۴۰    
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده های موجود در این کمیته را صادر کرد که براساس یکی از این احکام، سرخپوشان پایتخت به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد ریالی محکوم شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۲:۳۵    
بی تردید شهاب زاهدی یکی از عجیب ترین لژیونرهای فوتبال ایران است. بازیکنی که چند روز دیگر 24 ساله می شود و حالا در جدیدترین چالش خود به اوکراین رفته تا نخستین فوتبالیست ایرانی لیگ برتر این کشور باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۲:۳۰    
معاون سیاسی استانداری مازندران درباره جزییات درگیری در محدوده پادگان نیروی هوایی در محمودآباد و ادعای ورود مهاجمان به آن می گوید: از کسانی که مدعی ورود به پادگان هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۲:۲۵    
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: تعدادی از عناصر شبکه ضدانقلاب در مشهد دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۲:۰۵    
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از نخستین مرحله رقابت های انتخابی المپیک به مصاف تیم ملی روسیه رفت و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۵    
فصل جدید لیگ برتر انگلیس برای فرانک لمپارد و تیمش به بدترین شکل شروع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۳:۴۵    
وزارت امورخارجه ایران با اشاره به فشار مقامات آمریکایی به شبکه های اجتماعی برای محدود کردن فعالیت محمد جواد ظریف گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۳:۴۰    
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن می گوید آب و هوای شهر دوحه از دوبی بهتر است و همین موضوع ممکن است به این تیم در دیدار با الاتحاد کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۵    
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی تدارکاتی خود در یونان، نتیجه را به تیم ملی کشور میزبان واگذار کرد تا به این ترتیب اردوهای اروپایی بسکتبالیست ها نیز به پایان برسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری رویترز نوشته است که انتظار می رود جان بولتون در سفر به لندن از انگلیسی ها بخواهد در قبال ایران و چین موضعی سخت گیرانه تر اتخاذ کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۰    
در پی کنار گذاشته شدن ترکیه از برنامه تولید جنگند ه های اف-35 توسط واشنگتن، مقامات ترکیه در حال ارزیابی خرید جنگنده های روسی سوخو-35 هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۰    
عضو پارلمان لبنان گفت: دشمن صهیونیستی اگر به فکر هر تجاوز دیگری به خاک لبنان است، به آن درس تازه ای می دهیم که موجودیت و سرنوشت آن را در معرض نابودی قرار می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۰    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی البرز گفت که برخی افراد در فضای مجازی تحت عنوان نذری اینترنتی از مردم کلاهبرداری می کنند که هوشیاری در مقابل ترفند این افراد ضروری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۵    
منحرف شدن یک دستگاه خودروی پراید در جاده کرج - چالوس سبب مصدومیت اعضای سه نفره یک خانواده در حاشیه جاده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۱:۱۰    
حضور رئیس جمهور روسیه در پایتخت شبه جزیره کریمه، اعتراض وزارت خارجه اوکراین را به همراه داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۰    
رئیس جمهوری در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، ابراز امیدواری کرد که رهبران کشورهای اسلامی با وحدت هر چه بیشتر بتوانند با یکجانبه گرایی ها و سلطه گری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۰:۵۵    
روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عصر یکشنبه بر گسترش روابط تهران – آنکارا در همه عرصه های مورد علاقه تاکید کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۰    
حج یکی از پنج رکن اساسی اسلام است که هر مسلمانی که به اندازه کافی از سلامت برخوردار باشد باید دستکم یکبار در زندگی دنیوی خود مناسک آن را انجام دهد. این سفر پنج روزه به معنای اتحاد میان مسلمانان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توییتر با تبریک عید فرخنده قربان مسلمانان جهان را به وحدت دعوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۵    
به مناسبت روز جهانی شیر، رسانه ها تصاویری از شیرها منتشر کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۰    
معاون اول رئیس جمهور به منظور شرکت و سخنرانی در نخستین مجمع اقتصادی خزر، دقایقی پیش وارد ترکمنستان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۴۰    
کاملا هریس نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور با سیاست های خود در زمینه تجارت، به تعداد زیادی از مردم خیانت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) به منظور دیدار و گفتگو با مقامات قطری به دوحه سفر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو در برنامه ریزی های نظامی خود احتمال استقرار زرادخانه های هسته ای آمریکا در مناطق مختلف جهان را در نظر خواهد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۰    
سرپرست تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم در آستانه آغاز لیگ برتر توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۵    
رئیس جمهوری هدف اقدامات برخی کشورهای فرامنطقه ای از جمله آمریکا در منطقه خلیج فارس را القای ناامنی در منطقه به جهانیان دانست و تاکید کرد: این اقدامات مشکلات منطقه را پیچیده تر و خطرناک تر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۵    
به دنبال تیراندای های مرگبار اخیر در آمریکا و با توجه به فصل بازگشایی مدارس، اینک والدین آمریکایی برای فرزندان خود کوله پشتی ضدگلوله می خرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۵۵    
دولت ونزوئلا قصد دارد برای مقابله با تهدیدات کلمبیا، حضور نظامی در مرز با این کشور را تقویت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۰    
مورینیو در اولین برنامه کارشناسی خود با کنایه ای سنگین از تیم های منچستری پذیرایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۵    
رئیس جمهوری کوبا در پیامی از ونزوئلا در برابر تحریم های آمریکا حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۰    
روزنامه گاردین در یادداشتی با اشاره به این که رئیس جمهور آمریکا تاکنون هیچ گونه موفقیت مشخصی در عرصه سیاست خارجی نداشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۵    
اسکای نیوز در گزارشی نوشت که در پی تلاش های ناکام آمریکا برای تشکیل ائتلاف دریایی در خلیج فارس که با پاسخ منفی قدرت های غربی مواجه شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۵    
پزشک معالج سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی و دارنده مدال طلای المپیک گفت: شرایط درمانی قهرمان وزنه برداری کشورمان بسیار خوب پیش می رود و به طور قطع او به بازیهای المپیک 2020 توکیو خواهد رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۰    
یک مدیر نفتی آمریکایی گفت: فقط میدان نفتی میدلند در حوزه پرمیان آمریکا می تواند پس از سال 2025 به افزایش تولید خود ادامه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۱۰    
بازارهای مالی شهر در دومین روز از هفته به دلیل تعطیلات روز دوشنبه چندان پر رونق ظاهر نشدند اما در پایان این روز، بورس رشد کرد و دلار عقب نشینی قابل توجهی از خود نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۵    
وزیر کشور دولت مستعفی یمن امروز (یکشنبه) اعلام کرد، عربستان طی چهار روز نسبت به آنچه بر ما گذشت سکوت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۵    
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، خواستار مساعدت سازمان جهت سند دار کردن اراضی و املاک این نیرو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پرحجم مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۷:۰۰    
هویت زن کوهنوردی که سه شنبه ی هفته ی پیش به قصد صعود عازم دماوند شده و از پنج شنبه 17 مرداد هیچ اطلاعی از او در دست نیست، مشخص شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۴۵    
در بازار طلا، سکه و ارز قیمت ها نسبت به روز گذشته کاهش را تجربه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۵    
شمار قربانیان سیلاب های سه روز اخیر در سواحل غربی هند از جمله ایالات "کرالا"، "کارناتاکا"، "مهاراشترا" و "گجرات" به حدود 115 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰    
با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم به هویت معلوم در یکی از استان های همجوار مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن هماهنگی قضایی اکیپی از کارآگاهان این پلیس به محل سکونت وی مراجعه کردند و با توقیف کلیه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰    
بینی یکی از طرفداران خردسال لیورپول برای عکس گرفتن با محمد صلاح شکست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۵    
احمد توکلی، محمدرضا باهنر، غلامعلی حدادعادل و محمدباقر قالیباف از چهره های شاخص اصولگرا هستند که گویا با وجود اینکه نقش پررنگی در بازیگردانی انتخابات مجلس یازدهم دارند، نامزد این دوره نخواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۶:۰۵    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با طرح این پرسش که آیا عدالت آموزشی را بخوبی پیاده می کنیم، گفت: بیش از 80 درصد کل قبولی های کنکور به 5 تا 6 استان اختصاص می یابد همچنین دانش آموزان 20 درصد از مدارس به 80 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۰    
تشنج شامل انقباضات غیرارادی تعداد زیادی از عضلات بدن و وضعیت ناشی از وجود یک اختلال در فعالیت الکتریکی مغز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۰    
مهدی شریفی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس به تیم سومقاییت آذربایجان پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۰    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: آتش سوزی در مغازه ای واقع در پشت بازار امیر تبریز اطفاء شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۰    
وزیر علوم در تشریح آخرین پیگیری های این وزارتخانه در مورد احکام سنگین دانشجویان بازداشتی گفت: از دانشگاه ها درخواست داریم که اسامی این دانشجویان را به معاونت حقوقی وزارت علوم ارسال کنند تا راه های ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۵    
یک ماهیگیر تور ماهیگیری خود را در دریاچه Bosumtwi غنا بررسی می کند. مردم محلی، این دریاچه را مقدس می دانند. Ant nio Mesquita ، عکاس، می گوید: ارواح در دریاچه با خداوند خداحافظی می کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۰    
هیات وزیران در جلسه امروز به ریاست رئیس جمهوری بر لزوم تسریع در فرایند تخلیه کالاهای اساسی از بنادر تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۰    
بیانیه هیأت داوران هجدهمین مسابقه مطبوعاتی سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و همچنین اسامی نامزدهای بخش های مختلف این مسابقه منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۵:۱۰    
نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت به خانواده های داغدار درگذشتگان حادثه روز گذشته در بیشه کلا به تشریح ابعاد و جزئیات بیشتری پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۰    
مردم دشت ورامین و شرق استان از ولایت مدارترین شهروندان استان تهران هستند و در همه لحظات کنار پلیس و نیروهای امنیتی هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۰    
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بیان کرد: گرانی مواد مخدر تریاک و عرضه آن کیلویی 40 میلیون ریال، میزان گرایش به قاچاق شیشه و کشفیات این گونه مواد را افزایش داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۰    
معاون فرهنگی و ساماندهی امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در بحث ازدواج جوانان باید ساده زیستی و تصمیم گیری آگاهانه را در اولویت قرار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۰    
رسانه های انگلیس گزارش دادند: ملکه این کشور ظاهرا در صحبت های خصوصی از ناتوانی سیاستمداران کشورش در مدیریت وضعیت انگلیس به ویژه در ارتباط با موضوع بریگزیت ناخرسند است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۵    
در حالی که در جلسه علنی روز دوشنبه 24 تیرماه مجلس شورای اسلامی،از سوی هیئت رئیسه اعلام شد 155 نماینده بیانیه ای در تقدیر از عوامل سریال گاندو امضا کرده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۵    
جالب اینجا بود که هنگامی که خبرنگاران از سرمربی استقلال خواستند تا انگشت دستش را به دوربین ها نشان بدهد وی از این کار هم خودداری کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۵    
این رأی در سایت فدراسیون وجود دارد شماره و تاریخ دارد؛ باور کنید وقتی ما می توانیم در همان رأی احکام شدیدی در رابطه با افراد بدهیم نیازی نیست این کار را انجام بدهیم ان شاءالله از این به بعد هم آن بخش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۰    
به دنبال حادثه درگیری روز شنبه در محمود آباد، دادستان نظامی، معاون استان مازندران و نیروی هوایی ارتش توضیحاتی در این باره ارائه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۰    
وزیر علوم جزئیات بورسیه ها و حاشیه های مربوط به حکم انفصال روسای سه دانشگاه کاشان، صنعتی اصفهان و تربیت مدرس را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۰    
مقام معظم رهبری تاکید کردند که دعاهای عرفه و ابی حمزه، پر از معارف است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و برون سپاری سازمان امور مالیاتی از تمدید مهلت ثبت نام فعالان بخش درمان در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش تا پایان مرداد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
گزارش ها از شرق و جنوب شرق چین حاکی است تا عصر امروز یکشنبه به وقت محلی شمار قربانیان توفان سهمگین لیکیما به 30 کشته و 18 مفقود افزایش یافته است و انتظار می رود آمار ها همچنان افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، اواخر هفته جاری به این کشور سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: انتظار آمریکایی ها برای تماس تلفنی مقامات ایرانی با آنها، انتظار بیهوده ای است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
نازنین جمشیدی با انتشار کارتونی در صفحه طنز و کارتون "شهرونگ" به نقش دلال ها در افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۵    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به شایعات مطرح شده پیرامون احتمال افزایش طول مدت خدمت سربازی تاکید کرد که تغییری در طول مدت خدمت سربازی ایجاد نشده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۵    
یک اقتصاددان معتقد است طرح هایی مانند حذف صفر از پول ملی اقداماتی پسافاجعه هستند که مسئولان اقتصادی در شرایط تورمی برای جلوگیری از ایجاد انتظارات تورمی آن را اتخاذ می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۵    
نتایج مطالعات نشان می دهد که در بسیاری از کشورها مالک خانه بودن، یعنی احساس امنیت داشتن؛ چون زمانی که مالک خانه هستید، دیگر لازم نیست پول خود را برای اجاره بها پرداخت کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۰    
علی ربیعی گفت: به نمایندگی از دولت، این افتخارآفرینی تاریخی را به فرزندان قهرمانمان، مربیان و تمام ایرانیان تبریک می گویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۵    
این نیروها که مورد حمایت امارات متحده عربی هم هستند به دنبال تشکیل کشوری مستقلی تحت عنوان یمن جنوبی اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۵    
پژوهشگران چینی طی مطالعات مختلف متوجه شده اند که چای سبز می تواند به نابودی سلول های بنیادی سرطان کمک کند.
  • ۱