پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۹May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 21 آبان 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آبان 1399 آفتاب نیوز 2 آبان 1399 آفتاب نیوز 3 آبان 1399 آفتاب نیوز 4 آبان 1399 آفتاب نیوز 5 آبان 1399 آفتاب نیوز 6 آبان 1399 آفتاب نیوز 7 آبان 1399 آفتاب نیوز 8 آبان 1399 آفتاب نیوز 9 آبان 1399 آفتاب نیوز 10 آبان 1399 آفتاب نیوز 11 آبان 1399 آفتاب نیوز 12 آبان 1399 آفتاب نیوز 13 آبان 1399 آفتاب نیوز 14 آبان 1399 آفتاب نیوز 15 آبان 1399 آفتاب نیوز 16 آبان 1399 آفتاب نیوز 17 آبان 1399 آفتاب نیوز 18 آبان 1399 آفتاب نیوز 19 آبان 1399 آفتاب نیوز 20 آبان 1399 آفتاب نیوز 21 آبان 1399 آفتاب نیوز 22 آبان 1399 آفتاب نیوز 23 آبان 1399 آفتاب نیوز 24 آبان 1399 آفتاب نیوز 25 آبان 1399 آفتاب نیوز 26 آبان 1399 آفتاب نیوز 27 آبان 1399 آفتاب نیوز 28 آبان 1399 آفتاب نیوز 29 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۲    
کاروانسرای اصفاک در روستایی با همین نام، در استان خراسان جنوبی و در فاصله بین شهرستان طبس و بشرویه واقع شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۶:۲۱    
عکسی که محمدرضا گلزار با منوچهر هادی در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۴    
دریاچه الندان یکی از جاذبه های زیبا و دیدنی گردشگری شهر ساری، در زمستان محل زندگی اردک های وحشی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۳    
به رغم اینکه تهران هزینه سنگینی در خروج امریکا و اعمال تحریم های غیرقانونی و غیرانسانی پرداخت، اما با ناکامی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری توانست اراده خود را بر راهبرد فشار حداکثری واشنگتن تحمیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۴:۳۸    
مردم باید بدانند اگر من در یک جایی بروم که بمب، پاسداران اطراف منزل مرا بکشد و مرا نکشد، من دیگر به درد رهبری این مردم نخواهم خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۵    
حاج نصرت ، پیرزن مهربانی است که با نذر سیب، جهادی از جنس مهربانی را آغاز کرده و به همراه گروهی از جوانان، آب سیب به بیماران کرونایی و کادر درمان بیمارستان های یزد می رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۷:۴۰    
این منطقه که در دامن کوه ها واقع شده علاوه بر باغات گردو، بادام و ... از لحاظ پوشش گیاهی منحصر به فرد بوده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۰۵:۵۰    
دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته گذشته مجوز 130 آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۲:۵۵    
هومن سیدی درباره عدم پخش سریال قورباغه: کسی هست که این اطمینان را بدهد که دی به بهمن یا اسفند یا به هر ترتیبی به سال بعدی موکول نخواهد شد؟ لطفا بفرمایید در این لحظه سریال قورباغه توقیف گردیده است یا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۰    
گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار روز گذشته در شهر جده واقع در غرب عربستان را که به زخمی شدن چهار تن انجامید، به عهده گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۰    
این ویروس مانند ویروس کرونا همه گیری بالایی دارد و تنها از راه ارتباط مستقیم منتقل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۵    
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: یک اوباش دست قهرمان کشتی را با شمشیر قطع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۱:۲۵    
4 ماه پس از جان باختن سها رضانژاد دختر 27ساله ی طبیعتگرد در ارتفاعات کردکوی استان گلستان، پزشکی قانونی در گزارشی علت اصلی فوت وی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۰    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: شرایط موجود در کشور باعث شد وزیر اقتصاد و بقیه مدیران به این نتیجه برسند که باید جلوی حقوقی ها را بگیرند و درست وقتی این تصمیم اجرایی شد، بازار برگشت را آغاز کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۵    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران از ریزش قیمت 25 تا 30درصدی خودروهای خارجی از روز شنبه تا دوشنبه هفته جاری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۵    
سریال پدر برای همیشه به بایگانی صدا و سیما رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۰    
فدراسیون جهانی فوتبال، با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره آ استراماچونی را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۵    
درحالی که با ادامه روند شمارش آراء انتخاباتی فاصله بایدن از ترامپ بیشتر می شود، نامزد شکست خورده انتخابات همچنان به انتشار توییت های اعتراضی به این نتایج مشغول است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۵    
در حال حاضر جاده های 18 استان کشور با بارندگی برف و باران همراه است، با این حال به جز محورهای از پیش اعلام شده، تردد در محورهای برون شهری به صورت عادی ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۵    
در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین داود فیرحی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران و پژوهشگر حوزه اندیشه سیاسی، برخی چهره های سیاسی و دانشگاهی به این خبر واکنش نشان دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۵    
این روزها شاهد اتفاق های کم نظیری در بازار هستیم و مردم برای خرید روغن نباتی در برخی فروشگاه ها باید کالاهای دیگری مانند کنسرو ماهی تن و رب گوجه فرنگی را نیز خریداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۵    
با پیروزی دن سالیوان نامزد جمهوریخواهان در انتخابات سنا شمار کرسی های این حزب در سنای آمریکا به 50 رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۰    
دونالد ترامپ روز های غم انگیزی را سپری می کند و این را می توان از رفتار و حالت های وی فهمید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۴۵    
گروه طالبان روز چهارشنبه مدعی شد که دو فروند هلی کوپتر نظامی ارتش افغانستان را در ولایت ننگرهار ساقط کرده و در جریان این عملیات 21 کماندو جان خود را از دست داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۰    
مقام ها و رسانه های ترکیه ای گزارش دادند، حداقل چهار نفر بر اثر تصادف قایق ماهیگیری این کشور با یک نفتکش دارای پرچم یونان در دریای مدیترانه کشته شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۲۰    
سرکرده گروه النضال مسئول حمله تروریستی خونین 31 شهریور سال 97 اهواز در چنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۱۵    
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید حزب الله گفت که شخصا از سقوط مفتضحانه ترامپ خوشحال است چرا که او به جنایت خود در به شهادت رساندن شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس افتخار می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۱۰    
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان به مناسبت روز شهید حزب الله گفت که شخصا از سقوط مفتضحانه ترامپ خوشحال است چرا که او به جنایت خود در به شهادت رساندن شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس افتخار می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۰    
سایت سعودی اسپورت با استناد به گزارش هایی که در سایت های ایرانی آمده است از انفجار بمب توسط النصر علیه پرسپولیس سخن به میان آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۰    
سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین با اعلام خبر انتشار گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد راستی آزمایی اجرای برجام، گفت: این گزارش در کنار تائید کاهش تعهدات برجامی و اقدامات ایران در این راستا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۵    
نخستین باران پاییزی در شیراز جلوه های زیبایی به خیابان ها و معابر این شهر بخشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۰    
در مراسم مراسم تودیع قاضی غضنفرآبادی، با اهدای لوحی از حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی و قاضی مقیسه تقدیر به عمل آمد و با اعطای حکمی حجت الاسلام و المسلمین زرگر به عنوان رییس دادگاه انقلاب اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۵    
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای "قانون تأمین قیر برای پروژه های عمرانی" 4 هزار میلیارد تومان با درصد مشخص در اختیار دستگاه ها قرار می گیرد و می توانند فقط قیر خریداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۵    
معاون عملیات آتش نشانی مشهد از کشف پیکر زنی جوان که بر اثر گاز گرفتگی در حمام خانه اش جان باخته بود خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت راه ها را تشریح کرد و گفت: در برخی از محورهای استان های اردبیل، تهران و مازندران شاهد بارش برف و باران هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۰    
کارگران چندان چشم امیدی به مجلس نشینان ندارند؛ نمایندگانی که با شعار حمایت از محرومان اجتماع به سر کار آمدند، در چند ماه گذشته کوچکترین قدمی برای رفع محرومیت و ناتوانی معیشتی مردم برنداشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۵    
همزمان با ادعای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این که روند انتقال به دور دوم ریاست جمهوری ترامپ به زودی هموار خواهد شد، منابع آگاه از ادامه اقدامات کاخ سفید برای چیدمان دولت بعدی وی خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۰    
رئیس کل سازمان نظام پرستاری در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم استخدام فوری حداقل 30 هزار پرستار، تسریع در پرداخت مطالبات معوقه و اعطای مرخصی برای تجدید قوا به این نیروهای فداکار و .. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۲:۴۵    
مسؤول ارشد ایالت جورجیا اعلام کرد، این ایالت تمام برگه های رای ماخوذه در انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر را بازشماری خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۵    
جو بایدن از اولین تماس تلفنی خود با بوریس جانسون به عنوان رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده آمریکا، برای فشار بیشتر به انگلیس در مورد برنامه های بریگزیت استفاده کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۰    
این روزها چهره غمگین شهر با این بنرها و عکس ها شاید تلنگری باشد، تا بتواند مردم را به رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا دعوت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۰    
پادشاه بحرین امروز، چهارشنبه در پی درگذشت نخست وزیر این کشور پسر خود را به این سمت گماشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۰    
رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی گفت: پس از هفته ها اعتراض، پیگیری و جلسه، سرانجام و فعلا شرکت های هواپیمایی با حذف کفِ قیمت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۵    
لیست اسامی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات انتخابی کاپ آسیا اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۰    
رئیس جمهوری فعلی آمریکا با تکرار این ادعا که او در انتخابات سوم نوامبر پیروز خواهد شد، گفت: فساد در صندوق های رای، امشب در برنامه فاکس نیوز فاش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۰    
وزیر خارجه کشورمان در توییتی محور دیدارهای خود با مقامات ارشد پاکستانی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۰    
رئیس دیوان عالی کشور گفت: رأی نهایی پرونده روح الله زم در دیوان عالی کشور صادر شده و سخنگوی قوه قضاییه جزئیات آن را اعلام می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه ترین گزارش خود تائید کرد که ایران به کاهش تعهدات برجامی خود ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۵    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر ضرورت رعایت همه جانبه ضوابط مبارزه با پولشویی اعم از سقف های مجاز تراکنش و هویت سنجی مشتریان توسط بانک ها گفت:بانک مرکزی برنامه ای برای افزایش نرخ سود بانکی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۲۰    
جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا پیامی توئیتری خوطاب به نظامیان این کشور منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۵    
با حکم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال چند مربی از مربیگری در فصل جدید مسابقات محروم خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۰    
انتخابات آمریکا برگزار شد و پس از چند روز در نهایت جوبایدن، نامزد دمکرات توانست آرای لازم را برای شکست دادن دونالد ترامپ، رئیس جمهور مستقر آمریکا به دست آورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۵    
استاندار تهران گفت: پیشنهاد تعطیلی دو هفته ای تهران از سوی ستاد مقابله با کرونای استان تهران مطرح شد و من به عنوان رییس ستاد موافق این پیشنهاد هستم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۵    
همزمان با شدت گرفتن بحران غذا در کره شمالی، کیم جونگ-اون به هموطنان خود هشدار داد در مصرف مواد غذایی صرفه جویی و دقت کنند تا دوران قحطی را با موفقیت پشت سر بگذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود با مقامات ارشد پاکستان با عمران خان، نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۵    
روابط عمومی دفتر رییس جمهوری در اطلاعیه ای در پاسخ به ادعای مطرح شده درخصوص اعتبار تخصیص یافته برای دانشگاه شهید بهشتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۰    
فرشته حسینی بازیگر افغانستانی الاصل سینمای ایران از اتفاقاتی که برای مادر و خواهرش رخ داده است گلایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۰    
ششمین مرحله طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی که امروز چهارشنبه (21 آبان) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۰    
سازمان هواشناسی کشور با صدور سه هشدار زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور همراه با وقوع رگبار و رعد و برق، بارش باران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۰    
نمایندگان دموکراسی خواه هنگ کنگ اعلام کردند که در واکنش به اقدام دولت محلی در رد صلاحیت 4 نماینده طرفدار دموکراسی، به صورت دسته جمعی استعفا می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و امور داریی گفت: سازمان خصوصی سازی نامه ای را به هیات داوری ارسال کرد تا در رابطه با شرکت هفت تپه رای نهایی خود را اعلام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به تسطیح حدود پنج هکتار از اراضی محوطه چغازنبیل برای احداث کارخانه قند گفت: مجوز جهاد کشاورزی برای احداث این کارخانه باطل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۰    
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: جواب تمام تست های کرونایی که از اعضای تیم ملی فوتبال ایران گرفته شده، منفی است و تیم ملی بدون هیچ مشکلی به مصاف بوسنی خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۰    
وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد که در پی وقوع حمله روز چهارشنبه به مراسم گرامیداشت پایان جنگ جهانی اول در عربستان سعودی چندین نفر زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۰    
رییس ستاد مقابله با کرونا در تهران ضمن تشریح دلایل افزایش آمار مرگ و میر کرونا در ایران گفت: بین بروز بیماری و مراجعه فرد به پزشک تاخیر وجود دارد و دلیل آن ترس مردم از مراکز درمانی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۵    
نماینده اهواز گفت: پول برای اجرای پروژه چند هزار میلیارد تومانی انتقال آب وجود دارد اما برای تأمین آب شرب 702 روستا در خوزستان با پنج رودخانه بزرگ ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۵    
پس از پیگیرهای صورت گرفته از سوی سرپرست و دبیرکل فدراسیون و هماهنگی های به عمل آمده و مصوبه هیئت رئیسه، فهرست پیشنهادی کمیته داوران توسط دپارتمان بین الملل به فیفا ارسال و رجیستر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۵    
اسکناس جدید 10 هزار تومانی با مشخصه های ویژه امنیتی چاپ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۸:۳۵    
پارانتروپوس روباستوس دندان های بزرگ و مغز کوچکی داشت که آن را از هومو ارکتوس که مغز بزرگ و دندان های کوچکی داشت متمایز می کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۵    
اعلام کشف واکسن کرونا با کارآمدی 90 درصد به دست شرکت فایزر آمریکا و بایونتک آلمان همزمان که امید را در دل جهانیان زنده کرده، پرسش های بسیاری را هم برانگیخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۷:۵۰    
چراغ های روشنایی روز، لنز پرتاب نور و... از جمله تغییرات ساختاری در کاسه چراغ های جلوی سایپا P90 نسبت به نمونه خارجی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۷:۴۰    
اولین جلسه شورای سیاستگذاری چهارمین جایزه پژوهش سال سینمایی با حضور رئیس سازمان سینمایی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از بارش برف و لزوم رعایت نکات ایمنی در محور تهران به شمال در محدوده امام زاده هاشم خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۵    
رکود ادامه دار بازار خودرو از ماه های گذشته که معاملات را در عمل قفل کرده، این روزها به اوج خود رسیده و با توجه به رفتار نوسانی دلار، خریداران از ترس زیان بیشتر دست از خرید کشیده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۰    
در دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا تاکید شده است که ماسک خطر انتقال کروناویروس را تا 70 درصد کاهش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۷:۰۰    
میزان طلبی که سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال مدعی است مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۵    
برخی از تحلیلگران و رسانه های غربی می گویند دونالد ترامپ شخصیت پرحاشیه ای دارد اما سرانجام مجبور می شود شکست در انتخابات را بپذیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۵    
وزیر امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگاران در اسلام آباد ضمن ابراز رضایت از سطح همکاری پاکستان با ایران از ایجاد بازارچه ها و گذرگاه جدید مرزی میان ایران و پاکستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۰    
سرمربی باشگاه بارسلونا بار دیگر با حمایت از ستاره آرژانتینی تیم تحت هدایتش گفت که آبی اناری ها در حضور لیونل مسی تیم به مراتب بهتری هستند تا در غیاب وی.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۵    
وزیر خارجه کره جنوبی گفت، مساله ضرورت برگزاری نشست از سوی دولت جو بایدن به منظور از سرگیری مذاکرات خلع سلاح اتمی کره شمالی در جریان دیدارهایی در آمریکا در روزهای آتی مطرح شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۰    
اریک ترامپ روز سه شنبه توئیت زد که مردم مینه سوتا به حوزه های رای بروید و آرای خود را در صندوق های رای بیندازید اما رای گیری سوم نوامبر تمام شده بود و این توئیت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۰    
بانک گلدمن ساکز پیش بینی قیمت نفت برای سال 2021 را کاهش داد و برای نفت برنت 55 دلار و برای نفت خام آمریکا 52.8 دلار در هر بشکه عنوان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۰    
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ یک باند سه نفره کلاهبرداری در فضای مجازی را که با شیوه ای خاص قربانیان خود را طرف حساب یکدیگر می داد، دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۰    
تکمیل ظرفیت ِ تخت ها در بیمارستانی در یکی از شهرهای ایتالیا موجب شد تا بیماران مشکوک به کروناویروس در خودروهای خود اکسیژن دریافت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۰    
رئیس سابق باشگاه پالرمو به ستاره آرژانتینی نصحیت کرد تا باشگاه یوونتوس را ترک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۵    
رودی جولیانی وکیل ترامپ در توئیتی مدعی بازگشت آرای پنسیلوانیا و میشیگان به نفع او شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۰    
علی اسفندیاری، مردی که بعد ها به نیما یوشیج معروف شد، در بیست ویکم آبان ماه سال 1276 مصادف با 11 نوامبر 1897 در یکی از مناطق کوه البرز در منطقه ای به نام یوش، از توابع نور مازندران، دیده به جهان گشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۵    
برداشت پاییزه چغندر از مزارع شهرستان جوین در استان خراسان رضوی آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۵    
دنیای ورزش تورنتو نوشت: محمد صلاح در روزهایی که کرونا روزانه جان هزاران نفر را می گیرد، در مراسم عروسی برادرش بدون رعایت پروتکل های بهداشتی حاضر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۵    
رجب طیب اردوغان در نشست حزب عدالت و توسعه در پارلمان کشورش آزادسازی قره باغ را به "برداران آذربایجانی خود، به ویژه دوست خود الهام علی اف" تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۰    
در بین پنج ویروس جهش یافته کرونا که در مینک شناسایی شده دانشمندان نگران سویه ای هستند (موسوم به خوشه پنج) که تا بحال دوازده نفر را مبتلا کرده و به پادتن های کرونا کمتر حساس است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۰    
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان که برای دیداری رسمی در پاکستان به سر می برد امروز با شاه محمود قریشی همتای پاکستانی خود دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۰    
طی مراسمی با حضور وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان ، یکصد و چهل و سومین سالگرد تولد شاعر بزرگ پارسی گوی علامه اقبال لاهوری گرامی داشته شد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۵    
بیانیه سه جانبه ای که رئیسان جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان، شامگاه یکشنبه این هفته برای پایان دادن به جنگ و برقراری صلح امضاء کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۵    
مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین احمد زرگر و تودیع حجت الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی روسای جدید و سابق دادگاه انقلاب اسلامی تهران با حضور معاون اول قوه قضاییه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۵    
باشگاه اینتر به صورت جدی به دنبال بستن پرونده تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی اش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۵    
دستیار رییس جمهوری آذربایجان فرانسه را به اتخاذ موضع جانبدارانه و مغرضانه درباره مسائل قره باغ متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۰    
قیمت طلا با کمتر شدن ارزش دلار، اندکی افزایش یافت، زیرا سرمایه گذاران در حال سنجش چالش های لجستیکی پیرامون پخش انبوه واکسن کووید 19 هستند و همچنین با افزایش شمار مبتلایان، امکان حمایت اقتصادی بیشتر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۰    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به خبر سقوط دانش آموز از کوه که در فضای مجازی مطرح شده بود که این اتفاق به علت نبود اینترنت رخ داده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۰    
دو انتخابات اخیر آمریکا نشان می دهد که نظرسنجی ها ولو آن که به صورت علمی انجام می شوند به طور کامل قابل اعتماد نیستند ...
  • ۱