شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 1 اسفند 1399 آفتاب نیوز 2 اسفند 1399 آفتاب نیوز 3 اسفند 1399 آفتاب نیوز 4 اسفند 1399 آفتاب نیوز 5 اسفند 1399 آفتاب نیوز 6 اسفند 1399 آفتاب نیوز 7 اسفند 1399 آفتاب نیوز 8 اسفند 1399 آفتاب نیوز 9 اسفند 1399 آفتاب نیوز 10 اسفند 1399 آفتاب نیوز 11 اسفند 1399 آفتاب نیوز 12 اسفند 1399 آفتاب نیوز 13 اسفند 1399 آفتاب نیوز 14 اسفند 1399 آفتاب نیوز 15 اسفند 1399 آفتاب نیوز 16 اسفند 1399 آفتاب نیوز 17 اسفند 1399 آفتاب نیوز 18 اسفند 1399 آفتاب نیوز 19 اسفند 1399 آفتاب نیوز 20 اسفند 1399 آفتاب نیوز 21 اسفند 1399 آفتاب نیوز 22 اسفند 1399 آفتاب نیوز 23 اسفند 1399 آفتاب نیوز 24 اسفند 1399 آفتاب نیوز 25 اسفند 1399 آفتاب نیوز 26 اسفند 1399 آفتاب نیوز 27 اسفند 1399 آفتاب نیوز 28 اسفند 1399 آفتاب نیوز 29 اسفند 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۲۳:۳۰    
کنسرت آنلاین با من بخوان در میدان آزادی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۵    
استراماچونی گفت: شما ایرانی ها تا ابد در قلب ما خواهید بود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از نامگذاری دو مجموعه ورزشی در پایتخت به نام علی انصاریان و مهرداد میناوند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۰    
وزیر اطلاعات در پیامی نوروز و سال نو را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۰    
کمبود ویتامین ب 12 در کسانی که دچار مشکلات گوارشی هستند و یا داروهای اسید معده دریافت می کنند و همچنین در کسانی که رژیم های گیاهی را انتخاب کرده اند، شایع است.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۵۵    
مانور اقتدار نوروز 1400 ناجا در میدان آزادی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۴۵    
به مناسبت آغاز سال 1400 مراسمی توسط گروهی از هنرمندان در مجاورت آسبادهای نشتیفان خواف برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
طبق اعلام قبلی، ساعت 24 دیروز 30 اسفند ماه سال 99 سهمیه بنزین خودرو ها و موتور سیکلت ها شارژ شد. برای خودرو های سواری شخصی 60 لیتر و برای موتور سیکلت های شخصی نیز 25 لیتر سهمیه بنزین در نظر گرفته شده ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی در پیام نوروزی خود نوشت: در سالی که پشت سر گذاشتیم، در کنار تمامی سختی های به دلیل کرونا و فشاری که از ناحیه تحریم ها به مردم به ویژه طبقات ضعیف و کم درآمد جامعه از نظر معیشتی وارد ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۰    
ما پای آنچه مذاکره کردیم و تبدیل به مصوبه شورای امنیت شده، ایستاده ایم، اگر امریکایی ها تحریم نفتی را بردارند و شرایط برای ایران تسهیل شود و همه آنچه که در مصوبه 2231 آمده اجرایی کنند ایران هم برمی ...
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
عمر دولت ترامپ به پایان رسید اما رویکرد دولت ایالات متحده در قبال موضوع ایران و برجام تغییر نکرده است و تا جایی که قابل پیش بینی است، این بن بست به این زودی حل و فصل نمی شود.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۳۵    
نوروز جشن باستانی ایرانی است که با آغاز سال نو خورشیدی در کشور های گوناگونی برگزار می شود. آیا می دانید نوروز در کدام کشور ها جشن گرفته می شود؟
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۵    
تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه درخشش کریم بنزما که موفق به زدن 2 گل شد در دیدار برابر سلتاویگو به برتری دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۵    
ولیعهد عربستان سعودی در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقجی به دادگاه احضار شد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۵    
تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار مقابل اشتوتگارت درحالی که از دقیقه 12 با اخراج آلفونسو دیوس با یک بازیکن کمتر به کار ادامه داد، با نمایشی خیره کننده به برتری چهار بر صفر دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
پورتو که در ترکیب از مهدی طارمی بهره می برد به لطف دو گل به خودی توانست پورتیموننزه را شکست دهد.
آفتاب نیوز   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۵    
شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد، ارزش آن در مقابل بیشتر ارزها کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
برهم صالح رئیس جمهوری و فالح الفیاض رییس الحشد الشعبی سازمان بسیج مردمی عراق در محل اقامت ریاست جمهوری در سلیمانیه با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
براساس قانونی که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ابلاغ کرد مالکیت زمین برای اتباع خارجی در کریمه که هفت سال پیش به بر اساس همه پرسی تحت پوشش سرزمینی روسیه درآمد، ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۵۰    
سازمان هواپیمایی کشوری درباره تغییر ساعت رسمی کشور و تاثیر این مهم در پروازهای اول فروردین توضیحاتی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس کمیسیون سیاست گذاری اطلاعاتی شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنای روسیه) اعلام کرد که سیاست های جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و دولت وی خطر آغاز جنگ سرد بین روسیه و آمریکا را بوجود آورده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۲:۱۵    
در آستانه 50 سالگی باورم نمی شود که هیچ کاری در کنترلم نیست، حتی واژگانی که در پی نگارش آن هستم، گاه به سختی به یاد می آورم؛ آیا من آلزایمر دارم؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۵۰    
آزمایش اعتیاد مانند برخی آزمایش های دیگر می تواند خطا داشته باشد یا اینکه مصرف برخی از داروها در جواب آزمایش های اعتیاد تاثیرگذار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۲۵    
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران از نارنجی شدن دماوند و فیروزکوه خبر داد و گفت: امروز در استان تهران شهرهای دماوند و فیروزکوه در زمره شهرهای نارنجی قرار گرفتند که بخشی از آن به دلیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۲۵    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس آخرین پایش انجام شده، امروز شهرهای سقز و بانه در وضعیت نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفتند و ممنوعیت ورود و خروج مسافر در این شهرها اعمال ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۵    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید به مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، ضمن تبریک سال جدید، برای آنان سلامتی و سالی سرشار از برکت و موفقیت مسألت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم برای دیدار با سوریه را معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۱۰    
صنعت خودروسازی همچون همه صنایع بزرگ و کوچک کشور سال 99 را با سختی ها و دشواری هایی همچون پاندمی کرونا و تداوم تحریم ها پشت سر گذاشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا سال جدید را به ایرانی ها تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۴۵    
عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه پیام نور جهرم گفت: تحویل سال یک پدیده نجومی است و بر اساس دقیق ترین و بهترین گاه شمار موجود در بین تقویم های جهان، یعنی تقویم ملی ایرانیان تعیین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۰۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتشار کتابی تحت عنوان سیاست خارجی اتحادیه در دوران کووید-19 تصریح کرد که تمام تلاش خود را برای حفظ برجام و اطمینان از اثر بخشی این توافق به کار می بندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۵    
رییس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر تردد در محورهای هراز و فیروزکوه روان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۵    
استاندار تهران از کاهش 29 درصدی وقوع جرم در تهران بزرگ از سال 96 تاکنون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۵    
باشگاه منچستریونایتد 35 سال پیش در چنین روزی سرمربی خاصی به تئاتر رویاها برد و سکان هدایت شیاطین سرخ را به او سپرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۵    
رییس جمهور در گفت وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال 1400 هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۵    
هوای توفانی برای دومین بار طی یک هفته اخیر از سومین روز سال نو پهنه گسترده ای از استان اردبیل را فرا می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۵    
مارکوس سودر وزیر- رئیس جمهور ایالت بایرن آلمان به رغم مقاومت اولیه کشورهای اروپایی با واکسن روسی کرونا در مصاحبه با روزنامه آلمانی گفت: این ایالت ممکن است واکسن اسپوتنیک وی را تولید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۲۰    
مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محلات از غرق شدگی یک جوان تبعه افغان در رودخانه این شهر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۵    
لیونل مسی و فرانکی دی یونگ دو بازیکن بارسا هستند که خطر از دست دادن ال کلاسیکو را به شدت حس می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۱۰    
هفته نامه معتبر کیکر آلمان مصاحبه ای اختصاصی با علی دایی داشته و در مورد مسائل مختلفی از جمله فعالیت در اورتون و نیز رکوردشکنی احتمالی رونالدو صحبت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۰۰    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، کوچکترین غفلت تیم محبوب پایتخت را به قیمت از دست رفتن صدرنشینی دانست و گفت: پرسپولیس از الان برای قهرمانی مسلح شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۵    
زرافه های نر بالغ می توانند قدی بالغ بر 6 متر داشته باشند که آن ها را تبدیل به بلند قدترین پستانداران زمین می کند این ساختار بدنی به آن ها این امکان را می دهد تا غذا پیدا کنند و حضور شکارچی ها را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۵    
رییس کمیته بین المللی المپیک گفت: صادقانه می گویم که برای تصمیم ژاپن مبنی بر حذف تماشاگران از المپیک بسیار متأسفم و این یک خسارت بزرگ برای همه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۰    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: در 24 ساعت آینده کاهش نسبی دما در پاره ای نقاط و روزهای دوشنبه تا چهارشنبه روند افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۰    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری اولین سارق سال 1400 در پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۰    
جو بایدن برای نخستین بار به عنوان رئیس جمهوری آمریکا در یک پیام برای نوروز، فرا رسیدن این عید را شادباش گفت و تاکید کرد که آینده ای بهتر در راه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۳۰    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خودفهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی، را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۲۵    
برنامه های حرم مطهر رضوی در نوروز 1400 با شعار نوروزی مرا عهدی است با جانان که ویژه این برنامه ها انتخاب شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۰۰    
وزیر آموزش و پرورش از تامین بودجه و واریز مطالبات فرهنگیان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
یادگار امام با تأکید بر این که عید باید موطن رفع کینه ها و موعد زدودن دشمنی ها باشد، گفت: عید وقت شستن دل ها و عبور از گذشته ها است و این امر هم در مقیاس فردی، هم جمعی و هم ملی و بین المللی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۵۰    
رجب طیب اردوغان با حکمی رئیس بانک مرکزی ترکیه را که در دوره چهار ماهه ریاست خود با افزایش نرخ سود بانکی و وعده سیاست های مالی سخت گیرانه توجه سرمایه گذاران را جلب کرده بود برکنار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۰    
پس از فنلاند، دانمارک، ایسلند، سوئیس و هلند قرار دارند که در جدول خوشحال ترین ملل جهان اول تا پنجم اند. نیوزیلند تنها کشور غیر اروپایی است که در این رده بندی در میان 10 کشور نخست قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران نخستین حادثه 1400 و آخرین حادثه 1399 را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۱۵    
نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران، با انتشار عکسی از حضورش در کنار سفره هفت سین در محل وزارت امور خارجه این کشور ، فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۰۰    
هرساله با آمدن بوی عید نوروز در کردستان، مردمان اهل هنر و فرهنگ این دیار با ساز و دهل در میان مردم جمع شده اند و به شادی سماع میپردازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 75 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری به 61 هزار و 724 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۵    
نخست وزیر پاکستان که دو روز پیش واکسن کرونا تزریق کرده بود، اکنون ابتلای وی به این ویروس همه گیر به طور رسمی تایید شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۵    
ژاپن تایمز گزارش داد: امروز (شنبه) زلزله شدیدی به قدرت 7.2 ریشتر سواحل شمال شرق ژاپن را در عمق 60 کیلومتری دریا لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۳۰    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در پیام نوروزی خود نوشت: می کوشیم تا قطار حمایت های معیشتی از مردم در ریل خود قرار گیرد تا دولت سیزدهم با توجه به مبانی قانونی این راه را ادامه دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۱۵    
رهبر انقلاب اسلامی سال جدید را سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۵    
معاون اول رئیس جمهور طی پیامی فرا رسیدن سال 1400 را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۰۰    
رئیس جمهور قرارگرفتن ایام نوروز امسال در میانه دو روز بزرگ شادی آفرین، زادروز سرور آزادگان، اباعبدالله الحسین(ع) و میلاد ولیعصر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۵۰    
سایت رهبر انقلاب پوستری با مضمون شعار تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۵    
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نوروز را به مردم ایران و هم کسانی که از آسیا و خاورمیانه تا آمریکا این عید را جشن می گیرند، تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۴۰    
سال 1400 هجری شمسی با شلیک توپ در میدان آزادی تهران تحویل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، با تبریک عید عید نوروز به هم میهنان بویژه خانواده های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۵    
علی نصیریان با ابراز امیدواری از این که پایان سال 99، پایان کرونا در جهان هم باشد، گفت: کرونا مسئله شخصی نیست و برای از بین رفتن آن همه با هم باید شیوه نامه ها را رعایت کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۰    
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1400 هجری شمسی، با تبریک عید عید نوروز به هم میهنان بویژه خانواده های معظم شهیدان و جانبازان و همه ملت هایی که نوروز را گرامی می دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۱۵    
نخست وزیر کانادا عید نوروز را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۱۰    
آفتاب نیوز، ضمن تبریک فرارسیدن سال نوی خورشیدی و عید باستانی نوروز 1400 به تمامی ایرانیان در سراسر جهان، سالی سرشار از شادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهور ایران با ارسال پیامی فرارسیدن نوروز باستانی را به همتای تاجیک و مردم این کشور تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی سیستان و بلوچستان گفت: با جدی گرفتن توصیه های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت منزل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام ویدیویی در صفحه شخصی خود عید باستانی نوروز را به همه ایرانیان تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۰    
با پخش قسمت پایانی پایتخت 6 که امشب روی آنتن شبکه یک می رود، پرونده فصل ششم این سریال بسته خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۵۵    
واشنگتن پست به نقل از منابع آگاه گزارش داد که باشگاه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در پالم بیچ در املاک مارلاگو در فلوریدا پس از ابتلای برخی از کارکنان آن به کرونا نیمه تعطیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۵۵    
گروه واژه گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در توضیحی از واژه کبیسه و چگونگی خلق گاهشمار جلالی می گوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۴۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در تمامی جاده های کشور، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۵    
جواد کاظمیان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران خبر از ممنوع التصویری خود داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۵    
مقام های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا معتقدند بعید است بایدن ولیعهد سعودی را به علت قتل خاشقچی، "قاتل" بنامد، زیرا این امر منافع ایالات متحده از جمله فروش سلاح به ریاض را تضعیف می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در صبحگاه امروز 30 اسفند 1399 با حاکمیت ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده ها فراهم خواهد بود و کیفیت هوا در بیشتر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
نوروز یکی از قدیمی ترین مراسم باستانی است و گرچه ممکن است آن را سال نو پارسی بنامند، اما قبل از امپراطوری پارس بوده و از 5000 سال پیش در تمدن های سومر و بابل مشاهده شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
آخرین آمار عملکرد طرح یارانه دستمزد حاکی از آن است که بیش از 28 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده و بیش از 5200 کارفرما از آن استقبال کرده اند که در مقایسه با اجرای طرح در ماه های گذشته افزایش داشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه مدعی شد که تمام موشک ها و پهپادهایی که کشورش را هدف قرار دادند یا در ایران ساخته شده اند و یا ایران آن ها را وارد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۰    
مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مرد آرایشگری که خود را پزشک معرفی و مشغول انجام جراحی زیبایی زنان در همدان بود شناسایی و بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۵    
مراسم تشییع بانوی مؤمنه مرحومه مغفوره حاجیه خانم مشکینی، همسر آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و صبیّه حضرت آیت الله مشکینی(ره) صبح امروز برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۵    
پیش بینی می شود حجم ترافیک در محورهای اصلی مازندران از بعد از ظهر افزایش یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۱۰    
ماسک زدن الزاماً برای حفاظت از خود ما نیست بلکه برای جلوگیری از انتشار ویروس از بدن ما به افراد پرخطر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۰۰    
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در باره انجام سفرهای غیررسمی به استان هشدار داد و گفت : با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی و ورود مسافر و گردشگر به این منطقه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۴۵    
عصر جدید ، در یک ویژه برنامه که بیش از هفت ساعت طول کشید، با آرای مردمی، گروه فرشتگان نینجا را به عنوان برگزیده فصل دوم خود معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورورد سامانه بارشی به کشور از بعدازظهر سه شنبه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی توئیتری فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 ریشتر در عمق 4 کیلومتری زمین ساعت 04:06 بامداد امروز شهرستان بندرعباس را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۵    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: امیدواریم در سال جدید شرایطی فراهم شود که انسجام، تفاهم ملی و همدلی در کشور افزایش یابد و انتخاباتی با مشارکت حداکثری و حضور همه اقشار را شاهد باشیم تا در پرتوی فضای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی به زبان عربی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۰    
حسین دهقان نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 بازداشت مشاورش را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۰    
یک رسانه بلژیکی مدعی شد علیرضا بیرانوند، دروازه بان آنتورپ هنوز برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۰    
مقام های دولت فنلاند جمعه شب اعلام کردند که به دلیل رخ دادن ترومبوز (ظاهر شدن لخته خون در عروق سالم) استفاده از واکسن آسترانزکا به حالت تعلیق در آمده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۵۵    
جشن پایان زمستان، جشنی برای پیروزی امشاسپندان بر دیو بدمنشی، زیاده خواهی و زمهریر و تاراندن آنها به جهان زیرین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۵    
اگر قانون رعایت شود کارفرما باید در قرارداد ذکر کند که اگر نیاز به کار در تعطیلات بود، رضایت کارگران جلب خواهد شد یعنی این کار اختیاری و با پرداخت 40 درصد مزد اضافه صورت خواهد گرفت اما چه می شود کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۲۵    
سر الکس فرگوسن با اختلاف زیاد با بقیه در صدر پر افتخارترین مربیان فوتبال جهان قرار گرفته است.
  • ۱