شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 شهریور 1399 آفتاب نیوز 2 شهریور 1399 آفتاب نیوز 3 شهریور 1399 آفتاب نیوز 4 شهریور 1399 آفتاب نیوز 5 شهریور 1399 آفتاب نیوز 6 شهریور 1399 آفتاب نیوز 7 شهریور 1399 آفتاب نیوز 8 شهریور 1399 آفتاب نیوز 9 شهریور 1399 آفتاب نیوز 10 شهریور 1399 آفتاب نیوز 11 شهریور 1399 آفتاب نیوز 12 شهریور 1399 آفتاب نیوز 13 شهریور 1399 آفتاب نیوز 14 شهریور 1399 آفتاب نیوز 15 شهریور 1399 آفتاب نیوز 16 شهریور 1399 آفتاب نیوز 17 شهریور 1399 آفتاب نیوز 18 شهریور 1399 آفتاب نیوز 19 شهریور 1399 آفتاب نیوز 20 شهریور 1399 آفتاب نیوز 21 شهریور 1399 آفتاب نیوز 22 شهریور 1399 آفتاب نیوز 23 شهریور 1399 آفتاب نیوز 24 شهریور 1399 آفتاب نیوز 25 شهریور 1399 آفتاب نیوز 26 شهریور 1399 آفتاب نیوز 27 شهریور 1399 آفتاب نیوز 28 شهریور 1399 آفتاب نیوز 29 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 شهریور 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 436 هزار و 319 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 175 نفر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۲:۱۰    
گوشی موبایل Huawei Mate 40 در اکتبر 2020، یعنی حدودا یک ماه دیگر عرضه می شود و به چیپ ست قدرتمند ساخته شده با فناوری 5 نانومتری مجهز خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۰:۲۵    
شبیه سازی عملیات والفجر 8 در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۴۵    
خواهر مرد گرافیست گفت: برادرم از 3 ماه پیش به طرز مرموزی ناپدید شده است حالا هم هیچ خبری از او نیست و همه خانواده نگرانش هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۰    
بادام را آسیاب کنید و از الک رد کنید تا کاملا حالت پودر باشد. بعد سفیده تخم مرغ را به همراه کمی نمک با هم زن برقی خوب هم بزنید و بعد پودرقند را کم کم به آن اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا کاملا پف کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۳۵    
امروز دوشنبه 31 شهریور 1399 یک فروند بوئینگ 747 باری متعلق به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از دو ماه تعمیرات اساسی (اورهال) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۷:۲۵    
این بی تدبیری ازهر دو طرف، سبب تلف شدن هزاران ماهی در داخل سد طبیعی و در مسیر رودخانه شده است و حال دیگر کسی پاسخگوی این اتفاق نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون 429 هزار و 193 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 178 نفر در 24 ساعت گذشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۵    
به عقیده عموم مردم تنها رشته های پزشکی و مهندسی از بازار کار خوبی برخوردار هستند اما رشته های دیگری هم وجود دارند که از بازار کار خوبی برخوردار هستند و می توان در آن ها ادامه تحصیل داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۰    
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان درپیامی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، جانبازان وآزادگان هشت سال جنگ تحمیلی را ارج نهاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۰    
بسیاری از بازیگران در آثار سینمایی و تلویزیونی نقش عروس و داماد را بازی می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۵۰    
معان توسعه منابع و مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری نوبت ششم بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق تا عصر امروز (سه شنبه، اول مهرماه) خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی از دریافت اتومبیل دنا پلاس اتومات مجلس انصراف داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۵    
این که نمایندگان مجلس دناپلاس را قسطی گرفته اند یعنی چه؟ آیا معنایش تضمین تخلفات خودروسازان و چراغ سبز برای سرکیسه کردن مردم نیست؟ قیمت دناپلاس تحویلی به نمایندگان 302میلیون است که 3 ساله از حقوق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۰    
دفترچه انتخاب رشته مجازین کنکور 99 منتشر شد و داوطلبان از فردا چهارشنبه دوم مهر می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۸:۲۰    
الهام چرخنده و همسرش به عراق مهاجرت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۴:۴۰    
فرمانده انتظامی گیلان از کشف 39 قطعه اشیاء عتیقه متعلق به دوره قاجار در شهرستان سیاهکل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۴:۰۵    
مهاجم سابق پرسپولیس با انتشار نامه ای در شبکه های اجتماعی با هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت: پرسپولیس را خانه خود می دانم و در روز بازگشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۲:۵۰    
تیم فوتبال سپاهان در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر العین به تساوی رسید تا دیگر شانسی برای صعود از این مرحله نداشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۲:۵۰    
مصاف شارجه امارات مقابل التعاون عربستان با برتری 6 گله تیم اماراتی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۲:۵۰    
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در همه مدارس دولتی و غیر دولتی استان از فردا سه شنبه اول تا 14 مهرماه آموزش به شکل غیرحضوری خواهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۲:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی مهم ترین بخش های گفت وگوی خود با فرید زکریا را متذکر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۲:۴۰    
حریرچی گفت: استقبال حدود 10 درصدی دانش آموزان از بازگشایی و شرایط فعلی اثر جدی و منفی بر شیوع کرونا نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۲۰    
حمد بن عیسی آل خلیفه در سخنانی در کابینه این کشور مدعی شد که سازش رژیم متبوعش با صهیونیست ها علیه هیچ طرفی نیست و به منظور احقاق حقوق فلسطینی ها انجام شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۵    
رضوی بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از قتل یک زن و کشف جسد او از منزل شخصی اش در خیابان طبرسی مشهد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت نصرت همت، مادر شهید سردار محمدابراهیم همت، فرمانده شجاع و فداکار لشکر محمد رسول الله (ص) را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۵    
مرد شماره یک جهان تنیس با پیروزی برابر دیگو شوارتسمن توانست قهرمان مسترز رم شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۳:۰۰    
دهیار روستای چم گرداب پلدختر از وقوع آتش سوزی در جنگل های کوه کیالان واقع در حدفاصل روستای پاعلم و دره خزینه از توابع این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۵    
رئیس مجلس با اشاره به اینکه برای برخی خانوارها کالاهای اساسی هم دست نیافتنی شده است بر حفظ و افزایش قدرت خرید کالاهای ضروری و سبد غذایی توسط مردم تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
تیم های فوتبال سپاهان و العین از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند. نیمه اول این دیدار با تساوی به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت مدعی شد که ایالات متحده برای بازگرداندن تحریم های سازمان علیه ایران نیازی به اجماع دیگر اعضای شورای امنیت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۳۵    
فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان فهرج در درگیری با سوداگران مرگ خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۵    
کارگران کارخانه قند تربت جام در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق، مزایا و بیمه شان در طول سال های 97 تا 99 مقابل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان تجمع کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۰    
، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری و سخنگوی دولت با صدور حکمی "محمد گلزاری" را به عنوان مدیرکل حوزه "دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت" منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۰    
سرمربی پرسپولیس می گوید داور دیدار تیمش با الدحیل به راحتی از خطای پنالتی بازیکن رقیب گذشته و آن را نادیده گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۰    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، آمریکا را طرف نقض کننده برجام دانست و گفت: ایران هرگز تردیدی برای مذاکره ندارد اما برای آنچه که مذاکره شده است، دوباره گفت وگو نخواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۰    
رئیس جمهور آمریکا بیانیه ای در خصوص تحریم های جدید اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۵    
وزیر خارجه آمریکا از اعمال تحریم هایی جدید علیه ایران از جمله علیه وزارت دفاع و سازمان انرژی اتمی کشورمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا با یک گل برابر الدحیل قطر شکست خورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۰    
بازیکنان الدحیل در دقایق ابتدایی بازی نمایش فیزیکی از خود به جا گذاشتند که با چند خطای خشن نیز همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۲۰:۱۵    
علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با سخنرانی در شصت و چهارمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی بطور مجازی، مواضع کشور را درخصوص موضوعات مختلف تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۵    
فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی ویروس کرونا، کاهش سفرهای درون شهری هم در کنار برخی دیگر از اقدامات ضروری به نظر می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۰    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سهامداران حقیقی باید در نظر داشته باشند بازار سرمایه جایی است که پول از جیب سهامداران عجول به سهامداران با حوصله و صبور منتقل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۵    
بر اساس نتایج یکی از جدیدترین نظرسنجی های ایسپا، بیش از 20 درصد خانواده هایی که دانش آموز دارند اعلام کرده اند امکانات آموزش غیرحضوری در خانواده آن ها وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۵    
وزیر خارجه آمریکا از اعمال تحریم هایی جدید علیه ایران از جمله علیه وزارت دفاع و سازمان انرژی اتمی کشورمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۵    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت که کشورش اطلاعات دقیق از حضور نیروهای غربی و مزدوران شرکت های نظامی خصوصی خارجی در لیبی را در اختیار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۴۰    
سازمان بین المللی سیتی وان از عضویت مولوی عبد الحمید از بزرگان و عالمان برجسته اهل سنت و امام جمعه اهل سنت زاهدان به عنوان عضو شورای عالی سازمان جهانی گردشگری حلال(GHTO ) خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۵    
6 قلیانسرا در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس جدید و طبق مصوبات بیست و سومین ستاد مبارزه با کرونا در پیرانشهر پلمب گردید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۳۰    
براساس اعلام سازمان مدارس غیردولتی شهریه مدارس غیردولتی امسال به طور میانگین 23 درصد افزایش داشته است که این موضوع در کنار دیگر مخارج تحصیلی دانش آموزان موجبات گلایه و ناراحتی والدین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۵    
آزار حیوانات در ایران برخلاف بسیاری از کشورهای دنیا همچنان به صورت قانونی جرم محسوب نمی شود و به همین دلیل کارزاری به راه افتاده که خواستار تصویب قانونی برای جرم انگاری آزار حیوانات است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۰    
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نیمه نخست امسال تعداد 100 محکوم جرایم غیرعمد مالی با بدهی بیش از 187 میلیارد ریال در این استان از زندان آزاد شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۰    
با تلاش ماموران پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی، یک فرد سودجو که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شده بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۰    
گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که مصطفی الکاظمی سازمان مبارزه با تروریسم و نیروی هوایی ارتش را مامور آزاد کردن یک فعال ربوده شده در جنوب این کشور کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۰    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا مدعی شد که تلاش ناکام ترامپ برای بازگرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران باعث تضعیف اقدامات این کشور علیه فعالیت های هسته ای ایران شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد که برای اولین بار در طول اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، این قانون به جای بودجه محوری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۰    
استاندار تهران از کاهش فاصله گذاری اجتماعی با لغو دورکاری و طرح ترافیک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
در بروز رسانی راهنمای مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها در آمریکا در مورد کروناویروس آمده است که این ویروس از طریق هوا نیز منتشر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
مردن در آب مطهر و کشتارگاه در فهرست شش فیلم نامزد جایزه سالانه کیم جی سئوک جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۰    
یکی از دوستان سابق ملانیا ترامپ در کتاب اخیر خود درباره وی نوشت، ترامپ در تلاش است تا به دیگران القا کند دخترش ایوانکا قصد دارد رئیس جمهوری آمریکا شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۵    
مسئولان باشگاه پرسپولیس به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر بخشیدن مهاجم اخراج شده تیم الدحیل قطر اعتراض کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۵    
یحیی گل محمدی ترکیب اصلی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدحیل قطر را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۰    
از امروز تا پنجشنبه در شمال شرق و شرق کاهش نسبی دما حدود 5 تا 8 درجه سانتیگراد رخ می دهد و این کاهش دما برای نواحی جنوب شرق کشور حدود 3 تا 5 درجه سانتگراد خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۰    
با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نظرسنجی های جدید حکایت از آن دارند که جو بایدن با اختلاف چشمگیر از دونالد ترامپ در جلب حمایت لاتین تبارها جلو افتاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس در توئیتی نوشت که 40 سال بعد از تهاجم صدام و آغاز 8 سال جنگ عراق و ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۰    
حسن عباسی از پزشکان معالج محمدرضا شجریان با انتشار ویدئویی، آخرین وضعیت جسمانی این هنرمند را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
نیروهای امنیتی اردوگاه الهول واقع در شمال شرق سوریه توانستند تلاش مجدد زنان داعشی با تابعیت های غربی و عراقی برای فرار از الهول را ناکام بگذارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۰    
فردریک بکمن نویسنده سوئدی و خالق رمان مردی به نام اوه با دیگر رمان خود به رتبه نخست فهرست پرفروش های داستانی نشریه نیویورک تایمز راه یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
دفاعیه سعید مرتضوی در دادگاه اعاده دادرسی پرونده موسوم به پرونده بازداشتگاه غیر قانونی کهریزک با نظر اکثریت قضات رد شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای متقاضیان طرح ملی مسکن که تاکنون پیامک دریافت نکرده اند مهلت قانونی تعیین می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۰    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرده که گشت مشترکی با همکاری بازرسان سازمان حمایت و دانشگاه های علوم پزشکی، برای کنترل عرضه و قیمت ماسک و اقلام ضدعفونی کننده انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
مراسم معرفی برندگان جوایز امی 2020 یکشنبه شب به وقت محلی برگزار شد و سریال جانشینی جوایز اصلی بخش بهترین سریال درام را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به روسیه طی روزهای آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
مراسم بزرگداشت هشتصد و سیزدهمین سال تولد مولانا در قونیه با صدای محمدرضا شجریان و به صورت آنلاین برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
تعارف که نداریم، به هر دلیل درست و غلطی شرایط اقتصادی و معیشتی برای اکثرمان سخت و کرونا هم قوز بالا قوز شده است، پس باید راه هایی برای زندگی ارزان تر پیدا کنیم و سبک مصرف مان را کلاً تغییر بدهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۵    
ایلان ماسک بنیانگذار شرکت "نورالینک"(Neuralink) کمی معیارهای استخدام در این شرکت را تغییر داده است و از مهندسان متقاضی خواسته است برای استخدام در این شرکت مستقیما به او توئیت بزنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۰    
پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود توانستند نقش سیستم ایمنی بدن را در پیشگیری از افسردگی و حفظ سلامت روحی نشان دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که با فروش الکل تقلبی موجب کور شدن یکی از شهروندان شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۰    
رابرت دبلیو گور، مخترع فناوری گورتکس و پارچه ضدآب در 83 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۵    
تا حالا چند بار آقای رییس جمهور دستور دادند، یک بار وزیر صنعت دستور دادند و الان هم معاون اول دستور دادند که جلوی این گرانی ها گرفته شود، آیا جلوی آن گرفته شد؟ پس چرا دنبال پرتقال فروش هستید؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۵    
با شروع هفته دفاع مقدس و نزدیک شدن به اربعین حسینی، از جدیدترین دیوارنگاره میدان حضرت ولیعصر(عج) رونمایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
آیا شما به خوبی از ناخن های خود مراقبت می کنید؟ در اینجا مواردی گفته می شود تا بتوانید ناخن های خود را سالم و زیبا نگه دارید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۴۰    
یک متخصص گوش، حلق و بینی، عدم توجه به بهداشت گوش را یکی از عوامل ایجاد عفونت دانست و اضافه کرد: متاسفانه برخی از افراد اصرار دارند بعد از استحمام گوش خود را تمیز و خشک کنند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۰    
همیشه این نکته را به خاطر داشته باشید که واژه "ارگانیک" چیزی فراتر از واژه ای جذاب برای بازاریابی است. ارگانیک واژه ای است که برای یک روش کشاورزی قبل از کشت گیاه استفاده می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۵    
معاونت حمل و نقل شهرداری تهران طی اطلاعیه ای اسامی برخی خیابان های پایتخت که تردد ماشین در آنها همزمان با اول مهر و روز جهانی بدون خودرو ممنوع اعلام شده است را منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
بازار امروز شاهد کاهش قیمت طلا و دلار است که با ریزش 50 تومانی به 27,200 (بیست و هفت هزار و دویست) تومان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۲۰    
براساس یک نظرسنجی جدید سراسری، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در بین لاتین تبارها با اختلاف قابل توجهی نسبت به رقیب جمهوری خواه خود پیشتاز است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۵    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که بهتر بود به جای خودروی دنا پلاس اتومات که به برخی نمایندگان متقاضی تحویل شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۰    
عضو دفتر سیاسی حماس با بیان این که جنبش متبوعش به اسرائیل دو ماه برای پایان محاصره نوار غزه مهلت داده، به صهیونیستها هشدار داد قبل از آنکه زمان از دست رود، در اجرای خواسته های غزه تعجیل کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، جمهوری خواهان سنا را تشویق کرد به هیچ نامزدی که همزمان با نزدیک شدن انتخابات نوامبر برای دیوان عالی آمریکا کاندیدا می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
با وجود وضعیت قرمز کرونا در کشور به ویژه در تهران و درخواست هایی که برای دورکاری و کاهش حضور کارکنان از سوی ستاد مقابله با کرونا وجود داشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: در هر دقیقه، هشت نوزاد معلول در دنیا متولد می شود که سهم ایران از تولد کودکان معلول سالانه 30 تا 40 هزار نوزاد معلول است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح کشورمان همیشه در صحنه حضور دارند و آماده هستند که به همه یاوه گویی های دشمن پاسخ قاطع بدهند و پوزه هر دشمنی را به خاک بمالند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی وزارت بهداشت از اقدام ایران برای پیش خرید واکسن کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: برخورد شدید 4 خودرو در اتوبان تهران قم 4 مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح مهم ترین تصادفات بامدادی امروز در پایتخت از حریق یک دستگاه سواری جنسیس درپی برخورد با درخت در فرمانیه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۰    
رونی کلمن با وجود انجام عمل جراحی مختلف در مدت اخیر، هم چنان به دلیل علاقه و اشتیاقش به بدنسازی، تمریناتش را ادامه می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
بالاخره پس از حدود هفت ماه پروازهای ایران-ترکیه از سرگرفته شد و ایرلاین های ایرانی از چند روز آینده می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی پروازهای خود را به استانبول از سر بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدومیت پنج نفر بر اثر واژگونی خودرو در مسیر تصفیه شکر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد که کشورهای اروپایی با آمریکا در رابطه با آنچه که او ''خطر منطقه ای ایران'' خواند، هم نظر هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مرگ سه کودک آستانه ای حکایت از مصرف قرص برنج دارد گفت: برای اعلام نظر قطعی در مورد علت تامه فوت منتظر نظر کارشناسی پزشکی قانونی هستیم.
  • ۱