یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 4 دی 1395 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 31 فروردین 1395 عقیق 31 اردیبهشت 1395 عقیق 31 خرداد 1395 عقیق 31 تیر 1395 عقیق 31 مرداد 1395 عقیق 31 شهریور 1395 عقیق 30 مهر 1395 عقیق 30 آبان 1395 عقیق 2 آذر 1395 عقیق 30 بهمن 1395 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 دی 1395 عقیق 2 دی 1395 عقیق 3 دی 1395 عقیق 4 دی 1395 عقیق 5 دی 1395 عقیق 6 دی 1395 عقیق 7 دی 1395 عقیق 8 دی 1395 عقیق 9 دی 1395 عقیق 10 دی 1395 عقیق 11 دی 1395 عقیق 12 دی 1395 عقیق 13 دی 1395 عقیق 14 دی 1395 عقیق 15 دی 1395 عقیق 16 دی 1395 عقیق 17 دی 1395 عقیق 18 دی 1395 عقیق 19 دی 1395 عقیق 20 دی 1395 عقیق 21 دی 1395 عقیق 22 دی 1395 عقیق 23 دی 1395 عقیق 24 دی 1395 عقیق 25 دی 1395 عقیق 26 دی 1395 عقیق 27 دی 1395 عقیق 28 دی 1395 عقیق 29 دی 1395 عقیق 30 دی 1395 
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۱:۳۹    
ابلیس به یکی از پیامبران خدا گفت: در سه مورد بر انسان مسلط می شوم.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۶    
از دید مومنین به اسلام حدیث قدسی از جهات مختلف با قرآن متفاوت است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۱    
هفدهمین دعای امام زین العابدین (ع) به هنگام پناه بردن به آغوش خداوند از شر شیطان رجیم خوانده می شود.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۶    
هیئت رزمندگان اسلام با برپایی مسابقه ای به پیشواز یوم الله 9 دی رفته است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۴    
آیت الله تهرانی گفت: قرآن می فرماید به کسانی که بهره ی از ایمان ندارند دشنام ندهید. چراکه آن فرد در جواب دشنام شما به مقدسات شما توهین خواهد کرد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۰۹    
بیگانگان حق هیچ گونه سلطه ای بر جامعه اسلامی ندارند و هر قراردادی که خروجیِ آن سلطه بیگانگان در عرصه های مختلف باشد، ملغی است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۶:۲۴    
طبق احادیث مختلف حضرت یکبار معراج نکرده بلکه چندین بار عروج کرده اند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۷    
پورتال معرفی مجموعه 12 جلدی منظومه قرآنی مقام معظم رهبری راه اندازی شد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۲    
امام علی (ع)در این خطبه با کلامی شیوا و سخنی نافذ و با استفاده از بهترین جملات، به وصف بهترین بندگان خدا می پردازد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۲    
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه سفر عتبات عالیات به خصوص کربلا بهترین لحظات عمر انسان است تاکید کرد: زایران باید قدر این فرصت را بدانند و از آن برای اصلاح خود بهره ببرند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۱    
اسلامی که منهای اهل بیت(ع) تفسیر می شود از خدا دور می شود و به کفر می رسد، زیرا معلم قرآن را از آن گرفته ایم؛ وقتی غدیر از اسلام گرفته شد اسلام به این روز افتاد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۱    
حضرت عیسی(ع) چهارمین پیامبر اولوالعزم و بشارت دهنده صلح و دوستی است که مردم روزگار خویش را به طرف آیین یکتاپرستی و همزیستی مسالمت آمیز هدایت کرد ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسن صفار گفت: مرحوم واعظ زاده اهتمام به وحدت و تقریب را از استاد خود آیت الله بروجردی آموخت و زندگی خود را در این راه وقف نمود.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۰    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ضمن اعلام قطعی بودن انتقال ضریح مطهر امامین عسکرین (ع) به سامرا گفت: زمان و نحوه این انتقال اعلام نخواهد شد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۰    
شکرخدا گودرزی گفت: با بازیگر نقش آیت الله خامنه ای در مدرسه علوی در تصاویری مشترک در کنار هم بودیم و سکانس مشترک داشتیم.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۰    
عقیق: حجت الاسلام و المسلمین احمد عابدی و معاونین مرکز تخصصی امام خامنه ای در دیدار با مدیر حوزه های علمیه اظهار داشت ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۵    
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، با بیان این که، آفت تفرقه برای جهان اسلام بسیار خطرناک است، گفتند: اگر بخواهیم اسلام بماند، باید همه با هم بوده، حضور جدّی و فعال داشته باشیم ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۵    
آیت الله رمضانی گفت: فقط پشیمانی از گناه در پذیرش توبه کافی نیست. بلکه باید تلاش جدّی برای جبران آن عمل ناشایست نمود.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۰    
در حالی مراسم بزرگداشت احمد شاملو و اهدای جوایز دومین دوره جایزه شعر شاملو با عنوان نوروزی در زمستان با مشارکت پژوهشکده انجمن ادبیات نمایشی دانشکده هنر تهران و خانه-موزه بامداد در تالار فارابی ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۴    
رایزن فرهنگی ایران در آلمان ، اقدام به انتخاب فردی جهت معرفی عاشورا (!) کرده که نه تنها هیچ سنخیتی با این فرهنگ انسان ساز و ظلم ستیز ندارد، بلکه رفتارهایی موهن و مازوخیستی دارد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۳    
رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به انتصاب بنده به عنوان مشاور اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری در امور عراق تصمیم بر آن شد تا در حوزه ای غیر از ریاست در سازمان حج و زیارت فعالیت داشته باشم.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی "حمید محمدی" را به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۸    
روایات در مورد آداب و دعاهایی که موقع برداشتن تربت از زمین کربلا یا موقع خوردن آن وارد شده متعدد و مختلف است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۸    
امجد آخوند نظری از علمای اهل سنت ترکمن گفت: توسل مورد اتفاق ائمه اربعه اهل سنت است، حالا در قرن هفتم یا هشتم ابن تیمیه مرتکب یک خلاف اجماع اهل سنت شده که به نظر ما معتبر نیست.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۰۸    
یکی از کارهای غیر اخلاقی که در اسلام نیز به شدت مذمت شده است، غیبت کردن است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۵:۰۳    
دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، با بیان اینکه ما باید بتوانیم اعتماد و اطمینان یکدیگر را جذب کنیم، گفت: مهمترین موضوع این است که میان شیعه و سنی ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۳:۴۸    
شناخت روش و رویکرد حدیثی گذشتگان به خصوص حرکت های منسجم و سازمان یافته علمی و حدیثی در تهیه الگوی مناسب در عرصه حدیث پژوهی اهمیت فراوان دارد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۱:۴۸    
آیت الله مصباح یزدی گفت: تمدن مفهومی است که از ویژگی های کلان زندگی انسان هایی حکایت می کند که نوعی وحدت ارگانیگ و اندام واره برای خود قائل هستند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۳    
چهره ماندگار فلسفه گفت: همه انسان ها یک حیوان متوحش درون دارند که باید با عقلانیت آن را رام کنند، اگر انسان با درایت عقلانی توانست آن حیوان را اسیر کند، عاقبت به خیر می شود.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۳۳    
تهدید اسرائیل به اخراج خبرنگار گاردین، بار دیگر این سئوال را مطرح کرد که چرا بیشتر خبرنگاران در سرزمین های اشغالی حامی اسرائیل هستند؟
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۳    
وقتی برای بار دوم جهت شرکت در عملیات رمضان به جبهه اعزام شدم، متوجه شدم محمدعلی هنوز به مرخصی نرفته است. او عاشق جبهه بود. با خاک و خاکریز، سنگر و اسلحه خو گرفته بود ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۸    
آیت الله ضیاءآبادی در درس تفسیر آیه 61 سوره مبارکه اسراء به تشریح صفات حضرت محمد(ص) در قرآن و اهمیت تبعیت از پیامبران پرداخت.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۲    
حضرت مُوسَی بْنُ جَعْفَرٍ(ع) در حدیثی ارکان علم مفید را بیان فرمودند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۲    
رئیس علمی بخش کاتولیک دانشگاه سوربون فرانسه گفت: ما مسیحیان درباره حضرت عیسی واژه پسر خدا را به کار می بریم که یک استعاره است؛ مانند واژه خون خدا است که شیعیان به امام حسین نسبت می دهند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۲    
عقیق:حاج حسین سیب سرخی/اگه تو نبودی آدم نمی شدم دریافت
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۷    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: خدا به انسان، روزی کند کاری را که علم ندارد اقلاً آهسته انجام دهد، مثل آدم بیچاره، خدا به فعلِ چنین کسی برکت می دهد ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۷    
دین کامل و بی نقص اسلام، برای حفظ بدن و روح انسان از امراض، غذاها و خوراکی های حلال و حرام را کاملاً مشخص کرده است و خوردن هر چیزی را اجازه نداده است ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۱    
عقیق:حجت اسلام قاسمیان/نیت کردن را تمرین کنید دریافت
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۶    
عقیق:حاج مهدی سلحشور/ای زینب امام رضا(ع) دریافت
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۱    
امام جمعه موقت تهران با تاکید بر این که تظاهر به بندگی سودی به حال انسان ندارد، گفت: مرحوم آیت الله سیبویه الحق بوی پیغمبر(ص) و ائمه (ع) را می داد. ذره ای منیت در او دیده نمی شد ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۵    
فرزند شیخ عباس قمی(ره) می گوید ایشان در آخر عمر به ما فرمودند: دعاهای دیگری هم که خوب بود، مدّنظر داشتم که در مفاتیح بیاورم و مردم بهره مند شوند، امّا چون نرسیده بودم خودم عمل کنم، وارد نکردم.