دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 19 دی 1395 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 31 فروردین 1395 عقیق 31 اردیبهشت 1395 عقیق 31 خرداد 1395 عقیق 31 تیر 1395 عقیق 31 مرداد 1395 عقیق 31 شهریور 1395 عقیق 30 مهر 1395 عقیق 30 آبان 1395 عقیق 2 آذر 1395 عقیق 30 بهمن 1395 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 دی 1395 عقیق 2 دی 1395 عقیق 3 دی 1395 عقیق 4 دی 1395 عقیق 5 دی 1395 عقیق 6 دی 1395 عقیق 7 دی 1395 عقیق 8 دی 1395 عقیق 9 دی 1395 عقیق 10 دی 1395 عقیق 11 دی 1395 عقیق 12 دی 1395 عقیق 13 دی 1395 عقیق 14 دی 1395 عقیق 15 دی 1395 عقیق 16 دی 1395 عقیق 17 دی 1395 عقیق 18 دی 1395 عقیق 19 دی 1395 عقیق 20 دی 1395 عقیق 21 دی 1395 عقیق 22 دی 1395 عقیق 23 دی 1395 عقیق 24 دی 1395 عقیق 25 دی 1395 عقیق 26 دی 1395 عقیق 27 دی 1395 عقیق 28 دی 1395 عقیق 29 دی 1395 عقیق 30 دی 1395 
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۳۶    
برای اینکه انسان بتواند به عهد و پیمان الهی وفا نماید و خود را حفظ کند، باید به حقیقت مراقبت توجه داشته باشد ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۱    
درست است که ما باید به تقدیر الهی راضی باشیم؛ امّا می توانیم به صلاحدید خداوند و یا حتّی سفارش و فرمان الهی، با انجام دادن اعمالی و یا پیگیری دعاهایی، بخشی از تقدیر الهی را به شکل دلخواه در آوریم.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۵    
...وقتی که نامه ام به دستت رسید، فورا ابن هرمه را از مسئولیت بازار عزل کن، به خاطر حقوق مردم، او را زندانی کن و همه را از این کار باخبر نما تا اگر شکایتی دارند، بگویند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۱:۵۴    
سال چهل هجری قمری فرا رسیده است و با وجود اینکه امت مسلمان در اجرای دستورات امام علی (ع) نافرمانی های بسیار کردند،اما بازهم ایشان خیرخواه امت رسول خدا است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۹:۳۸    
استاد دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه قرآن برای تربیت فرزند دستورات نابی دارد گفت: والدین باید مراقب تربیت فرزندانشان به خصوص با وجود فضای مجازی آلوده باشند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۴۱    
ارزش انسان با توجه به تلاش و کوششی که در راه رسیدن به اهدافش انجام می دهد، سنجیده می شود و پاداش این تلاش اگر با ایمان به خداوند و برای او انجام گرفته باشد ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۹:۱۰    
برنامه درسهایی از قرآن ،علیرغم نداشتن تجهیزات پیشرفته و دکور خاص، با تکیه به هنر سخنرانی و هنر فردی توانسته همچنان از محبوبیت خاصی درمیان مخاطبان برخوردار باشد
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۷:۴۵    
کتاب ارض ملکوت: کالبد رستاخیزی انسان از ایران مزدایی تا ایران شیعی به قلم هانری کربن و ترجمه انشاءالله رحمتی منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۰۷:۰۵    
زن و مرد باید یکدیگر را در رشد، تکامل معنوی و رفتن به سوی حق یاری کنند که از سقوط و تباهی نجات پیدا کنند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۸    
حجت الاسلام قاسم بابایی نویسنده کتاب چرا اسلام گفت: چرا دین ، چرا یک دین ، چرا اسلام و چرا تشیع چهار سوال اصلی و کلیدی است که برای هر مسلمانی مخصوصا برای قشر دانشجو مطرح است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۸    
اولین سالگرد شهید مدافع حرم "علی آقا عبداللهی" در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۸    
مرحوم میرزا اسماعیل دولابی می فرمود: من می دانم! آنهایی که اهل محبّت اند بی سرو صدا جان می دهند و متوجه نمی شوند. جان دادن از راه محبّت، حالی اهلش نمی شود ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۸    
امام هفتم علیه السلام در روایتی راهکار خروج از غم و اندوه را بیان فرموده اند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۲۲:۵۸    
خداوند متعال در آیات متعددی در قرآن کریم اوصاف کسانی که به بهشت نمی روند را گفته است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از معاونت قرآن و عترت با بیان اینکه یکی از آسیب های کنونی وجود تشکل های قرآنی موازی است، بر ضرورت ادغام سازمان ها و نهادهای قرآنی تأکید کرد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۳۴    
نخستین برنامه از سلسله جلسات تکریم هنرمندان انقلاب اسلامی با عنوان اوج هنر در پاسداشت گلعلی بابایی نویسنده دفاع مقدس عصر دیروز در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۴    
آیت الله رشاد گفت: یکی از مبانی در حوزه فلسفه اخلاق، سودگرایی است. اخلاق را در حد آداب مناسباتی تنزل می دهند. حال آنکه آداب غیر از اخلاق است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۸    
بی شک زیارت حضرت معصومه (علیها السلام)پاداش فراوان و آثار و برکات عظیمی دارد. چرا که او یادگار یگانه و بی نظیر پیامبر خداصلی الله علیه وآله وسلم و امیرمؤمنان علیه السلام در قم است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۰۷    
امام زین العابدین(ع) در بیست و هشتمین دعا از صحیفه سجادیه، به موضوع اصلی ترس از پروردگار الهی اشاره کرده اند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۱    
آیت الله هاشمی رفسنجانی از شخصیت های باسابقه انقلاب اسلامی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۲۶    
206 اثر انتخاب شد. از این تعداد، 9 مجموعه عکس در بخش مجموعه عکس ،57 عکس در بخش تک عکس، 13 عکس در بخش هیئت کودک، 6 عکس در بخش قدیمی و کهن و 42 عکس در بخش اربعین انتخاب شد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۵۱    
محمد حسین رحیمیان از شاعران آئینی کشورمان اشعاری را در وصف حضرت معصومه(س) سروده است.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۰:۱۶    
زهرای معصومه(س) از حضرت زینب(س) آموخت که باید پیوسته به دنبال و در جستجوی امام(ع) بود و در این مسیر هیچ چیزی نباید آدمی را از این مهم باز دارد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۹:۴۰    
جمعی از حافظان و مربیان قرآن مؤسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) با آیت الله مکارم شیرازی دیدار و گفت وگو کردند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۴۱    
صحبت از شباهت دو فاطمه است، فاطمۀ مادر و فاطمۀ دختر که هر دو فاطمه نام دارند و از شفاعت گسترده ای برخوردارند.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۱    
حجت الاسلام محسن قرائتی حکایتی را از مقام علمی حضرت فاطمه معصومه(س) بیان می کند که طی آن امام معصوم سه بار درباره ایشان فرمودند: فداها ابوها; پدرش فدایش.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۸:۲۱    
رهبر معظم انقلاب می فرمایند: از قم، علم به اقصای خراسان و اقصای عراق و شامات رفت. این، بصیرت آن روزِ مردم قم است که پیدایش قم بر اساس جهاد و بصیرت شد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۸    
تصویر زیر جهان پهلوان تختی را در حال دریافت قرآن از آیت الله طالقانی در مسجد هدایت تهران نشان می دهد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۱    
رهبر معظم انقلاب معتقدند: یک حادثه، گاهی به قدری عمیق و حکیمانه و بجا در طول زندگی یک ملت اتفاق می افتد که تأثیرات آن برای سال های متمادی، گاهی برای قرن های متوالی باقی می ماند ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۶    
عقیق:حاج محمود کریمی/حسرت دیدار تو خواهر سرگردون کرد دریافت
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۱۱    
مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام میردامادیان و مداحی حاج مسعود پیرایش و دیگر ذاکرین اهل بیت (ع) در هیئت صاحب العصر(عج) اراک برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۶    
بی تردید لازم بود پاسخ مناسب و دندان شکنی به مقاله توهین آمیز روزنامه اطلاعات نسبت به شخصیت امام (رحمت الله علیه) و ارزش های اسلامی از جمله مسألۀ حجاب داده شود.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۱    
به مناسبت سالگرد وفات حضرت معصومه سلام الله علیها در ادامه تصاویری با کیفیت و زیبا از حرم آن حضرتش را در اختیار کاربران گرامی قرار داده ایم.
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۱    
عقیق : چند رباعی به مناسبت سالروز وفات شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) ماییم گدای حضرت معصومه محتاج عطای حضرت معصومه همراه رضا ز دیده خون می باریم در روز عزای حضرت معصومه ...
عقیق   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۱    
در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) همه هیئت ها، هیئتی ها، مداحان و منبری هایی که در این ایام برنامه دارند می توانند مشخصات مراسم خود را در سامانه جدید راهنمای عقیق ثبت نمایند.