جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۰:۴۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 19 فروردین 1396 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 اردیبهشت 1396 عقیق 31 خرداد 1396 عقیق 31 تیر 1396 عقیق 31 مرداد 1396 عقیق 1 شهریور 1396 عقیق 30 مهر 1396 عقیق 30 آبان 1396 عقیق 30 آذر 1396 عقیق 1 دی 1396 عقیق 30 بهمن 1396 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 1 فروردین 1396 عقیق 3 فروردین 1396 عقیق 5 فروردین 1396 عقیق 6 فروردین 1396 عقیق 9 فروردین 1396 عقیق 11 فروردین 1396 عقیق 12 فروردین 1396 عقیق 13 فروردین 1396 عقیق 14 فروردین 1396 عقیق 15 فروردین 1396 عقیق 16 فروردین 1396 عقیق 17 فروردین 1396 عقیق 18 فروردین 1396 عقیق 19 فروردین 1396 عقیق 20 فروردین 1396 عقیق 21 فروردین 1396 عقیق 22 فروردین 1396 عقیق 23 فروردین 1396 عقیق 24 فروردین 1396 عقیق 25 فروردین 1396 عقیق 26 فروردین 1396 عقیق 27 فروردین 1396 عقیق 28 فروردین 1396 عقیق 29 فروردین 1396 عقیق 30 فروردین 1396 عقیق 31 فروردین 1396 
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۵ - ۰۴:۴۵    
پیامبر اسلام (ص) هفت عمل را نام می برند که بعد از مرگ نیز برای انسان سودمند است
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۲۲:۱۰    
دعایی که در کتاب مهج الدعوات درباره خطرات و بلایا آمده را دراینجا بخوانید.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۵    
این کتاب با بررسی جایگاه علمی سید محمد و سید صادق شیرازی و همچنین انتقاد سایر مراجع و بزرگان شیعه از مرجعیت موروثی و بدون علمیت در این خاندان ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۲۲:۳۵    
هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی منتشر می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۹:۳۵    
کتاب ماشال مروری بر زندگی شهید براتعلی داوودی از سوی گروه شهید ابراهیم هادی منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۰:۳۵    
شاکی این پرونده که امام جماعت یکی از مساجد در مشهد است، در تاریخ ششم فروردین ماه با مراجعه به شعبه 206بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از فردی که به بهانه سفر زیارتی به کربلا از او مبالغی را ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵    
حجت الاسلام سید حسین مومنی: ماه رجب ماهی است برای کسانی که به درهای بسته خورده اند و ناامیدی در زندگی شان موج می زند چنان که خداوند فرمود: هر کسی مرا در این ماه بخواند او را اجابت می کنم ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۳:۱۵    
حاج داود علیزاده: مداح نباید در مدح و منقبت و آوای خوب خلاصه شود بلکه باید شعور، معرفت و پیامی نسبت به فضایی که در آن جامعه زندگی می کند نیز ارائه دهد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۰    
نشست خبری با موضوع مراسم اعتکاف روز شنبه 19 فروردین ماه با حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۰:۲۵    
رسول اکرم (ص) کسی بود که شخصاً وارد میدان شده و با بها دادن به زنان جامعه عرب، کلیشه عقب مانده آن جوامع سنتی را شکست .
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۹:۳۵    
مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:همزمان با عید نوروز و تقارن آن با میلاد حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(سلام الله علیها)ستاد اقدام به راه اندازی طرح عیدانه لبیک از میلاد حضرت فاطمه(س) ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۶:۲۵    
امام علی (ع):ای مالک بدان مردم از گروه های مختلف اند که اصلاح هریک جز با دیگری امکان ندارد
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
جدیدترین اثر حجت الاسلام انصاریان با عنوان اسلام دین آسان منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۵    
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: سلامت تنها در ابعاد و علل مادی خلاصه نشده و متأثر از سلسله عوامل معنوی و باطنی است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۵    
شهید صدر پس از آن که به این نتیجه رسید که تنها راه باقی مانده برای نجات اسلام در عراق مقاومت در برابر حزب بعث است، در مسیر مبارزه با صدام از هیچ تلاشی فروگذار نکرد ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۴:۲۵    
معاون تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از برپایی جشن رمضان در 15 استان و 100 شهرستان کشور خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۵    
در اوایل سال های 1980 آنچه بیشتر در جهان مطرح بود، از یک سو امپریالیسم، و از سوی دیگر کمونیسم بود. ولی از زمانی که انقلاب اسلامی ایران اوج گرفت ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۴۵    
فرزند شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون در جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا در دانشگاه تهران مقام اول رباتیک گرایش مسیریاب را کسب کرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
این خیزش، زمین را در زیر قدمهای همه ستمگران به لرزه درآورد و روح جدیدی در دل همه مسلمانان شرق و غرب زمین دمید و آنان را امیدوار ساخت ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۳۰    
همایش تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا ، به مناسبت 13 رجب سالروز میلاد حضرت امام علی(ع) و روز پدر در روز 22 فروردین ماه 96 در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۱:۲۵    
رئیس سازمان دارالقرآن از اجرای طرح با قرآن در زلال اعتکاف در 2 هزار مسجد کشور خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار مسابقه ای قرآنی با محوریت سوره های انسان و حجرات برای معتکفان برگزار می کنیم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۶:۲۵    
معاونت قرآن و عترت ارشاد با اعلام شعار بیست وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از هنرمندان برای طراحی پوستر این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۰:۴۵    
استاد علم اقتصاد حوزه و دانشگاه گفت: شهید سیدمحمدباقر صدر، فیلسوفی فقیه است که نتوانسته ایم آن طور که شایسته ایشان است حقش را ادا کنیم.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۵    
امام جواد علیه السلام در حدیثی سه نیاز مؤمن را بیان نمودند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۳:۲۵    
سیّد بن طاووس در اقبال فضیلت فراوانی برای خواندن سوره توحید در ماه رجب نقل کرده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۵۵    
حوزه/ تولیت مدرسه علمیه علم الهدی تهران،گفت: با این که برای آغاز تکلّم و سخن گفتن کودک معمولاً زمانی حدود دوازده ماه لازم است ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۲:۲۵    
امیرالمؤمنین(ع) طی درخواستی که از ایشان داشتند، خطبه ای ایراد کرد که در آن از حرف الف استفاده نشده است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۵    
در خجسته میلاد امام محمد تقی(ع) بار دیگر برخلاف تمام دشمنی ها با امام رضا(ع) سوره کوثر در شأن این حضرت نازل شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۹:۱۰    
اسامی مساجد برگزار کننده مراسم پرفیض اعتکاف رجبیه در استان تهران منتشر شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۴۰    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه ای درگذشت آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین (ره) را تسلیت گفت و اعلام کرد: آیت الله باریک بین منشأ خدمات انقلابی و جهادی بود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۸:۱۰    
ویژه برنامه در نجف هم زمان با ایام ولادت حضرت علی(ع) در قالب سلسله نشست های دینی شرح مشتاقی برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۴۵    
معاون امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاکنون 5719 مسجد آمادگی خود را برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام کرد ه اند که استان کردستان با 21 مسجد ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۰    
زندگانی سراسر افتخار پیامبر اسلام و ائمه ی هدی - صلوات الله علیهم اجمعین - از زوایای مختلف قابل بررسی است. روش تبلیغی معصومان علیهم السلام نیز مانند دیگر ابعاد زندگی شان اسوه و الگو به شمار می آید.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۵    
هر فرصتی که جهت ارتباط معنوی با پروردگار برایتان فراهم می شود، برای خود و دیگران دعا کنید و از خداوند بخواهید همواره شما را تحت عنایت خود و در ظل توجهات حضرت ولی عصر علیه السلام، از هر مکروهی حفظ کند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در خصوص درخواست ملاقات های انتخاباتی با معظم له اطلاعیه ای صادر کرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۰    
عبدالله و علی اصغر دو فرزند از 6 پسر امام حسین(ع) بودند که هر دو در روز عاشورا شهید شده اند، با این تفاوت که یکی شیرخواره بوده است و دیگری چند ساله.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۰    
آیت الله حاج شیخ هادی باریک بین، نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه قزوین، صبح امروز براثر بیماری دارفانی را وداع گفت.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
عقیق:گلچین مداحی های ولادت امام علی(ع) حاج منصور ارضی/شکر خدا همیشه مضامین تازه هست دریافت کربلایی جواد مقدم/هست مرا حسرت تمارها دریافت ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۳۵    
در ادامه متن یادداشت حجت الاسلام شهاب به مناسبت میلاد امام جواد(ع) را مشاهده می کنید.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۴۰    
اهل سنت در کنار خلفا و ائمه مذاهب چهارگانه به دوازده امام شیعه هم علاقه داشتند، به همین دلیل نامشان را بر دیوار بزرگترین مسجد دنیای اسلام حک کرده اند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۰۵    
هر کسی دوست دارد که خدا را ملاقات کند در حالی که ترفیع درجه داشته باشد و سیئاتش تبدیل به حسنات شده باشد، نسبت به جواد الائمه مهرورزی کند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۴۰    
دزدی به دزدی خود، اقرار کرد و معتصم خواست با جاری کردن حد شرعی بر او مجازاتش کند؛ بعد از آنکه اختلاف فقها نسبت به مجازات دزد را دید ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۵    
مراسم جشن ولادت امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید صادق غروی ، مداحی حاج حسن خلج و شعر خوانی حاج احمد بابایی در حسینیه شهید آتوت خیابان آیت الله کاشانی برگزار شد .
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
مرحوم شهید صدر از شکاف پنجره ی اتاق نگاه می کرد و می دید که در آن گرمای تابستان، نیروهای امنیتی که منزل شان را محاصره کرده بودند، ایستاده اند و عرق می ریزند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۰    
عصر روز 17 فروردین 1299 شمسی، شیخ محمد خیابانی قیام خود را در تبریز آغاز کرد؛ قیامی که پنج ماه ادامه داشت و با شهادت شیخ به پایان رسید.