جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۱۶May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 30 مرداد 1396 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 1 فروردین 1396 عقیق 1 اردیبهشت 1396 عقیق 31 خرداد 1396 عقیق 31 تیر 1396 عقیق 1 شهریور 1396 عقیق 30 مهر 1396 عقیق 30 آبان 1396 عقیق 30 آذر 1396 عقیق 1 دی 1396 عقیق 30 بهمن 1396 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 1 مرداد 1396 عقیق 2 مرداد 1396 عقیق 3 مرداد 1396 عقیق 4 مرداد 1396 عقیق 5 مرداد 1396 عقیق 6 مرداد 1396 عقیق 7 مرداد 1396 عقیق 8 مرداد 1396 عقیق 9 مرداد 1396 عقیق 10 مرداد 1396 عقیق 11 مرداد 1396 عقیق 12 مرداد 1396 عقیق 13 مرداد 1396 عقیق 14 مرداد 1396 عقیق 15 مرداد 1396 عقیق 16 مرداد 1396 عقیق 17 مرداد 1396 عقیق 18 مرداد 1396 عقیق 19 مرداد 1396 عقیق 20 مرداد 1396 عقیق 21 مرداد 1396 عقیق 22 مرداد 1396 عقیق 23 مرداد 1396 عقیق 24 مرداد 1396 عقیق 25 مرداد 1396 عقیق 26 مرداد 1396 عقیق 27 مرداد 1396 عقیق 28 مرداد 1396 عقیق 29 مرداد 1396 عقیق 30 مرداد 1396 عقیق 31 مرداد 1396 
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۸    
گروهی از جوانان متخصص در ساخت فیلم های واقعیت مجازی موفق به تولید فیلمی شدند که واقعه کربلا و شهادت امام حسین (علیه السلام) را با فناوری واقعیت مجازی به تصویر می کشد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۳    
حجت الاسلام والمسلمین انصاریان گفت: بسیاری از مشکلات جامعه و خانواده ها با اخلاق مداری حل می شود و سلامت جامعه زمانی حاصل می شود که دل ها با اخلاق اسلامی ساخته شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۳    
شیخ ولید العلی امام جمعه و جماعت بزرگترین و مهم ترین مسجد کویت بود تا اینکه هفته گذشته توسط نیروهای داعش ترور شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۸    
با اجرای طرح اقراء در مشهد مقدس 4 نفر از اساتید به نام این شهر به سلسله قراء جهان اسلام پیوستند. اقراء هم اکنون در اصفهان در حال اجراست.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۲۳    
از افتخارات علامه مجلسی، همین بس که دائرة المعارف وسیعی را به نام بحار الانوار برای امامیّه تألیف کرد که پیش از آن چنین کاری انجام نشده بود ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۲:۰۸    
مریم کرباسی نجف آبادی سروده اش را به شهید محسن حججی تقدیم کرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
همزمان با سالروز به آتش کشیده شدن قبله اول مسلمین توسط رژیم اشغالگر قدس و آغاز هفته جهانی مساجد از برنامه واقعیت مجازی در قدس قدم بزنیم رونمایی شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۳    
آیت الله مکارم شیرازی فرمودند: رادیو قرآن یکی از برکات انقلاب اسلامی است که نسل امروز باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۳    
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود 72 هزار مسجد در کشور، گفت: در استان لرستان هزار و 600 مسجد داریم که از این تعداد فقط 600 مسجد امام جماعت دارند و باید زمینه حضور ائمه جماعات را در ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۸    
امام جواد (ع) بار ها در مناظره های علمی باعث شکست مامون عباسی شدند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۸    
یکی از عوامل شهادت امام جواد(ع) نقش پررنگ و برجسته ایشان در صحنه های علمی و برتر بودن آن حضرت در دانش و اثبات ناتوانی خلیفه عباسی، در مقابل ایشان است.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۵۸    
چاپ 114 کتاب سلام بر ابراهیم از جمله کتاب های تالیفی پرفروش طرح تابستانه کتاب روانه بازار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۲۳    
معاون جامعه مدرسین گفت: اکنون فضای مجازی تبدیل به نگرانی جدی شده و برای دفع این خطر، نیازمند برنامه های مؤثری در این رابطه هستیم تا نگذاریم قربانیان بیشتری از خانواده های اسلامی بگیرد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۴:۲۳    
اگر مسجد رسانه اسلام است آیا واقعاً ما از این رسانه به خوبی بهره برده ایم؟ چه ابزارهای رسانه ای در مسجد وجود دارد؟ تفاوت رسانه مسجد با سایر رسانه ها در چیست؟
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۷    
برای خانواده هایی که دوست دارند بچه ها اهل مسجد باشند، این مهم است که خودشان هم مسجدی باشند. بعضی خانواده ها سالی یکبار توی مسجد محل پیدایشان می شود، آن هم شبی که قرار است هیئت مسجد، شام بدهد ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۷    
مراسم عزای شهادت امام محمد تقی(ع)، با سخنرانی حجت الاسلام آقاتهرانی در حسینیه فدک الزهرا(س) برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۳۲    
به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت جواد الائمه(ع) حرم رضوی سیاهپوش و پرچم گنبد حرم تعویض شد و به رنگ مشکی درآمد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۲۷    
مراسم عزاداری شهادت حضرت جوادالائمه (ع) و بزرگداشت مدافع حرم شهید محسن حججی فردا در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۰۷    
در این گزارش چهل حدیث زیبا از امام محمد تقی علیه السلام (جواد الائمه) می خوانید.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۳۷    
جنبش جوانان الدراز در سایت تویتر تصاویری منتشر کرده که نشان می دهد، نیرو های نظامی به همراه کامیون ها و جرثقیل های وابسته به وزارت کشور بحرین وارد شهرک الدراز شده و اقدام به کندن زمین های اطراف منزل ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۵۶    
هر یک از امامان معصوم (ع) دارای فضیلت هایی هستند که افراد با توسل به آنها می توانند خود را به منابع ارزشمند الهی متصل کنند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۶    
حمید خلیلی مدیر مؤسسه سردار شهید احمد کاظمی از چاپ کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم محسن ححج به سه زبان خبر داد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۲۱    
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت نهمین ستاره آسمان امامت حضرت امام جواد (ع) عقیق تعدادی از اشعار آیینی را به منظور استفاده ذاکرین اهل بیت منتشر می کند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (دوشنبه) در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی در نسل جوان ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۶    
فراخوان "نخستین شب نوحه مهر آب"، تقدیم به شهدای مدافع حرم اعلام شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۶    
سلام بر تو ای شهید مدافع حرم که تصاویر شهادتت نه تنها دوستانت را به تحسین وا داشت، بلکه دشمنان نیز سر انگشت حیرت گزیدند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۳۱    
مراسم عزاداری شهادت امام جواد علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام شیخ میثم علی پناه و مداحی حاج حسن خلج در هیئت ثامن الائمه (ع) تهران برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۶    
مراسم عزاداری شهادت امام جواد(ع) و یادبود شهید حججی با سخنرانی دکتر سید امیر عبدالملکی ، قرائت قرآن و ابتهال توسط علی اکبر گلبان و مداحی کربلایی مجید گودرزی ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۲۱    
مراسم عزاداری شهادت امام جواد(ع) شهر ری با سخنرانی حجت الاسلام مومنی و مداحی کربلایی نریمان پناهی ، کربلایی وحیدعلیشاهی ، کربلایی علی سلیمی و کربلایی مجیدپناهی در هیئت مکتب المهدی(عج) شهرری برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۲۶    
چهارمین نشست ستاد اربعین حسینی با حضور قائم مقام سازمان اوقاف وامور خیریه به منظور جانمایی موکب های اوقاف برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۶    
عقیق:حاج سیدمجید بنی فاطمه/شهادت امام جواد(ع) دریافت
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۵۱    
دغدغه اصلی امروز بی سرو سامان بودن بعضی از مداحی ها و سبک هاست که از زیاد شدن آن، رنج می برم. سبک هایی که باعث آسیب و ضربه زدن به جلسات شده و متأسفانه جوانان ما هم نسبت به این سبک و نوع خواندن علاقه ...
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۴۱    
کارگاه ویژۀ دوره های غدیرشناسی با عنوان منبر غدیر با هدف تربیت مربیان غدیر برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۶    
شب شعر مدافعان حرم پاسداشت شهید "محسن حججی" با عنوان "سر به راه" عصر دیروز با حضور خانواده این شهید و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر ارزشی کشور در نخلستان سازمان فرهنگی هنری اوج برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۶    
مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت جوادالائمه (ع) با سخنرانی حجت الاسلام مهدوی ارفع و مداحی حاج ابوذر بیوکافی در هیئت ثارالله (ع) رشت برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مراسم عزاداری شهادت حضرت جواد الائمه(ع) با سخنرانی حجت الاسلام بندانی نیشابوری و مداحی حاج حسن خلج و کربلایی حسین عینی فرد در حسینیه کربلایی های تهران برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۱    
خانواده شهید فاطمیون دقایقی پیش با حضور در معراج شهدای تهران با پیکر مطهر شهیدشان برای آخرین بار وداع کردند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۶    
عقیق:شهید مرتضی آوینی/زندگی زیباست اما شهادت از آن زیباتر است دریافت
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۱    
شب شعر "سر به راه "پاسداشت مدافعان حرم و شهید محسن حججی با حضور پدر و همسر شهید محسن حججی ، هنرمندان ، شاعران آئینی و فعالان فرهنگی در سازمان هنری رسانه ای اوج برگزار شد .
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۶    
مراسم عزاداری ایام شهادت امام جواد(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی و مداحی کربلایی سید رضا نریمانی در هیئت حضرت رقیه(س) اصفهان برگزار شد.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۱    
پیامبران اولوالعزم با وجود سختی های فراوان با روش های مختلفی برای تبلیغ دین سفر می کردند و مورد آزمایش الهی قرار می گرفتند.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۱    
سومین سوگواره سراسری نوحه های عاشورایی جامه دران با موضوع بانوان نقش آفرین در حماسه کربلا برگزار می شود.
عقیق   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۶    
مسجد مرکز اجتماع سیاسی است، مسجد یک سنگر اسلامی است و محراب محل جنگ است و نهضت را از راه مساجد که دژهای محکم اسلامند، زنده نگه دارند از جمله بیانات به یاد ماندنی امام راحل(ره) درباره مسجد است.