یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۶May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای عقیق 22 تیر 1398 - aghigh.ir

عقیق 29 اسفند 1393 عقیق 29 اسفند 1394 عقیق 30 اسفند 1395 عقیق 29 اسفند 1396 عقیق 29 اسفند 1397 عقیق 31 فروردین 1398 عقیق 31 اردیبهشت 1398 عقیق 1 خرداد 1398 عقیق 31 مرداد 1398 عقیق 31 شهریور 1398 عقیق 1 مهر 1398 عقیق 30 آبان 1398 عقیق 30 آذر 1398 عقیق 30 دی 1398 عقیق 30 بهمن 1398 عقیق 29 اسفند 1398 عقیق 1 تیر 1398 عقیق 2 تیر 1398 عقیق 3 تیر 1398 عقیق 4 تیر 1398 عقیق 5 تیر 1398 عقیق 6 تیر 1398 عقیق 7 تیر 1398 عقیق 8 تیر 1398 عقیق 9 تیر 1398 عقیق 10 تیر 1398 عقیق 11 تیر 1398 عقیق 12 تیر 1398 عقیق 13 تیر 1398 عقیق 14 تیر 1398 عقیق 15 تیر 1398 عقیق 16 تیر 1398 عقیق 17 تیر 1398 عقیق 18 تیر 1398 عقیق 19 تیر 1398 عقیق 20 تیر 1398 عقیق 21 تیر 1398 عقیق 22 تیر 1398 عقیق 23 تیر 1398 عقیق 24 تیر 1398 عقیق 25 تیر 1398 عقیق 26 تیر 1398 عقیق 27 تیر 1398 عقیق 28 تیر 1398 عقیق 29 تیر 1398 عقیق 30 تیر 1398 عقیق 31 تیر 1398 
عقیق   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۵:۱۰    
منزل 270 متری در خیابان ادیب الممالک تهران، یک سالی است که به دلیل علاقه صاحبانش به امام حسن مجتبی(ع) تبدیل به مسجدی به نام این امام بزرگوار شده است.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۱۷:۰۸    
فیلم پیش رو برشی از سخنرانی حجت الاسلام ناصر رفیعی است که به موضوع برکات زیارت امام رضا(ع) اختصاص دارد.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۷:۲۶    
سخنی از حجت الاسلام سید حسین هاشمی نژاد
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۶    
خطیب بارگاه منور امام هشتم(ع) با بیان اینکه امام هشتم(ع) محبوب خدا و اولیای الهی است، گفت: امام رضا(ع) مظهر رأفت و رحمت پروردگار است.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۱۱    
یکی از شروط ورود به مکه مکرمه احرام بستن است. بر همین اساس اولین گروه زائران ایرانی امروز پس از ترک مدینه منوره برای رفتن به مکه مکرمه در مسجد شجره مُحرم می شوند.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۵    
انسان باید برای کریم بودن خود، رفتار هایی انجام دهد که به تعالی وی کمک کند.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۲۵    
حجت الاسلام ابوالفضل ساجدی گفت: همدردی با فقرا و همنشینی با ضعفا و برآورده نمودن حاجات نیازمندان، از ویژگی های اخلاقی حضرت امام رضا(ع) به شمار می رود که باید درسی برای مسؤولان ما باشد.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۰    
مراسم گلباران حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد امام رضا(ع)
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه هجرت امام رضا(ع) به ایران بود که ایران را کانون محبت اهل بیت(ع) کرد، گفت: ایشان معارف اهل بیت(ع) را در ایران زمین گستراند.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۵۵    
شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیشتر واقفان در ایران در جهت پاسداشت شعائر دینی و نشر معارف اسلامی مانند برگزاری مراسم جشن، سوگواری، ساخت مساجد و تجهیز آن ها ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۰    
با حمایت سازمان جاسوسی انگلیس از حدود ده سال پیش این جریان وارد ایران شد و به صورت زیرزمینی تلاش به نفوذ کرد. استان هایی از قبیل خوزستان، خراسان و قم به عنوان اهداف تبلیغی این گروه ضاله معرفی شده است.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۰    
عقیق: محمد نعیمی پور ، فعال اصلاح طلب، از نمایندگان مستعفی مجلس ششم و کسی که می گفت روحانی بخواهد یا نخواهد ما از او حمایت می کنیم ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۰    
عقیق:صفحه توییتر منتسب به سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به مناسبت روز حجاب متنی منتشر کرد.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۸:۱۰    
عقیق: انتشار اخباری مبنی بر وخامت شرایط سلامتی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه، در روزهای اخیر بار دیگر موضوع سرکوب خونین و وحشیانه شیعیان در نیجریه را در حالی پر رنگ تر کرده است که سکوت ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۵۵    
خدمت به پدر و مادر باعث گشایش در زندگی، برکت در زندگی و عاقبت به خیری می شود .
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۴۰    
حجت الاسلام جباری امام جمعه ای است که همه جا هست، حتی داخل قهوه خانه ها! حکایت حضور او در شهرستان شوط، به همین جا ختم نمی شود و حالا خبر رسیده با فعالیت های او آمار طلاق هم در شوط کاهش پیدا کرده است.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۴۰    
دختر بچه اهل آشتیان که آرزو داشت پرچم و خدام امام رضا (ع) به خانه مادر بزرگش که سکته کرده بیایند، به آرزوی خود رسید و دقایقی میزبان خدام امام رضا (ع) شد.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۲۵    
امام علی علیه السلام در روایتی بر اهمیت برطرف کردن نیازهای مردم تأکید کرده اند .
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۲۵    
علی بن موسی الرضا(ع) درباره فلسفه و علل تشریع حج خطاب به فضل بن شاذان می فرمایند: حج به سوی خدا رفتن و در پیشگاه باری تعالی حاضر شدن است .
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۲۵    
نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی که زودتر از روال سالهای گذشته به عربستان سعودی سفر کرده است، گفت: آمده ایم تا در کنار زائران و در خدمت آنان باشیم.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۱۰    
امشب در سرزمین طوس بر سر عشاق امام حق علی ابن موسی الرضا(ع) گل می ریزند نقاره ها می نوازند و نوای رضا جان به گوش جان می رسد؛ امام رئوفم از راه دور ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۷:۱۰    
عمران خان ظهر امروز در صحفه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به فرازی از نامه حضرت امام علی (ع) به مالک اشتر نوشت ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۵    
حجت الاسلام حائری زاده با اشاره به کرامت اهل بیت (ع)، پیرامون خصایص امام رضا (ع) می گوید.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۵    
عبدالله تانکو گفت: برای توقف کوتاهی دولت نیجریه در قبال شیخ زکزاکی تلاش های بین المللی و اقدامات زیادی صورت گرفته است و تظاهرات مختلفی در کشورهای دیگر انجام شده است.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۵    
مفسر، محقق و پژوهشگر علوم و معارف قرآن کریم گفت: در قرآن کریم لقب محسنین و یا نیکان به دو دسته از مردم استناد داده شده است. گروه اول کسانی هستند که به دیگران خیر و نیکی می رسانند ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۰    
امام رضا (ع) در نامه ای به حضرت عبدالعظیم مجموعه ای کوتاه از اندرزهای نغز را برای زندگی اجتماعی ارائه فرمودند که این منشور یکی از بهترین نمونه های عملی برای زندگی است.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۰    
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان معتقد است که عزاداری برای اهل بیت (ع) تعارضی با شادی ندارد.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۵    
مراسم تعویض گل های ضریح مطهر امام رضا علیه السلام
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۵    
حجت الاسلام کاشانی گفت: بحث حجاب اجباری یک بحث فرعی و انحرافی است. فتوای اکثر فقها این است که لازم است حکومت به اجرای احکام شریعت اقدام کند، لذا باید با حرام الهی مقابله کرد.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۰    
حجت الاسلام پناهیان گفت: در امور سیاسی با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور، هیچ نیازی به مذاکره با کشورهای غربی نداشتیم، اما وقتی سیاست مداران، نسبت به مزیت های نسبی کشور بی تفاوت باشند ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۹:۱۰    
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: وقتی نصب عام داریم اگر یک نصب خاص بیاید، این نصب خاص مصداق برای نصب عام پیدا می کند و وقتی مصداق برای نصب عام پیدا شد، دیگر جایی برای عمل به نصب عام نمی ماند.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۵    
عباس قبل از آغاز عملیات گفته بود: اگر هواپیمایش را بزنند بیرون نخواهد پرید. یکی از خلبانانی بود که صدام او را به نام می شناخت و آرزو داشت او را در اسارت ببیند اما داغ این آرزو به دلش ماند.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۵    
نخست وزیر دوران پهلوی که مدتی نیز رئیس مجلس سنای ایران بود در کتاب خاطراتش می نویسد پس از دستور کشف حجاب، همسرش این دستور را تمکین نکرده و پس از مدتی که بالاجبار در یک مهمانی حضور یافته ...
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۵    
در شب و روز میلاد باسعادت امام رضا(ع) طرح سراسری قرائت سوره مبارکه فتح هدیه به امام غریبان و مستضعفان در سراسر کشور اجرا می شود.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
نوعروس مسیحی که از 18 سال قبل به اتهام قتل عمد در زندان بود، در حالی از مجازات قصاص رهایی یافت و به زندگی دوباره بازگشت که مسلمان شده است.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۹:۱۰    
همزمان با شب میلاد باسعادت امام رضا(ع) حرم نورانی آن حضرت توسط خادمان و عاشقان امام رئوف گلباران می شود.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۵    
امام رضا(ع) در یک روایت به مهم ترین پیامدهای چشم چرانی اشاره فرمود.
عقیق   ۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۵    
چهارمین جلسه از مجمع الذاکرین ، کلاس آموزش مداحی حاج سعید حدادیان با حضور جمعی از جوانان در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.